Ik snap je punt hoor, maar het verwijt dat ik hem geen 'laatste kans' heb gegeven daar heb ik geen boodschap aan. Hij heeft 6 weken lang de kans gekregen zich normaal te gedragen, ik heb hem op heel veel dingen op een normale manier gewezen en hij is degene die het vertikt om normaal te doen. Ik zie niet waarom ik hem nu ineens een 'laatste' kans moet gaan geven, ik wil helemaal niet in een huis wonen met iemand die zich alleen gedraagt als ik hem moet dreigen met huuropzegging.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar gezien je al weet dat hij het niet gaat redden en hij er dan over 3 maanden uit moet. Kunnen ze je iig nie tkwalijk nemen dat je hem nooit "die laatste kans" hebt gegeven. En is hij ook alvast gewaarschuwd. (Kan hij alvast op zoek naar andere woonruimte) dat bedoelde ik er meer mee te zeggen
als die ook wat zooi opruimt dan is dat weer vereffend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogal afhankelijk van of je alleen woont of niet. Het is verbazingwekkend hoeveel meuk een vriendin produceert...
je wou dus gewoon effe je ei kwijt ipv adviesquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik snap je punt hoor, maar het verwijt dat ik hem geen 'laatste kans' heb gegeven daar heb ik geen boodschap aan. Hij heeft 6 weken lang de kans gekregen zich normaal te gedragen, ik heb hem op heel veel dingen op een normale manier gewezen en hij is degene die het vertikt om normaal te doen. Ik zie niet waarom ik hem nu ineens een 'laatste' kans moet gaan geven, ik wil helemaal niet in een huis wonen met iemand die zich alleen gedraagt als ik hem moet dreigen met huuropzegging.
Ze werkt op dit moment maar 2 dagen in de week (ze is hoogzwanger) dus ze houdt het aardig bij. Maar we nemen binnenkort een werktster die eens in de 2 weken een grote schoonmaak doet, dus dan hoeven we zelf het alleen een beetje bij te houden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
als die ook wat zooi opruimt dan is dat weer vereffend.
Dat zei ze in de TS al.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:07 schreef Maanvis het volgende:
je wou dus gewoon effe je ei kwijt ipv advies
Famous last words.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hij ligt trouwens nu nog te slapen maar als hij op is zal ik met hem gaan praten. Ik laat het weten wat eruitkomt.
Wat een lapzwans!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hij ligt trouwens nu nog te slapen maar als hij op is zal ik met hem gaan praten. Ik laat het weten wat eruitkomt.
Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
iedere keer als ik jou zie posten krijg ik zin in friet en ambachtelijke kroketten!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou zie posten krijg ik zin in friet en ambachtelijke kroketten!
Nu heb ik ook zin in frietquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
iedere keer als ik jou zie posten krijg ik zin in friet en ambachtelijke kroketten!
Misschien liggen ze nu samen in bed. *grijns*quote:
lekker met een toastje met zelfgemaakte brie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien liggen ze nu samen in bed. *grijns*
Zoals mijn Engelse ex-collega ooit zei 'what a dreadful thought'.quote:
Zo daar ben ik weer even. Ik moest vanmiddag om half 1 plotseling weg en toen lag hij nog in bed. Toen ik net terugkwam was hij alweer vertrokken naar de studentenvereniging en ik verwacht hem niet voor een uur of 12 thuis.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd of we er nog wat van horen, lijkt me sterk dat hij nu nog in bed ligt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |