Goed hoor.quote:
Dat zou echt lelijk zijn iddquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Maar we moeten niet yogscast na gaan doen.
Mja, die testmap die ik een paar dagen terug had gepost heeft een element van wat ik er in wil verwerken waarvoor ik geen bukkit mods nodig zal gaan hebbenquote:
Als je het echt serieus gaat nadoen wel. Ik heb van die filmpjes gezien waar van die mensen ook zo'n survival island gingen spelen en ondertussen van die domme grapjes zaten te maken. Alleen bij de yogscast is dat leuk.quote:
Grapjes mag natuurlijk wel, Moet wel leuk blijven om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als je het echt serieus gaat nadoen wel. Ik heb van die filmpjes gezien waar van die mensen ook zo'n survival island gingen spelen en ondertussen van die domme grapjes zaten te maken. Alleen bij de yogscast is dat leuk.
Maar misschien kan het idd wel leuk worden.
Moeten die grapjes wel grappig zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Grapjes mag natuurlijk wel, Moet wel leuk blijven om naar te kijken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef drumstickNL het volgende:
"Hello guys, welcome to our fresh server. We'll begin this video by making a small house to spend the night in. If i'm correct <player> went ahead to build us a shelter."
Waarna je een fucking groot kasteel ofzo ziet.
"Well, it isn't much but it will suffice for tonight."
En dan even minen:
"Now we'll need some diamond tools so let's go find some diamond veins. "
Waarna je een stuk of dertig ge-prespawnde diamonds vind.
Prima, maar wat?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om zoiets te maken, doe je mee maurice?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef maurisioo het volgende:
Even een test. Toch best wel spannend met die muziek?
(wel in 1080p kijken, geluid aan, en full screen, anders is het niks aan.)
Spuitje geven. Opgelost.quote:
ik zie bijna alleen maar regen, misschien gamma correctie er op los latenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef maurisioo het volgende:
Even een test. Toch best wel spannend met die muziek?
(wel in 1080p kijken, geluid aan, en full screen, anders is het niks aan.)
ja te donker en te slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie bijna alleen maar regen, misschien gamma correctie er op los laten
Waarom post je het nog een keer dan? Een keer die oogverkrachting meemaken is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
NEEE IK HEB MET DIE GOZER MINECRAFT GESPEELD! fock man hij was idd wel gestoord
^ Ditquote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Waarom post je het nog een keer dan? Een keer die oogverkrachting meemaken is meer dan genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |