Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken of we op elkaar leken, maar je hebt geen foto in je fobo
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Dat is niet het enige verschil hoor..quote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van jou gezien, en ik heb niet zo'n weelderige haardos meer.
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?quote:
We are haunting you.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is maf een topic waar je nog niet in gepost hebt heeft of had
Staat in My active nog steeds
Het volume wat zijn haar inneemt is bij mij bij de buik gaan zittenquote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet het enige verschil hoor..
Is Engeltje ouder dan Roy?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel jaar jonger dan Ang3l is hij..?
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag wie dan ook in dit topic over hoe ik omspring met privedetails
Fok! weer fanatiek sinds een tijdje.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
We zijn nummer 35quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom in de topicserie. Is pas een half jaar geleden ingevoerd.
Royco is flink jonger dan ik zelfsquote:
Ja. 5 jaarquote:
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand heeft nog kunnen controleren of die niet OOK wat overdreven zijn
Hoezo zelfs?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Royco is flink jonger dan ik zelfs
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?
Wil je zeggen dat ik zo oud overkom dan?
Laat maar ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en mijn "meetlint" bestaat trouwens uit wat centimeter streepjes aan de binnenkant van m'n mond zo richting keel. Dat jullie dat ff beseffen he
O ja, dat zijn die "hetero" mannen met PM-functies en zo zeker! Ik heb ze ook wel eensquote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg, maar van het merendeel mag ik niet zeggen wie dat zijn
Ik word donderdag 33quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éeeeecht?!
Oh, dat wist ik echt niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn jeugdigheid
Ik wilde dat eigenlijk al posten, maar toen was het topic dicht, vandaar de quotesquote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en mijn "meetlint" bestaat trouwens uit wat centimeter streepjes aan de binnenkant van m'n mond zo richting keel. Dat jullie dat ff beseffen he
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dacht dus dat ik nog ouder was?
Ja, en een aantal dames die we van deze reeks kennen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat zijn die "hetero" mannen met PM-functies en zo zeker! Ik heb ze ook wel eens
Jahquote:
zijn we dat niet allemaal?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Royco is flink jonger dan ik zelfs
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je dacht dus dat ik nog ouder was?
Hoe weet jij hoe mijn meetlint eruit ziet?!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde dat eigenlijk al posten, maar toen was het topic dicht, vandaar de quotes
quote:
missb is al ouder dan hittegolf.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heatwave is toch wel de oudste hoop ik he?
3 x28?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben uit 3 onafhankelijke bronnen, 28.
Ik dacht al dat je dat bedoelde. Weet nog niet hoe het er uit ziet.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe mijn meetlint eruit ziet?!
Was jij dat in de Titty Twister?
Een troost, ik ben heel slecht in leeftijden schattenquote:
Ik had ook ergens in mijn hoofd dat je 37 was. Doordat je een kroeg hebt enzo (tenminste, ook dat hoeft niet realiteit te zijn)quote:
Misschien heeft de postbode het gestolen?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Waar blijft mijn honingwodka, young one?
Sucks.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, Re is weer terug van vakantie he.
Nou wat een troost.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een troost, ik ben heel slecht in leeftijden schatten.
Gebeurde dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou wat een troost.
Weet niet wat ik vervelender vind, bij het kopen van drank naar mijn ID gevraagd worden of dit.
Ben echt 27, en heb echt een kroeg en een telecomzaakquote:Op donderdag 1 september 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had ook ergens in mijn hoofd dat je 37 was. Doordat je een kroeg hebt enzo (tenminste, ook dat hoeft niet realiteit te zijn)
HAHAHAquote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, paar maanden terug. Stomme Gall en Gall
quote:
Right busyquote:Op donderdag 1 september 2011 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben echt 27, en heb echt een kroeg en een telecomzaak
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil nog zoveel mogelijk doen voor mijn dertigste als de aftakeling gaat beginnen.
PARDON???quote:Op donderdag 1 september 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil nog zoveel mogelijk doen voor mijn dertigste als de aftakeling gaat beginnen.
Ik ben niet afgetakeld!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
die begint zelfs al eerder, en dat weet je heus wel
Nee, surequote:
Lang en hard genoeg blijven roepenquote:
Jep, vanaf ongeveer je 25ste.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
het proces is al gestart en helaas niet te stoppen.
hou op manquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sure.
Nog steeds nergens last van na een avond zuipen? Gewoon weer om 8 uur fris en fruitig op en naar je werk zonder problemen?
I didn't think so.
Lulquote:Op donderdag 1 september 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, sure.
Nog steeds nergens last van na een avond zuipen? Gewoon weer om 8 uur fris en fruitig op en naar je werk zonder problemen?
I didn't think so.
Gaan jullie maar vast dan, ik heb nog een paar jaar te gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we hier gewoon anders massaal ff een eind aan ons leven maken?
Ik bedoel, eerder werd al gepost dat het leven zinloos was omdat we toch dood gingen... en nu weer dat we al vanaf 30 aftakelen....
What's the use?!
UTRECHT 01-Sept-11. Singles Sekte pleegt collectief zelfmoord in The Stairway.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we hier gewoon anders massaal ff een eind aan ons leven maken?
Ik bedoel, eerder werd al gepost dat het leven zinloos was omdat we toch dood gingen... en nu weer dat we al vanaf 30 aftakelen....
What's the use?!
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
UTRECHT 01-Sept-11. Singles Sekte pleegt collectief zelfmoord in The Stairway.
Ja hoiquote:
Ze weet niet wat ze wil. En jij bent een vent!quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef maahlah het volgende:
Wat een heerlijke puberpost van mij
L. Ron Ang3l? How does that sound?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik de sekteleider zijn? Dat jullie mij dan vereren en zo? Ahh, toe?
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22quote:Op donderdag 1 september 2011 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze wil. En jij bent een vent!
Huh?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef maahlah het volgende:
Wat een heerlijke puberpost van mij
Zeg Ang3l, nu jij onder de plak zit kunnen wij zeker niet meer zoenen he?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
Hmmja, ik regeerde dat ik het ook absoluut fijn vond en jammer vond dat het verder niet doorging. Nu krijg ik weer terug: "Wat doen, het allemaal best". Ja doeiii... ik heb al andere afspraak gemaakt met een veel leuker meisje van 22
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatiequote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef maahlah het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatie
Beleefdheidquote:Op donderdag 1 september 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom de "Ik kijk er naar uit" als je vond dat ze slecht zoende?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar dit soort berichtjes sturen dan snap ik dat er sprake is van miscommunicatie
Ik zit niet onder de plak (ja soms, mannenpapplak) maar nee, we kunnen niet meer zoenen neequote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, nu jij onder de plak zit kunnen wij zeker niet meer zoenen he?
Foutje met overtypen: "Wat te doen, het is allemaal best"quote:
Wat fijn om dit te lezen net nadat ik heerlijk gelunched hebquote:Op donderdag 1 september 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit niet onder de plak (ja soms, mannenpapplak) maar nee, we kunnen niet meer zoenen nee
Gewoon een keer anaal vernederen en dan verder met die van 22.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef maahlah het volgende:
[..]
Foutje met overtypen: "Wat te doen, het is allemaal best"
Nou ja... d'r is wel een kern van waarheid, want ik snap er soms echt weinig van.
Tis dat ze zo'n lekker lichaam heeft, maar anders
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon een keer anaal vernederen en dan verder met die van 22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |