Condensator microphones.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Maarja, dan moet je wel mensen hebben die praten met een fatsoenlijke microfoon, Kijk het scheelt dat ik een accent heb (), zou het anders wel echt tof vinden. (Microfoon die ik heb: Blue Yeti USB Condenser microfoon.)
EDIT:
Bouwen zou ik ook wel vet vinden, ben altijd wel in om mensen te helpen
Nee, ik zie mezelf nou niet echt mappen reviewen ofzo, heb ik ook geen behoefte aan. Voice acting vind ik dan weer wel okay, ik bedoel.. who cares.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een huisgenoot van mij heeft wel een goede microfoon, maar ik weet niet of ik echt zo'n aflevering in zou willen spreken of iets dergelijks.
Nou ja, niet per se reviewen maar een verhaal doorlopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nee, ik zie mezelf nou niet echt mappen reviewen ofzo, heb ik ook geen behoefte aan. Voice acting vind ik dan weer wel okay, ik bedoel.. who cares.
Maarja, ik denk dat er vanzelf wel mensen zijn die wél willen reviewen, en dan kunnen wij ze natuurlijk helpen.
DAT KUNNEN WIJ FOKKERS OOK JAZEKER!!!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef benx het volgende:
Ik ben wel bereid maps te reviewen, de yogscast heeft ook vooral succes door " gek " te doen he
Slasaus.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DAT KUNNEN WIJ FOKKERS OOK JAZEKER!!!
quote:
dan moet je zo einde kiezen dat je uit 2 einde's kan kiezen, en dat die filmpjes dan allebei verborgen zijn, snap je?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:42 schreef MrEarcheese het volgende:
... Ik heb het einde net afgerond en heb net echt een goed idee, kutzooi.
[ afbeelding ]
Nadat die raket en deel van de maan is ontploft (plaatje 1 en plaatje 2) kan het ook eindigen in plaats van dat die meteoriet neerstort in die tuin (plaatje 3), dat die astronaut eruit komt gekropen, maar dat hij dan infected is? Dat zou dan plaatje 4 worden.
Op zich kan ik dat makkelijk vanavond nog even filmen, is maar een extra stukje van 3 seconden en geeft het een heel nieuw einde.
SEQUEL PLEASE
Maar we moeten niet yogscast na gaan doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef benx het volgende:
We kunnen een triocast doen, met zun 3en een map review en dan ouwehoeren like yogscast
Daar had ik al een idee voor, een interactief Minecraft filmpje waar je zelf kan beslissen welke acties je onderneemt.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan moet je zo einde kiezen dat je uit 2 einde's kan kiezen, en dat die filmpjes dan allebei verborgen zijn, snap je?
Aye + more videos = more views = more ads = more $$quote:Op donderdag 1 september 2011 19:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Daar had ik al een idee voor, een interactief Minecraft filmpje waar je zelf kan beslissen welke acties je onderneemt.
Ben benieuwd !quote:Op donderdag 1 september 2011 19:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar ja, ik heb wel een idee voor een map, maar die gaat heel wat bukkit mods nodig hebben denk ik zo.
Goed hoor.quote:
Dat zou echt lelijk zijn iddquote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Maar we moeten niet yogscast na gaan doen.
Mja, die testmap die ik een paar dagen terug had gepost heeft een element van wat ik er in wil verwerken waarvoor ik geen bukkit mods nodig zal gaan hebbenquote:
Als je het echt serieus gaat nadoen wel. Ik heb van die filmpjes gezien waar van die mensen ook zo'n survival island gingen spelen en ondertussen van die domme grapjes zaten te maken. Alleen bij de yogscast is dat leuk.quote:
Grapjes mag natuurlijk wel, Moet wel leuk blijven om naar te kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Als je het echt serieus gaat nadoen wel. Ik heb van die filmpjes gezien waar van die mensen ook zo'n survival island gingen spelen en ondertussen van die domme grapjes zaten te maken. Alleen bij de yogscast is dat leuk.
Maar misschien kan het idd wel leuk worden.
Moeten die grapjes wel grappig zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Grapjes mag natuurlijk wel, Moet wel leuk blijven om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |