Stuk of 5. Maar het was waarschijnlijk boeren tuig dat naar die tent in Beesd moestquote:
quote:
Nee ik bedoelde hoeveel boete krijg je ervoor?quote:Op maandag 5 september 2011 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
Stuk of 5. Maar het was waarschijnlijk boeren tuig dat naar die tent in Beesd moest
Zou je denken?quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef greavy het volgende:
Ik snap niet waarom er boetes uitgedeeld worden bij de Arriva als je bier nuttigt in de trein??
Of is het daar expliciet verboden?
Ah hij heeft die 120 uur werkstraf gekregen omdat hij taarten verkocht aan deuren en niet leverde. Blijkbaar is taarten verkopen niet leveren erger als met volle passagierstreinen in de spits rijden?quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Sandrvich het volgende:
Ondertussen verneem ik van een kennis dat die "treinbestuurder-stagiair" 170 uur heeft gekregen. 50 -zoals vermeld in het artikel- voor het onbevoegd rijden, maar ook nog eens 120 voor het oplichten.
De NS verbiedt het alleen op koninginnedag geloof ik...quote:Op maandag 5 september 2011 22:05 schreef greavy het volgende:
Bij NS iig niet. Daar mag je alcohol nuttigen zolang je geen overlast veroorzaakt. Als wij verwachten dat de klant overlast gaat veroorzaken, mogen wij hem/haar geen bier verkopen... Maar dat kan je ook met een korreltje zout nemen...
Wat ik me afvraag is hoe dit kon gebeuren. Kennelijk zijn cruciale systemen niet dubbel uitgevoerd, en zijn ze eveneens niet voldoende beschermd tegen blikseminslag.quote:Op maandag 5 september 2011 18:45 schreef James1988 het volgende:
Op 23 juli crashte er in China een hogesnelheidstrein achterop een andere, waarbij 40 doden vielen. Door die crash ontstond er veel controverse rondom China's hogesnelheidsproject en de afhandeling van de autoriteiten. Al vrij snel werd geroepen dat de crash te wijten was aan een ontwerpfout, en dat lijkt bevestigd te worden. Door een blikseminslag kon een kritieke computer geen informatie meer ontvangen, maar verzond deze nog steeds informatie naar de verkeersleidingsposten. Onjuiste informatie, zo bleek.
Dat is nog niet eens zo erg, een storing kan altijd gebeuren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is hoe dit kon gebeuren. Kennelijk zijn cruciale systemen niet dubbel uitgevoerd, en zijn ze eveneens niet voldoende beschermd tegen blikseminslag.
Anders zou ik ergens moeten kamperen in de buurt. Geld voor een hotel heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:38 schreef Igen het volgende:
Je wil toch niet op één dag van Friesland naar Oostende op en neer hč?
quote:Gevaarlijke gek kost NS tonnen
ŠANP
Een of meerdere vandalen spelen dit jaar met mensenlevens op het spoor in de buurt van de Friese plaats Barrahûs. Op de treinrails worden regelmatig voorwerpen geplaatst, die langsrijdende treinen fors beschadigen. Ook gisteravond ontstond er een levensgevaarlijke situatie. Een intercity van de Nederlandse Spoorwegen reed ter hoogte van Goutum op enkele plastic buizen.
Door de botsing raakte niet alleen de trein beschadigd, ook liepen passagiers door het incident twee uur vertraging op, weet de Leeuwarder Courant.
Het is niet de eerste keer dat op het traject Zwolle - Leeuwarden voorwerpen op het spoor worden gelegd. Eerder botsten treinen tegen een putdeksel en een vuilcontainer.
Omdat soms niet gelijk duidelijk is wat er wordt geraakt, rukken naast politie en ambulances ook brandweerwagens uit. De vandalen hebben de maatschappij en de NS intussen al tonnen gekost. (Redactie)
Ja, dat had ik op Tweakers ook nog gepost jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is hoe dit kon gebeuren. Kennelijk zijn cruciale systemen niet dubbel uitgevoerd, en zijn ze eveneens niet voldoende beschermd tegen blikseminslag.
nee logisch, die mensen hebben allemaal een auto he of worden opgehaald met de autoquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:41 schreef Yreal het volgende:
Dus terwijl ze in Heemstede zo fucking rijk zijn, heeft het station niet eens een fatsoenelijke bushalte bij het station
Ik kan een TWEEDE veel te korte treinstam met veel te weinig capaciteit geen verbetering noemen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef greavy het volgende:
Verbetering in de Benelux: Er komt een TWEEDE OBB-stam (termijn onbekend).
Maar wel om één 14-rijtuigstam te creërenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
Een tweede OBB-stam met 7 rijtuigen dus. In de spits is het krap, maar er zijn geen rijtuigen meer beschikbaar om 8 of 9-rijtuig stammen te creeren.
DIE. onthou dat nouquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef greavy het volgende:
welke u voor maar 1 euro 10 kunt verkrijgen!
Een tweede stam die in theorie 7 rijtuigen zou moeten tellen zul je bedoelen. Ik heb dat ding nog nooit met 7 rijtuigen zien rijden...quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
Een tweede OBB-stam met 7 rijtuigen dus. In de spits is het krap, maar er zijn geen rijtuigen meer beschikbaar om 8 of 9-rijtuig stammen te creeren.
Ik wel. Maar daarom dat er drie reserverijtuigen komen; Wanneer er in de stam een rijtuig mist, word er een reserverijtuig in gezet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een tweede stam die in theorie 7 rijtuigen zou moeten tellen zul je bedoelen. Ik heb dat ding nog nooit met 7 rijtuigen zien rijden...
Past niet in Roosendaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel om één 14-rijtuigstam te creëren![]()
Willen is Kunnen
Idd, die AH ziet er oud uit. Is nog wel eens in reclames van hun gebruikt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:11 schreef Yreal het volgende:
Dikke shit.
Station overveen heeft een kroeg en een echte AH !
regel jij even een perronverlenging dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Past niet in Roosendaal![]()
En nee dat rijden we niet voorbij
Tuurlijk past dat wel gek. Spoor 1 is MEER dan lang genoeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Past niet in Roosendaal![]()
En nee dat rijden we niet voorbij
Hoop dat ze bankjes en airco meenemen in de vernieuwing.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef Bitlord het volgende:
Kwam op de site van Nico Spilt nog een goede foto tegen van een DDZ-stam, die was hier nog niet voorbij gekomen meen ik.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Is bij andere revisies ook gebeurd. Vergeet trouwens niet dat het materieel uit de stoptreindiensten gehaald wordt en in 'Intercitydiensten' ingezet zal gaan worden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:18 schreef blup het volgende:
[..]
Hoop dat ze bankjes en airco meenemen in de vernieuwing.
`quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat die koffie niet mijn merk is
Zoals de onvolprezen InterCitydienst Amsterdam Centraal - Zandvoort, met halteringen in Amsterdam Sloterdijk, Haarlem, Overveen en Zandvoortquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uiteraard. Is bij andere revisies ook gebeurd. Vergeet trouwens niet dat het materieel uit de stoptreindiensten gehaald wordt en in 'Intercitydiensten' ingezet zal gaan worden.
Ja, spoor 3 en 4 ook wel, maar er komen meer treinen dan de Benelux die telkens een half perron bezetten. Wanneer de Beneluxen komen: stoptreintje naar Antwerpen op 1a, stoptrein naar Vlissingen op 3a, stoptrein naar Den Haag op 4b en bij een beetje vertraging de IC naar zwolle op 1b of 3b erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk past dat wel gek. Spoor 1 is MEER dan lang genoeg.
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef Bitlord het volgende:
Kwam op de site van Nico Spilt nog een goede foto tegen van een DDZ-stam, die was hier nog niet voorbij gekomen meen ik.
[ afbeelding ]
Waarvoor is dat gat onder het raam eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...
Inderdaad. Ik vraag me af wat het nut van het weghalen is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind toch dat het weghalen van het zijraampje in de machinistencabine de kop niet mooier heeft gemaakt...
Bestemmingsdisplay? Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:41 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Waarvoor is dat gat onder het raam eigenlijk?
Whaha!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Hettinga kan het woord NS niet door zijn strot krijgen
Vanaf 1:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |