Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of we op elkaar leken, maar je hebt geen foto in je fobo
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Dat is niet het enige verschil hoor..quote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?quote:
We are haunting you.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Het volume wat zijn haar inneemt is bij mij bij de buik gaan zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet het enige verschil hoor..
Is Engeltje ouder dan Roy?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag wie dan ook in dit topic over hoe ik omspring met privedetails
Fok! weer fanatiek sinds een tijdje.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
We zijn nummer 35quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
Royco is flink jonger dan ik zelfsquote:
Ja. 5 jaarquote:
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijn
Hoezo zelfs?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Royco is flink jonger dan ik zelfs
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?
Wil je zeggen dat ik zo oud overkom dan?
Laat maar ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en mijn "meetlint" bestaat trouwens uit wat centimeter streepjes aan de binnenkant van m'n mond zo richting keel. Dat jullie dat ff beseffen he
O ja, dat zijn die "hetero" mannen met PM-functies en zo zeker! Ik heb ze ook wel eensquote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijn
Ik word donderdag 33quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éeeeecht?!
Oh, dat wist ik echt niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn jeugdigheid
Ik wilde dat eigenlijk al posten, maar toen was het topic dicht, vandaar de quotesquote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en mijn "meetlint" bestaat trouwens uit wat centimeter streepjes aan de binnenkant van m'n mond zo richting keel. Dat jullie dat ff beseffen he
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dacht dus dat ik nog ouder was?
Ja, en een aantal dames die we van deze reeks kennen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat zijn die "hetero" mannen met PM-functies en zo zeker! Ik heb ze ook wel eens
Jahquote:
zijn we dat niet allemaal?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Royco is flink jonger dan ik zelfs
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dacht dus dat ik nog ouder was?
Hoe weet jij hoe mijn meetlint eruit ziet?!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk al posten, maar toen was het topic dicht, vandaar de quotes
quote:
missb is al ouder dan hittegolf.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heatwave is toch wel de oudste hoop ik he?
3 x28?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben uit 3 onafhankelijke bronnen, 28.
Ik dacht al dat je dat bedoelde. Weet nog niet hoe het er uit ziet.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe mijn meetlint eruit ziet?!
Was jij dat in de Titty Twister?
Een troost, ik ben heel slecht in leeftijden schattenquote:
Ik had ook ergens in mijn hoofd dat je 37 was. Doordat je een kroeg hebt enzo (tenminste, ook dat hoeft niet realiteit te zijn)quote:
Misschien heeft de postbode het gestolen?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Waar blijft mijn honingwodka, young one?
Sucks.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, Re is weer terug van vakantie he.
Nou wat een troost.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een troost, ik ben heel slecht in leeftijden schatten.
Gebeurde dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wat een troost.
Weet niet wat ik vervelender vind, bij het kopen van drank naar mijn ID gevraagd worden of dit.
Ben echt 27, en heb echt een kroeg en een telecomzaakquote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had ook ergens in mijn hoofd dat je 37 was. Doordat je een kroeg hebt enzo (tenminste, ook dat hoeft niet realiteit te zijn)
HAHAHAquote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, paar maanden terug. Stomme Gall en Gall
quote:
Right busyquote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben echt 27, en heb echt een kroeg en een telecomzaak
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil nog zoveel mogelijk doen voor mijn dertigste als de aftakeling gaat beginnen.
PARDON???quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil nog zoveel mogelijk doen voor mijn dertigste als de aftakeling gaat beginnen.
Ik ben niet afgetakeld!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
die begint zelfs al eerder, en dat weet je heus wel
Nee, surequote:
Lang en hard genoeg blijven roepenquote:
Jep, vanaf ongeveer je 25ste.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
het proces is al gestart en helaas niet te stoppen.
hou op manquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sure.
Nog steeds nergens last van na een avond zuipen? Gewoon weer om 8 uur fris en fruitig op en naar je werk zonder problemen?
I didn't think so.
Lulquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sure.
Nog steeds nergens last van na een avond zuipen? Gewoon weer om 8 uur fris en fruitig op en naar je werk zonder problemen?
I didn't think so.
Gaan jullie maar vast dan, ik heb nog een paar jaar te gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we hier gewoon anders massaal ff een eind aan ons leven maken?
Ik bedoel, eerder werd al gepost dat het leven zinloos was omdat we toch dood gingen... en nu weer dat we al vanaf 30 aftakelen....
What's the use?!
UTRECHT 01-Sept-11. Singles Sekte pleegt collectief zelfmoord in The Stairway.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we hier gewoon anders massaal ff een eind aan ons leven maken?
Ik bedoel, eerder werd al gepost dat het leven zinloos was omdat we toch dood gingen... en nu weer dat we al vanaf 30 aftakelen....
What's the use?!
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
UTRECHT 01-Sept-11. Singles Sekte pleegt collectief zelfmoord in The Stairway.
Ja hoiquote:
Ze weet niet wat ze wil. En jij bent een vent!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef maahlah het volgende:
Wat een heerlijke puberpost van mij
L. Ron Ang3l? How does that sound?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik de sekteleider zijn? Dat jullie mij dan vereren en zo? Ahh, toe?
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22quote:Op donderdag 1 september 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze wil. En jij bent een vent!
Huh?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef maahlah het volgende:
Wat een heerlijke puberpost van mij
Zeg Ang3l, nu jij onder de plak zit kunnen wij zeker niet meer zoenen he?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatiequote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatie
Beleefdheidquote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatie
Ik zit niet onder de plak (ja soms, mannenpapplak) maar nee, we kunnen niet meer zoenen neequote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, nu jij onder de plak zit kunnen wij zeker niet meer zoenen he?
Foutje met overtypen: "Wat te doen, het is allemaal best"quote:
Wat fijn om dit te lezen net nadat ik heerlijk gelunched hebquote:Op donderdag 1 september 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak (ja soms, mannenpapplak) maar nee, we kunnen niet meer zoenen nee
Gewoon een keer anaal vernederen en dan verder met die van 22.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef maahlah het volgende:
[..]
Foutje met overtypen: "Wat te doen, het is allemaal best"
Nou ja... d'r is wel een kern van waarheid, want ik snap er soms echt weinig van.
Tis dat ze zo'n lekker lichaam heeft, maar anders
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon een keer anaal vernederen en dan verder met die van 22.
Gij vuige romanticusquote:Op donderdag 1 september 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch.
Daarna je leuter aan heur haar afvegen.
Jaquote:
Afvegen? Niet iedereen heeft een SOA hoor schat!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja toch.
Daarna je leuter aan heur haar afvegen.
Nee, alleen irritante twitter opmerkingen.quote:
Zoals? #durftevragenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, alleen irritante twitter opmerkingen.
Ik heb net even wat te drinken ingeschonken #zinlozeopmerkingnr4835751quote:
Thee om precies te zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb net even wat te drinken ingeschonken #zinlozeopmerkingnr4835751
Auw de waarheid doet pijn. Wat ben ik toch een klootzak hehequote:Op donderdag 1 september 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDaar ga je de mist in he.
Beleefdheid = niet zeggen dat je het zoenen niet lekker vond, maar wel afwimpelen.
Beleefdheid is niet het zeggen dat je het lekker vind en impliceren dat je nog eens wil
Wat heb jij tegen Malta?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Thee om precies te zijn
en een dropje gepakt
en ik ga denk ik even douchen
@dikkevingervoormalta
Er komen heul lelijke hondjes vandaanquote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Malta?#godtjedoetweereensraar
Ze zien er wel heel lief uit als je ze onder stroom zetquote:Op donderdag 1 september 2011 17:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er komen heul lelijke hondjes vandaan
[ afbeelding ]
Yepquote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef maahlah het volgende:
Dit topic is wel een stukje rustiger geworden
Nee, maar er zit daarna wel meuk aan (waaronder van hemzelf).quote:Op donderdag 1 september 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afvegen? Niet iedereen heeft een SOA hoor schat!
ik ben er weer dus laat de onzin maar losbarstenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef maahlah het volgende:
Allemaal ontsingeldquote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef maahlah het volgende:
ook hoiquote:
iets spannends?quote:
Misosoup en in yakatori gemarineerde gegrilde kipquote:
helemaal mee eens.maar heb ook geen fut om te gaan sportenquote:
Ik zou echt tonnetjerond worden bij jouquote:Op donderdag 1 september 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misosoup en in yakatori gemarineerde gegrilde kip
jij nooitquote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt tonnetjerond worden bij jou
Lekker 1,5 uur gevoetbald.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
[..]
helemaal mee eens.maar heb ook geen fut om te gaan sporten
Nou roep dat niet te hard hoor. Hoewel ik mijn genen mee heb w.d.b.quote:
Een vet oud wijf.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt tonnetjerond worden bij jou
quote:
Ben je wel het type voor ja.quote:
Arme MissB of kan je pup nog de baasquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Net met pup gedoucht, pfff zelden een hond gezien die er zo'n hekel aan heeft.
Jij gaat met varken in bad?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme MissB of kan je pup nog de baas
jij neemt ook iedereen mee onder t waterquote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
Nee, biggel is varken, pup is hond.quote:
Ik verdenk missb ervan een sterkere vrouw te zijn dat dat, Tijntje.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme MissB of kan je pup nog de baas
Jullie date was in het Oceanium in Blijdorp?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef clevy het volgende:
[..]
jij neemt ook iedereen mee onder t water
bahquote:
verzopen kat die naar natte hond ruikt is wel een britse weers spreuk in de dopquote:
Natte poes ruikt zoveel lekkerder.quote:
Nee, hond ruikt nu naar puppyshampoo.quote:
ja want ik ben een walvisquote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie date was in het Oceanium in Blijdorp?
Daar ben ik niet lenig genoeg voor, maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natte poes ruikt zoveel lekkerder.
Ok, jij date dus niet graag origineel.quote:
Gewoon ff aaien en dan aan je vingers ruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
Daar ben ik niet lenig genoeg voor, maar ik geloof je op je woord.
Bijt zo'n beest dan niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon ff aaien en dan aan je vingers ruiken.
L-E glijdt van de bank af... Jammer dat je dat geen 2,5 uur volhoudt, en die A2 maar 130 is....quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar ben ik niet lenig genoeg voor, maar ik geloof je op je woord.
De juiste vrouw wel.quote:
En jij?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Pup ligt nu uitgeteld op zijn kussen.
Alleen als je direct keihard aanvalt op het meest gevoelige plekje.quote:
Ik zit chill op de bank met een wodkaatje.quote:
Russisch waterdieet?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit chill op de bank met een wodkaatje.
pup en poesje is wel een leuke naam voor een dynamisch duoquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit chill op de bank met een wodkaatje.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je direct keihard aanvalt op het meest gevoelige plekje.
Dat was toch al een kinderdagverblijf in 020?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef clevy het volgende:
[..]
pup en poesje is wel een leuke naam voor een dynamisch duo
geen idee.. ik mag morgen weer eens in die regio op bezoekquote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was toch al een kinderdagverblijf in 020?
Ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. ik mag morgen weer eens in die regio op bezoek
Zwartreizen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik moet zo'n goedkoop treinkaartje hebben, zijn regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat of Hema. Maar nu niet. Stom.
Ik heb geen idee. Ik sta te dansen dan. Ik meet dan zoveel mensen, misschien zit jij er ook wel tussen. Dat is, als je midden op de dansvloer losgaat.quote:
Armoede ook niet!quote:
Heb je geen kortingskaart?quote:
ah nee.. ik moet morgen werken in 020.. zit van vroeg tot laat op kantoor en dan snel de trein weer terug naar t zonnige zuiden. hopelijk op een tijd dat ik nog ff naar favo barmeisje kanquote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik sta te dansen dan. Ik meet dan zoveel mensen, misschien zit jij er ook wel tussen. Dat is, als je midden op de dansvloer losgaat.
Die kijk je met je natte poes en je puppy-ogen aan en hij knijpt een oogje toe, dame.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zal ik zeggen tegen de conducteur die me beboet. Helpt vast.
Gewoon eentje kopen. Die heb je er zo uitquote:
Een favo barmeisje. Is dat alleen om naar te kijken of doe je er ook iets mee?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ah nee.. ik moet morgen werken in 020.. zit van vroeg tot laat op kantoor en dan snel de trein weer terug naar t zonnige zuiden. hopelijk op een tijd dat ik nog ff naar favo barmeisje kan
onfortuinlijk genoeg alleen om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een favo barmeisje. Is dat alleen om naar te kijken of doe je er ook iets mee?
Ik zit van vroeg tot niet zo laat op kantoor (veel tafelvoetballen dus) en race dan naar 020.
Neen, het kind is erbij, ik betaal netjes hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kijk je met je natte poes en je puppy-ogen aan en hij knijpt een oogje toe, dame.
Damn dat is veelquote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Door de bezuinigingen in de subsidies etc voor cultuur kost het kindertheater waar Peuter en ik altijd komen vanaf nu 9,- per keer ipv 6.![]()
Maar de limonade is nog steeds gratis! zeggen ze blij. Dat is dan wel weer lief.
Dat ligt aan hoe vaak en hoe ver je met de trein gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eentje kopen. Die heb je er zo uit
Lijkt me nogal zinloos, niet? Maar goed, doe wat je wil op je vrije vrijdagavond...quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef clevy het volgende:
[..]
onfortuinlijk genoeg alleen om naar te kijken.
Ik had die scene wel willen zien, maar het is Nederland weer niet gegund.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Neen, het kind is erbij, ik betaal netjes hoor.
veel dingen die ik doe zijn best wel zinloos. maar al snel beter dan helemaal niets doenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me nogal zinloos, niet? Maar goed, doe wat je wil op je vrije vrijdagavond...
Sorry dat ik een goed voorbeeld wil zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had die scene wel willen zien, maar het is Nederland weer niet gegund.
Dat weet ikquote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry dat ik een goed voorbeeld wil zijn.
En er zijn zesenveertig miljoen dingen te bedenken die beter zijn dan kwijlen over een meisje dat nooit de jouwe zal zijn..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
veel dingen die ik doe zijn best wel zinloos. maar al snel beter dan helemaal niets doen
Ok, ik zie het iets anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
veel dingen die ik doe zijn best wel zinloos. maar al snel beter dan helemaal niets doen
Luister naar deze dame, clevy.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
En er zijn zesenveertig miljoen dingen te bedenken die beter zijn dan kwijlen over een meisje dat nooit de jouwe zal zijn..
wij zeggen: wie schrijft, die blijftquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
Niet dat ik mijn avonden zo boeiend vul, vindt men. Maar ik schrijf, en daar geniet ik van.
optellen niet, aftrekken welquote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Tellen is nooit jouw sterkste punt geweest.
ben me er goed van bewust.. het is ook alleen maar visueel vermaak.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister naar deze dame, clevy.
Ja dat kost ook geen drolquote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
Door de bezuinigingen in de subsidies etc voor cultuur kost het kindertheater waar Peuter en ik altijd komen vanaf nu 9,- per keer ipv 6.![]()
Maar de limonade is nog steeds gratis! zeggen ze blij. Dat is dan wel weer lief.
Als ik het zelf niet zou zeggen had iemand anders het wel gezegdquote:
Dat maakt het nog niet goed Articquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet zou zeggen had iemand anders het wel gezegd
Ik lig niet wakker van die 3 euro, maar ik vind het wel jammer dat theater en dans, de dingen die voor mij zo belangrijk zijn, steeds duurder worden.quote:
Ik ben meer van het delen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet zou zeggen had iemand anders het wel gezegd
Een beetje zoals ik in Egypte aan de poolbarquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van die 3 euro, maar ik vind het wel jammer dat theater en dans, de dingen die voor mij zo belangrijk zijn, steeds duurder worden.
Gewoon heel veel limonade drinken daar, dan halen we het er een beetje uit.
bidons kopen en die daar vullenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig niet wakker van die 3 euro, maar ik vind het wel jammer dat theater en dans, de dingen die voor mij zo belangrijk zijn, steeds duurder worden.
Gewoon heel veel limonade drinken daar, dan halen we het er een beetje uit.
ik probeer te vermenigvuldigen maar dat lukt ook al nietquote:
Ik heb het gevoel dat dat geen limonade was..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik in Egypte aan de poolbar
Zo zo, waar hebben L-E en ik de kusjes verdiend?quote:
Maar het idee was wel hetzelfde!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat geen limonade was..
En dan in Peuter zn rugtasje stoppen. Arme kind strompelend en wel de deur uit. Maar heej, wij hoeven een week geen limonade a 49 cent per fles te kopen. En dat is wat telt!quote:
Waarom zou je alleen kusjes mogen krijgen als je ze verdient? Waarom nou nooit gewoon zomaar?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zo, waar hebben L-E en ik de kusjes verdiend?
Van jou? Heb ik die gezien?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Hoe vond je de vakantiefoto's L-E?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen kusjes mogen krijgen als je ze verdient? Waarom nou nooit gewoon zomaar?
Mijn FB gemist?quote:
aanwezig vrouwvolk aflebberen is toch standaard?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zo, waar hebben L-E en ik de kusjes verdiend?
Dan moet je haar pillenstripje es verwisselen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik probeer te vermenigvuldigen maar dat lukt ook al niet
jaquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben pas driekwart jaar weg van FB.
2011.quote:
Niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je krijgt nooit iets zomaar in het leven.
Wel als je de juiste mensen kentquote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan nog wel inloggen en ze bekijken hoor, zal ik straks even doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan is het je vergeven.
sinds een week of 3 ben je weer terug op FB hoor...je staat ineens weer tussen mijn vriendjesquote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben pas driekwart jaar weg van FB.
Geef je wel iets zomaar?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad ingelogd omdat ik de strandfoto wilde hebben. Maar dat is niet gelukt, want ik ben een nitwit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sinds een week of 3 ben je weer terug op FB hoor...je staat ineens weer tussen mijn vriendjes
Geven en nemen. Nemen en genomen wordenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad ingelogd omdat ik de strandfoto wilde hebben. Maar dat is niet gelukt, want ik ben een nitwit.
Idem.quote:
doe mij maar limonadequote:
Ondanks mijn reputatie hier, geef ik best veel aan mensen "in the real world" zonder wat terug te verwachten.....quote:
bier. en veulquote:
Met liefde voor je ingeschonken?quote:
Ja lekkerquote:
bahquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met liefde voor je ingeschonken?
Ik geef genoegquote:
koppijnquote:
Zo denkt iedereenquote:
ik ben er klaar mee, ik ga het klooster inquote:
ah doe ik dat verkeerdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
Een biertje, heerlijk.
Maar niet veel bier meer drinken als je uitgaat isVeul beter. Een blowtje en anders gewoon vrij nuchter.
Wat heeft ze gedaan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee, ik ga het klooster in
Zo spectaculair is het niet hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan nog wel inloggen en ze bekijken hoor, zal ik straks even doen.
+1, daar hebben ze tenminste bierquote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er klaar mee, ik ga het klooster in
Onder andere ja.quote:
Dan doe ik het niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo spectaculair is het niet hoor
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
'Genoeg' impliceert dat er een max is aan wat je kan geven, dat is natuurlijk niet zo.
Nee dat is waar. Zo bedoelde ik het dan ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
'Genoeg' impliceert dat er een max is aan wat je kan geven, dat is natuurlijk niet zo.
Je leert bij, ook op je 32equote:
Ja, ik ga naar de Achelse Kluisquote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef clevy het volgende:
[..]
+1, daar hebben ze tenminste bier
Weet ik toch. Kom, vlij je hoofd maar even tegen mijn warme boezem. Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Zo bedoelde ik het dan ook niet.
tel er maar 2 bij op.. diepe zucht en zoquote:
Jij bent 34? En hoe lang al vrijgezel?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
tel er maar 2 bij op.. diepe zucht en zo
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Weet ik toch. Kom, vlij je hoofd maar even tegen mijn warme boezem. Komt wel goed schatje.
Dan mis je wel een bikinipic van mijquote:
Hehe, dat dus.quote:
linkje?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan mis je wel een bikinipic van mij
We worden verwend met MI'squote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
Warme boezems, natte poezen en schone haondjes...
dames toch?
Dat kan ik niet laten gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan mis je wel een bikinipic van mij
Dan krijg je dat barmeisje nooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef clevy het volgende:
pff.. ik ga nog maar ff werken en vroeg slapen
Neuh.quote:
Gelukkig zie ik FOK! niet zo. Ben heel visueel ingesteld, maar niet met fora.quote:
*klikt*quote:
Gezien en zeker de moeite waardquote:
Vast wel toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie enig idee of je een quiche kan invriezen? Heb de helft over en ga morgen een lang weekend weg.
het zou raar zijn als je het niks vondquote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezien en zeker de moeite waard
Het ontdooien is lastig, dikke kans dat ie zompig wordt. Maar goeie hete oven zou kunnen helpen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie enig idee of je een quiche kan invriezen? Heb de helft over en ga morgen een lang weekend weg.
Ik ben bang voor zompig ja. En er zit prei in, dat krijgt altijd een gek smaakje in de vriezer. Hmz.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ontdooien is lastig, dikke kans dat ie zompig wordt. Maar goeie hete oven zou kunnen helpen.
En wij alle antwoorden.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Miss, ben jij wel eens bij de chiropractor geweest met je whiplash?
Neem lekker mee voor in de trein; kouwe quiche.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben bang voor zompig ja. En er zit prei in, dat krijgt altijd een gek smaakje in de vriezer. Hmz.
Ik hou van mijn chiropractor. Echt zo fijn wat ze doen, had ik tien jaar geleden moeten ontdekken!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tevergeefs, dat wel. En naar de acupuncturist en noem maar op...
Echt?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het zou raar zijn als je het niks vond
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezien en zeker de moeite waard
Het is eem ham-prei-quiche, zonder prei is het een ham-quiche, dat lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem lekker mee voor in de trein; kouwe quiche.
al had ik persoonlijk geen prei gekozen...
In de auto kan het ook. Waarom volgende week niet met de auto dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is eem ham-prei-quiche, zonder prei is het een ham-quiche, dat lijkt me ook niks.
De trein is voor volgende week, morgen gaan we met de auto. Koude quiche is wel lekker ja.
quote:
ik niet en dat wil ik zo houdenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt?iedereen weet toch dat ik een heel vreemde smaak heb
Ik maak mijn quiche zelfquote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de auto kan het ook. Waarom volgende week niet met de auto dan?
Ik zou voor gehakt, champi's en kaas gaan bij quiche. Maar dat ben ik.
Aubergines worden daar voor gebruiktquote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Weet niet of dat kan met prei
[..]
Volgende week ga ik naar het Zuiden met Peuter. Morgen met opa en oma een weekendje weg, met de auto van opa.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In de auto kan het ook. Waarom volgende week niet met de auto dan?
Ik zou voor gehakt, champi's en kaas gaan bij quiche. Maar dat ben ik.
Het Zuiden? Toe maar. Welkom...quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar het Zuiden met Peuter. Morgen met opa en oma een weekendje weg, met de auto van opa.
Weet je, van mij mag jij helemaal zelf weten wat jij in je quiche doet. Echt waar!
Jawel hoorquote:
quote:
Jouw foto's zijn de moeite waard om te bekijkenquote:
Bedoelde meer hoe jij die hebt gezien, heb jou niet op FB toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn de moeite waard om te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |