abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 september 2011 @ 11:10:10 #151
137949 Disana
pi_101585542
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:31 schreef livelink het volgende:
Toch snap ik niet zoveel van Laura. Ze schrijft nu eindelijk weer eens wat en dan zegt ze dat ze bang is dat Gup het water uit moet.

Dat was toch ook voortdurend de planning? Dat zou in Cairns gebeuren, toch. Of is dat hele reisplan inderdaad één grote grap geweest om de rechter op het verkeerde been te zetten? En nu is het dus weer een verkapte bedelblog geworden. Dus Svetan, trek je portemonnee maar en maak een substantieel bedrag over voor Gup.
Ja dat was de bedoeling, maar ze formuleert het nu op zo'n manier dat iedere potentiële geldschieter er goed van doordrongen raakt hoe hard ze geld nodig heeft.

Dit vind ik ook typisch:

Dat moet dus als eerste worden opgelost, maar voor alles is uiteindelijk een oplossing.. De mensen hier zijn echt heel erg aardig en ik sta er gelukkig niet alleen voor.

De cadeautjes komen uit de hemel vallen. Als je Laura Dekker heet, heb je recht op gratis steun.
  maandag 5 september 2011 @ 14:57:17 #152
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_101591999
May Day, May Day, Svetan, are you receiving me?
pi_101593173
Ze had toch geld kunnen inzamelen bij die 30.000 man op de kade toen ze binnenvoer?
pi_101602843
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Deze is wel groot.
[ afbeelding ]
O+
toen al een schatje.

Tjonge wat gaat deze reeks hard, en weer een week waarin ik nauwelijks tijd heb om te posten. Fijn om te lezen dat Laura haar verjaardag volgende week samen met haar vader gaat vieren.
Het is al een wonder dat Laura aangekomen is in Darwin. Guppy dondert van ellende uit elkaar. Ik ga nog maar eens een donatie doen, dat geld is altijd goed besteed.
Nog steeds geen informatie over de vervolgroute. Vanuit Darwin kan Laura nog steeds beide kanten op.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_101620938
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

O+
toen al een schatje.

Tjonge wat gaat deze reeks hard, en weer een week waarin ik nauwelijks tijd heb om te posten. Fijn om te lezen dat Laura haar verjaardag volgende week samen met haar vader gaat vieren.
Het is al een wonder dat Laura aangekomen is in Darwin. Guppy dondert van ellende uit elkaar. Ik ga nog maar eens een donatie doen, dat geld is altijd goed besteed.
Nog steeds geen informatie over de vervolgroute. Vanuit Darwin kan Laura nog steeds beide kanten op.
Ik vind je nog steeds een zieke man.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 11:00:14 #156
137949 Disana
pi_101625688
Kijk, zo'n bedelblog werkt dus wel op het geweten van mensen:

wilco 05-09-2011
Zal proberen een sponsor er bij te krijgen. Ben onder de indruk.
pi_101638951
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:00 schreef Disana het volgende:
Kijk, zo'n bedelblog werkt dus wel op het geweten van mensen:

wilco 05-09-2011
Zal proberen een sponsor er bij te krijgen. Ben onder de indruk.

Toch krijg ik de indruk dat er niet heel veel binnen komt. Er lijkt ook nog steeds geen enkele reserve te zijn.
Maar ik ga er van uit dat Svetan de toezegging die hij hier heeft gedaan nakomt en dat Laura binnenkort weer kan beschikken over een goed gevulde kas. Belofte maakt schuld tenslotte!
pi_101639039
Er is dus weer gefilmd. Had ook niet anders verwacht nadat Laura schreef dat haar vriendin Jillian er was.
Ben wel benieuwd wat er deze keer in scene is gezet.
pi_101639209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:13 schreef livelink het volgende:
Lyall Mercer heeft echt een aparte filosofie over PR. Volgens mij is het een verlichte geest. Geen publiciteit is de beste publiciteit! En misschien heeft hij daar wat Laura betreft zelfs wel gelijk in.

Of zou dit een enorme stilte voor de storm zijn? Dat er op de verjaardag van Laura ineens een tsunami van publiciteit over ons heenrolt of zo. Het intrigeert me wel, moet ik zeggen.
Die verjaardag heb ik ook aan zitten denken. Maar aangezien Laura niet van publiciteit houdt en al helemaal niet van journalisten en dat ook meer dan eens heel duidelijk heeft laten blijken vraag ik me af hoeveel kranten etc. nog de moeite willen nemen iemand op haar af te sturen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 18:19:51 #160
137949 Disana
pi_101639279
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef spuitje het volgende:
Er is dus weer gefilmd. Had ook niet anders verwacht nadat Laura schreef dat haar vriendin Jillian er was.
Ik denk dat dat niet zo moeilijk te raden is, kijk maar naar haar laatste foto's. Op alle foto's uitgezonderd de eerste is ze aan het varen, al dan niet op haar eigen bootje. Ik denk zomaar dat dat in het kader van filmopnames was :)
pi_101643338
Paar dagen de hort op geweest, dus geen idee of deze hier al voorbij is gekomen?
pi_101643358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef spuitje het volgende:
Maar ze had toch ook aangekondigd dat er gefilmd zou worden? Dat verbaast me niet en daar kan ik ook niks verkeerds van zeggen.
Haar 'vriendin' komt heus niet over om haar te zien. In die zin vind ik dat ze de term 'vriend' of 'vriendin' wel heel hypocriet gebruikt.
Iedereen die iets voor haar doet, of via welke ze iets voor elkaar kan krijgen, of die interessant genoeg is om in één adem met haar genoemd te worden is al gauw een goede vriend. Zelfs zeer kort na de eerste kennismaking.
Nou past het wel in het plaatje dat de psycholoog van haar schetste. Vriendschapsbanden zouden vooral een functioneel karakter hebben. Mensen gebruiken dus.
pi_101643654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef spuitje het volgende:
Paar dagen de hort op geweest, dus geen idee of deze hier al voorbij is gekomen?
Ze heeft een Guppy t-shirt aan. Heeft ze die aan boord zitten borduren of komt er kledinglijn aan?
pi_101645174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze heeft een Guppy t-shirt aan. Heeft ze die aan boord zitten borduren of komt er kledinglijn aan?
Laura (eigenlijk Guppy) is een merk geworden. Guppy tassen, Guppy shirts, wat zal er nog meer komen?
pi_101645641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Laura (eigenlijk Guppy) is een merk geworden. Guppy tassen, Guppy shirts, wat zal er nog meer komen?
Opblaaslaura's? (voor in het zwembad, natuurlijk)
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:26:18 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101645948
:D

Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk bekend maken welke route het gaat worden. Eigenlijk heeft Henk het al verklapt, maar de familie Dekker wenst nog niks prijs te geven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:27:16 #167
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101646005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef livelink het volgende:
:D

Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk bekend maken welke route het gaat worden. Eigenlijk heeft Henk het al verklapt, maar de familie Dekker wenst nog niks prijs te geven.
Dat heb ik gemist, wat zei Henk dan?
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:28:43 #168
37150 livelink
pi_101646089
Dat moet ik even terugzoeken. Wich meldde het in het vorige topic in een quote. Ik kom er op terug zodra ik de post gevonden heb.
pi_101646188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Opblaaslaura's? (voor in het zwembad, natuurlijk)
waarvoor anders? O-)

Een beetje kindervriend heeft al een Laura dekbedovertrek

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist, wat zei Henk dan?
Henk zou via Réunion varen, niet bepaald op de route naar Suez
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:35:21 #170
37150 livelink
pi_101646512
Gevonden. Het stond hier Laura Dekker #33 The Universal Soldier

Ik vind sowieso dat Wich heel goed op de hoogte is. Ben je een bekende van Laura, Wich. Dat wilde ik al heel lang vragen.

Uit de verslagen van Henk Oosterwijk

Op vrijdag 1 juli bleek tijdens een gesprek met Laura dat zij niet, zoals wel op haar website staat, via het Suezkanaal gaat maar via Kaap de Goede Hoop. Ze vroeg mij namelijk naar mijn plannen en toen ik die vertelde was ze bijzonder enthousiast omdat ze graag met een andere boot opvaart. En dat kan ik goed begrijpen. Het is prettig als je met tenminste één andere boot opvaart. Dan kun je via de SSB radio goed contact onderhouden en je kunt elkaar informeren over bestemmingen en weer. Ze had slechts één andere boot, waarschijnlijk een solozeiler, ontmoet die ook onze route zou volgen en die was op dit moment onderweg van Niue naar Tonga. Het is dus mogelijk dat er een driemanschap ontstaat. Laura had precies hetzelfde tijdschema voor haar reis naar Afrika als ik, en ook dat verbaast me niets, want als je het boek van Jimmy Cornell raadpleegt dan zijn er tijdstippen waarop je op bepaalde plaatsen moet zijn i.v.m. de orkaanseizoenen. Toch wel leuk hoe uit zo'n toevallig contact een langer samenreizen kan ontstaan. De Guppy van Laura is veel sneller dan de Sogno d'Oro, het is een ketch getuigd en slank schip. Om een voorbeeld te geven: zij heeft over de passage van de Galapagos naar de Marquesas 17 dagen gedaan, ik 32 dagen. Zij kan snelheden halen van 7 knopen terwijl ik met 5 dik tevreden ben. We moeten dus nog maar zien in hoeverre of we echt trajecten samen opvaren. We zullen elkaar zeker vaak tegenkomen in havens omdat ook zij moet wachten op het juiste moment om verder te varen.

De verwachte hardere wind kwam inderdaad op zaterdag, maar ik zag op de gribfiles dat deze dinsdag al weer zou afnemen. Er was een nieuw lagedrukgebied boven Tonga die de winden van het hogedrukgebied wegnam. Nieuwe windstiltes zouden het gevolg zijn. Het was nu zaak om zo snel mogelijk die laatste 400 zeemijlen tot aan Neiafu af te leggen. Onderweg zou ik nog de atol Niue tegenkomen, maar daar was het op de ankerplaats slecht toeven met de deining die door de harde wind was ontstaan. Ook Laura wilde daarom niet stoppen bij Niue zoals eerst wel haar plan was geweest. Zij zat nog 125 zeemijlen achter mij, maar maakte dagafstanden van 140 zeemijlen met haar Guppy.

Zaterdagmiddag hadden we trouwens een gesprek over het vervolg van haar reis na Neiafu. Ze had op de Marquesas bij kennissen aan boord een film gezien van een doortocht door de Rode Zee die deze mensen eerder hadden gemaakt. Daarbij kon je op de marifoon horen dat er regelmatig aanvallen waren door de Somalische piraten. En toen heeft Laura haar plan omgegooid en een tocht langs het Suezkanaal laten vallen. Nu wilde ze van Neiafu naar Suva op Fiji, Port Vila op Vanuatu, de Torres Street, Darwin in Australië en van daaruit naar de Cocos Islands en verder via Mauritius naar Afrika. Dat plan zag er goed uit. Maar als je een stop in Australië wilt maken - niet alleen Darwin ligt in Australië maar ook de Cocos Islands behoren daartoe - dan moet je een visum hebben. En zo'n visum, had ik gelezen, kun je krijgen bij de Australische ambassade of consulaat in Suva op Fiji. Zij had zich daar nog niet mee bezig gehouden. In Darwin zou haar vader overkomen en dan zouden ze de boot klaarmaken voor de overtocht naar Afrika. Ik had zelf mijn reis tussen Fiji en Afrika nog niet ingevuld. Wel dat ik eind augustus, begin september door de Torres Street zou moeten varen, maar nog niet de havens tussen Fiji en Afrika.

Aanvankelijk voelde ik er niet veel voor om een visum voor Australië aan te vragen. Bij aankomst doen ze namelijk heel moeilijk bij jachten. Veel formaliteiten en spitsvondigheden, ze maken het de cruisers niet makkelijk. Waarschijnlijk zijn ze er voor beducht dat de yachties blijven hangen in Australië met hun boot en teren op de Australische gemeenschap. Hoe het ook zij, het plan van Laura gaf voldoende stops om niet maanden op zee te hoeven doorbrengen tijdens een overtocht. Ik zou er nog eens over nadenken.
pi_101649311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar ze had toch ook aangekondigd dat er gefilmd zou worden? Dat verbaast me niet en daar kan ik ook niks verkeerds van zeggen.
Haar 'vriendin' komt heus niet over om haar te zien. In die zin vind ik dat ze de term 'vriend' of 'vriendin' wel heel hypocriet gebruikt.
Iedereen die iets voor haar doet, of via welke ze iets voor elkaar kan krijgen, of die interessant genoeg is om in één adem met haar genoemd te worden is al gauw een goede vriend. Zelfs zeer kort na de eerste kennismaking.
Nou past het wel in het plaatje dat de psycholoog van haar schetste. Vriendschapsbanden zouden vooral een functioneel karakter hebben. Mensen gebruiken dus.
Heeft ze het aangekondigd? Dan heb ik dat gemist, sorry. Maar inderdaad, het is tekenend voor laura om zo iemand een vriendin te noemen.
pi_101652260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heeft ze het aangekondigd? Dan heb ik dat gemist, sorry. Maar inderdaad, het is tekenend voor laura om zo iemand een vriendin te noemen.
Ik heb me min of meer vegist. Eerst schreef ze dat haar vriendin, die ook haar reis filmt, was overgekomen en daags daarna dat ze oa. druk was met filmopnames.
Echt aangekondigd was het dus niet, maar het is logisch dat ze dat met die eerste zin ook bedoelde.
pi_101658675
quote:
Ben je een bekende van Laura, Wich. Dat wilde ik al heel lang vragen.

Mag je vragen, het antwoord is nee.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:21:27 #174
340258 MrFoureyes
pi_101668539
Geen bericht van Svetan - en er woedt een grote brand in Texas... Svetan, are you receiving me?
pi_101669322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Geen bericht van Svetan - en er woedt een grote brand in Texas... Svetan, are you receiving me?
Svetan zit toch ergens in Duitsland? Ergens in dit topic of het vorige heeft hij gemeld dat hij kon begrijpen dat de vader van Laura weer in Nederland was gaan wonen vanwege de ouders. Dat was voor hem ook de reden om terug te keren naar europa.
Nu hoeven de ouders van Dick Dekker natuurlijk helemaal niet de reden zijn dat hij in nederland woont, het kan ook gewoon zo zijn dat Dick nederland eigenlijk wel een prima land vindt om te wonen.
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 12:53:15 #176
137949 Disana
pi_101669385
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Zijn kinderen zitten in of bij Austin. Svetan zelf woont in Duitsland.

Ha, eigenlijk zou het me helemaal niets verbazen als hij het vliegtuig naar Australië heeft genomen om die arme nooddruftige Laura in raad en daad bij te staan :D
pi_101669592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Zijn kinderen zitten in of bij Austin. Svetan zelf woont in Duitsland.

Ha, eigenlijk zou het me helemaal niets verbazen als hij het vliegtuig naar Australië heeft genomen om die arme nooddruftige Laura in raad en daad bij te staan :D
Volgens mij zit er 1 kind van Svetan in Vietnam, een andere in de US en de derde in Zwitserland. En mocht Svetan zich inderdaad melden in Darwin dan zou ik als ik Laura was heel snel de zeilen hijsen en vertrekken! :Y
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 13:13:28 #178
137949 Disana
pi_101669850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

Volgens mij zit er 1 kind van Svetan in Vietnam, een andere in de US en de derde in Zwitserland. En mocht Svetan zich inderdaad melden in Darwin dan zou ik als ik Laura was heel snel de zeilen hijsen en vertrekken! :Y
Oh, nou het zou zomaar kunnen, svetans 'feiten' veranderen nogal eens afhankelijk van wat er betoogd moet worden.

Dekker heeft er nog twee foto's bij geplaatst. So much for niemand anders mag aan boord bij een recordpoging :)
  woensdag 7 september 2011 @ 13:22:01 #179
340258 MrFoureyes
pi_101670113
Bij Austin zijn juist de branden.

Svetan, Laura heeft dringend geld nodig. In haar gastenboek staan steeds meer berichten van donateurs die toezeggen geld over te maken - maar dat is natuurlijk tientjeswerk, en dat is nooit genoeg voor Laura. Het plaatsen door de Dekkers van dit soort berichten zie ik als een noodoproep.

Je meldde eerder dat jij als directielid van een groot bedrijf al met je MT had besloten dat Laura maar hoefde te kikken om een forse financiele injectie te ontvangen. Ze roept nu volop en de besluitvorming in je bedrijf is al geweest. Laat het meisje niet langer lijden en verlos haar van die onzekerheid. Je hebt gezegd dat ze op je kan rekenen - wees een vent en laat zien waarvoor je staat! Of ben je toch aangetast door dat typisch Nederlandse slappe-ruggengraat syndroom, verweekt door de pap, gesmoord door de spruitjeslucht? Dat zal toch niet? Svetan?
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 13:31:11 #180
137949 Disana
pi_101670375
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef MrFoureyes het volgende:
Bij Austin zijn juist de branden.

Ja daarom noem ik het ook 8)7

Maar ik heb wel weer genoeg aandacht aan svetan gegeven :)
pi_101672184
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

Svetan zit toch ergens in Duitsland? Ergens in dit topic of het vorige heeft hij gemeld dat hij kon begrijpen dat de vader van Laura weer in Nederland was gaan wonen vanwege de ouders. Dat was voor hem ook de reden om terug te keren naar europa.
Nu hoeven de ouders van Dick Dekker natuurlijk helemaal niet de reden zijn dat hij in nederland woont, het kan ook gewoon zo zijn dat Dick nederland eigenlijk wel een prima land vindt om te wonen.
Dus hij vindt heel europa eigenlijk niks?
Arme Svetan, het zal niet meevallen voor hem om een samenleving en mensen te vinden die passen bij zijn beschavings- en ontwikkelingsniveau. Hij moet erg eenzaam zijn.

Ondertussen is Laura te druk met haar vriendin om haar weblog te kunnen bijhouden.
pi_101672498
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een kleding sponsor is, weet alleen niet meer waar.
pi_101672766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus hij vindt heel europa eigenlijk niks?
Arme Svetan, het zal niet meevallen voor hem om een samenleving en mensen te vinden die passen bij zijn beschavings- en ontwikkelingsniveau. Hij moet erg eenzaam zijn.

Ondertussen is Laura te druk met haar vriendin om haar weblog te kunnen bijhouden.
Nee, hij vindt nederland niets. Maar genoeg aandacht weer voor Svetan, laten we weer OT gaan en ons bezighouden met laura.
Is er al een "feliciteer hier Laura met haar verjaardag" topic? Zijn er kaarten onderweg? Kadootjes zelfs misschien? Extra donaties gedaan? Is papa al gearriveerd in Darwin? Wat heeft hij hij voor haar meegebracht?
pi_101672860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nee, hij vindt nederland niets. Maar genoeg aandacht weer voor Svetan, laten we weer OT gaan en ons bezighouden met laura.
Is er al een "feliciteer hier Laura met haar verjaardag" topic? Zijn er kaarten onderweg? Kadootjes zelfs misschien? Extra donaties gedaan? Is papa al gearriveerd in Darwin? Wat heeft hij hij voor haar meegebracht?
In ieder geval wordt haar sweet sixteen feestje vastgelegd op celluloid voor de docu. Dat is toch geweldig? Tenzij je niet van publiciteit houdt, natuurlijk.
pi_101672930
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In ieder geval wordt haar sweet sixteen feestje vastgelegd op celluloid voor de docu. Dat is toch geweldig? Tenzij je niet van publiciteit houdt, natuurlijk.
Is dat zo? Laura is als ik het goed heb de 20e jarig, blijft die Jillian zolang of vieren ze het feestje gewoon eerder? Wat een vragen allemaal...........
pi_101673058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Is dat zo? Laura is als ik het goed heb de 20e jarig, blijft die Jillian zolang of vieren ze het feestje gewoon eerder? Wat een vragen allemaal...........
Is het zo? Of is het niet zo? Dat wordt in het volgende deeltje van deze soap wel uit de doeken gedaan. Net zoals wat Lyall nou eigenlijk aan het doen is.
pi_101674550
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Is dat zo? Laura is als ik het goed heb de 20e jarig, blijft die Jillian zolang [...]?
:Y

De kleding sponsor: http://www.imhoff.nl/

20-6-2010

[...]

Ook heb ik zeilkleding gesponsord gekregen met mijn eigen naam achterop!!

http://www.lauradekker.nl(...)it=VIEW&STARTPOS=275
pi_101686461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

20-6-2010

[...]

Ik wist het :)
pi_101686746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:41 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

20-6-2010

[...]

Met haar eigen naam achterop, maar op de polo die ze draagt staat de naam van Guppy voorop, andere sponsor of zelfde sponsor?
pi_101686898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik wist het :)
Hoe wist je dat nou? De Dekkers doen het toch helemaal niet voor het geld? En Laura houdt toch helemaal niet van publicitieit? :D
Laura doet het alleen voor zichzelf, daarom hoeft ze haar prestatie ook niet te verantwoorden of aan voorwaarden te voldoen, maar toch is het geweldig wat ze presteert.
Ach, wat waarheid is doet er ook eigenlijk niet toe als je stijlicoon wil worden. Dat was immers al die tijd al de opzet? Denk ik nu tenminste..
pi_101688550
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef spuitje het volgende:

[..]

Met haar eigen naam achterop, maar op de polo die ze draagt staat de naam van Guppy voorop, andere sponsor of zelfde sponsor?
Geen sponsor - zelf gekocht op GC.
pi_101689549
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:04 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Geen sponsor - zelf gekocht op GC.
Wat is GC?
pi_101693093
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Wat is GC?
Gran Canaria.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 17:30:26 #194
137949 Disana
pi_101715474
Weest gewaarschuwd, bij deze malloot moet je jezelf niet melden met je wanen of je kinderen:

Danny Van Baekel 07-09-2011
Als psychotherapeut en pedagoog kan ik dit alleen maar toejuichen en zeggen, geweldig wat je doet Laura. Maar zeker ook aan de ouders proficiat voor wat jullie als model ouders verwezenlijkt hebben, het respect dat jullie hebben voor Laura zou een voorbeeld moeten zijn voor alle ouders ter wereld. Jullie doorzettingsvermogen ondanks alle tegenkantingen is lovenswaardig. Mijn diepste respect!

Maar gelukkig is het een Belg. En hij werkt voor drugsvrij, al zat hij oorspronkelijk bij Defensie. Hij heeft zich dus niet gespecialiseerd in meisjes die in hun polsen snijden als ze hun zin niet krijgen :D
  donderdag 8 september 2011 @ 17:48:28 #195
340258 MrFoureyes
pi_101715990
Het is wel duidelijk dat de titel "psychotherapeut" sinds een paar jaar niet meer beschermd is en dooor iedereen mag worden gevoerd.

In ieder geval helpt Danny je binnen vijf dagen niet alleen van je heroine- of alcoholverslaving af, maar ook van 2000 euro. Hij zou het wel voor minder willen doen, maar (zo legt hij uit op zijn site) hij heeft natuurlijk ook zijn kosten.

Alcoholische consumpties tijdens de detoxbehandeling zijn niet inbegrepen, vermeldt de site - die worden apart in rekening gebracht. Verstandig: een alcoholverslaafde kan heel wat wegtikken in een week!

Fascinerend, wat een kleurrijke volgelingen dit zeilmeisje aantrekt.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2011 @ 18:04:40 #196
137949 Disana
pi_101716449
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:48 schreef MrFoureyes het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titel "psychotherapeut" sinds een paar jaar niet meer beschermd is en dooor iedereen mag worden gevoerd.

In ieder geval helpt Danny je binnen vijf dagen niet alleen van je heroine- of alcoholverslaving af, maar ook van 2000 euro. Hij zou het wel voor minder willen doen, maar (zo legt hij uit op zijn site) hij heeft natuurlijk ook zijn kosten.

Alcoholische consumpties tijdens de detoxbehandeling zijn niet inbegrepen, vermeldt de site - die worden apart in rekening gebracht. Verstandig: een alcoholverslaafde kan heel wat wegtikken in een week!

Fascinerend, wat een kleurrijke volgelingen dit zeilmeisje aantrekt.
Echt hè. Voer voor, eh... psychologen _O-
pi_101726140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:30 schreef Disana het volgende:
Hij heeft zich dus niet gespecialiseerd in meisjes die in hun polsen snijden als ze hun zin niet krijgen :D
Wat een bizar dieptepunt weet je weer te bereiken. Ik mag hopen dat jij geen kinderen hebt, wat zouden die schepsels verpest worden. Werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Heb je Laura wel eens gesproken?
pi_101733474
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wat een bizar dieptepunt weet je weer te bereiken. Ik mag hopen dat jij geen kinderen hebt, wat zouden die schepsels verpest worden. Werkelijk, je zou je ogen uit je kop moeten schamen. Heb je Laura wel eens gesproken?
Ik niet, jij wel?
En waarom zou Disana zich de ogen uit haar hoofd moeten schamen? Omdat ze niet achter het project Laura staat? Nou, daarin is ze echt niet de enige hoor!
pi_101735114
Inmiddels is het al uren 9 september in Darwin maar nog steeds geen nieuw weblogje van Laura. Ze heeft het dus zo druk dat er geen update vanaf kan voor haar trouwe fans en donateurs. Maar die hebben daar vast en zeker alle begrip voor. Hoeveel tijd kost het helemaal om een weblog a la Laura te schrijven? 15 Minuten? Dat is denk wel ongeveer het maximum, maar dat kan er zelfs niet meer vanaf tegenwoordig.
pi_101740040
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dieptepunt? Omdat Disana insinueert dat hij niet bijster goed is en niet met probleemgevallen zoals Laura kan omgaan? (Het klinkt mss. wat vreemd, maar een kind dat zichzelf snijdt als ze haar zin niet krijgt, veel spijbelt en alles en iedereen de schuld geeft en uit een gebroken gezin komt en bij haar vader woont - waarom? - en met haar 13 jonge jaren bij haar vriendje slaapt zonder dat haar vader weet wat ze uitvreet is in mijn ogen een probleemgeval. Ook al zeilt/motort/feest ze nu de wereld rond, op andermans kosten, en is dat in de ogen van sommigen een hele prestatie. Ik vind haar een probleemkind. Dat blijkt ook uit haar gedrag tijdens de reis. Ze krijgt van alles, met bedankjes is ze spaarzaam, houdt zich alleen aan afspraken als het haar uitkomt, permitteert zich een nukkige, hautaine houding terwijl ze het juist moet hebben van publiciteit en haar imago, is niet duidelijk in waar ze mee bezig is.. Het moet een recordpoging zijn en dan opeens weer iets dat ze alleen voor zichzelf doet. Ze graait wat ze krijgen kan en ze wilde een boek en een film, maar ze doet het niet voor het geld, etc. en lijkt verder vooral alleen bereid haar eigen zin te doen. Zelfs het bijhouden van een weblogje lijkt soms teveel moeite. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de leugens en haar sociale achtergrond, waar ze vaak in de eenzaamheid vluchtte en met een vader die dezelfde tik en daarbij nog last van paranoïde denkbeelden schijnt te hebben.)
En waarom zouden Disana's kinderen verpest worden en in welk opzicht? En waarvoor moet ze zich schamen? Waarom zou ze Laura hebben moeten spreken?
Ik ben wel benieuwd naar je argumenten, zonder dat is het alleen maar een persoonlijke aanval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')