dank je, dit antwoord had ik dus verwacht. (de eerste zin dan he.)quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen maar ik ben zelf nooit geslagen.
Ook omdat mn moeder slechte herinneringen had van haar jeugd.... toen had ze voorgenomen om niet dezelfde fout te maken.
dat is heel mooi.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je, dit antwoord had ik dus verwacht.
Dan vind ik het knap wat voor een engelengeduld jij hebt. Of jij hebt zelf geen kinderen die je het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als je je hersenen niet kan gebruiken en een oplossing kan bedenken... dan maar slaan![]()
Slaan is lekker makkelijk, hoef je niet je best te doen of na te denken.
Opvoeden kan prima zonder slaan.... tis een keuze.
Hoeveel kinderen heb jij al opgevoed?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als je je hersenen niet kan gebruiken en een oplossing kan bedenken... dan maar slaan![]()
Ah, de knuffelouderquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zal die laatste zin maar negeren, serieus het slapste argument wat ik vandaag heb gelezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is heel mooi.
wss ben je ook een Tokkie![]()
Ik ben toch ook nooit geslagen door mn ouders? das toch bewijs...quote:[Edit] Je reacties laten ook duidelijk merken dat je zelf geen kinderen hebt iddWat een ontzettend goed argument om iemand die zijn kinderen misschien een corrigerende tik geeft een tokkie te noemen
dank je, dit antwoord had ik dus verwacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zal die laatste zin maar negeren, serieus het slapste argument wat ik vandaag heb gelezen.
Ja hoor, en nu zoet spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben toch ook nooit geslagen door mn ouders? das toch bewijs...
Dat vind ik geen bewijs, dat is een onzin argument. Net als de argumenten die je de hele tijd al geeftquote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat was een grote fout van je ouders zo te lezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?
Zegt allemaal niets.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bewijs, dat is een onzin argument. Net als de argumenten die je de hele tijd al geeft
Neehoor... je doet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat was een grote fout van je ouders zo te lezen.
als je mensen die er anders over denken voor tokkie uit moet maken ben je heel raar bezig.
zeker omdat je mij, mijn achtergrond en de rest niet kent.
Nou excuses hoor, maar een corrigerende tik uitdelen vind ik geen geweldquote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben opgevoed zonder geweld maar dit is een slecht argument... okgrappig ben je
Ik heb ook altijd de neiging om die tik uit te delen aan ouders die hele disussies met hun jankende kind aangaan in de AHquote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
ach, nu is een corri-tik ineens geweld...
zelfde als wel slaan en dan alsnog geen braaf kind hebt....quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?
Zegt allemaal niets.
Corrigerende tik is niet gelijk aan geweld.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben opgevoed zonder geweld maar dit is een slecht argument... okgrappig ben je
hoe noem je het dan? gebarentaal? eten?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
ach, nu is een corri-tik ineens geweld...
herkenbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om die tik uit te delen aan ouders die hele disussies met hun jankende kind aangaan in de AH.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Corrigerende tik is niet gelijk aan geweld.
quote:Geweld heeft te maken met macht... heel vaak met misbruik van macht. Wie is de sterkste?
ooh jawel hoor.quote:Vroeger vonden we het normaal dat kinderen voor straf werden geslagen. Dat gebeurt gelukkig niet meer zo vaak. Toch wordt er nog geslagen. Kinderen slaan elkaar, ouders slaan hun kinderen en ook ouders slaan elkaar. Meestal gebeurt dat uit onmacht, omdat je niet meer weet hoe je de ander kunt bereiken.
Welk deel van corrigerend snap jij niet ?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? gebarentaal? eten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |