Dat wel maar als je daar 35 delen over gaat pratenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel stoer.
Faken dat je een recordpoging doet. En vervolgens lekker vakantie vieren op kosten van de sponsoren.
Haar kun je dat niet verwijten.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:22 schreef Disana het volgende:
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:
[ afbeelding ] BabeWatcher ("Laura is fantasties!")
[ afbeelding ] spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),
[ afbeelding ] Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")
[ afbeelding ] moussie (brengt de discussie altijd weer op gang)
[ afbeelding ] Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor!")
[ afbeelding ] livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")
[ afbeelding ] svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)
[ afbeelding ] RobertoCarlos ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")
[ afbeelding ] Banjerkanjer ("Laura is toch niet zo doortrapt dat ze dit allemaal zelf bedacht heeft?")
[ afbeelding ] wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")
[ afbeelding ] Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!!")
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat is een beetje te voor een puber op vakantie ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Dat wel maar als je daar 35 delen over gaat praten
Het is een gecompliceerd verhaal over een meisje met een problematische achtergrond dat zich op verschillende manieren in een spagaat werkt, zoals een record willen vestigen, maar dan zonder regels.. Geld willen krijgen van sponsors, maar dan zonder publiciteit en zonder reclame te willen maken en nog veel meer haken en ogen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef VladimirPoetin het volgende:
Zijn er al 35 delen over een meisje dat vrij van school neemt en een beetje op een boot gaat rond varen
das een wel heel vreemde definitiequote:Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhmmmm, ja. Iedereen die zichzelf verkoopt voor geld is een hoer. Sterker nog....iedere werknemer is een hoer....voor geld doe je dat wat er van je gevraagd wordt....hoereren dus.
dan is er toch geen probleem?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, hoewel het bekend is dat ze iig. één sponsor gewoon aan wal heeft laten staan met een banner en dat ze ruzie hebben gehad met 2 grote sponsors.
Ik neem aan dat die eerste niet vooruit heeft betaald, idd..
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:57 schreef sp3c het volgende:
of naiviteit?
je hebt een deal of je hebt het niet ... een deal denken te hebben bestaat niet
Hij wilde dus op zijn minst de kans op een gratis gift niet voorbij laten gaan. Ah, dus de Rotary Club heeft ook interesse in Dekker. Vandaar dat ze zomaar even haar zeilen kan laten repareren waarschijnlijk, want de Rotary Club is niet gierig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:35 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik heb nog wel een ernstiger voorbeeld. Toen die SSB-set het begaf, bood de Rotary Bilthoven aan om een nieuwe zendontvanger voor Laura te kopen. Het model dat zij had (700) is echter niet meer leverbaar bij AMCOM in Nederland. Vader stelde dus voor, dat de Rotary geld zou overmaken naar een kennis in de VS, die vervolgens daar de 700 set zou kopen. Tot zover is er niets mis.
Echter: op het moment dat hij die mail schreef, stond er al op de site van Laura vermeld dat ICOM een nieuwe set ter beschikking zou stellen. Hij probeerde dus gewoon die Rotary Club op te lichten. Ik ben benieuwd wat hij op de site had vermeld als het gelukt was - waarschijnlijk een draai als "dankzij ICOM en Rotary Bilthoven heeft Laura een nieuwe zender". Of misschien zou hij niets melden over de Rotary en het geld zonder meer in zijn zak steken?
Rare mensen.
Er was wel degelijk een deal. De sponsor zou Laura in Portugal ontmoeten vlak voor ze aan haar soloreis zou beginnen. Maar omdat de portugese autoriteiten niet toestonden dat Laura alleen zou vertrekken, vertrok ze hals over kop met pa naar Gibraltar. Zogenaamd om de pers te ontlopen, later kwam de waarheid dus aan het licht. En de sponsor had het nakijken. Geen contact met Laura, geen media aandacht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:57 schreef sp3c het volgende:
of naiviteit?
je hebt een deal of je hebt het niet ... een deal denken te hebben bestaat niet
maar dan pleeg je toch contractbreuk?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er was wel degelijk een deal. De sponsor zou Laura in Portugal ontmoeten vlak voor ze aan haar soloreis zou beginnen. Maar omdat de portugese autoriteiten niet toestonden dat Laura alleen zou vertrekken, vertrok ze hals over kop met pa naar Gibraltar. Zogenaamd om de pers te ontlopen, later kwam de waarheid dus aan het licht. En de sponsor had het nakijken. Geen contact met Laura, geen media aandacht.
wat is dat nou weer voor vraag?quote:Op vrijdag 2 september 2011 05:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
neem je me nou in de maling?
[..]
Ach, kale kip en veren etc?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dan pleeg je toch contractbreuk?
waarom eist die sponsor geen schadevergoeding, die zal dan op zijn minst de gemaakte kosten terug willen hebben neem ik aan
[..]
wat is dat nou weer voor vraag?
ja natuurlijk neem ik je in de maling wat denk je nou???
zolang je zelf denkt een deal te hebben is dat gewoon rechtsgeldig en kun je ermee naar de bank en de pers
Lijkt me een heel logische conclusiequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef sp3c het volgende:
beiden plausibel
maar asosiaal wil ik het nog niet direct noemen
als ik van de uitleg die hier is gegeven uitga dan noem ik het een overmachtsituatie
als het schuitje in Portugal aan de ketting was komen te liggen dan was de deal ook niet doorgegaan, kun je die sponsor asociaal noemen maar business = business
snap niet dat hij die banner niet gewoon met de luchtpost naar Gibraltar of 1 van de vele preteilanden die het schuitje heeft aangedaan heeft gestuurd
dat soort dingen krijg je nu eenmaal met zo'n gebrekkige voorbereiding
achteraf zal de sponsor misschien wel blij zijn dat hij zijn geld in zijn zak heeft laten zitten en zijn bedrijf er niet aan heeft verbonden ... misschien istie zelfs bang dat als hij naar de rechtbank stapt zijn banner er alsnog opmoet
Sponsoren zijn vooral in het begin gelokt met het praatje dat Laura een record zou gaan verbreken. Ze zou de jongste solozeiler ooit worden. Zo noemt ze zich zelf overigens nog steeds.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dat begrijp ik ook niet.. Mss was hij te goed van vertrouwen, ofzo?
Zolang pa aan boord was kwam het bootje niet aan de ketting, hij beschikt namelijk wel over de benodigde papieren. Was dat niet zo geweest hadden ze ook niet naar Gibraltar kunnen vertrekken!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef sp3c het volgende:
beiden plausibel
maar asosiaal wil ik het nog niet direct noemen
als ik van de uitleg die hier is gegeven uitga dan noem ik het een overmachtsituatie
als het schuitje in Portugal aan de ketting was komen te liggen dan was de deal ook niet doorgegaan, kun je die sponsor asociaal noemen maar business = business
snap niet dat hij die banner niet gewoon met de luchtpost naar Gibraltar of 1 van de vele preteilanden die het schuitje heeft aangedaan heeft gestuurd
dat soort dingen krijg je nu eenmaal met zo'n gebrekkige voorbereiding
achteraf zal de sponsor misschien wel blij zijn dat hij zijn geld in zijn zak heeft laten zitten en zijn bedrijf er niet aan heeft verbonden ... misschien istie zelfs bang dat als hij naar de rechtbank stapt zijn banner er alsnog opmoet
1. Ze wordt ook de jongste solozeilster of jij het nu leuk vind of niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sponsoren zijn vooral in het begin gelokt met het praatje dat Laura een record zou gaan verbreken. Ze zou de jongste solozeiler ooit worden. Zo noemt ze zich zelf overigens nog steeds.
Voor sponsoren betekent dat meestal een mooie manier van reclame maken voor hun product. Maar Laura wil helemaal geen reclame maken, ze heeft dit zelf heel duidelijk gezegd. Geen stickers op haar boot! En behalve wanneer ze iets nodig heeft hoor je haar nooit de naam van een product noemen.
Ze heeft schijt aan alles en iedereen zolang ze maar kan doen waar ze zin in heeft. En mensen zijn nog zo dom ook om er voor te betalen!
[ afbeelding ]
maar dan was er zolang pa aan boord was ook geen reden geweest om naar Gibraltar tequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zolang pa aan boord was kwam het bootje niet aan de ketting, hij beschikt namelijk wel over de benodigde papieren. Was dat niet zo geweest hadden ze ook niet naar Gibraltar kunnen vertrekken!
laatstgenoemden zullen zelf ook wel reclame maken, ze storten dat geld niet anoniem gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sponsoren zijn vooral in het begin gelokt met het praatje dat Laura een record zou gaan verbreken. Ze zou de jongste solozeiler ooit worden. Zo noemt ze zich zelf overigens nog steeds.
Voor sponsoren betekent dat meestal een mooie manier van reclame maken voor hun product. Maar Laura wil helemaal geen reclame maken, ze heeft dit zelf heel duidelijk gezegd. Geen stickers op haar boot! En behalve wanneer ze iets nodig heeft hoor je haar nooit de naam van een product noemen.
Ze heeft schijt aan alles en iedereen zolang ze maar kan doen waar ze zin in heeft. En mensen zijn nog zo dom ook om er voor te betalen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |