Doe je planologie aan de RU?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:34 schreef ThaBrain het volgende:
Achja...zo zoeken we allemaal in dit topic naar een nieuwe baan
Ik ben op zoek naar een functie die te maken heeft met verkeer en het beleid/strategie/planontwikkeling daarvoor. Ik ben een (masterscriptie schrijvende) verkeer/vervoer planoloog met inmiddels 3 jaar werkervaring bij een (rail-)adviesbureau en overheden(2 gemeentes).
Owja...het liefst in de buurt van Nijmegen
Oke, je zou het eens bij de Stadsregio kunnen proberen. Doen veel op het gebied van mobiliteitsbeleid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:40 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
NopeUvA...ben wat jaren terug hier naartoe gekomen om te gaan samenwonen
Die hebben helaas geen vacaturesquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Oke, je zou het eens bij de Stadsregio kunnen proberen. Doen veel op het gebied van mobiliteitsbeleid.
Intussen al iets gehoord?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:10 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb nog niks gehoord.
Ik werd vanochtend wel gebeld door het uitzendbureau dat het bedrijf ze nog geen terugkoppeling had gegeven en dat ze vandaag zou bellen... Meestal is dat geen goed teken in mijn ervaring. Als ze iemand graag willen hebben dan laten ze er ook geen gras over groeien.
In die laatste categorie zoek ik al ruim een maand en daar is veel animo voor. Bijna iedereen heeft wel een afgeronde opleiding die met die richting te maken heeft dus dan komt het aan op ervaring.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:27 schreef gifkwal het volgende:
Of toch iets in de sales? Of als je daar interesse in hebt social media marketeer of zo?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog totaal niet aan gedacht. Zeker handig om een beetje op te zoeken ook; ik merk dat wanneer mensen aan mij vragen "wat vind je leuk" dat ik 't eigenlijk ook niet echt weet. Meer iets van "Ik zie het wel, ik vind veel dingen leuk en gaandeweg het werk merk ik wel of ik 't tof vind ja of nee" maarja, dat is niet de meest ideale instelling.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:00 schreef Janena het volgende:
Het eerste wat in mij opkomt is een functie op inkoopgebied..
Ik ben zelf 3 jaar inkoopassistent geweest, dat was erg leuk en afwisselend.
Ik heb weinig verstand van BBL en zo maar ik kwam zelf tijdens het zoeken langs deze website waar veel BBL vacatures opstaan. Ik hoop dat je er iets aan hebt.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:25 schreef FS1986NL het volgende:
Ik zoek op dit moment ook werk maar dan is de vorm BBL, om een opleiding te kunnen volgen.
Pfff wat is dat moeilijk zeg op dit moment, ook wel begrijpelijk hoor het is al bijna Oktober.
Weten jullie of er instanties zijn die ook BBL opleidingen bieden in plaats van alleen scholen? Want daar kan ik nu gewoon niet op omdat ik geen BBL werkplek heb.
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Ja ik ken het ook ja wat je allemaal omschrijft, is idd om moedeloos van te worden.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:32 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van BBL en zo maar ik kwam zelf tijdens het zoeken langs deze website waar veel BBL vacatures opstaan. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Zelf begin ik best wel moedeloos te wordenEen paar flutervaringen gehad met uitzendbureaus. Bij de één ging ik langs om me in te schrijven, maar ik kreeg te horen dat ik moest bellen om een afspraak te maken. Oke, geen probleem, maar toen ik belde zeiden ze dat ze niet meer aan face to face gesprekken doen en dat ik de website maar in de gaten moet houden en dan op vacatures moet reageren.
Vandaag was ik bij een ander uitzendbureau dat expliciet op hun homepage stelt ook vaste banen aan te bieden, maar toen ik er kwam vertelden ze bijna alleen klussen voor 2-3 maanden te hebben. Bovendien woonde ik te ver weg van de stad waar ik wil gaan werken (mag ik toch zelf uitmaken? En ik gaf nog wel aan dat ik op zoek ben naar woonruimte in die stad), dat mijn CV toch niet aansluit bij het soort werk dat zij bieden, en blabla ik moest maar op de website kijken.
Kom ik vanavond thuis, heb ik ook nog een afwijzing van een functie waar ik echt enorm enthousiast over was en waarvoor ik uren heb zitten zwoegen op een goede brief en CV. Er waren bijna 1250 reacties binnengekomen![]()
Morgen maar weer een nieuwe dag...
10 van de 10x bedoel jequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:34 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook ja wat je allemaal omschrijft, is idd om moedeloos van te worden.
Je hebt gewoon helemaal geen zin meer om werk te zoeken, 9 van de 10x krijg je toch weer NEE te horen.
Ja dat kan je wel zeggen idd hahaha.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
10 van de 10x bedoel je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |