http://twitter.com/#!/constanzabreukhquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Mula het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van constanzabreukhoven.nl:
'Gevlucth uit goude Kooi' is nu kettingboek voor bezoekers Fok.nl
Veeg me opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Mula het volgende:
Op het idee werd enthousiast gereageerd. het boek wordt nu bijna dagelijks verstuurd...
De Fok-lezers die niet kunnen wachten tot ze aan de beurt zijn kunnen hier de papieren uitgave aanschaffen en hier het e-boek.
----
Ook dat en kennelijk ook wel hip ende happening, dat ze met Fok reclame maaktquote:
Compleet met Website van het Jaar banner en doorlinken enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat en kennelijk ook wel hip ende happening, dat ze met Fok reclame maakt
Zo zie je maar weer hoeveel BN'ers in SHO meelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Compleet met Website van het Jaar banner en doorlinken enzo.
Bedankt, ConsAmanda!
En anders doet Vief wel een tweettippertje sturen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
In dat geval... pssssst, Aman... (we mogen nu wel 'Aman' zeggen toch?)...
Haal die twee fouten in je titel even weg!
Zodra Amanda haar naam verandert in Yolanthe dan zal ik haar even tippen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En anders doet Vief wel een tweettippertje sturen!
Maar dat ze op haar eigen site heeft staan dat ze op FOK het boek baggerbende noemenquote:'IK VOEL ME GESTEUND DOOR PRISCILLA BRARD'
Ik voelde me gisterenavond gesteund door Priscilla Nasi, de dochter van Patty Brard.
Die vertelde gisterenavond in het BNN programma ‘Je zal het maar zijn’, voor het eerst openlijk over de moeilijke relatie met haar moeder. Ze vertelde ook dat het op dit moment beter is dat ze geen contact met elkaar hebben. Patty’s dochter verbrak twee jaar geleden het contact met haar moeder omdat ze vond dat Patty meer aandacht had voor haar werk dan voor haar.
De afgelopen weken ben ik, na het verschijnen van ‘Gevlucht uit Gouden Kooi’, door velen afgeschilderd als een ondankbaar kreng. Ik Had toch alles, ik kreeg toch alles? Maar, net als Priscilla zegt, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om liefde en aandacht en niet om het krijgen van een paard van 30.000 euro.
En net als mijn moeder, die toen ze mijn boek nog niet eens gelezen had al zei "Constanza heeft een hele grote zwarte duim" vindt ook Patty het maar raar dat haar kind de publiciteit op heeft gezocht. “Ik snap niet zo goed waarom het op tv gezegd moet worden, ze heeft zich er in laten lullen.”
Nu, ik weet wel waarom Priscilla de publiciteit zocht! Omdat er niet naar haar geluisterd werd door Patty. Omdat Patty er ook niet was voor haar kind toen ze er wel had moeten zijn. Omdat werk altijd voor het kind ging en dat publiciteit alles was en is.
Dat geldt voor Patty en dat geldt voor Connie.
oh, dat moet even gemeld in het FOK in de media topic!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:22 schreef Eef999 het volgende:
Ze denkt een bondgenote gevonden te hebben
[..]
Maar dat ze op haar eigen site heeft staan dat ze op FOK het boek baggerbende noemen
Niet kopen Tinkepinkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Rond de kerst komt deel 2 uit zag ik op de kaft. Geweldig surprisecadeau natuurlijk.
Ik gok dat het gros van de posters in dit topic ouder is dan Moraalloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Laat ze maar niet horen hoe oud ik ben![]()
nog even en dan mag ik in het 40+ forum postenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat het gros van de posters in dit topic ouder is dan Moraalloos.
Darn Cc, wat een briljante woordspeling![]()
Ik mocht daar al posten voor het bestondquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nog even en dan mag ik in het 40+ forum posten
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mocht daar al posten voor het bestond
We zijn er trots op!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoeveel BN'ers in SHO meelezen![]()
Maar dat wisten we eigenlijk al na het voorvalletje Do-Ewbank in de Privé/Story
Ja althans ik wel..ben ouder dan die Aman/constquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het gros van de posters in dit topic ouder is dan Moraalloos.
Darn Cc, wat een briljante woordspeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |