De Euro is een rotmunt, dus ik reken nog in gewone valuta.quote:
Maar dan nog. 65 euro is toch absurd veel voor een treinkaartje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:31 schreef Caland het volgende:
Ja, we leven niet meer in de oertijdMafketel.
Alleen demente bejaarden rekenen nog in guldens.
Valt toch wel mee, je reist door drie landen, moet twee keer de grens over.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar dan nog. 65 euro is toch absurd veel voor een treinkaartje?
Drie eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, je reist door twee landen.
Klopt maar de afstand is niet groot. En het gaat om een dagretour.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, je reist door drie landen, moet twee keer de grens over.
Klopt, je bent dan ook een linkse boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt maar de afstand is niet groot. En het gaat om een dagretour.
Bij elkaar gaat me dit dagje iets van 100 euro kosten. Dat kan ik toch nooit ophoesten?
Hulde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Euro is een rotmunt, dus ik reken nog in gewone valuta.
De Fryske Kronar, die nog niet is ingevoerd, zou ik vooralsnog willen koppelen aan de Noorse Kroon met de koers 1 NOK = 2 FrK
Als je met meerdere personen gaat is de auto al gauw goedkoper inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stel je voor, je gaat met 4 personen daar heen.
4x65= 260 euro, alleen voor het vervoer
Beter koop je een auto, tank je die vol en ben je voor 50 klaar
Belgie![]()
Je kunt beter gaan kamperen in de buurt en dan gewoon je tijd nemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je met meerdere personen gaat is de auto al gauw goedkoper inderdaad.
Maar TS wil serieus in 1 dag met de trein naar Oostende en ook nog weer terug?![]()
Ik heb even gekeken en de eerste mogelijk is vertrekken om 7.14u, dan ben je om 13.43 in Oostende. Maar TS wil ook weer naar huis en de laatste mogelijkheid om thuis te komen betekent dat TS om 17.14 u al weer weg moet.
Dit dus, gewoon een enkeltje kopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:39 schreef Ensaf het volgende:
Gewoon gaan TS!
TS weg uit Friesland & Nederland!
Ja, lijkt mij ook. Op deze manier zit TS langer in de trein dan dat hij op dat festival is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Je kunt beter gaan kamperen in de buurt en dan gewoon je tijd nemen.
Ik heb geen rijbewijs. Rijbewijs alleen al kost 5.000 euro of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:26 schreef Maikuuul het volgende:
Stel je voor, je gaat met 4 personen daar heen.
4x65= 260 euro, alleen voor het vervoer
Beter koop je een auto, tank je die vol en ben je voor 50 klaar
Belgie![]()
Staat er ook een bordje, verboden voor Nederlanders?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
maar het is eigenlijk voor Belgen opgezet, niet voor Nederlanders.
La solution est très facile: Voyager sans payer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Aidez-moi! Que est-ce que je doit faire maintenant?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef VladimirPoetin het volgende:
@Linkse_Boomknuffelaar Je ging toch naar Bolivia emigreren in november 2010 en je zou het op nieuw proberen in januari 2011?
Mais je ne veut pas des problèmes aves le gendarmerie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
La solution est très facile: Voyager sans payer!
Je suis Philippe et je me branle!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mais je ne veut pas des problèmes aves le gendarmerie.![]()
Le gendarmerie Belgique peut batter sur la tete avec plus des force quand tu n'a pas un billet.
5000 euroquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Rijbewijs alleen al kost 5.000 euro of zo.
Auto kopen? Van welk geld? Verzekering, reparaties, afschrijving, wegenbelasting, parkeergelden etc. Dat kan ik toch nooit betalen.
Misschien ga ik daar wel kamperen. Weet iemand daar een camping toevallig?
Het festival is echt de moeite waard, maar het is eigenlijk voor Belgen opgezet, niet voor Nederlanders. Helaas bestaat er in Nederland niet iets vergelijkbaars. Nederland kent geen goede festivals, daarvoor moet je toch naar België dus.
Mijn rijbewijs heeft bij mekaar een schrale 1400 euro gekost? Waar haal je die 5000 vandaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Rijbewijs alleen al kost 5.000 euro of zo.
Auto kopen? Van welk geld? Verzekering, reparaties, afschrijving, wegenbelasting, parkeergelden etc. Dat kan ik toch nooit betalen.
Misschien ga ik daar wel kamperen. Weet iemand daar een camping toevallig?
Het festival is echt de moeite waard, maar het is eigenlijk voor Belgen opgezet, niet voor Nederlanders. Helaas bestaat er in Nederland niet iets vergelijkbaars. Nederland kent geen goede festivals, daarvoor moet je toch naar België dus.
Een vriend van me (een gevaar op de weg overigens) heeft er na diverse herexamens ongeveer totaal 5.000 euro voor betaald.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs heeft bij mekaar een schrale 1400 euro gekost? Waar haal je die 5000 vandaan?
Correctie 5.955,00 voor 1 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Een vriend van me (een gevaar op de weg overigens) heeft er na diverse herexamens ongeveer totaal 5.000 euro voor betaald.
Daar heb je een 2-jaars onbeperkt reizen abonnement voor bij de NS 1e klasse.![]()
Of kan je 3 jaar van op vakantie.![]()
Of een huis in Guatemala met zwembad en fietsenstalling.
Ik heb geen rijbewijs, swa. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
Kan je beter een auto kopen voor 50 euro, met halfvolle brandstof tank. kan je 'm na gebruik meteen weggooien en is nog goedkoper ook.
Dat denk ik niet, het heeft weinig zin als ik er pas rond 17 uur aankom, want dan is alles al afgelopen zo'n beetje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:39 schreef Novito12 het volgende:
Liften? Dan ben je misschien nog wel sneller dan de trein ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |