Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe dat er uit zal zien. Kunnen ze niet een trajectje opstellen waar je dit soort dingen uit kunt proberen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef James1988 het volgende:
Elders gezien:
[..]
What the fuck?
Van mij mogen zulke mensen aan die ketting worden opgeknoopt...
Maar dan wel aan een 25kV-ketting...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:06 schreef James1988 het volgende:
Elders gezien:
[..]
Van mij mogen zulke mensen aan die ketting worden opgeknoopt...
Testritten rijden op het gewone net waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef lyolyrc het volgende:
Vanavond nog een V250 gespot in de buurt van Driebergen-Zeist (en ik zat zelf in SLT). Wat doet dat ding daar?
Naïef.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En (noem me naïef) ik geloof niet dat ze al die mogelijkheden allemaal willen afschaffen binnenkort!
Ik heb de NS ooit gemaild hoe dat zat met de Dagkaart, of die op de chipkaart kon en ik kreeg als antwoord dat die zou worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Een dagkaart zet je dan ook niet op je OV-chipkaart... Die koop je of bij de kaartautomaat, of als e-ticket, of bij een of andere Albert Heijn, Kruidvat of Hema actie.
En (noem me naïef) ik geloof niet dat ze al die mogelijkheden allemaal willen afschaffen binnenkort!
Kartonnen wegwerpkaartjes. Moeten ze nu in Amsterdam en Rotterdam ook al hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koop dan een papieren kaartje.. Die zullen ze niet helemaal gaan afschaffen lijkt me.. Hoe moeten de toeristen dan gaan reizen. Worden ze dan gedwongen om een dure chipkaart te kopen..
mja, als je een rondritje maakt wordt telkens het tarief van een enkeltje tussen die plaatsen gerekend en dan kun je uitkomen boven het tarief van een dagkaart.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Maar uitchecken en vervolgens weer inchecken kost je toch geen geld? NS kent toch geen opstaptarief?
En daarom willen ze zo graag af van de dagkaart.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als je een rondritje maakt wordt telkens het tarief van een enkeltje tussen die plaatsen gerekend en dan kun je uitkomen boven het tarief van een dagkaart.
Daar verdienen de mensen dan ook 1 euro per dag. Met de nederlandse lonen zijn loketten onbetaalbaar, dan gaat je kaartprijs meteen 50% omhoog.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In landen als Tsjechie is het zelfs onmogelijk om een treinkaartje uit de automaat te halen en koop je gewoon op de normale wijze, aan het loket, met echt geld (geen pinpas) je treinkaartje van de Ceske Drahy.
Heb je in België weleens geprobeerd een kaartje uit de automaat te halen? Denk dat je binnen 5 minuten de NS de hemel inprijst.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
België bijvoorbeeld heeft gewoon normale kaartjes en daar betaal je slechts 3 euro (150 Bfr) extra als je bij de conducteur een kaartje koopt.
Waarom woon ik in zo'n faalland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |