abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103587255
Heerst de NWO trouwens ook in nederland????
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_103649608
And so it begins...
quote:
Europa hoopt op hulp China bij financiële crisis

BEIJING - Europese regeringsleiders hopen dat China een belangrijke rol op zich neemt bij het aanpakken van de financiële crisis, maar het is de vraag of Beijing aan die verwachting wil voldoen.

De Franse president Nicolas Sarkozy voerde donderdag telefonisch overleg met zijn Chinese ambtgenoot, Hu Jintao.

Ze hebben afgesproken samen te werken om zo de wereldwijde economische groei nieuw leven in te blazen, maar het blijft onduidelijk of Beijing financieel gaat bijdragen aan het Europese noodfonds (EFSF).

Tot dusver heeft Beijing alleen gezegd 'business as usual' te continueren. Dat houdt in: handelen met Europa en het investeren van het enorme handelsoverschot van China in veilige Europese staatsobligaties. "Voor China zou het een enorme doorbraak zijn in zijn pogingen aan te schuiven aan het hoofd van de tafel in de internationale monetaire hiërarchie", aldus Carl Weinberg van High Frequency Economics in een rapport.

Politiek risico
Desalniettemin is directe betrokkenheid van China een politiek risico. Bestuurders van het staatsinvestieringsfonds van China hebben geprobeerd zichzelf neer te zetten als voorzichtige financiële bewakers.

Tijdens een bezoek aan Parijs eerder deze maand zei de voorzitter van het fonds dat Europeanen 'zichzelf moeten respecteren' en geen 'liefdadigheid van China' moeten verwachten.

Uitleg
Europese regeringsleiders kijken over de grenzen van de monetaire unie voor hulp. Ze hopen daar steun te vinden voor het noodfonds. De buitenlandse betrokkenheid bij het noodfonds is onderdeel van een complex plan om het EFSF te laten optreden als verzekeraar voor obligaties van zwakke eurolanden, zoals Italië en Spanje.

De verzekering moet de obligaties aantrekkelijker maken voor investeerders. Het hoofd van het EFSF, Klaus Regling, vertrekt vrijdag naar Beijing om het plan nader uit te leggen aan de Chinese regering.

Gevaarlijk
Maar zelfs als China bijdraagt aan het noodfonds moet Beijing de risico's die het neemt inperken, zegt Huang Wei, een econoom van de Chinese Academie voor Sociale Wetenschappen. Volgens haar kan Europa hoogstens hopen dat China staatsobligaties koopt van sterke landen uit de eurozone. "Ik denk niet dat de Chinese regering direct investeert in staatsschulden, zoals de Griekse schuldenlast, omdat dat erg gevaarlijk is", aldus Huang.

Velen hopen dat de robuuste Chinese economie en de 2,3 biljoen euro aan buitenlandse valuta die het land in bezit heeft een last minute alternatief kunnen zijn voor Europese hulp aan zwakke EU-lidstaten en strenge bezuinigingsmaatregelen.

Het enorme bedrag dat echter nodig is - een tot twee biljoen euro - maakt dit scenario erg onwaarschijnlijk. "Dit is niet iets dat de Chinezen zullen geven", aldus Katinka Barysch, een analist bij het Centrum voor Europese Hervormingen.

Brazilië
Olli Rehn, Eurocommissaris voor monetaire aangelegenheden, heeft zich gedistantieerd van een voorstel van Brazilië om samen met China en andere opkomende landen gezamenlijk een bijdrage te leveren aan het noodfonds.

"Dat zou zeer verreikende politieke consequenties hebben", zei Rehn 21 oktober in een interview. "Dat zou betekenen dat de Chinezen, de Russen en Brazilië indirect een plaats zouden hebben aan de onderhandelingstafel in de eurozone. Een dergelijke beslissing heeft een strategisch belang dat niet onderschat moet worden."

De Franse minister van defensie Gerard Longuet verwelkomde echter met open armen een rol voor China in de Europese crisis. "Zij hebben geld, wij hebben het nodig", aldus de minister.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:41:43 #28
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_104116516
Wat gaat er eigenlijk in Nederland omhoog qua lasten?
Ziekenfonds? Fonds?
Energie?
Kinderopvang? (Leuk voor de alleenstaande moeders)
Roept de Belastingdienst niet al 2 jaar ofzo dat de kinderopvangtoeslag 'te duur' wordt? :')
Het is volgens hen goedkoper als die moeders een uitkering gaan krijgen en geen gebruik meer maken van de kinderopvangtoeslag.
De kwijtscheldingen voor lage inkomens gaan gewoon door toch?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:26:33 #29
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104120032
quote:
5s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef 3M1N3M het volgende:
Heerst de NWO trouwens ook in nederland????
Tuurlijk.. Beatrix, Bilderberger bijeenkomsten.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104123186
even bookmarken deze.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_104199778
quote:
In het jaar 2000 waren er zeven landen zonder een centrale bank die eigendom was van de Rothschild-familie: Afghanistan, Irak, Soedan, Libië, Cuba, Noord-Korea en Iran.

Na de inval die volgde op de aanslagen van 11 september vielen Irak en Afghanistan uit dit selecte groepje van landen die nog zelf hun gelduitgifte konden regelen. Vijf landen bleven over: Soedan, Libië, Cuba, Noord-Korea en Iran.

We weten inmiddels allemaal hoe snel na de NAVO-aanval op Libië er in Benghazi een centrale bank werd geopend...

Nu, in november 2011, zijn er nog drie landen op deze planeet zonder een centrale bank in handen van de Rothschilds: Cuba, Noord-Korea en Iran.

Misschien dat deze wetenschap u een beetje perspectief kan bieden wanneer u zich afvraagt waarom een vreedzaam land als Iran zo onder vuur genomen wordt door de privéstaat van de Rothschilds en diens woordvoerders in de massamedia in de VS, Brittannië en elders.

http://niburu.nl/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_104200451
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bilderberg, de club van de machtigste mensen van deze wereld.
pi_104200501
quote:
Zat Italie of het Vaticaan ook niet op een of andere manier aangesloten bij de grote families? We zien namelijk steeds vaker in het nieuws negatieve berichten over Italie verschijnen:
http://www.nu.nl/economie(...)eiging-eurozone.html

En hoe past het faillissement van Griekenland in dit plaatje? Zijn het slechts opofferingen voor het oprichten van de Verenigde Staten van Europa?
  donderdag 10 november 2011 @ 14:10:35 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104201162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Zat Italie of het Vaticaan ook niet op een of andere manier aangesloten bij de grote families? We zien namelijk steeds vaker in het nieuws negatieve berichten over Italie verschijnen:

En hoe past het faillissement van Griekenland in dit plaatje? Zijn het slechts opofferingen voor het oprichten van de Verenigde Staten van Europa?
:r gruwel kijk iedereen haast hebben
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 november 2011 @ 14:12:43 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104201237
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Uri rosenthal
  donderdag 10 november 2011 @ 14:35:49 #36
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_104201980
Je zal als doemdenker maar een huis willen kopen op dit moment..

Ecomie kapot?
Hypotheken de pan uit?
Huizen niets meer waard?

#grrr
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_104204011
quote:

[..]

het volgende heb ik ook al in een ander BNW topic gevraagd:

ik kan me vaag herinneren dat een kleinere EU ook werd genoemd in verschillende voorspelling van hoe het ging lopen, maar zo snel kan ik het niet meer terug vinden. Iemand die het nog weet hier? Er werd toen met name gewezen op de slapende WEU alleen is die per juli dit jaar opgeheven.
  vrijdag 11 november 2011 @ 01:19:31 #38
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_104232330
pi_104232700
quote:
Ik begrijp de link niet
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 11 november 2011 @ 06:13:16 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104233629
Laatst werd het bij bij Pauw en Witteman weer erg duidelijk. Wat wij ook doen mbt de hulpbehoevende landen. Het is nu één grote collectivistische ramp. Precies zoals de NWO dat wilt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_104236201
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 november 2011 01:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik begrijp de link niet
Er zijn meer dan genoeg complot theorieën mbt de NWO en de maan. Van Nazi's die er zouden zitten tot een gebouwde projector voor Project Blue Beam, tot het volledig in scene zetten van de maanlanding.
Dus dan is zo'n actie van de NASA natuurlijk voer voor speculaties helemaal omdat 2012 steeds dichterbij komt.
pi_104241672
quote:

[..]

Het zijn tempelier bankiers en koninklijke ridders, leden van de verschillende katholieke orden zoals de ridders van malta, columbus, garter orde, enz.

Griekenland is geplunderd ten koste van de bevolking om de banken rijk te maken. Dus alle welvaart wordt nu overgedragen naar de banken.

Ik weet niet ofer een 'VS van Europa op de planning staat. Sowieso een oorlog. Die is al gaande in de vorm van valuta-oorlog.
pi_104242556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg complot theorieën mbt de NWO en de maan. Van Nazi's die er zouden zitten tot een gebouwde projector voor Project Blue Beam, tot het volledig in scene zetten van de maanlanding.
Dus dan is zo'n actie van de NASA natuurlijk voer voor speculaties helemaal omdat 2012 steeds dichterbij komt.
Ok duidelijk, consider me educated :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_104249016
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Gray het volgende:

Interessant hoe, zoals de 'vertaling' suggereert, de geluiden vanuit de Europese samenleving vertegenwoordigd door Nigel Farage volledig negeert. 'We hebben een plan, en daar gaan we ons aan houden. Hoe dan ook!'

Alternatieve plannen aanvoeren vereist dat men dan zelf de verantwoordelijkheid op zich neemt wanneer deze niet werken (duh?). Zou het ook gelden voor het huidige plan, waar men blijkbaar niet vanaf mag wijken? Zou de heer Barroso zelf op de (financiële) blaren gaan zitten, of toch maar de burger hiervoor op laten draaien? Ik denk dat ik het wel weet...
Farage is een Anglo-Amerikaanse puppet die het Euroland uit elkaar moet trekken.

Wilders... idem.
pi_104249129
quote:

[..]

Die landen worden door de AA-as aangevallen om Europa uit elkaar te spelen. Het is dus een strijd.
pi_104249180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het zijn tempelier bankiers en koninklijke ridders, leden van de verschillende katholieke orden zoals de ridders van malta, columbus, garter orde, enz.

Griekenland is geplunderd ten koste van de bevolking om de banken rijk te maken. Dus alle welvaart wordt nu overgedragen naar de banken.

Ik weet niet ofer een 'VS van Europa op de planning staat. Sowieso een oorlog. Die is al gaande in de vorm van valuta-oorlog.
De oprichting van de ECB was een tegenzet tegen de heersende elite (broederschap in afkomst) en hun dollar.
pi_104251635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Farage is een Anglo-Amerikaanse puppet die het Euroland uit elkaar moet trekken.

Wilders... idem.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Die landen worden door de AA-as aangevallen om Europa uit elkaar te spelen. Het is dus een strijd.
Ik ging er juist vanuit dat Europa een van de doelen was van de NWO, want meer controle door druk vanuit de EU en meer kapitaal via handel?
pi_104254677
^O^ We gaan in ieder geval allemaal naar de klote ^O^

Of niet GoudIsEcht? Wat voorspel jij dat ons gaat redden uit deze crisis?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:10:04 #49
358252 illuminaughty
novus ordo seclorum
pi_104255047
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:11:13 #50
358252 illuminaughty
novus ordo seclorum
pi_104255085
ER IS GEEN "DE NWO"

NWO IS EEN STAND VAN ZAKEN GEEN BEWEGING!!!1

Wat er wel is , is een trilateral commision, een bildenberg, een skull&bones, etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')