dank je, dit antwoord had ik dus verwacht. (de eerste zin dan he.)quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik heb geen kinderen maar ik ben zelf nooit geslagen.
Ook omdat mn moeder slechte herinneringen had van haar jeugd.... toen had ze voorgenomen om niet dezelfde fout te maken.
dat is heel mooi.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank je, dit antwoord had ik dus verwacht.
Dan vind ik het knap wat voor een engelengeduld jij hebt. Of jij hebt zelf geen kinderen die je het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als je je hersenen niet kan gebruiken en een oplossing kan bedenken... dan maar slaan![]()
Slaan is lekker makkelijk, hoef je niet je best te doen of na te denken.
Opvoeden kan prima zonder slaan.... tis een keuze.
Hoeveel kinderen heb jij al opgevoed?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als je je hersenen niet kan gebruiken en een oplossing kan bedenken... dan maar slaan![]()
Ah, de knuffelouderquote:Op donderdag 1 september 2011 15:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zal die laatste zin maar negeren, serieus het slapste argument wat ik vandaag heb gelezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is heel mooi.
wss ben je ook een Tokkie![]()
Ik ben toch ook nooit geslagen door mn ouders? das toch bewijs...quote:[Edit] Je reacties laten ook duidelijk merken dat je zelf geen kinderen hebt iddWat een ontzettend goed argument om iemand die zijn kinderen misschien een corrigerende tik geeft een tokkie te noemen
dank je, dit antwoord had ik dus verwacht.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zal die laatste zin maar negeren, serieus het slapste argument wat ik vandaag heb gelezen.
Ja hoor, en nu zoet spelenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben toch ook nooit geslagen door mn ouders? das toch bewijs...
Dat vind ik geen bewijs, dat is een onzin argument. Net als de argumenten die je de hele tijd al geeftquote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat was een grote fout van je ouders zo te lezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Datquote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?
Zegt allemaal niets.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bewijs, dat is een onzin argument. Net als de argumenten die je de hele tijd al geeft
Neehoor... je doet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat was een grote fout van je ouders zo te lezen.
als je mensen die er anders over denken voor tokkie uit moet maken ben je heel raar bezig.
zeker omdat je mij, mijn achtergrond en de rest niet kent.
Nou excuses hoor, maar een corrigerende tik uitdelen vind ik geen geweldquote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben opgevoed zonder geweld maar dit is een slecht argument... okgrappig ben je
Ik heb ook altijd de neiging om die tik uit te delen aan ouders die hele disussies met hun jankende kind aangaan in de AHquote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
ach, nu is een corri-tik ineens geweld...
zelfde als wel slaan en dan alsnog geen braaf kind hebt....quote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat je inmiddels een zacht doetje bent? Of een uitzondering?
Zegt allemaal niets.
Corrigerende tik is niet gelijk aan geweld.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
Ik ben opgevoed zonder geweld maar dit is een slecht argument... okgrappig ben je
hoe noem je het dan? gebarentaal? eten?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
ach, nu is een corri-tik ineens geweld...
herkenbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om die tik uit te delen aan ouders die hele disussies met hun jankende kind aangaan in de AH.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Corrigerende tik is niet gelijk aan geweld.
quote:Geweld heeft te maken met macht... heel vaak met misbruik van macht. Wie is de sterkste?
ooh jawel hoor.quote:Vroeger vonden we het normaal dat kinderen voor straf werden geslagen. Dat gebeurt gelukkig niet meer zo vaak. Toch wordt er nog geslagen. Kinderen slaan elkaar, ouders slaan hun kinderen en ook ouders slaan elkaar. Meestal gebeurt dat uit onmacht, omdat je niet meer weet hoe je de ander kunt bereiken.
Welk deel van corrigerend snap jij niet ?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? gebarentaal? eten?
Een klap, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? gebarentaal? eten?
lief zijn is heel wat anders.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Welk deel van corrigerend snap jij niet ?Als jouw kind later het bloed onder je nagels vandaan haalt, blijf je dan ook altijd lief? Kan merken dat jij nog nooit zulke kinderen hebt meegemaakt. Anders zou je wel begrijpen hoe moeilijk het voor hun ouders kan zijn
JIj spoort echt nietquote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef DeRakker. het volgende:
Ach de ouders zullen de gevolgen vanzelf gaan inzien.... geen contact met de ouders of later wraak nemen.... komt genoeg voor.
tuurlijk gebeurt ook niet altijd, maar je hebt wel is berichtenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj spoort echt niet.
Ik heb ook wel eens een tik gekregen vroeger, en mijn band met mijn vader is uitstekend.
En ik ben een goed opgevoedde jongen, met een prima baan, geen strafblad etc etc.
Jij ook? Soms zou ik ze weleens eenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de neiging om die tik uit te delen aan ouders die hele disussies met hun jankende kind aangaan in de AH.
En iedereen die wel eens een tik heefgt uitgedeeld verplicht euthaniseren. Wat zal het een lekker rustige wereld wordenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die het slaan van anderen niet als geweld zien...en dan ook nog tegen weerloze kinderen....
![]()
Brevet van onvermogen....kind afnemen en verplichte sterilisatie aub.
nu wordt ie helemaal mooiquote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef DeRakker. het volgende:
Ach de ouders zullen de gevolgen vanzelf gaan inzien.... geen contact met de ouders of later wraak nemen.... komt genoeg voor.
En ik heb ook nog eens goed opgelet op school. "is" is geen "eens".quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tuurlijk gebeurt ook niet altijd, maar je hebt wel is berichten
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Welk deel van corrigerend snap jij niet ?Als jouw kind later het bloed onder je nagels vandaan haalt, blijf je dan ook altijd lief? Kan merken dat jij nog nooit zulke kinderen hebt meegemaakt. Anders zou je wel begrijpen hoe moeilijk het voor hun ouders kan zijn
alleen jammer dat hij dan over blijft..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En iedereen die wel eens een tik heefgt uitgedeeld verplicht euthaniseren. Wat zal het een lekker rustige wereld worden
iets met trollen en voerenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
nu wordt ie helemaal mooiIk ben nooit geslagen, maar heb wel corrigerende tikken gehad. Omdat ik gewoon niet wilde luisteren. Ik ben er niet slechter van geworden hoor
Ik hoef geen wraak op mijn ouders te nemen en het contact is ook prima. Dus ik weet niet wat voor onzin jij nu praat ?
Jij snapt blijkbaar nog steeds niet het verschil tussen een CORRIGERENDE TIK en daadwerkelijk een kind inelkaar timmeren.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
[..]
alleen jammer dat hij dan over blijft..
Dat argument slaat als een kut op een drumstelquote:Op donderdag 1 september 2011 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lief zijn is heel wat anders.
Je kan ook boos worden zonder te slaan.
Op straat als je boos bent, ga je dan slaan of verbaal duidelijk maken?
Een opvoedende tik heeft een doel, het in elkaar rammen van een kind niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Kingstown het volgende:
Mensen die het slaan van anderen niet als geweld zien...en dan ook nog tegen weerloze kinderen....
![]()
Brevet van onvermogen....kind afnemen en verplichte sterilisatie aub.
Bewijs van wat ? Verdraagzaamheid heb je schijnbaar niet geleerd en kortzichtigheid heb je niet afgeleerd....quote:Op donderdag 1 september 2011 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik heb wel eens met zware stem tegen zo'n kind gezegd: en nu heel vlug luisteren naar je moeder..quote:Op donderdag 1 september 2011 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook? Soms zou ik ze weleens eenwillen geven.
Ik kan er wel om lachenquote:
toen mijn dochter laatst vroeg wat p**pen was heb ik de dooddoener toch wel ff gebruikt.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een opvoedende tik heeft een doel, het in elkaar rammen van een kind niet.
Maar ook psychologisch zonder je kind aan te raken kun je een kind goed zeer doen en verkeerde dingen leren.
Negeren is er daar 1 van, doen alsof het kind niet bestaat of zeggen "dat vertel ik je nog wel een keer als je er aan toe bent", dooddoeners.. kunnen je geestelijk raken.
Geen tik uitgedeeld, toch verknipte mensen.
so troequote:Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachenAl die argumenten die hij geeft, hij zet zichzelf voor gek hoor
Daarom vind ik het zo grappig
Poepen doen we toch allemaalquote:Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen mijn dochter laatst vroeg wat p**pen was heb ik de dooddoener toch wel ff gebruikt.
ja want ben ook hetzelfde in het echt als op het internetquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bewijs van wat ? Verdraagzaamheid heb je schijnbaar niet geleerd en kortzichtigheid heb je niet afgeleerd....
das zekers wel ff wennen voor je, dat mensen/kinderen naar je luisteren zonder geweldquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb wel eens met zware stem tegen zo'n kind gezegd: en nu heel vlug luisteren naar je moeder..
en het hielp
Oh, waarom niet? iets te compenseren? In het echt maar een klein stil verlegen ventje?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want ben ook hetzelfde in het echt als op het internet
nee idd, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bewijs van wat ? Verdraagzaamheid heb je schijnbaar niet geleerd en kortzichtigheid heb je niet afgeleerd....
Een zolderkamerboyquote:Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? iets te compenseren? In het echt maar een klein stil verlegen ventje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |