Welke geruchten?quote:Op maandag 5 september 2011 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu maar hopen dat de Galatasaray geruchten waarheid zijn
Ajax slaagde er in de afgelopen maand niet in om een nieuwe club te vinden voor Mounir El Hamdaoui, maar wordt mogelijk alsnog van de Marokkaanse spits verlost. In Turkije sluit de transfermarkt pas op maandagnacht en volgens Fanatik wil Galatasaray een laatste poging wagen om de aanvaller aan te trekken. In januari toonde deze club ook al interesse.quote:
Denk niet dat hij nu opeens wel naar turkije wilt.quote:Op maandag 5 september 2011 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ajax slaagde er in de afgelopen maand niet in om een nieuwe club te vinden voor Mounir El Hamdaoui, maar wordt mogelijk alsnog van de Marokkaanse spits verlost. In Turkije sluit de transfermarkt pas op maandagnacht en volgens Fanatik wil Galatasaray een laatste poging wagen om de aanvaller aan te trekken. In januari toonde deze club ook al interesse.
Destijds zag El Hamdaoui een transfer niet zitten, maar nu ligt dat wellicht anders. De aanvaller is door Frank de Boer verbannen naar Jong Ajax en ziet het ongetwijfeld niet zitten om zijn wedstrijden op maandagavonden af te werken. Ajax zou inmiddels genoegen nemen met een transfersom van 2,5 miljoen euro; de helft van het bedrag dat zij vorig jaar aan AZ betaalde.
El Hamdaoui verdient in Amsterdam 1,8 miljoen per jaar en drukt daarmee zwaar op de begroting. Galatasaray zou bereid zijn om het complete salaris over te nemen, maar het is uiteraard afwachten wat er waar is van deze geruchten. Galatasaray bevestigt op de officiële website dat de onderhandelingen met Bursaspor-aanvaller Sercan Yildirim geopend zijn.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146766
Altijd leuk dat interlandvoetbalquote:Vertonghen raakt geblesseerd
Jan Vertonghen heeft het trainingskamp van België verlaten. De Belg heeft een lichte blessure.
Hij heeft wel afscheid genomen van zijn ploeggenoten en keert niet meer terug. Afgelopen vrijdag deed hij wel 90 minuten mee.
Misschien een smoesje zodat hij niet bij dat faalelftal hoeft te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Altijd leuk dat interlandvoetbal
Laten we het hopen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien een smoesje zodat hij niet bij dat faalelftal hoeft te zijn.
Het is wel bijzonder hoe matig ze weten te presteren met een dergelijk elftal. Natuurlijk zijn het voornamelijk nog talenten, maar wel talenten die inmiddels op z'n minst bij degelijke clubs spelen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
remember 2002?quote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe matig ze weten te presteren met een dergelijk elftal. Natuurlijk zijn het voornamelijk nog talenten, maar wel talenten die inmiddels op z'n minst bij degelijke clubs spelen.
Ik hoop 't jaquote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja ik herinner met 2002 wel. Bij het Belgische elftal lijkt het echter een structureel probleem te zijn, terwijl ze de laatste jaren toch echt spelersmateriaal hebben dat wel in staat zou moeten zijn zich op z'n minst te kwalificeren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
remember 2002?
En in Azerbeidjan speelden ze op een knollenveld, dat helpt ook niet echt.
Toen ook al wel. We hebben het hier over kwalificeren, niet over het halen van de finale op een eindtoernooi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:43 schreef Catch22- het volgende:
mwoah, 2 jaar geleden toch nog niet echt?
haten op Vertonghenquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heeft die gast nou bereikt? faal-verdediger.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haten op Vertonghen:}
Met Eriksen en greg de beste ajacied op dit moment.
Ik denk inderdaad dat een communicatiebarrière in je nationale team niet echt bevorderlijk is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef Dven het volgende:
Volgens mij zit er ook niet echt een eenheid in bij die Belgen. Vlaanderen alleen heeft volgens mij nog meer kans op het behalen van een eindronde
Gast, meen je dit echt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haten op Vertonghen:}
Met Eriksen en greg de beste ajacied op dit moment.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, meen je dit echt?
Vertonghen zou verhuurd moeten worden aan een degradatiekandidaat, misschien dat hij daar iets beter wordt. Op dit moment vind ik hem te kort komen voor Ajax.
zaterdagavondwedstrijden zijn baasquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:35 schreef mash_ het volgende:
Waarom speelt ajax nou weer op zaterdag avondZo irritant
Ik vind het maar irritant omdat ik op zaterdag avond wel anderen dingen te doen heb dan voetbal kijken. Zondag is de dag voor voetbal kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
zaterdagavondwedstrijden zijn baas
dan moet je die andere dingen op zondag plannen als Ajax op zaterdag speelt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar irritant omdat ik op zaterdag avond wel anderen dingen te doen heb dan voetbal kijken. Zondag is de dag voor voetbal kijken.
"Kun je dat verjaardagsfeestje even verplaatsen naar zondagmiddag? Ajax speelt zaterdagavond."quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
dan moet je die andere dingen op zondag plannen als Ajax op zaterdag speelt.
Bij mij in de familie wordt al jaren rekening gehouden met wedstrijden van Ajax wanneer er feestjes georganiseerd wordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Kun je dat verjaardagsfeestje even verplaatsen naar zondagmiddag? Ajax speelt zaterdagavond."
Mijn vriendenkring bestaat voor driekwart al uit mensen die een hekel hebben aan voetbal of er op z'n minst totaal niet geïnteresseerd in zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij mij in de familie wordt al jaren rekening gehouden met wedstrijden van Ajax wanneer er feestjes georganiseerd worden
Vervelend is dat he... Gelukkig ben ik momenteel een vriend tot liefhebber aan het vormenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring bestaat voor driekwart al uit mensen die een hekel hebben aan voetbal of er op z'n minst totaal niet geïnteresseerd in zijn.
Uitgaan op zondag avond is lastigquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
dan moet je die andere dingen op zondag plannen als Ajax op zaterdag speelt.
Kakkerlakken in Amsterdamquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uitgaan op zondag avond is lastigen ja Ajax speelt vroeg. Te vroeg op uitegaan maar daar voor ben ik dan altijd bij vrienden. En die gaan geen Ajax kijken aangezien ze voor feyenoord zijn.
Dat wel, maar als ze om 20:45 spelen, dan houd je bij de burgerlijk 'feestjes' niet heel veel tijd meer over, zeker niet wanneer je nog een eind moet rijden. Of dat erg is, dat is een tweede.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:23 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Een feestje duurt toch wel langer dan die 90 min dat ajax speelt
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Kakkerlakken in Amsterdam
Verontrustend.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef Morendo het volgende:
Daley Blind liep in Jong Oranje ook weer zwaar te kutten. Het is jammer, maar na dit seizoen mag hij wat mij betreft weg.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef Morendo het volgende:
Smoofie is een Bootneger zonder eigen mening.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:39 schreef Morendo het volgende:
Smoofie is een Bootneger met een eigen mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |