SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Timwonnacott het volgende:
met mn Guybrush skin ben en blijf ik voorstander van piratenpraat!
You fight like a dairy farmer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
Ja bobber, Waarom weer mensen aanwijzen, Het is ook nooit goed met jou he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ultieme mijn doel.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Daarom gaan we binnen nu en vanavond lekker dit hele topic vol spammen JIPPIE.
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja bobber, Waarom weer mensen aanwijzen, Het is ook nooit goed met jou he.GODVER IK KLIKTE WEEEEEER XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
What's up girl.quote:
Ik verga van saaiheid, ik ben al klaar met werk van 2 weken verder nu en mag niet naar huis.quote:
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:59 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik verga van saaiheid, ik ben al klaar met werk van 2 weken verder nu en mag niet naar huis.
GOSH.
Waarschijnlijk is trouwens vanavond de film al klaar, dus yay. ik gebruik gewoon dat creepersandzombies account.
Achja, jammer dan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Vet man als hij af is ben benieuwd, Ik ben nogsteeds op zoek hoe je dat zwarte vierkantje weg krijgt.
Heeft iemand hier misschien een idee? Wat ik bedoel is dit (het zwarte vakje als je naar een object kijkt) :
[ afbeelding ]
Is zeker weten wel chill ja voor gewoon spelen, maar niet voor filmenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef dnbrainwash het volgende:
Of het zit gewoon in de code, ik vind het wel chill aangezien targetten soms een beetje bugged in smp.
Maak de chase goed dan.. anders is het ook half werk. Vrijdagavond is een mooie release datum.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik ben trouwens bijna klaar met monteren.Enigste nadeel is dat ik niet superblij ben met de muziek van de chase-scene, maar helaas. Ander dingen die ik heb geprobeerd was ook niks, dit past dan nog redelijk.
Nu nog even de credits editen en bloopercompilatie maken en met een beetje geluk staat hij morgen of overmorgen online.
Ik doe wel een soort nametag onderin zodat het niet gejat wordt door iemand anders, dus we moeten 'ff snel een accountnaam verzinnen.
Ja een naamquote:Op donderdag 1 september 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maak de chase goed dan.. anders is het ook half werk. Vrijdagavond is een mooie release datum.
En beter doe je de bloopers in een nieuwe upload waar je dan van die boxes in het hoofd filmpje zet met link naar blooper filmpje. Meer views + vetter.
?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja een naam. Dan maak ik wel iets wat je eronder kan pleuren, Ofja proberen
Blaag.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:52 schreef bobbernaut het volgende:
ik ga nu juist express lapo hunten en dan weer zo kut tt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |