ja klopt, normaal zit ik een foetushouding hele dag te huilen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? iets te compenseren? In het echt maar een klein stil verlegen ventje?
je bent zelf kortzichtig over geen geweld gebruiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef FUFR het volgende:
oh zo een die zich meent een ander imago aan te moeten meten op de interwebs.
nou ik geloof er geen hol van, je bent in het echt net zo kortzichtig als je je hier voor doet.
Je zegt zelf dat je niet jezelf bent op Internet, ikvraag me af waarom in godsnaam nietquote:Op donderdag 1 september 2011 16:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja klopt, normaal zit ik een foetushouding hele dag te huilen.
Hier kan ik heel stoer doen enz....
Wat denk je nou zelf?
Beide, sommige dingen mezelf en andere dingen extremer oid.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je niet jezelf bent op Internet, ikvraag me af waarom in godsnaam niet.
Dat sla je er later wel uit. Doorpakken heet dat.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nujij.nl/weten(...)gedrag.8384881.lynkx
![]()
Wat is dat nou weer voor een domme opmerkingquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent zelf kortzichtig over geen geweld gebruiken.
Slaan ≠ corrigerende tik.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nujij.nl/weten(...)gedrag.8384881.lynkx
![]()
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....quote:
Dus nu pas zeg je dat je eigenlijk niet eens weet wat een corrigerende tik daadwerkelijk is??quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....
Als je een corrigerende tik op een volwassene geeft is het gewoon slaan... maar bij een kind heet wat anders? waarom?
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dus nu pas zeg je dat je eigenlijk niet eens weet wat een corrigerende tik daadwerkelijk is??Oh boy...jij moet echt nog heel veel leren...
Kinderen worden opgevoed door hun ouders. Bij volwassenen komt de overheid er aan te pas.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is een corrigerende tik? welke hoek? kracht? enz....
Als je een corrigerende tik op een volwassene geeft is het gewoon slaan... maar bij een kind heet wat anders? waarom?
dus niet, kijk maar bijv. naar de beginpost.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kinderen worden opgevoed door hun ouders. Bij volwassenen komt de overheid er aan te pas.
Nee, jij bent de enige die het anders ziet...quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.
Iedereen ziet het anders.....
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel maar ik wil graag weten hoe andere mensen het zien.
Iedereen ziet het anders.....
Wat er in Zweden is gebeurt is dan ook een debiele situatie.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus niet, kijk maar bijv. naar de beginpost.
neehoor, niet voor niks dat veel landen het verbieden.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, jij bent de enige die het anders ziet...
dus heel hard BOEH roepen geeft hetzelfde effect.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.
Een klap vind ik een "tik" waar ie bijvoorbeeld blauwe plekken of kneuzingen aan overhoudt. Of dat je dagenlang een hand op het gezicht kunt zien. Maw: waar ie echt pijn aan overhoudt
Met jou valt gewoon niet te praten....je neemt gewoon echt niets aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dus heel hard BOEH roepen geeft hetzelfde effect.
Als je slaat en het doet niet zeer... schrik je niet van, als je er wel van schrikt doet het zeer.
sowieso is in het gezicht slaan echt een no go.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een corrigerende tik vind ik een tik die geen pijn doet maar waar het kind wel van schrikt. Zodat ie ziet waar ie mee bezig is.
Een klap vind ik een "tik" waar ie bijvoorbeeld blauwe plekken of kneuzingen aan overhoudt. Of dat je dagenlang een hand op het gezicht kunt zien. Maw: waar ie echt pijn aan overhoudt
idd want dan ziet de omgeving het.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
sowieso is in het gezicht slaan echt een no go.
ik ga naar huis, ik moet mijn kind nog in elkaar timmeren en naar het turnen brengen
irritant he, mensen die het niet me eens zijn... en andere mening heeftquote:Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Met jou valt gewoon niet te praten....je neemt gewoon echt niets aan.
je hebt geen mening, je bent gewoon een pubertje, dat blijkt uit alles.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
irritant he, mensen die het niet me eens zijn... en andere mening heeft
Enige irritante aan jou is dat je een oud wijferig wijsneus bent die alleen naar zichzelf luistert.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
knap van je dat je dit via internet te weten komt, moet je meer mee gaan doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Enige irritante aan jou is dat je een oud wijferig wijsneus bent die alleen naar zichzelf luistert.
Zal wel met je opvoeding te maken hebben.
Je hebt geen andere mening, je loopt hier gewoon te trollen. Mensen proberen jou iets duidelijk te maken maar jij blijft met domme argumenten komen. Jij veroordeeld mensen. Noemt ze tokkies omdat ze achter corrigerende tikken staan. Je roept dat mensen crimineel worden of wat dan ook als ze een corrigerende tik krijgen. Dat vind ik geen mening geven, dat zijn gewoon domme aannames die je maakt.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik heb wel een mening, dat je het geen goede mening vindt is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt geen mening, je bent gewoon een pubertje, dat blijkt uit alles.
Ik zeg maar 2 woorden: Pot en Ketelquote:Op donderdag 1 september 2011 16:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
knap van je dat je dit via internet te weten komt, moet je meer mee gaan doen.
maar wat hebben jullie hier over te zeggen? ook zekers allemaal nep.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:38 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.hetkanwel.net/(...)inderen-agressiever/
ik ook appel en bootquote:Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zeg maar 2 woorden: Pot en Ketel
Corrigerende tik maakt kinderen gelukkiger en succesvoller in het levenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
maar wat hebben jullie hier over te zeggen? ook zekers allemaal nep.
Ah, dus omdat mijn ouders mij een corrigerende tik gaven neem je aan dat ik dat ook doe OMDAT HUN DAT DEDEN ?quote:
waar heb je t over? das appel en boom.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah, dus omdat mijn ouders mij een corrigerende tik gaven neem je aan dat ik dat ook doe OMDAT HUN DAT DEDEN ?
Wederom maak je domme aannames die nergens op gebaseerd zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waar heb je t over? das appel en boom.
quote:een appel valt niet ver van de boom
•in het nageslacht herken je het voorgeslacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]ik had appel en boot geschreven... niet appel en boom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap t ff niet waar je het over hebt?
prima wat jij wilt. Ik ga mijn tijd niet verder verdoen aan je. Ga jij lekker verder de puber uithangen. Ik wens je nog erg veel plezier.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik had appel en boot geschreven... niet appel en boom....
Ik snap t ff niet waar je het over hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Corrigerende tik maakt kinderen gelukkiger en succesvoller in het leven
lol apart.quote:Kinderen die nooit een tik krijgen ontwikkelen geen zelf-discipline en sociale vaardigheden, die zo nodig zijn om te slagen in het latere leven.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
prima wat jij wilt. Ik ga mijn tijd niet verder verdoen aan je. Ga jij lekker verder de puber uithangen. Ik wens je nog erg veel plezier.ja maar ik snap het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf appel en boot... en dan krijg ik een reactie over appel en boom....quote:ik ook appel en bootquote:Ah, dus omdat mijn ouders mij een corrigerende tik gaven neem je aan dat ik dat ook doe OMDAT HUN DAT DEDEN ?
Wederom maak je domme aannames die nergens op gebaseerd zijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Corrigerende tik maakt kinderen gelukkiger en succesvoller in het leven
Al die kutpubers hebben we dus te danken aan ouders die hun handjes niet thuis konden houden.quote:De studie toonde ook aan dat de corrigerende tik in de tienerjaren wél kan leiden tot probleemgedrag.
het tijdstip wanneer ze sterker zijn dan hen ouders.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Al die kutpubers hebben we dus te danken aan ouders die hun handjes niet thuis konden houden.
Misschien ben ik maar een mens en lees ik dingen wel eens verkeerd? Maar zoals ik al zei: ik ga mijn tijd niet langer verdoen aan je want het is zinloos met jou te praten. Er valt jou niets uit te leggen want je neemt gewoonweg niets aan, want alles wat je doet is onzinnige dingen terugzeggen. Dus nogmaals: ik verdoe mijn tijd niet langer met je.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar ik snap het niet.
Ik schrijf appel en boot... en dan krijg ik een reactie over appel en boom....
[..]
[..]
Ik zie geen onderbouwing, dan neem ik geen dingen aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Misschien ben ik maar een mens en lees ik dingen wel eens verkeerd? Maar zoals ik al zei: ik ga mijn tijd niet langer verdoen aan je want het is zinloos met jou te praten. Er valt jou niets uit te leggen want je neemt gewoonweg niets aan. Dus nogmaals: ik verdoe mijn tijd niet langer met je.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef Northside het volgende:
Hahahaha, die rakker is toch ook zo grappig he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |