abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101418167

Samenvattingen van het seizoen 2011/2012:

Eerstvolgende wedstrijden:

10/9 Heracles Almelo - Ajax 20:45
14/9 Ajax - Lyon 20:45
18/9 PSV - Ajax 12:30
24/9 Ajax - FC Twente 20:45
pi_101418172
Welke kwaliteiten mist de Jong om in de spits te spelen?
  Forum Admin woensdag 31 augustus 2011 @ 18:23:28 #3
35723 crew  GGMM
pi_101418211
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Scorend vermogen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_101418330
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Scorend vermogen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:27:48 #5
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101418382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zes bier. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_101418387
quote:

[..]

Scorend vermogen.
Fysieke kracht, af en toe vind ik De Jong zich zelfs een beetje aanstellen. (Jij zag in hem een breekijzer)
pi_101418418
TT: Omdat we Kolbeinn en Dmitri hebben.
pi_101418986
quote:

[..]

Scorend vermogen.
Idd. Toch niet onbelangrijk voor een spits.
pi_101419047
Omdat we Sigþórsson hebben.
pi_101419252
Scorend vermogen is kul, Bulykin gaat erin komen om iets te forceren wat je ook prima met lompe Siem de Jong kunt doen. Fysiek is ondergeschikt aangezien in de Eredivisie weinig verdedigers sterker zijn dan Siem en in europees verband ga je zowel met Siem als met Bulykin keihard op je bek.

Iemand anders nog steekhoudende argumenten vóór de komst van Bulykin?
pi_101419464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Scorend vermogen is kul, Bulykin gaat erin komen om iets te forceren wat je ook prima met lompe Siem de Jong kunt doen. Fysiek is ondergeschikt aangezien in de Eredivisie weinig verdedigers sterker zijn dan Siem en in europees verband ga je zowel met Siem als met Bulykin keihard op je bek.

Niet zolang fysiek volgens jou niet van belang is tegen spelers als Wisgerhof (Ik kon Douglas noemen, maar jij benoemde Wisgerhof specifiek als slappe speler)
pi_101419470
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

Met De Jong als invaller forceer je alleen maar puntverlies.

Bulykin heeft meer scorend vermogen en is zowel fysiek en kop sterker. Kan je wel zeggen dat dat niet belangrijk is in de Eredivisie, maar dat is pas kul. Bovendien hebben we zo'n soort spits/speler nog niet, dus het biedt meer mogelijkheden in de wedstrijden dat het niet loopt. En hij kost bijna niets, dus vrijwel geen risico.

Genoeg argumenten dus, eigenlijk maar heel weinig tegen.
pi_101419644
:')

Kost niks, eenjarig contract. Laten we het proberen.
★★★
pi_101419692
Mickey al weg? Las iets over Arsenal?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_101419713

quote:
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Dmitry Bulykin. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2012 onder contract bij het Belgische RSC Anderlecht, maar komt transfervrij naar Amsterdam. Bulykin tekent een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog één seizoen.

Bulykin werd geboren op 20 november 1979 in Moskou, Rusland. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor ADO Den Haag. Daarvoor was hij actief voor Fortuna Düsseldorf, Bayer Leverkusen, Dinamo Moskou en Lokomotiv Moskou.
:D
pi_101419720
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mickey al weg? Las iets over Arsenal?
Que?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101419779
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

:D
Baas.
★★★
pi_101419792
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Devz het volgende:

[..]

Met De Jong als invaller forceer je alleen maar puntverlies.

Bulykin heeft meer scorend vermogen en is zowel fysiek en kop sterker. Kan je wel zeggen dat dat niet belangrijk is in de Eredivisie, maar dat is pas kul. Bovendien hebben we zo'n soort spits/speler nog niet, dus het biedt meer mogelijkheden in de wedstrijden dat het niet loopt. En hij kost bijna niets, dus vrijwel geen risico.

Genoeg argumenten dus, eigenlijk maar heel weinig tegen.
Inderdaad, alleen maar het complete rapport Coronel en de visie van Cruijff die hier lijnrecht tegenover staan maar dat maakt niet uit.

Bulykin heeft niet meer scorend vermogen, Bjorn Vleminx eveneens niet en Mads Junker ook niet. Dat zijn eenmalige uitspatingen bij Ado met een excellerende Verhoek naast zich. Hij heeft zoals gezegt de rest van zijn leven nog nooit een bal geraakt zoals het hoort. Ajax hoort nooit maar dan ook nooit fysiek boven voetbal te verkiezen, Ajax hoort nooit in de situatie te komen dat er een breekijzer nodig is. Siem de Jong is fysiek sterker dan het gros van de verdedigers in de Eredivisie en heeft bewezen sneller om zijn as te kunnen draaien dan Bulykin, kaatsend aardig te zijn en ook te kunnen koppen.

Als je het ondanks al mijn argumenten nog steeds op fysiek gooit ben jij uiteraard van mening dat Castillion had moeten worden behouden, correct?

Bulykin heeft geen meerwaarde t.o.v. de Jong, dat is een hoax en is goedpraterij van wanbeleid.

Ohja, URZAIZ!
pi_101419927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

Ohja, URZAIZ!
Held _O_

pi_101419950
Frank de Boer wil de Jong dus echt op het middenveld, jammer dan. :{
pi_101420080
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank de Boer wil de Jong dus echt op het middenveld, jammer dan. :{
Dat was wel bekend. Hoop ooit nog dat Theo naar voren schuift en dat Siem de 12/13e man word.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:09:41 #22
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_101420117
quote:

[..]

Inderdaad, alleen maar het complete rapport Coronel en de visie van Cruijff die hier lijnrecht tegenover staan maar dat maakt niet uit.

Bulykin heeft niet meer scorend vermogen, Bjorn Vleminx eveneens niet en Mads Junker ook niet. Dat zijn eenmalige uitspatingen bij Ado met een excellerende Verhoek naast zich. Hij heeft zoals gezegt de rest van zijn leven nog nooit een bal geraakt zoals het hoort. Ajax hoort nooit maar dan ook nooit fysiek boven voetbal te verkiezen, Ajax hoort nooit in de situatie te komen dat er een breekijzer nodig is. Siem de Jong is fysiek sterker dan het gros van de verdedigers in de Eredivisie en heeft bewezen sneller om zijn as te kunnen draaien dan Bulykin, kaatsend aardig te zijn en ook te kunnen koppen.

Als je het ondanks al mijn argumenten nog steeds op fysiek gooit ben jij uiteraard van mening dat Castillion had moeten worden behouden, correct?

Bulykin heeft geen meerwaarde t.o.v. de Jong, dat is een hoax en is goedpraterij van wanbeleid.

Ohja, URZAIZ!
Gebaseerd op het laatste seizoen wel :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101420120
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

Dat was wel bekend. Hoop ooit nog dat Theo naar voren schuift en dat Siem de 12/13e man word.
Eensch.
pi_101420141
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Held _O_

[ afbeelding ]
Perez *O*
pi_101420262
quote:

[..]

Ohja, URZAIZ!
Ik zeg niet dat het mijn favoriete speler of optie is, maar ik vind vrijwel alles beter dan De Jong in de spits. Aangezien ik had verwacht dat er niemand meer bij zou komen vind ik het een meevaller. Neemt niet weg dat Ajax al veeeel eerder een goede jonge spits had moeten scouten als backup voor Sigthorsson.

Wat mij betreft ligt het probleem dan ook meer op dat punt. En over Castillion, ik had het niet erg gevonden om hem achter de hand te houden nee. En Siem de Jong heeft zich in een paar seizoenen maar in een wedstrijd echt bewezen, dat is gewoon veel te weinig voor een basisspeler van Ajax.

Ajax hoort nooit in een situatie te komen waarin een breekijzer nodig is. Ja leuk, maar in praktijk gaat dat natuurlijk niet op. Er zijn altijd en er zullen altijd wedstrijden zijn waarin het gewoon voetballend niet loopt. Nu heb je tenminste de mogelijkheid om iets anders te proberen. Het kampioensschap van vorig jaar verdiende ook niet bepaald de schoonheidsprijs, maar ik neem aan dat jij daar (net als alle andere Ajacieden) toch ook erg blij mee was.

En of vorig seizoen een eenmalige uitspatting was, wie weet. Hij kan in ieder geval scoren en nogmaals, het is geen (groot) risico nu hij transfervrij over komt en naar verluid zelfs bereid is om wat in te leveren. We verliezen er dus niets mee en kunnen er sterker van worden.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:18:51 #26
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_101420545
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Perez *O*
Echt niet.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_101420619
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het mijn favoriete speler of optie is, maar ik vind vrijwel alles beter dan De Jong in de spits. Aangezien ik had verwacht dat er niemand meer bij zou komen vind ik het een meevaller. Neemt niet weg dat Ajax al veeeel eerder een goede jonge spits had moeten scouten als backup voor Sigthorsson.
Hier zijn we het over eens, maar dit is dus ook een duidelijk argument in de richting dat er dus wanbeleid gevoerd is. Maanden had er een spits kunnen worden aangetrokken maar dat is nagelaten en nu komt er een 31-jarige spits als back-up.

quote:
Wat mij betreft ligt het probleem dan ook meer op dat punt. En over Castillion, ik had het niet erg gevonden om hem achter de hand te houden nee. En Siem de Jong heeft zich in een paar seizoenen maar in een wedstrijd echt bewezen, dat is gewoon veel te weinig voor een basisspeler van Ajax.
Het punt is dat het over een breekijzer gaat, het is dus geen basisspeler en puur iemand die voor de laatste minuten zogenoemd oorlog kan gaan maken in de 16 van de tegenstander als het tijd is voor de lange bal en pompen in de 16. Ik geef dan ten alle tijde de voorkeur aan een jonge fysieke speler die qua energie zoveel meer kan geven dan een statische lomperik als Bulykin. Het wegsturen van Castillion is ook wanbeleid als je klaarblijkelijk als Ajax zijnde op zoek bent naar een fysieke spits.

quote:
Ajax hoort nooit in een situatie te komen waarin een breekijzer nodig is. Ja leuk, maar in praktijk gaat dat natuurlijk niet op. Er zijn altijd en er zullen altijd wedstrijden zijn waarin het gewoon voetballend niet loopt. Nu heb je tenminste de mogelijkheid om iets anders te proberen. Het kampioensschap van vorig jaar verdiende ook niet bepaald de schoonheidsprijs, maar ik neem aan dat jij daar (net als alle andere Ajacieden) toch ook erg blij mee was.
Klopt, in de praktijk loop je elk seizoen tegen een Sparta uit, Ado uit of Utrecht uit aan. Het is dan ook van groot belang om goed positiespel te spelen zodat je het gros van de tegenstanders in de Eredivisie omver blaast en je jezelf puntverlies kunt veroorloven. Barca verloor vorig seizoen van Hercules en speelde gelijk tegen Bilbao. Dat gebeurt nou eenmaal en is geen reden om een breekijzer aan te trekken.

Verder was vorig seizoen inderdaad het spel niet om over naar huis te schrijven en inderdaad drukt dat de pret niet maar Ajax staat niet voor resultaat maar voor goed voetbal mét resultaat, juist door deze filosofie zijn we groot geworden en hebben we prijzen gewonnen.

quote:
En of vorig seizoen een eenmalige uitspatting was, wie weet. Hij kan in ieder geval scoren en nogmaals, het is geen (groot) risico nu hij transfervrij over komt en naar verluid zelfs bereid is om wat in te leveren. We verliezen er dus niets mee en kunnen er sterker van worden.
Sorry maar dit argument vind ik echt waardeloos. Hierdoor hebben wij recentelijk Tainio, Mido, Urzaiz, Roger, Colin en Kuffour gehad.
pi_101420820
Wij worden kampioen _O_
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:26:31 #29
302138 HuffTheTalbot
pi_101420841
Twente -1
Ajax 0
PSV +1

Eindbalans van de laatste transferdag.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:28:40 #30
111172 Noax
pi_101420927
Zo fijn, met je objectieve kijk....
Daarnaast ben je te vroeg met je eindbalans.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:36:38 #31
302138 HuffTheTalbot
pi_101421312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Noax het volgende:
Zo fijn, met je objectieve kijk....
Daarnaast ben je te vroeg met je eindbalans.
Ik verwacht geen schokkende zaken meer.
pi_101421361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Twente -1
Ajax 0
PSV +1

Eindbalans van de laatste transferdag.
PSV +2 :)
♔ KoningenUitGroningen ♔
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:38:10 #33
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_101421375
quote:
Een prima verhaal.
Fijn om te lezen dat er nog mensen zijn die snappen hoe Ajax hoort te spelen en wat voor spelers daarbij horen.
Life is what you make it.
pi_101421418
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Helaas wel op de verkeerde posities. Noujah, toch niet helaas.
★★★
pi_101421555
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

Sorry maar dit argument vind ik echt waardeloos. Hierdoor hebben wij recentelijk Tainio, Mido, Urzaiz, Roger, Colin en Kuffour gehad.
Klopt, maar ook een Pantelic, Mido, Ooijer, Rommedahl, etc. Al met al zeker geen top, maar wel spelers die in de breedte hun waarde hebben bewezen. Alleen de spelers die geflopt zijn opnoemen geeft geen eerlijk beeld.

Maar zoals gezegd, ik had het ook liever anders gezien. Alleen vind ik dit beter dan alleen gokken op Sigthorsson en Siem de Jong als niet-scorende spits daarachter.
pi_101421624
PSV nu +2.
PSV eind van het seizoen -5.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_101421706
Waar jullie je druk om maken. :')

Die gast kost rond de 700.000. Past het niet, faalt hij. Dan mag Siem het overnemen. Het is gvd een eenjarig contract.

Al heb ik er wel vertrouwen in, hij zal genoeg voorzetten krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef Rickazio het volgende:
Veel succes PSV met Matavz, er is maar één club die het verdient om kampioen te worden van de 3 mogelijke kandidaten en dat zijn jullie.

Omdat?
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:52:32 #38
111172 Noax
pi_101421936
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:

Die gast kost rond de 700.000. Past het niet, faalt hij. Dan mag Siem het overnemen. Het is gvd een eenjarig contract.

[..]

Omdat?
Hij nog steeds niet kan verwerken dat 'zijn' Suarez door Ajax bij dat armetierige groningen werd weggekocht.
Daarnaast hebben die groningers een bloedhekel aan alles wat Ajax is.

Afgunst is a bitch.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:54:27 #39
189963 nubreektmijnklomp
pi_101422015
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Omdat?
Rickazio mentaal niet helemaal 100% is :P.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef Rickazio het volgende:

[..]

Ze hebben alleen nog steeds geen verdediging, dat is dan wel weer een beetje lastig :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101422088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Noax het volgende:

[..]

Hij nog steeds niet kan verwerken dat 'zijn' Suarez door Ajax bij dat armetierige groningen werd weggekocht.
Daarnaast hebben die groningers een bloedhekel aan alles wat Ajax is.

Afgunst is a bitch.
Dan ga ik Groningen vanaf nu haten omdat zij onze Burnet en Kappelhof hebben gejat. Oh en Suk!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:58:02 #41
189963 nubreektmijnklomp
pi_101422173
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Adames het volgende:

[..]

Dan ga ik Groningen vanaf nu haten omdat zij onze Burnet en Kappelhof hebben gejat. Oh en Suk!
Die is trouwens een maand geschorst, Suk :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101422373
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Die is trouwens een maand geschorst, Suk :')
Moet ie Veldhuizen maar niet aanvallen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:04:36 #43
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101422451
Bedankt om onze rommel (Bulykin) over te nemen jongens! _O_
pi_101422463
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Moet ie Veldhuizen maar niet aanvallen.
Had hij weer eens aan Kung Fu gedaan?
pi_101422512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
En jij bent voor...?
pi_101422517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Bedankt dat jullie hem gratis hebben laten gaan jongen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:06:36 #47
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101422531
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Bedankt dat jullie hem gratis hebben laten gaan jongen.
Gelukkig maar, die gast verdiende 1 miljoen euro per jaar.
pi_101422557
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef DeMessias het volgende:

[..]

1,2.

Gelukkig niet bij ons.
★★★
pi_101422876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En jij bent voor...?
Is een belg, Anderlecht gok ik dus :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:15:31 #50
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101422921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Is een belg, Anderlecht gok ik dus :P
Klopt. Soms brengen ze nog eens voetbal van acceptabel niveau. De Nederlandse competitie mag in jullie ogen misschien niet geweldig zijn; de Belgische zuigt helemaal.
pi_101422984
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:15 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Klopt. Soms brengen ze nog eens voetbal van acceptabel niveau. De Nederlandse competitie mag in jullie ogen misschien niet geweldig zijn; de Belgische zuigt helemaal.
We know.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:17:10 #52
189963 nubreektmijnklomp
pi_101422990
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:06 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Bij ons maar 700.000 volgens mij :P, kunnen we makkelijk bepalen.

Volgens mij is onze begroting ook wel iets groter dan die van jullie.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101423050
Bulykin :') .

Het enige positieve punt voor Ajax van deze transferperiode is dat er vooralsnog geen dragende spelers zijn vertrokken. Er zijn eigenlijk alleen maar versterkingen bij gekomen.
pi_101423090
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Bij ons maar 700.000 volgens mij :P, kunnen we makkelijk bepalen.

Volgens mij is onze begroting ook wel iets groter dan die van jullie.
Ajax +- 60
Anderlecht +- 40

Volgens mij.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:19:36 #55
189963 nubreektmijnklomp
pi_101423102
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef Devv het volgende:
Bulykin :') .

Het enige positieve punt voor Ajax van deze transferperiode is dat er vooralsnog geen dragende spelers zijn vertrokken. Er zijn eigenlijk alleen maar versterkingen bij gekomen.
Dat is vaak wel een positief punt ja, maar Sightorson Janssen en Boerrigter zijn per stuk al een positief punt waard :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101423167
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat is vaak wel een positief punt ja, maar Sightorson Janssen en Boerrigter zijn per stuk al een positief punt waard :P
Daarnaast zijn er leuke talenten aangetrokken.

Ajax heeft het prima gedaan op de transfermarkt. Hopen dat Mounir nog weggaat.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:20:59 #57
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101423168
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ajax +- 60
Anderlecht +- 40

Volgens mij.
Dat zou best kunnen. Alleen loopt er bij Anderlecht een idioot rond die drie of vier seizoenen op rij CL deelname begrootte en dus z'n uitgaven aan spelerslonen ed. daarop afstelde :')
pi_101423216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:20 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Alleen loopt er bij Anderlecht een idioot rond die drie of vier seizoenen op rij CL deelname begrootte en dus z'n uitgaven aan spelerslonen ed. daarop afstelde :')
Komt hij toevallig van PSV?
★★★
pi_101423257
NOS meldt dat Ham naar Espanyol gaat. We hebben 10 clubs voorbij horen komen de laatste tijd, maar ik hoop dat hij nu eindelijk oprot.
pi_101423269
Kunnen we alleen maar zaniken hier? Ik ben tevreden met de strikking van Bulykin. :)
pi_101423287
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we alleen maar zaniken hier? Ik ben tevreden met de strikking van Bulykin. :)
^O^
★★★
pi_101423294
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
1 middelmatige spits is altijd beter dan géén spits.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:23:45 #63
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101423301
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Komt hij toevallig van PSV?
Van Lierse en RWDM, twee clubs die (bijna) failliet gegaan zijn :') Dus om niet teveel off topic te gaan: blij dat Bulykin weg is want die kreeg geen kans bij ons en kostte dus veel te veel.
pi_101423312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat probeerde ik vanmiddag ook al duidelijk te maken maar niemand luisterde
pi_101423313
Ruiz weg bij Twente; Ajax kampioen.
pi_101423336
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ruiz weg bij Twente; Ajax kampioen.
PSV niet onderschatten.
Boerrigter gaat sowieso Manolev doldraaien
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:24:51 #67
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

slechter dan middelmaat, maar goed. Lekker ADO pesten :*
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101423372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
NOS meldt dat Ham naar Espanyol gaat. We hebben 10 clubs voorbij horen komen de laatste tijd, maar ik hoop dat hij nu eindelijk oprot.
Espanyol wil hem huren volgens mij.
★★★
pi_101423381
We spelen trouwens altijd in Maart tegen ADO uit. :P
pi_101423435
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

slechter dan middelmaat, maar goed. Lekker ADO pesten :*
KNVB beker etc Dimitri lekker laten spelen, en Kolbein laten rusten.
★★★
pi_101423459
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tegen een Amateurclubje moet een hattrick wel lukken
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:27:53 #72
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heeft Kolbeinn wel nodig door al dat doelloze gebanjer over het veld van hem.

Kan Bulykin er ook nog wat inschoppen omdat die tegen amateurniveau toch niet hoeft mee te voetballen
pi_101423501
Ik zie die Ham ook wel bij Ajax blijven om Ajax terug te pakken vanwege het 'onrecht' dat hem is aangedaan.
pi_101423557
Ik ben overigens wel blij dat ze Matavz niet gehaald hebben. Maar dan nog had ik liever Dost gezien in plaats van Bulykin.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:29:47 #75
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423576
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef Devv het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat ze Matavz niet gehaald hebben. Maar dan nog had ik liever Dorst gezien in plaats van Bulykin.
Waarom? Duurder en even matig
pi_101423617
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef Devv het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat ze Matavz niet gehaald hebben. Maar dan nog had ik liever Dost gezien in plaats van Bulykin.
Dost is een dorpsidioot. Ik ben achteraf erg blij dat die transfer niet doorging.
pi_101423630
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:29 schreef gniffie het volgende:

[..]

Waarom? Duurder en even matig
Ten eerste omdat ik hem getalenteerder vind, en omdat hij niet zo op de begroting drukt als Bulykin. En ten tweede omdat je die misschien nog met winst kunt verkopen.
pi_101423650
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Devv het volgende:

[..]

Ten eerste omdat ik hem getalenteerde vind, en omdat hij niet zo op de begroting drukt als Bulykin. En ten tweede omdat je die misschien nog met winst kunt verkopen.
Maar jij denkt dat Dost op de bank wil zitten?
pi_101423682
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik hem liever had gezien dan Bulykin.
pi_101423683
Siggy is stukken beter dan Dost. Wees blij.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:32:25 #81
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423685
quote:

[..]

Ten eerste omdat ik hem getalenteerde vind, en omdat hij niet zo op de begroting drukt als Bulykin. En ten tweede omdat je die misschien nog met winst kunt verkopen.
Alsof die ooit in de basis komt, kan alleen koppen.
pi_101423689
quote:

[..]

Gast, Bulykin is eenjarig. Daarna hebben we Castillion.

'Op de begroting drukt' :')
★★★
pi_101423694
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee, en daarom is Ajax voor Bulykin gegaan.
pi_101423716
quote:
Ajax heeft zijn selectie rond met de komst van Dmitriy Bulykin, maar Danny Blind hoopt nog wel twee spelers te slijten. De technisch manager doelt daarbij op Ismail Aissati en Mounir El Hamdaoui.

'We zijn nog met een paar clubs in onderhandeling over een transfer van Mounir', liet Blind weten in gesprek met Voetbal International. 'Het is een moeilijk verhaal, aangezien alle drie de partijen - de speler en de twee clubs - op één lijn moet komen te zitten. Het is helaas nog niet zover dat we nu kunnen verwachten dat we er binnen een half uur een klap op kunnen geven.'

'Wat betreft Ismail verwacht ik niet meer dat we er gaan uitkomen vanavond. De laatste weken is er contact geweest met meerdere clubs uit het buitenland, maar op de laatste dag is er niets voorbij gekomen waarvan we verwachten dat het concreet kan worden.'
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:33:07 #85
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423719
Had liever Armenteros gezien dan Sightorson
pi_101423728
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gast, Bulykin is eenjarig. Daarna hebben we Castillion.

'Op de begroting drukt' :')
Castillion gaat ook niets worden...geen mentaliteit.
pi_101423729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, en daarom is Ajax voor Bulykin gegaan.
Precies.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:33:44 #88
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423743
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Devv het volgende:

[..]

Dost wel dan?
pi_101423747
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef gniffie het volgende:
Ik absoluut niet :N
pi_101423751
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef Devv het volgende:

[..]

Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik hem liever had gezien dan Bulykin.
Nogmaals, Dost wil niet op de bank zitten. We hebben al koning Siggy in de spits die goed draait. Bulykin als backup is beter dan die schijterd Dost
pi_101423753
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Devv het volgende:

[..]

Dost wel?
★★★
pi_101423779
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

Dost wel dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dost wel?
Ja.
pi_101423790
quote:
gast. :')
pi_101423791
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Devv het volgende:

[..]

[..]

Ja.
_O- :D
Ik vond 'm leuk!
★★★
pi_101423800
quote:

[..]

[..]

Ja.
Als íe speelt wel ja :')
pi_101423812
quote:

[..]

[..]

Ja.
_O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ :'( :'( :'(
pi_101423817
quote:
Die gast heeft nog geen één doelpunt gemaakt.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:35:27 #98
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423828
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

gast. :')
Technischer en goedkoper.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:35:43 #99
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423843
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Die gast heeft nog geen één doelpunt gemaakt.
Hele voorbereiding gemist,
pi_101423865
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef gniffie het volgende:

[..]

Talentje, Moet nog meer groeien, Bulykin legt er meer in dan Armenteros?
pi_101423866
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef gniffie het volgende:

[..]

Heeft ie tegen Bal op het dak 10 gescoord? Netjes.
pi_101423883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef gniffie het volgende:

[..]

Vind hem fysiek te slecht voor Ajax. En kan geen bal vasthouden.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:36:43 #103
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101423891
Bulykin is een prima versterking. Jammer dat Blind niet ook Blind probeert te slijten en een linksback te halen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_101423912
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

_O- :D
Ik vond 'm leuk!
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ :'( :'( :'(
Hatersss.
pi_101423917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Bulykin is een prima versterking. Jammer dat Blind niet ook Blind probeert te slijten en een linksback te halen.
Digne huren met optie tot koop
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:37:13 #106
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423919
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Heeft ie tegen Bal op het dak 10 gescoord? Netjes.
Wedstrijdritme is ook belangrijk
pi_101423933
quote:
Boilesen en Anita. ^O^

Blind wordt CV.
★★★
pi_101423938
quote:
Als Blind zijn zoon verkoopt, wordt ie nog gearresteerd. :')
pi_101423941
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef Devv het volgende:

[..]

[..]

Hatersss.
Rot op als je alleen maar meuk verkondigt zoals net :')
pi_101423953
Devv :')

Ben je toevallig een marokkaan?
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:38:09 #111
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101423963
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vind hem fysiek te slecht voor Ajax. En kan geen bal vasthouden.
Technisch beter in de kleine ruimte dan Sigthorsson dus een bal vasthouden voor hem is geen probleem.
pi_101423967
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ook niet verkeerd, maar aangezien we geen spits hadden moest hij er wel gelijk staan. Zou dat bij Armenteros ook het geval zijn geweest?
pi_101424000
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Rot op als je alleen maar meuk verkondigt zoals net :')
Ga janken man.
pi_101424002
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Talentje, Moet nog meer groeien, Bulykin legt er meer in dan Armenteros?
Armenteros is teveel met zichzelf bezig.. laat anderen niet beter voetballen.
★★★
pi_101424035
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef Devv het volgende:

[..]

Ga janken man.
Dost een mentaliteit :')
pi_101424047
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

HE?
pi_101424053
quote:

[..]

Heracles is zn plafond. :P
pi_101424059
quote:

[..]

Zo kunnen we wel alle middelmatige spitsen uit de eredivisie wel analyseren :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:40:52 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101424101
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Boilesen en Anita. ^O^

Blind wordt CV.
Blind als CV, kun je niet zien ofzo? En Anita is een VM, geen linksback. Boilesen moet de opvolger voor Jantje worden, dus ja: een linksback blijft nodig.
pi_101424110
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zo kunnen we wel alle middelmatige spitsen uit de eredivisie wel analyseren :')
Dat zeg ik niet. Vind het een leuke speler, maar vind het nog te vroeg voor Ajax.
★★★
pi_101424146
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Vind het een leuke speler, maar vind het nog te vroeg voor Ajax.
Ajax heeft tevens castillion nog die rijpt bij RKC :9
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:41:59 #122
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101424149
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
En kan geen bal vasthouden.
Daar krijg je tegenwoordig ook geel voor. :N
pi_101424166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat Ajacied422 al zegt: Heracles is zijn plafond.
pi_101424181
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Blind als CV, kun je niet zien ofzo? En Anita is een VM, geen linksback. Boilesen moet de opvolger voor Jantje worden, dus ja: een linksback blijft nodig.
Vond Blind erg goed als CV. Anita VM idd. maar als Boilesen uitvalt kan hij dat ook.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:42:59 #125
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101424190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Blind heeft het op de CV positie uitstekend gedaan hoor, hij kan zeker wel zien
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:43:31 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101424214
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vond Blind erg goed als CV. Anita VM idd. maar als Boilesen uitvalt kan hij dat ook.
Blind komt snelheid tekort en kan niet verdedigen. :{w
pi_101424221
Trouwens, Over 2 weken kunnen we die Armenteros goed bestuderen :Y)
pi_101424225
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is inderdaad duidelijk bij een 21 jarige speler
pi_101424227
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zie hem zeker nog bij Groningen / Heerenveen voetballen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:44:20 #130
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101424258
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Is niet belangrijk als centrale verdediger en dat kan die wel
pi_101424269
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarom denk ik aan een fusie van Heracles en FC Groningen :')
pi_101424304
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wauw. Gaat ie echt 10 stappen vooruit! :')
pi_101424312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Eerste twee wedstrijden gemist? deed het prima!

Tuurlijk kan hij geen CL niveau aan... Maar Eredivisie ^O^
★★★
pi_101424334
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wauw. Gaat ie echt 10 stappen vooruit! :')
> AZ.
★★★
pi_101424337
Armenteros zie ik in de NPOWERchampionship wel voetballn
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:46:06 #136
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101424357
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:44 schreef gniffie het volgende:

[..]

Is niet belangrijk als centrale verdediger en dat kan die wel
Ajax speelt pressievoetbal en dan moet je verdedigers hebben die niet bang zijn om met 50 meter ruimte in hun rug te spelen.

Frankie Verlaat bijv. :')
pi_101424416
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

> AZ.
Klinkt al beter ;)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:18:41 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101426272
Ik was ff weg, watskeburt? En firefox met zijn FCB UI :') Nog meer nieuws? Ik zag ruiz weg.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:19:43 #139
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_101426324
Ik vind Blind een uitermate zwakke speler. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_101426335
quote:
Ehhh ken je beide spelers uberhaupt wel? en dan zowel qua spel als statistieken.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:21:17 #141
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101426406
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ehhh ken je beide spelers uberhaupt wel? en dan zowel qua spel als statistieken.
Dat was een troll, hoop ik voor hem.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101426658
Oleguer naar Westerlo?

Ajax onderhandelt op dit moment met AS Roma, Espanyol en Tottenham over El Hamdaoui.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:26:45 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101426713
Zonder RUIZ zie ikt wente niet om de titel strijden btw.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101426743
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Oleguer naar Westerlo?
_O- Ach blijft 1 tegen 1 een zeer bruikbare speler zolang hij niet hoeft op te bouwen, maar de CL winnaar van paar jaar terug afbouwen bij Westerlo _O-
pi_101426788
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Oleguer naar Westerlo?

Ajax onderhandelt op dit moment met AS Roma, Espanyol en Tottenham over El Hamdaoui.
Dat is waarschijnlijk die maybe mystery signing waar tottenham het over had..
pi_101426903

tering _O-
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:30:23 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101426910
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

tering _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101426948
Ik heb echt respect voor mensen die interviews van voetballers moeten vertalen.
pi_101427010
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tering _O-
pi_101427054
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tering _O-
No fat 100% muscle! (De woorden die Van der Brom deden overtuigen :P)
pi_101427061
quote:
"I must break you."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:33:49 #153
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427118
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tering _O-
BAAS! _O_

Moet je die hagenezen zien huilen :')

Prima spitsje voor achter de hand, sterk, kan poten breken, intimiderend voor verdedigers voor kutclubjes zoals dus VVV. Niets mis mee :7 8-) B-) *)
AFC AJAX
pi_101427256
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tering _O-
Whehe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101427284
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Eerste twee wedstrijden gemist? deed het prima!

Tuurlijk kan hij geen CL niveau aan... Maar Eredivisie ^O^
Is Musa cl niveau?
pi_101427314
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:39:37 #157
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427459
quote:
Bulykin weet wat zijn rol bij Ajax wordt. Maar gezien het feit dat we in drie competities meespelen staan ons dit seizoen heel veel wedstrijden te wachten.
Punt 8-)
AFC AJAX
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:40:11 #158
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101427485
Hoe zit het met Hamdaoui :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101427516
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Die is nu Suikerfeest aan het vieren.
pi_101427546
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef msnk het volgende:

[..]

Punt 8-)
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:33 schreef msnk het volgende:

[..]

BAAS! _O_

Moet je die hagenezen zien huilen :')

Prima spitsje voor achter de hand, sterk, kan poten breken, intimiderend voor verdedigers voor kutclubjes zoals dus VVV. Niets mis mee :7 8-) B-) *)
Onvoorstelbaar, meen je dit?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:42:33 #161
111172 Noax
pi_101427580
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Blind: nog met drie clubs in onderhandeling over El Hamdaoui

31 augustus 2011

Voor Ajax kan de avond nog lang worden. 'We zijn nog met een paar clubs in onderhandeling over een transfer van Mounir', liet Blind weten in gesprek met Voetbal International. 'Het is een moeilijk verhaal, aangezien alle drie de partijen - de speler en de twee clubs - op één lijn moet komen te zitten. Het is helaas nog niet zover dat we nu kunnen verwachten dat we er binnen een half uur een klap op kunnen geven.'
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:42:41 #162
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427590
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[..]

Ja :)

Jij had liever Lukoki gezien?
AFC AJAX
pi_101427619
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef msnk het volgende:

[..]

Hij ziet in De jong het perfecte breekijzer :')
pi_101427667
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij ziet in De jong het perfecte breekijzer :')
Jij durft de discussie niet aan te gaan, probeert nu op een treurige manier je gelijk te halen en gelijkgezinden te vinden. Vrij kansloos als je het mij vraagt, probeer het nu eens met argumenten.
pi_101427678
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:42 schreef msnk het volgende:

[..]

Ja, jij niet? :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:44:42 #166
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427679
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jij durft de discussie niet aan te gaan, probeert nu op een treurige manier je gelijk te halen en gelijkgezinden te vinden. Vrij kansloos als je het mij vraagt, probeer het nu eens met argumenten.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[..]

quote:

[..]

Ja, jij niet? :')
Nee, nog niet :) Ga 's in op je eigen advies.
AFC AJAX
pi_101427703
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef msnk het volgende:

[..]

[..]

Wat is er? Heb je moeite met het klikken op pagina 1?
pi_101427706
quote:

[..]

Je weet dat je op FOK! zit he
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:45:24 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101427710
quote:
Vanilla Ice on steroids?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:46:22 #170
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101427756
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Morendo het volgende:

[..]

Vanilla Ice on steroids?
Ice tea :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101427758
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Je weet dat je op FOK! zit he
Je hebt gelijk, ijdele hoop om een discussie proberen te starten.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:46:25 #172
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427759
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat is er? Heb je moeite met het klikken op pagina 1?
Ik kan niet eens "klikken op pagina 1", want daar zit ik al op ;(
AFC AJAX
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:46:32 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101427767
In tegenstelling tot Vermeer komt Bulykin wel bij de lat.
pi_101427786
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik kan niet eens "klikken op pagina 1", want daar zit ik al op ;(
Dan raad ik je aan de discussie tussen mij en een andere user te lezen en je erin te mengen. Geldt ook voor Littlerabbit.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:47:37 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101427819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan de discussie tussen mij en een andere user te lezen en je erin te mengen. Geldt ook voor Littlerabbit.
Ik heb trek in pizza :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:47:39 #176
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427823
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bedankt, maar geen behoefte aan.

Ik zie in Bulykin een prima back-up. Jij niet. I don't care, neither should you :W
AFC AJAX
pi_101427857
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Bedankt, maar geen behoefte aan.

Ik zie in Bulykin een prima back-up. Jij niet. I don't care, neither should you :W
Wat een dooddoener, spijtig dat je de discussie uit de weg gaat.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:48:52 #178
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101427876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat een dooddoener, spijtig dat je de discussie uit de weg gaat.
Sorry ;(
AFC AJAX
pi_101427888
quote:

[..]

Hoe is De Jong een breekijzer bij het einde van de wedstrijd? Verder vind ik het ook een prima back-up spits, maar een die ongeveer hetzelfde spel speelt als Sigthorsson, alleen minder. Hij mag dan fysiek ietsjes sterk zijn, echt potten breken doe je daar ook niet mee. Bulykin is simpelweg een veel betere pinchhitter die het hele soort spel verlegt. Het ligt imo aan de wedstrijd wie voorin de aanval gaat spelen. Bulykin had van mij ook niet gehoeven, maar vind het zeker niet erg.
pi_101427931
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Hoe is De Jong een breekijzer bij het einde van de wedstrijd? Verder vind ik het ook een prima back-up spits, maar een die ongeveer hetzelfde spel speelt als Sigthorsson, alleen minder. Hij mag dan fysiek ietsjes sterk zijn, echt potten breken doe je daar ook niet mee. Bulykin is simpelweg een veel betere pinchhitter die het hele soort spel verlegt. Het ligt imo aan de wedstrijd wie voorin de aanval gaat spelen. Bulykin had van mij ook niet gehoeven, maar vind het zeker niet erg.
+1
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:50:48 #181
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101427967
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb trek in pizza :{
De zon is al onder hoor. Ga je gang.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:51:32 #182
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101428003
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

De zon is al onder hoor. Ga je gang.
Je verwart mij met Banshee :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101428067
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al stelde hoort Ajax niet met een breekijzer te moeten spelen, de wedstrijden hoor je te winnen op positiespel en dominantie. Alsnog zul je wedstrijden verliezen maar het gros win je op techniek, positiespel en vernuft. Mocht je onverhoopt toch een breekijzer willen gebruiken dan is de Jong meer dan prima, de gemiddelde eredivisie verdediger kan a) niet koppen, b) heeft weinig fysiek en c) heeft weinig fysieke kracht. Als je dan met een spits als de Jong speelt is het afhouden van ballen iets wat hij meer dan prima kan, is zijn draaicirkel vele malen kleiner dan Bulykin en is zijn koppend vermogen meer dan prima.

Overigens staat er nog altijd de naar binnen trekkende Sulejmani op rechts en komen er dus enkel voorzetten vanaf links, iets waar de tegenstander dan juist relatief makkelijk op kan anticiperen en Bulykin dus eenvoudig kan worden stil gekregen.
pi_101428231
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

tering _O-
Pfoeh. Wat een beest.
★★★
pi_101428246
Van harte welkom, eerste Rus die in Ajax-dienst is. Ik persoonlijk denk dat Bulykin nog wel eens kan verrassen. Sigthorsson zit nog steeds met zijn lies, dus je weet nooit of Bulykin al eerder dan 'gepland' zijn debuut maakt en het leuk gaat doen.

Ik wens je heel veel succes Bulykin en hopelijk mag je veel doelpunten scoren in je invalbeurten.
pi_101428469
@Pizza

We weten onderhand je mening en standpunt. We zullen zien wie gelijk krijgt.

Nog 2 uurtjes. Misschien nog een.bod van 3 miljoen op Messi.
★★★
pi_101428885
Over twee uur weten we het of El Hamdaoui nog gaat vertrekken. Ik denk dat hij alsnog wel naar een club uit Engeland gaat.
pi_101428947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Over twee uur weten we het of El Hamdaoui nog gaat vertrekken. Ik denk dat hij alsnog wel naar een club uit Engeland gaat.
Millwall ofzo gun ik hem wel.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_101429078
quote:

[..]

Die heb ik gegeven waarom ik het vind, en als jij vervolgens stelt dat dit niet zo is dan zijn we uitgediscussieerd. Daarbij doe jij er net zo hard aan mee door iedereen vragend aan te kijken als ze Bulykin wel een verstandige transfer vinden.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:15:29 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101429295
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
@Pizza

We weten onderhand je mening en standpunt. We zullen zien wie gelijk krijgt.

Nog 2 uurtjes. Misschien nog een.bod van 3 miljoen op Messi.
Die wil een huis aan de gracht voor z'n ouders maar Youp wil het niet kwijt, jammer
pi_101429379
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die heb ik gegeven waarom ik het vind, en als jij vervolgens stelt dat dit niet zo is dan zijn we uitgediscussieerd. Daarbij doe jij er net zo hard aan mee door iedereen vragend aan te kijken als ze Bulykin wel een verstandige transfer vinden.
Met een andere mening zijn we inderdaad uitgediscussieerd, er zit echter wel een verschil tussen zeggen "Hij vind de Jong een ideaal breekijzer :')" of "Waarom heeft de Jong de kwaliteiten niet om in de spits te spelen" maar dat snap jij ook wel. Verder is het klaar idd.
pi_101429486
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Met een andere mening zijn we inderdaad uitgediscussieerd, er zit echter wel een verschil tussen zeggen "Hij vind de Jong een ideaal breekijzer :')" of "Waarom heeft de Jong de kwaliteiten niet om in de spits te spelen" maar dat snap jij ook wel. Verder is het klaar idd.
Ok laten we dat doen, maar je weet heus dat ik mijn argumentatie over wat ik hem vind missen voor de spitspositie al heb gegeven.
pi_101429518
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die wil een huis aan de gracht voor z'n ouders maar Youp wil het niet kwijt, jammer
Hoe durft hij zulke eisen te stellen. :N
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:33:32 #194
111172 Noax
pi_101430209
Ajax maakte zojuist bekend dat het Italiaanse AS Roma en het Spaanse Espanyol definitief zijn afgehaakt voor Marokkaans international Mounir El Hamdaoui. Twee clubs zouden nu nog in de race zijn.

De onderhandelingen met Espanyol zouden een paar uur geleden zijn vastgelopen omdat de Spaanse club alleen wilde huren, zonder optie tot koop. AS Roma was vlak daarna afgevallen, omdat ze met Borini al een spits hadden binnengehaald.

Hardnekkige geruchten door de rondte dat er een akkoord zou zijn met Blackburn Rovers. De Engelse club zou tussen de 3 en 4,5 miljoen betalen. Vooralsnog melden de grotere media niets.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:37:33 #195
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101430412
:o.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101430488
Mooi dat hij niet naar Espanyol gaat. Blackburn gaat hem halen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:40:01 #197
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101430552
quote:
omdat de Spaanse club alleen wilde huren, zonder optie tot koop.
Whaha mongolen, zo wanhopig zijn we nou ook weer niet :') Kan die beter water rondbrengen op De Toekomst :Y
AFC AJAX
pi_101430566
Hoorde het net op nl2.. Nu nog even afwachtten op de rovers..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:41:57 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101430636
Wat een zooitje maken die clubs er van en dat noemen zich profesionals :?
pi_101430668
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:33 schreef Noax het volgende:
Ajax maakte zojuist bekend dat het Italiaanse AS Roma en het Spaanse Espanyol definitief zijn afgehaakt voor Marokkaans international Mounir El Hamdaoui. Twee clubs zouden nu nog in de race zijn.

De onderhandelingen met Espanyol zouden een paar uur geleden zijn vastgelopen omdat de Spaanse club alleen wilde huren, zonder optie tot koop. AS Roma was vlak daarna afgevallen, omdat ze met Borini al een spits hadden binnengehaald.

Hardnekkige geruchten door de rondte dat er een akkoord zou zijn met Blackburn Rovers. De Engelse club zou tussen de 3 en 4,5 miljoen betalen. Vooralsnog melden de grotere media niets.
Laten we het hopen. Als Ajax hem had kunnen verhuren maar dat niet willen vanwege de koopclausule is dat wel een blunder van 1,8 miljoen.
pi_101430881
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi dat hij niet naar Espanyol gaat. Blackburn gaathem halen.
Jammer, mooi 10-0 klop krijgen van Real en Barcelona.
pi_101430951
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef Devz het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Als Ajax hem had kunnen verhuren maar dat niet willen vanwege de koopclausule is dat wel een blunder van 1,8 miljoen.
Tsjah. Je moet keuzes maken. Als er naast Espanyol nog andere clubs zijn, zou ik het ook afwijzen. Zo raar is het niet ..
★★★
pi_101431042
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tsjah. Je moet keuzes maken. Als er naast Espanyol nog andere clubs zijn, zou ik het ook afwijzen. Zo raar is het niet ..
Niet raar, maar wel een gok natuurlijk.
pi_101431048
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jammer, mooi 10-0 klop krijgen van Real en Barcelona.
Krijgt Blackburn ook van Man C en Man U. :D

Zometeen Dhr. Derksen bij KvdB _O_
★★★
pi_101431081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef Devz het volgende:

[..]

Niet raar, maar wel een gok natuurlijk.
Tuurlijk. Maar ze kunnen niet anders.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:53:34 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101431256
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Krijgt Blackburn ook van Man C en Man U. :D

Zometeen Dhr. Derksen bij KvdB _O_
:D :D

Hij gaat zeiken over Bulykin,
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:53:51 #207
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101431266
En over dat Matavz naar PSV gaat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101431382
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:D :D

Hij gaat zeiken over Bulykin,
Heeft meestal ongelijk bij spitsen. Pantelic, Vlemincx, Janko...

BulyBuly _O_
★★★
pi_101431424
Ik denk dat hij het heel 'logisch' van Frank de Boer vindt dat ze Bulykin hebben gehaald en dan komt een afzeikverhaal over El Hamdaoui.
pi_101431627
Met dit materiaal gaan ze gewoon weer kampioen worden. Zeker nu FC Twente geen Ruiz meer heeft, is Ajax zijn laatste concurrent voor de landstitel kwijt.
Ik vraag mij alleen af hoe ze dat straks met die vierde ster gaan doen. Gaan ze dan gewoon onder het logo verder?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:02:57 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101431736
Hopelijk beginnen ze met JD, anders moet ik wachten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:03:50 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101431784
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk beginnen ze met JD, anders moet ik wachten.
Doen ze altijd op het laatst
pi_101432077
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar ze kunnen niet anders.
Nouja, ze hadden hem dus kunnen verhuren. Heb je in ieder geval de salariskosten eruit, kan je het salaris van Jonk en Bergkamp van betalen :P
pi_101432139
Johan 5 kilo dikker?
pi_101432221
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan 5 kilo dikker?
Dat schommelt per week lijkt het.
pi_101432271
VI-camera doet hem dunner lijken.
★★★
pi_101432798
Zie het niet met gebeuren met el hamdaoui
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:22:55 #218
111172 Noax
pi_101432815
Romaric (Spits) van Sevilla naar Espanyol.
Correctie blijkbaar een middenvelder.

[ Bericht 34% gewijzigd door Noax op 31-08-2011 23:28:10 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_101432836
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef Noax het volgende:
Romaric (Spits) van Sevilla naar Espanyol
Espanyol was al vastgelopen inderdaad.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:23:34 #220
13462 BansheeBoy
pi_101432845
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:22 schreef elby1988 het volgende:
Zie het niet met gebeuren met el hamdaoui
Langzamerhand gaan we richting ideale scenario:

- hij blijft bij Ajax
- The Farmer doet nederig en vraagt hem terug
- In al zijn gretigheid maakt hij er 30

Random woord: boetseerklei

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_101432894
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Langzamerhand gaan we richting ideale scenario:

- hij blijft bij Ajax
- The Farmer doet nederig en vraagt hem terug
- In al zijn gretigheid maakt hij er 30

Random woord: boetseerklei

als hij blijft verneukt hij zijn loopbaan.

dan speelt hij gewoon in t 2e.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:29:43 #222
111172 Noax
pi_101433119
De zaakwaarnemer van Mounir El Hamdaoui, Sigi Lens heeft het helemaal gehad met de werkwijze van Ajax en heeft voorgesteld om het contract van de Marokkaanse international te laten ontbinden, zo melden bronnen binnen Ajax net.

Als dit werkelijk zal gaan gebeuren kan El Hamdaoui ook na vanavond bij een club zijn handtekening zetten onder een contract en zal hij een aanzienlijk groot bedrag tekengeld kunnen opstrijken.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:30:36 #223
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_101433163
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef Noax het volgende:
De zaakwaarnemer van Mounir El Hamdaoui, Sigi Lens heeft het helemaal gehad met de werkwijze van Ajax en heeft voorgesteld om het contract van de Marokkaanse international te laten ontbinden, zo melden bronnen binnen Ajax net.

Als dit werkelijk zal gaan gebeuren kan El Hamdaoui ook na vanavond bij een club zijn handtekening zetten onder een contract en zal hij een aanzienlijk groot bedrag tekengeld kunnen opstrijken.
Wat een draak die Sigi :')
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_101433356
quote:

pi_101433737
Daar hebben Lens en Hamlap op ingezet natuurlijk, ze willen transfervrij weg en dan cashen !
Wat een waardeloos stuk vreten is dat zeg, volgens mij waren er genoeg mogelijkheden om te vertrekken naar een mooi club maar meneer wil zelf een grote bonus incasseren.
En dan het zo doen lijken of Ajax het fout speelt.
Nooit mee opstellen, ook niet in Jong Ajax. Persona non grata in Amsterdam.
pi_101433738
Kan Ajax geen samenwerking aangaan met één of ander G-team? Lijkt mij wel lachen om hem 's ochtends zijn potjes te laten spelen. En af en toe na 10 minuten voor de gein een publiekswissel, zodat ie alsnog op de bank zit.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:42:20 #227
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_101433754
Nou word niks meer met El Ham.Die blijft... :(
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:42:46 #228
13462 BansheeBoy
pi_101433779
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beter! :D

pi_101433838
quote:

Arme Sigi en arme Mounir :'(
pi_101433881
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Kabolter het volgende:
Kan Ajax geen samenwerking aangaan met één of ander G-team? Lijkt mij wel lachen om hem 's ochtends zijn potjes te laten spelen. En af en toe na 10 minuten voor de gein een publiekswissel, zodat ie alsnog op de bank zit.
Of gewoon op de bank laten beginnen en dan in de blessuretijd van de 2e helft laten invallen bwhehehe :')
pi_101433914
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef Kabolter het volgende:
contractueel moet hij bij 1e of 2e. dus gewoon lekker een jaartje op de bank bij t 2e/
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:45:28 #232
13462 BansheeBoy
pi_101433923
'El Hamdaoui in gesprek met Spurs, Blackburn en AS Roma'

Tottenham zou mooi zijn. Betere club dan Ajax én meer geld. Dan is de Moun met zijn kampioenschap op zak toch echt wel de grote winnaar. :{

pi_101433965
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:

Tottenham zou mooi zijn. Betere club dan Ajax én meer geld. Dan is de Moun met zijn kampioenschap op zak toch echt wel de grote winnaar. :{

en wat is hij als hij moet blijven en een jaar op de bank zit bij t 2e?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:46:59 #234
13462 BansheeBoy
pi_101434017
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef gomi het volgende:

[..]

en wat is hij als hij moet blijven en een jaar op de bank zit bij t 2e?
Dan heeft hij daar zelf voor gekozen en is hij met die 1,8 miljoen in de pocket vast niet ongelukkig. :{

pi_101434071
Derksen nu over Bulykin @ Knevel en van den Brink
pi_101434140
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan heeft hij daar zelf voor gekozen en is hij met die 1,8 miljoen in de pocket vast niet ongelukkig. :{

ongelukkig ws niet. maar dat maakt hem gewoon tot verliezer imo. hij speelt t hard, ajax speelt t hard.

en dan pakt hij nidd genoeg geld en is t dag loopbaan
pi_101434150
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat zullen ze waarschijnlijk willen als ie er transfervrij heen kan. Dus miljoenen handgeld.
Daar trapt Ajax natuurlijk niet in.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:51:09 #238
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_101434240
El Ham :') :') :') :') :')

:') :') :')

pi_101434360
Ach, het is gelukkig wel één van de weinige Marokkanen die eens niet binnen de minuut de woorden respect en eer laten vallen, mocht je met hem in gesprek zijn.
pi_101434500
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:53 schreef Kabolter het volgende:
Ach, het is gelukkig wel één van de weinige Marokkanen die eens niet binnen de minuut de woorden respect en eer laten vallen, mocht je met hem in gesprek zijn.
En bij deze heeft hij zijn bijnaam Mounir "Bogarde" El Hamdoui dik en dik verdiend.
  donderdag 1 september 2011 @ 00:01:44 #241
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_101434766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
;( :{
pi_101434770
Afgelopen. Ajax heeft het prima gedaan op de transfermarkt. Minpuntje is Mounir.
★★★
pi_101434846
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen. Ajax heeft het prima gedaan op de transfermarkt. Minpuntje is Mounir.
kan ook nog he. die engelsen sluiten toch een uurtje later
pi_101434865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
5 miljoen afschrijven :{
  donderdag 1 september 2011 @ 00:06:01 #245
13462 BansheeBoy
pi_101434972
Ik ben een gelukkig mens. Hij is bij Ajax gebleven. Stap 2 is toenadering van Frank. :{

pi_101434988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef gomi het volgende:

[..]

kan ook nog he. die engelsen sluiten toch een uurtje later
Klopt. Maar volgens mij mogen de engelse clubs onderling nog transfereren.
★★★
pi_101434999
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een gelukkig mens. Hij is bij Ajax gebleven. Stap 2 is toenadering van Frank. :{

:W
  donderdag 1 september 2011 @ 00:07:09 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101435025
quote:

Andersom zul je bedoelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 1 september 2011 @ 00:07:55 #249
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435061
Die transfer window, geldt die ook voor buitenlandse clubs? Ja? Zitten we dan voor minstens één jaar lang aan el hamlap vast?
pi_101435063
El Ham en Aisatti dus behouden voor Jong Ajax :) Het beloofd een mooi seizoen te worden.
pi_101435129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Plus_Ultra het volgende:
Die transfer window, geldt die ook voor buitenlandse clubs? Ja? Zitten we dan voor minstens één jaar lang aan el hamlap vast?
Minstens een half jaar.
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 00:11:34 #252
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435193
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Minstens een half jaar.
hamlap wordt alleen maar minder waard. Dit is echt dom van ajax, gratis weg laten gaan naar een buitenlandse club was het verstandigst geweest.
pi_101435205
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. Maar volgens mij mogen de engelse clubs onderling nog transfereren.
die hongaar van psv ging toch ook toen t hier al dicht was maar t in rusland nog open was?

dan zou vanuit nl ook nog naar engeland mogen als t daar open is
pi_101435255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

hamlap wordt alleen maar minder waard. Dit is echt dom van ajax, gratis weg laten gaan naar een buitenlandse club was het verstandigst geweest.
Welnee, hij zal nog zeker 2 mil opbrengen ..
★★★
pi_101435264
quote:

van mounir.

hij mag bloij zijn t ajax shirt te dragen en hij mag toenadering zoeken.

en natuurlijk zijjn stinkende best op de training bij t 2e
pi_101435271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

dit kost je een half jaar aan salaris, een klein miljoen. Als je hem in de wintersport alsnog voor 3-4 miljoen kan verkopen heb je het nog goed gedaan.
pi_101435276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:11 schreef gomi het volgende:

[..]

die hongaar van psv ging toch ook toen t hier al dicht was maar t in rusland nog open was?

dan zou vanuit nl ook nog naar engeland mogen als t daar open is
Hmm, ik zou het niet weten. Hoop dat je gelijk hebt
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 00:14:40 #258
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435317
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welnee, hij zal nog zeker 2 mil opbrengen ..
maar als dat pas over één jaar is (dus zomer 2012) dan heb je wel een jaar lang zijn salaris moeten betalen (iets onder de 2 mln) dus per saldo 0. Nu gratis weg laten gaan geeft financieel gezien het zelfde resultaat zonder het gezeik.
  donderdag 1 september 2011 @ 00:16:56 #259
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef Adames het volgende:

[..]

dit kost je een half jaar aan salaris, een klein miljoen. Als je hem in de wintersport alsnog voor 3-4 miljoen kan verkopen heb je het nog goed gedaan.
dan ben je aan het gokken. Als hij dit seizoen niet speelt dan is hij zomer 2012 ongeveer 2 miljoen waard en ben je niks opgeschoten ten opzichte van de mogelijkheid om hem nu GRATIS weg te laten gaan.
pi_101435443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:14 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

maar als dat pas over één jaar is (dus zomer 2012) dan heb je wel een jaar lang zijn salaris moeten betalen (iets onder de 2 mln) dus per saldo 0. Nu gratis weg laten gaan geeft financieel gezien het zelfde resultaat zonder het gezeik.
Proberen hem in de winterstop te verkopen. Ben je 900.000 kwijt, verdien je minimaal 2 terug. Is prima.
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 00:18:29 #261
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435477
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Proberen hem in de winterstop te verkopen. Ben je 900.000 kwijt, verdien je minimaal 2 terug. Is prima.
Dat dus, het is en blijft onzeker. Het is maar welke financiële risico's je wilt lopen.
pi_101435519
Ajax kan wel wat meer body gebruiken. Dat hebben ze bij Dost al goed gedaan en nu bij Mounir.
Dat is die ene miljoen wel waard naar mijn idee.

Daarnaast hebben ze dat miljoen al 'terug' door een transfer.
  donderdag 1 september 2011 @ 00:20:37 #263
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435563
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:19 schreef Kabolter het volgende:
Ajax kan wel wat meer body gebruiken. Dat hebben ze bij Dost al goed gedaan en nu bij Mounir.
:?
quote:
:?
pi_101435582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:18 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Dat dus, het is en blijft onzeker. Het is maar welke financiële risico's je wilt lopen.
Met zo'n begroting kan je het risico wel dragen.
pi_101435619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:18 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Zo gaat het nou eenmaal. Je bent er nooit zeker van. Maar normaal gesproken betaalt een club zeker twee mil. voor zo'n speler.
★★★
  donderdag 1 september 2011 @ 00:22:53 #266
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435643
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zo gaat het nou eenmaal. Je bent er nooit zeker van. Maar normaal gesproken betaalt een club zeker twee mil. voor zo'n speler.
dat is tot nu toe nog niet gebeurd i.i.g.
pi_101435652
quote:

Hèh? :P
★★★
pi_101435679
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:22 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

dat is tot nu toe nog niet gebeurd i.i.g.
Onderhandelingen waren bezig. Vraagprijs was 5 miljoen.

Maarja, in de voetballerij moet je wel eens een gok wagen.
★★★
pi_101435812
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Onderhandelingen waren bezig. Vraagprijs was 5 miljoen.

Maarja, in de voetballerij moet je wel eens een gok wagen.
Ach, laat die k*t Marokkaan maar rotten in het 2e :W

Dit is goed voor zijn carrière ^O^
pi_101435838
In de winterstop zullen er ongetwijfeld clubs zijn in de grote landen die er slecht voor staan en dringend een spits nodig hebben. Die betalen gewoon vrolijk 3 miljoen euro voor die lapzwans.
In ieder geval niet transfervrij laten vertrekken (waar hij op uit is).
Laten hem maar lekker een half jaartje verrotten.
pi_101435882
quote:

Wat heb jij gebruikt ? Goed spul volgens mij.
  donderdag 1 september 2011 @ 00:31:11 #272
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_101435909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:29 schreef Pedroso het volgende:

In ieder geval niet transfervrij laten vertrekken (waar hij op uit is).

waarom niet? Geld krijgt hij toch, of hij nou bij ajax zit of bij een andere club!
pi_101435928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:31 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

waarom niet? Geld krijgt hij toch, of hij nou bij ajax zit of bij een andere club!
Hey Mounir, welkom op dit forum !
pi_101435929
Rusland, Turkije en Qatar zouden Mounir nog kunnen kopen.

[ Bericht 47% gewijzigd door ajacied4lf op 01-09-2011 00:39:35 ]
★★★
pi_101436139
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hè jij!

Zo gaan we niet met onze spelers om. Zelfs niet met Mounir.

We zijn een beschaafde club, die elke speler respecteert zelfs Mounir.

Ik wens hem veel succes in het tweede, en hoop dat hij zijn supporter mooie dingen laat zien.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_101436180
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hè jij!

Zo gaan we niet met onze spelers om. Zelfs niet met Mounir.

We zijn een beschaafde club, die elke speler respecteert zelfs Mounir.

Ik wens hem veel succes in het tweede, en hoop dat hij zijn supporter mooie dingen laat zien.
Wel alle 3 hé :)
pi_101436213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wel alle 3 hé :)
Ohw. Dacht alleen BB.
★★★
pi_101436404
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ohw. Dacht alleen BB.
Assaidi is 2 ;)
pi_101436491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Assaidi is 2 ;)
Owjah.
★★★
pi_101436654
trouwens in de UK hebben ze nog 6 minuten....wellicht ;)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_101436729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef kalinhos het volgende:
trouwens in de UK hebben ze nog 6 minuten....wellicht ;)
Geldt niet voor NL.
★★★
pi_101437306
Toch wel lekker dat Psv met deze aankopen kampioen MOET worden. Met een beetje geluk kan de selectie niet met de druk omgaan })
pi_101437473
Begrijp niet waarom ze Hamdoui niet hebben weten te verhuren aan een buitenlandse club, al had je 100% van z'n salaris betaald. Had 'ie meer exposure gehad dan in Ajax 2.
pi_101437486
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:38 schreef Dr.Horrible het volgende:
Begrijp niet waarom ze Hamdoui niet hebben weten te verhuren aan een buitenlandse club, al had je 100% van z'n salaris betaald. Had 'ie meer exposure gehad dan in Ajax 2.
Doei 30 euro ;( :(
  donderdag 1 september 2011 @ 03:31:05 #285
189963 nubreektmijnklomp
pi_101438497
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Geldt niet voor NL.
Aankopen niet, verkopen wel :P.

Maar goed misschien rusland of turkije.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_101439694
Het is wel lekker dat Ajax ook nog een deel van het transfergeld van Elia krijgt.
pi_101439847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel lekker dat Psv met deze aankopen kampioen MOET worden. Met een beetje geluk kan de selectie niet met de druk omgaan })
Ik zie PSV niet automatisch kampioen worden hoor, ook al hebben ze 26 miljoen geinvesteerd. Hun verdediging is nog steeds zaad.
pi_101439877
Al die transfers op de laatste dag :')
5 man naar Arsenal _O-
pi_101439898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zie PSV niet automatisch kampioen worden hoor, ook al hebben ze 26 miljoen geinvesteerd. Hun verdediging is nog steeds zaad.
dat zegt hij ook niet, maar bijna 30 miljoen investeren en dan niet kampioen worden is :') :W
pi_101440162
het aller ergste van alles is dat BansheeBoy nu nog steeds hier blijft :r
  donderdag 1 september 2011 @ 09:08:59 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101440171
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef mash_ het volgende:
het aller ergste van alles is dat BansheeBoy nu nog steeds hier blijft :r
Je snapt dat dat el ham IS he? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101440305
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onmogelijk. Niemand geilt zó op zich zelf.
  donderdag 1 september 2011 @ 09:20:26 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101440376
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:17 schreef muzas het volgende:

[..]

Onmogelijk. Niemand geilt zó op zich zelf.
El Ham wel :Y.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101440408
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij is wel even irritant ja.
pi_101440456
Hopelijk is de carrière van MeH nu ook voorbij
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 1 september 2011 @ 09:30:20 #296
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101440538
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 1 september 2011 @ 09:39:08 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101440678
quote:
jammer dat die klootzak niet weg is :(
  donderdag 1 september 2011 @ 09:40:09 #298
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101440694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

jammer dat die klootzak niet weg is :(
Klootzak zou ik niet zeggen, jammer dat ie niet weg is wel.
  donderdag 1 september 2011 @ 09:40:45 #299
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101440700
"Update 1 september 9:35 uur - 'El Hamdaoui vloog woensdagavond laat nog naar Spanje'

Mounir El Hamdaoui voetbalt meest waarschijnlijk nog tot de winterstop bij Jong Ajax. De overbodige spits rondde woensdag geen transfer meer af, maar stapte volgens het Algemeen Dagblad nog wel in het vliegtuig naar Spanje. El Hamdaoui verliet het trainingskamp van Marokko om te praten met Espanyol. Later deed ook Real Mallorca nog een poging, maar uiteindelijk gaf de spits aan geen van beide clubs zijn jawoord."

donderdag 1 september 2011 @ 09:41:00 #300
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101440705
Lapo.
pi_101440709
:r
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo