De Euro is een rotmunt, dus ik reken nog in gewone valuta.quote:
Maar dan nog. 65 euro is toch absurd veel voor een treinkaartje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:31 schreef Caland het volgende:
Ja, we leven niet meer in de oertijdMafketel.
Alleen demente bejaarden rekenen nog in guldens.
Valt toch wel mee, je reist door drie landen, moet twee keer de grens over.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar dan nog. 65 euro is toch absurd veel voor een treinkaartje?
Drie eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, je reist door twee landen.
Klopt maar de afstand is niet groot. En het gaat om een dagretour.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, je reist door drie landen, moet twee keer de grens over.
Klopt, je bent dan ook een linkse boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt maar de afstand is niet groot. En het gaat om een dagretour.
Bij elkaar gaat me dit dagje iets van 100 euro kosten. Dat kan ik toch nooit ophoesten?
Hulde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Euro is een rotmunt, dus ik reken nog in gewone valuta.
De Fryske Kronar, die nog niet is ingevoerd, zou ik vooralsnog willen koppelen aan de Noorse Kroon met de koers 1 NOK = 2 FrK
Als je met meerdere personen gaat is de auto al gauw goedkoper inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stel je voor, je gaat met 4 personen daar heen.
4x65= 260 euro, alleen voor het vervoer
Beter koop je een auto, tank je die vol en ben je voor 50 klaar
Belgie![]()
Je kunt beter gaan kamperen in de buurt en dan gewoon je tijd nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je met meerdere personen gaat is de auto al gauw goedkoper inderdaad.
Maar TS wil serieus in 1 dag met de trein naar Oostende en ook nog weer terug?![]()
Ik heb even gekeken en de eerste mogelijk is vertrekken om 7.14u, dan ben je om 13.43 in Oostende. Maar TS wil ook weer naar huis en de laatste mogelijkheid om thuis te komen betekent dat TS om 17.14 u al weer weg moet.
Dit dus, gewoon een enkeltje kopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Ensaf het volgende:
Gewoon gaan TS!
TS weg uit Friesland & Nederland!
Ja, lijkt mij ook. Op deze manier zit TS langer in de trein dan dat hij op dat festival is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan kamperen in de buurt en dan gewoon je tijd nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |