Dat is niet te zien aan Laura's schrijfvaardigheid in het Nederlands..quote:Op zondag 4 september 2011 00:54 schreef svetan het volgende:
Als het goed is heeft Laura de engelse grammatica op school al gehad..... dus om de taal goed te leren moet ze deze nu veel horen, spreken en vooral lezen. het beste leer je een taal als het je "gereedschap" in het dagelijks leven is.
We hebben er hier vaak genoeg kritiek op gehad en de kans is groot dat haar 'landteam' hier mee leest. Het is een klein kunstje haar berichten te verbeteren.quote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is niet te zien aan Laura's schrijfvaardigheid in het Nederlands..
Dat is raar, want ze gebruikt de Nederlandse taal toch nu veel minder dan toen ze nog in NL was.quote:Op zondag 4 september 2011 12:54 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus:
Er is wel een duidelijke verbetering van haar Nederlands te zien tussen haar eerste blogs en hoe ze nu schrijft..... voor zover ik dat nog kan beoordelen.
Klik op "Laatste Foto's"...quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
En bij gebrek aan informatie (kennelijk valt er over Darwin niets te melden) worden er maar weer eens een paar oude foto's gepost. Nog steeds weet niemand daar hoe je de foto's aanklikbaar kunt maken om ze te vergroten.
Je bedoelt 'Last Pictures' neem ik aan? Die malle collages had ik gisteren al gezien, ik vraag me af wie er zo door het meisje gefascineerd isquote:
Rechter muisknop, afbeelding openen in nieuw venster / tabblad.quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
En bij gebrek aan informatie (kennelijk valt er over Darwin niets te melden) worden er maar weer eens een paar oude foto's gepost. Nog steeds weet niemand daar hoe je de foto's aanklikbaar kunt maken om ze te vergroten.
Ja zo kan het wel, maar het getuigt niet van professionaliteit dat de sitebouwers kennelijk niet in staat zijn direct aanklikbare afbeeldingen aan te bieden. Maar ja, het past wel bij de algehele klungeligheid die deze expeditie omgeeft. Ik vermoed zomaar dat de eigenwijsheid van vader daar veel mee heeft te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 13:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Rechter muisknop, afbeelding openen in nieuw venster / tabblad.
Maar die oude foto's zijn ongeveer net zo groot als dat ze in haar weblog staan dus daar schiet je niet veel mee op. Haar eigen foto's wel. Die daarvan is het origineel een stuk groter dan op de site.
Dit. Solo my assquote:Op zondag 4 september 2011 13:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is raar, want ze gebruikt de Nederlandse taal toch nu veel minder dan toen ze nog in NL was.
12-10-2010quote:Op zondag 4 september 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo kan het wel, maar het getuigt niet van professionaliteit dat de sitebouwers kennelijk niet in staat zijn direct aanklikbare afbeeldingen aan te bieden. Maar ja, het past wel bij de algehele klungeligheid die deze expeditie omgeeft. Ik vermoed zomaar dat de eigenwijsheid van vader daar veel mee heeft te maken.
Er is later ook gevraagd om grotere foto's en ik meen dat dat werd toegezegd, het is er alleen nog steeds niet van gekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 14:13 schreef Hammondorgel het volgende:
12-10-2010
Ik krijg op mijn gastenboek vaak vragen waneer de foto's er nou op komen. Die zullen er waarschijnlijk niet opkomen. Ik zet de foto's allemaal gewoon bij de blog's neer.
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
Deze is wel groot.quote:Op zondag 4 september 2011 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is later ook gevraagd om grotere foto's en ik meen dat dat werd toegezegd, het is er alleen nog steeds niet van gekomen.
Heeft Disana ongelijk? Zo ja, waarom?quote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef svetan het volgende:
Oeps..... Disana heeft een nieuw slachtoffer gevonden voor haar zuuranvallen..... de websitebouwer.
En laat deze nu toevallig ook nog op de lijst van sponsors zijn!
Haten=verlaten.quote:Op zondag 4 september 2011 16:03 schreef svetan het volgende:
Oeps..... Disana heeft een nieuw slachtoffer gevonden voor haar zuuranvallen..... de websitebouwer.
En laat deze nu toevallig ook nog op de lijst van sponsors zijn!
mwah gedeeltelijk. Het is niet 's werelds beste site, maar hij voldoet wel denk ik.quote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft Disana ongelijk? Zo ja, waarom?
Vind ik ook.. Ze schrijft dat haar kapotte stuurwiel niet meer de eerste prioriteit heeft omdat haar scheepskas een dieptepunt heeft bereikt en dat terwijl ze alweer naar de zee verlangt.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef MrFoureyes het volgende:
Dit lijkt me inderdaad wel het moment waarop het Management Team van Svetan over de brug moet komen. Laura verdient beter dan zich zorgen te moeten maken over geld; dat leidt alleen maar af van het behalen van het record. Ze wordt al onrustig en wil zo snel mogelijk dat zee weer op. Elke dag vertraging maakt het behalen van het record moeilijker - bovendien is de zee haar natuurlijke habitat en mag niemand van haar vragen dat ze aan land blijft. Zeker nu er ook in Australie niemand bereid blijkt een tripje naar Nieuw Zeeland voor haar te betalen.
Dus, Svetan, wees een vent en laat zien dat je staat voor wat je zegt. Ik hoop binnenkort op Laura's site te kunnen lezen dat een anonieme groep weldoeners uit Texas haar reis heeft veiliggesteld - en dat zonder in ruil voor die ton ook maar enige vorm van publiciteit te vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |