ja klopt, normaal zit ik een foetushouding hele dag te huilen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? iets te compenseren? In het echt maar een klein stil verlegen ventje?
je bent zelf kortzichtig over geen geweld gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
oh zo een die zich meent een ander imago aan te moeten meten op de interwebs.
nou ik geloof er geen hol van, je bent in het echt net zo kortzichtig als je je hier voor doet.
Je zegt zelf dat je niet jezelf bent op Internet, ikvraag me af waarom in godsnaam nietquote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klopt, normaal zit ik een foetushouding hele dag te huilen.
Hier kan ik heel stoer doen enz....
Wat denk je nou zelf?
Beide, sommige dingen mezelf en andere dingen extremer oid.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet jezelf bent op Internet, ikvraag me af waarom in godsnaam niet.
Dat sla je er later wel uit. Doorpakken heet dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nujij.nl/weten(...)gedrag.8384881.lynkx
![]()
Wat is dat nou weer voor een domme opmerkingquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent zelf kortzichtig over geen geweld gebruiken.
Slaan ≠ corrigerende tik.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nujij.nl/weten(...)gedrag.8384881.lynkx
![]()
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....quote:
Dus nu pas zeg je dat je eigenlijk niet eens weet wat een corrigerende tik daadwerkelijk is??quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....
Als je een corrigerende tik op een volwassene geeft is het gewoon slaan... maar bij een kind heet wat anders? waarom?
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dus nu pas zeg je dat je eigenlijk niet eens weet wat een corrigerende tik daadwerkelijk is??Oh boy...jij moet echt nog heel veel leren...
Kinderen worden opgevoed door hun ouders. Bij volwassenen komt de overheid er aan te pas.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....
Als je een corrigerende tik op een volwassene geeft is het gewoon slaan... maar bij een kind heet wat anders? waarom?
dus niet, kijk maar bijv. naar de beginpost.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kinderen worden opgevoed door hun ouders. Bij volwassenen komt de overheid er aan te pas.
Nee, jij bent de enige die het anders ziet...quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.
Iedereen ziet het anders.....
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.
Iedereen ziet het anders.....
Wat er in Zweden is gebeurt is dan ook een debiele situatie.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus niet, kijk maar bijv. naar de beginpost.
neehoor, niet voor niks dat veel landen het verbieden.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enige die het anders ziet...
dus heel hard BOEH roepen geeft hetzelfde effect.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.
Een klap vind ik een "tik" waar ie bijvoorbeeld blauwe plekken of kneuzingen aan overhoudt. Of dat je dagenlang een hand op het gezicht kunt zien. Maw: waar ie echt pijn aan overhoudt
Met jou valt gewoon niet te praten....je neemt gewoon echt niets aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus heel hard BOEH roepen geeft hetzelfde effect.
Als je slaat en het doet niet zeer... schrik je niet van, als je er wel van schrikt doet het zeer.
sowieso is in het gezicht slaan echt een no go.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.
Een klap vind ik een "tik" waar ie bijvoorbeeld blauwe plekken of kneuzingen aan overhoudt. Of dat je dagenlang een hand op het gezicht kunt zien. Maw: waar ie echt pijn aan overhoudt
idd want dan ziet de omgeving het.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
sowieso is in het gezicht slaan echt een no go.
ik ga naar huis, ik moet mijn kind nog in elkaar timmeren en naar het turnen brengen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |