Om boer te zijn hoef je nog niet op t platteland te wonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
Normaal!![]()
Nou ja in elk geval geen boer
Ik ben geen boer en jij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om boer te zijn hoef je nog niet op t platteland te wonen
Net zo min als dat je aan een boom moet hangen om een eikel te zijn.
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Normale mensen
Heatwave die zichzelf normaal noemt, dat ga ik onthoudenHeel normaal, gemiddeld zelfs
Ik zou naar Amerika gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?.
Normaal, gemiddeld, middenmoot, grijs, onzichtbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Normale mensen
Heatwave die zichzelf normaal noemt, dat ga ik onthoudenHeel normaal, gemiddeld zelfs
Ok, als het niet anders kan moet het maarquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een varken, need I say more?
Gewoon zoals je altijd doetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, nu denkt StB iets van me, hoe moet ik nu verder leven?.
Ik defineer normaal naar Amsterdamse maatstaven, niet dooie-boel-niets-te-beleven-nooit-wat-van-de-wereld-gezien-provinciaals normaalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zoals je altijd doet
Normaal, middelmatig, average, saai
Ah, normaal is op dinsdag met je maten een bioscoop slopen vanwege het suikerfeestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik defineer normaal naar Amsterdamse maatstaven, niet dooie-boel-niets-te-beleven-nooit-wat-van-de-wereld-gezien-provinciaals normaal.
Krea, dat roep je al jaren. Dat vind je al jaren. Waarom herhalen? Er is toch niks verandert recentelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Kreator het volgende:
Wat een kutforum is fok ook geworden..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja jij ook. Aan je oog, want in je pigment zit het al.
Dus als ik kleine Merlijn ga molesteren dan word ik alsnog geaccepteerd door de Turkse medemens ipv gesteneigd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
'Incest is Turkse familietraditie'
Wat gezellig![]()
Zouden wij nog iets van kunnen leren. Die turken doen tneminste nog gezellige dingen met de kinderen. Hier zitten ze allemaal maar met hun tv, pc en iPad.
Maak je niet druk, jullie lopen met alles achter, ook met de mosliminvasie, over een paar jaar horen jullie er helemaal bijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, normaal is op dinsdag met je maten een bioscoop slopen vanwege het suikerfeest
Ja, want incest komt in Nederlandse families niet voor!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Godtje het volgende:
'Incest is Turkse familietraditie'
Wat gezellig![]()
Zouden wij nog iets van kunnen leren. Die turken doen tneminste nog gezellige dingen met de kinderen. Hier zitten ze allemaal maar met hun tv, pc en iPad.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want incest komt in Nederlandse families niet voor!
ook niet in staphorstquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, in nederland keurt de rechter dat inderdaad goed. Wat stom van mij!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je opmerking simpelweg nergens op slaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, in nederland keurt de rechter dat inderdaad goed. Wat stom van mij!
Bedankt dat je mij tot dit heldere inzicht hebt gebracht.
Ik woon naast de moskee zowat. Een van de grootsten van Nederland Dat is voor mij voorlopig genoeg. Laat het hier maar lekker 1980 blijven!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, jullie lopen met alles achter, ook met de mosliminvasie, over een paar jaar horen jullie er helemaal bij.
ik de jouwequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je opmerking simpelweg nergens op slaan.
want dan blijven je schoenen lekker hip?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Laat het hier maar lekker 1980 blijven!
Dat sloeg als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind je opmerking simpelweg nergens op slaan.
Nee want allstars bestaan al 100 jaar, dus die zijn zelfs in 1980 al ouderwetsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
want dan blijven je schoenen lekker hip?
Of als een lul op een gebakje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sloeg als een lul op een drumstel.
Of zoals wij dat hier zegge'n: Als 'n tang op'n verreke!
SPLUT/SPLOF ..... vreeemde gewaarwording!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of als een lul op een gebakje.
American piequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of als een lul op een gebakje.
Zonde van het gebakje zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPLUT/SPLOF ..... vreeemde gewaarwording!
Mwah, ik heb er weinig mee. Doe mij maar iets hartigs.quote:
Worteltaart!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er weinig mee. Doe mij maar iets hartigs.
Dat lijkt me nou zo vies hequote:
Quichekeurig wijf!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er weinig mee. Doe mij maar iets hartigs.
quote:
Nee, schandalig eigenlijk! Het lijkt me gewoon niks, hartige taart enzo. Ik moet het maar eens proberen. Wie gaat er eens een quiche voor me bakken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
Heb je echt nog nooit quiche gegeten Missb?
Ik heb nou 2x een quiche gemaakt, toevallig beide keren afgelopen maand. En hij was lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet aan taartenbakken, ook niet hartig.
Nou he? Jezus! Hoe dat kan anno 2011!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
Heb je echt nog nooit quiche gegeten Missb?
Ik probeer alles altijd wel hoor, niet dat ik roep dat ik iets niet lust zonder het geproefd te hebben. Maar quiche is er nog nooit van gekomen. We aten het vroeger thuis ook nooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Quiche heerlijk eigenlijk. Maar ik verbaas me soms dat mensen bepaalde dingen nog nooit hebben gegeten. Zag ook al een keer iemand die voor het eerst mexicaans at en iemand die nooit tapas had gehad.
hier hebben we weleens quiche... en ik ben van de alles een keer proberen....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik probeer alles altijd wel hoor, niet dat ik roep dat ik iets niet lust zonder het geproefd te hebben. Maar quiche is er nog nooit van gekomen. We aten het vroeger thuis ook nooit.
Ja, maar dat is heul anders! Het moet wel een Spaans klinkende naam hebben dat hapje! Duh, dat snap je toch wel! Anders tel je niet mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen heeft kleine hapjes gehad
Er zullen ook vast mensen zijn die nog nooit stamppot gehad hebben. Of Ethiopisch. Of Zimbabwanese geitenmelk. Niet iedereen geeft evenveel om eten en niet iedereen komt met alles in aanraking.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Quiche heerlijk eigenlijk. Maar ik verbaas me soms dat mensen bepaalde dingen nog nooit hebben gegeten. Zag ook al een keer iemand die voor het eerst mexicaans at en iemand die nooit tapas had gehad.
IOk ben eigenlijk ook pas dingen uit gaan proberen toen ik thuis weggingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik probeer alles altijd wel hoor, niet dat ik roep dat ik iets niet lust zonder het geproefd te hebben. Maar quiche is er nog nooit van gekomen. We aten het vroeger thuis ook nooit.
Mijn vader kookte bijna nooit thuis, dat deed hij op zijn werk al.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IOk ben eigenlijk ook pas dingen uit gaan proberen toen ik thuis weggingEn die speel ik nu af en toe door naar mam. Daar aten we ... pasta, vlees met aardappelen, friet en nasi. Zoiets
Ik snap dat ook nooit. Of mensen in nederland die nog nooit de zee hebben gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef Ripley het volgende:
ik kan dat best begrijpen. wat is daar zo raar aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit. Of mensen in nederland die nog nooit de zee hebben gezien.
Ja, ze bestaan.
Zimbabwaanse geitenmelk is wat anders dan dingen die redelijk standaard zijn. Iquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zullen ook vast mensen zijn die nog nooit stamppot gehad hebben. Of Ethiopisch. Of Zimbabwanese geitenmelk. Niet iedereen geeft evenveel om eten en niet iedereen komt met alles in aanraking.
Alsof je iets mist in je leven als je nooit quiche hebt gehad!
Ik heb ook nog nooit oesters op. En dat hoef ik ook niet te proberen
+1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan dat best begrijpen. wat is daar zo raar aan?
vertel dat ze eens in Zimbabwe.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zimbabwaanse geitenmelk is wat anders dan dingen die redelijk standaard zijn. I
Ja want Mexicaans en quiche zijn inderdaad in Nederland redelijk standaardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zimbabwaanse geitenmelk is wat anders dan dingen die redelijk standaard zijn. I
Ik vind dat standaard ja, het ligt zelfs bij de AHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want Mexicaans en quiche zijn inderdaad in Nederland redelijk standaard
Ik had tot mijn.. wat zal 't zijn... 17e of zo... ook nog nooit spruitjes gehad. Waarom niet? Omdat zowel pap als mam ze niet lusten en we ze dus ook nooit aten.
ik snap niet dat mensen nog nooit een frigant hebben gegeten, terwijl die hier gewoon in de snackbar te krijgen isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Overigens vind ik "nog nooit de zee gezien hebben" wel iets vreemder dan "nog nooit mexicaans gegeten hebben", aangezien de zee best wel Nederlands is en we toch een flinke kust hebben. maar dan nog
Ik vind dat gek in zo een klein landje. Dat je dus nooit naar de zee bent geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan dat best begrijpen. wat is daar zo raar aan?
Als dat iemand nou gewoon niet boeit... iemand is tevreden op de boerderij met zijn diertjes! (ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het hier over boeren gaat, ik bedoel, de zee nooit gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dat gek in zo een klein landje. Dat je dus nooit naar de zee bent geweest.
En dan heb ik het niet over een 4 jarige.
Ik zeg dat ik het gek vind. Niet dat het gek is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat iemand nou gewoon niet boeit... iemand is tevreden op de boerderij met zijn diertjes! (ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het hier over boeren gaat, ik bedoel, de zee nooit gezien) als die nou totaal geen interesse heeft in de zee... waarom zou die naar de kust gaan?
Jij hebt het hele assortiment van de AH al op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat standaard ja, het ligt zelfs bij de AH
Ach je kan toch op handen en voeten over dat strand schuifelen joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het gek vind. Niet dat het gek is.
En het lijtk me inderdaad gek dat er een starndjutter is die de zee nog nooit heeft gezien. Ja misschien een blinde strandjutter maar dat jut zo lastig.
Het ging over een hele reeks niet specifiek over een enkel product.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt het hele assortiment van de AH al op?
Er zijn wel 1001 dingen bij de AH XL die ik nog nooit geprobeerd heb.
Ik weet niet eens wat het is!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen nog nooit een frigant hebben gegeten, terwijl die hier gewoon in de snackbar te krijgen is
Het gaat er dus om dat het standaard is, AH verkoopt niet bepaald de meest obscure dingenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt het hele assortiment van de AH al op?
Er zijn wel 1001 dingen bij de AH XL die ik nog nooit geprobeerd heb.
Dat zeg ik lastig. Niet onmogelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je kan toch op handen en voeten over dat strand schuifelen joh!
Het ging wel over 1 specifiek product, nl quiche. Het feit dat ze die bij de AH verkopen maakt het nog geen standaard Nederlands voer wat iedereen toch zeker wel eens gegeten zal hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging over een hele reeks niet specifiek over een enkel product.
Ik vind soep heeeerlijk, maar van erwtensoep moet ik zowat overgeven (en dat valt dan niet op, want dat ziet er zelf al zo uit). En soep heeft idd heel uiteenlopende smaken, maar misschien houdt hij/zij nou eenmaal niet zo van vloeibaar warm voedsel of zo? Is het niet de smaak, maar de structuur.quote:Ik heb ook een keer iemand ontmoet die lust geen soep. Dat vind ik ook apart.
Want dan sluit je in 1 keer een hele reeks uit en erwtensoep lijkt nou niet echt op heldere kippensoep.
Bedankt. Nu heb ik een MI van een vrouw die haar rok optilt en een soort zuigend slakkenspoor over een strand heentrekt, gelijk een kwalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik lastig. Niet onmogelijk.
Hij zou het ook met zijn aars op kunnen zuigen.
Daaraan denkend.... zijn er ook vrouwlijke jutters? Ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke jutters gezien? Is dat een typisch mannenberoep of valt meer onder hobby?
Afgelopen Madnes op Ameland een stel ontmoet dat allebei jutte. Ze zijn er dus welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zeg ik lastig. Niet onmogelijk.
Hij zou het ook met zijn aars op kunnen zuigen.
Daaraan denkend.... zijn er ook vrouwlijke jutters? Ik heb eigenlijk alleen maar mannelijke jutters gezien? Is dat een typisch mannenberoep of valt meer onder hobby?
Niet alles wat de AH verkoopt is standaard. Daar ben ik het dus niet mee eens. Ze verkopen er af en toe fruitsoorten waar menig Nederlander echt nog noooooit van gehoord heeft en die voorheen alleen bij speciaalzaken te koop waren. Dus dat het bij de AH ligt maakt het in mijn ogen echt geen standaard Nederlandse kost.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat het standaard is, AH verkoopt niet bepaald de meest obscure dingenZoals zimbabwaanse geitenmelk.
Nee, een Quiche is als soep of als taart. Dat is niet een specifiek ding.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging wel over 1 specifiek product, nl quiche. Het feit dat ze die bij de AH verkopen maakt het nog geen standaard Nederlands voer wat iedereen toch zeker wel eens gegeten zal hebben.
[..]
Ik vind soep heeeerlijk, maar van erwtensoep moet ik zowat overgeven (en dat valt dan niet op, want dat ziet er zelf al zo uit). En soep heeft idd heel uiteenlopende smaken, maar misschien houdt hij/zij nou eenmaal niet zo van vloeibaar warm voedsel of zo? Is het niet de smaak, maar de structuur.
Maar ging ze gezellig mee met de hobby van dr man zodat ze elkaar ook nog eens zagen. Of was ze ook echt wel een jutster?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen Madnes op Ameland een stel ontmoet dat allebei jutte. Ze zijn er dus wel
Is het een officieel beroep iof meer een tijdverdrijfje naast je bijstand of WW?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ging ze gezellig mee met de hobby van dr man zodat ze elkaar ook nog eens zagen. Of was ze ook echt wel een jutster?
Ik neem aan dat je dan een Jutster bent?
Verpleger?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
En volgens mij doen "we" niet meer aan vrouwelijke namen voor banen. Ik geloof dat dat niet meer mag of zo, ivm emancipatie en gelijkheid en shit. Timmerman. Dokter. Jutter. Andersom kan een secretaresse dus ook man zijn. Wel homo dan natuurlijk.
Steward mag gewoon allemaal Stewardes zijn, vind ik. Je ziet amper verschilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verpleger?
Steward?
Nee, ik doe er niet aan mee
vroeger dacht ik bij stewardes echt alleen aan mooie vrouwen..... tegenwoordig heb ik gevlogenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steward mag gewoon allemaal Stewardes zijn, vind ik. Je ziet amper verschil
Met Iran Air?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger dacht ik bij stewardes echt alleen aan mooie vrouwen..... tegenwoordig heb ik gevlogen
Mocht niet meer. In elk geval in Nederland niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
vroeger dacht ik bij stewardes echt alleen aan mooie vrouwen..... tegenwoordig heb ik gevlogen
nu niet meer, dat is duidelijk. van die hippe kortkapselige dames werken er nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mocht niet meer. In elk geval in Nederland niet.
Vroeger moest je boven de 35 geloof ik oprotten bij de KLM.
In 2009 wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
die mogen niet eens meer vliegen
toch?
Vrouw...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of het uitmaakt of je sapje wordt ingeschonken door een lekker wijf. Als ze d'r werk maar goed doet
+1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouw...
Natuurlijk maakt dat uit, ik moet er 8 uur naar kijken, heb ik toch liever een aantrekkelijk iemand ipv zo'n ouwe norse tang die het allemaal al jaren geen moer meer aanvindt.
Dan is KLM een verademing bij Iberia.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
Net of het uitmaakt of je sapje wordt ingeschonken door een lekker wijf. Als ze d'r werk maar goed doet
Singapore (mits je op Aziatisch valt) is ook ernstig goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 2009 wel.
Verder kan je bij Ryanair ook mazzel hebben.
Vaak saggerijnig maar soms best lekker.
En Mexicana Airlines dan...
[ afbeelding ]
Maar als de ouwe tang gewoon vriendelijk is vind ik het primaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouw...
Natuurlijk maakt dat uit, ik moet er 8 uur naar kijken, heb ik toch liever een aantrekkelijk iemand ipv zo'n ouwe norse tang die het allemaal al jaren geen moer meer aanvindt.
Aziatisch is niet zo mijn type nee. Maar ik geloof je op je woord. Heb het vaker gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singapore (mits je op Aziatisch valt) is ook ernstig goed.
Jij gaat in tuinbroek naar je werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar als de ouwe tang gewoon vriendelijk is vind ik het primaOnzin dat je voor zo'n beroep op je uiterlijk afgerekend wordt
Mwah, waarom? Ze is gastvrouw, die worden wel vaker aangenomen op uiterlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar als de ouwe tang gewoon vriendelijk is vind ik het primaOnzin dat je voor zo'n beroep op je uiterlijk afgerekend wordt
Maar als de aantrekkelijke meid dr werk nog steeds leuk vindt en goed doet maar zoals bij velen gaat haar uiterlijk van blonde stoot naar gezellige moeke.. (ze past nog door het gangpad) is het dan een reden om haar te ontslaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, waarom? Ze is gastvrouw, die worden wel vaker aangenomen op uiterlijk.
Het zal me opzich ook worst zijn, maar een aantrekkelijk persoon is gewoon prettiger.
Op een verzorgd uiterlijk ja. Niet op jong cq geilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, waarom? Ze is gastvrouw, die worden wel vaker aangenomen op uiterlijk.
Het zal me opzich ook worst zijn, maar een aantrekkelijk persoon is gewoon prettiger.
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als de aantrekkelijke meid dr werk nog steeds leuk vindt en goed doet maar zoals bij velen gaat haar uiterlijk van blonde stoot naar gezellige moeke.. (ze past nog door het gangpad) is het dan een reden om haar te ontslaan?
Krea heeft me te serieus gemaakt vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Ik zeg niet dat het haalbaar, eerlijk, netjes is, maar zo zie ik het graag in de 'horeca".
het boeit mij dus echt wel wie mij wakker maakt om te vertellen dat mijn gordel om moetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krea heeft me te serieus gemaakt vandaag![]()
Ik ben het dus met Rip eens. Maakt mij het uit. Als ze netjes zijn en hun werk goed doen.
Volgens mij vond ik de 'ouwe' tangen de laatste tijd ook beter in vergelijking met de jonkies.
Als je slaap en je hebt een dekentje zien ze heul niet of die om is. Dan laten ze je met rust.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
het boeit mij dus echt wel wie mij wakker maakt om te vertellen dat mijn gordel om moet
Ja, ik bedoel... alsof het uitmaakt dat de vrouw die truitjes en broeken showt een rotkop heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouw...
Eeehmmmm, ja zoiets, ofzo, denk ik danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel... alsof het uitmaakt dat de vrouw die truitjes en broeken showt een rotkop heeftHet gaat toch om de kleding
Als die maar netjes past!
Totaal iets anders. Daar gaat het om het uiterlijk en is er verder geen dienst aan gekoppeld. Je vergelijkingen zijn vandaag zo kloppend als een lelijk model in een bad met zimbabwaanse geitenmelk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel... alsof het uitmaakt dat de vrouw die truitjes en broeken showt een rotkop heeftHet gaat toch om de kleding
Als die maar netjes past!
Daar moet ik volgens mij vaker tegenaan kijken op televisie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmmm, ja zoiets, ofzo, denk ik dan.
Bullshit, in mijn ideale wereld zijn alle stewardessen gewoon lekker, lelijke worden maar politicus ofzo.
Ligt dat dekentje er dan om je "fijne droom over de stewardes" te verbergen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je slaap en je hebt een dekentje zien ze heul niet of die om is. Dan laten ze je met rust.
Nee hoor. Het gaat daar om de kleding en het lijf, dat ze in een blaadje laat zien hoe die kleding zit en zo .... haar hoofd is van ondergeschikt belang. Tenzij ze een waterhoofd heeft en een hoedje moet showenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Totaal iets anders. Daar gaat het om het uiterlijk en is er verder geen dienst aan gekoppeld. Je vergelijkingen zijn vandaag zo kloppend als een lelijk model in een bad met zimbabwaanse geitenmelk.
Nee omdat het altijd fucking koud.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt dat dekentje er dan om je "fijne droom over de stewardes" te verbergen?
Zodat je verkouden aankomt in mexicoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee omdat het altijd fucking koud.
Daar zullen de make up en haar artiesten het niet mee eens zijn en de ontwerpers ook niet. Haute couture gaat over een totale look en idee dat je over wilt brengen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat daar om de kleding en het lijf, haar hoofd is van ondergeschikt belang. tenzij ze een waterhoofd heeft en een hoedje moet showen
Geen idee ik ben nog nooit in Mexcico geweest. En ik verwacht dat de verkoudheid eerder zal komen van het gesloten lucht circulatiesysteem.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodat je verkouden aankomt in mexico
niet terecht qua vergelijking, een stewardes is het gezicht van de luchtvaartmaatschappij. Een loodgieter moet gewoon pijpen makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zullen de make up en haar artiesten het niet mee eens zijn en de ontwerpers ook niet. Haute couture gaat over een totale look en idee dat je over wilt brengen.
Maar goed, je kunt zo ook zeggen dat je alleen een lekkere loodgieters wil of dat een accountmanager geen grote neus mag hebben want mooie mensen verkopen beter. Laten we inderdaad lekker die kant op gaan
Ik hou niet van barkeepers, ook toen nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet terecht qua vergelijking, een stewardes is het gezicht van de luchtvaartmaatschappij. Een loodgieter moet gewoon pijpen maken.
En durf jij met droge ogen te beweren dat accountmanagers en salesmensen niet meestal van die gladde typjes zijn? Dat is ook puur uiterlijk vaak. En idd, mooie mensen verkopen nou eenmaal beter.
JIj was toen je 16 was ook verliefd op de knappe barman in de surpise. Zo werkt de wereld nou eenmaal
.
Ik wil idd alleen lekkere loodgieters ja. En ramenwassers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zullen de make up en haar artiesten het niet mee eens zijn en de ontwerpers ook niet. Haute couture gaat over een totale look en idee dat je over wilt brengen.
Maar goed, je kunt zo ook zeggen dat je alleen een lekkere loodgieters wil of dat een accountmanager geen grote neus mag hebben want mooie mensen verkopen beter. Laten we inderdaad lekker die kant op gaan
Ja, en toch vind ik lekker van nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou niet van barkeepers, ook toen niet
Ik vind het echt in de meeste beroepen belangrijker dat iemand goed in zijn werk is. En als een stewardess goed verzorgd is, maar wel flaporen, rimpels of een grote neus heeft, is het nog steeds een keurig visitekaartje wat mij betreft.
Een model is een van de uitzonderingen. Maar een stewardess verleent een dienst en die moet ze goed uitvoeren.
Bij salesmensen gaat het idd ook vaak over uiterlijk, verzorging, slickness, de auto die ze rijden etc. En een lelijke receptioniste is OOK vervelend als visitekaartje voor je bedrijf. Een lelijke stewardess ook. Met vlashaar en dikke pukkels. Het is nl een baan waarbij je het plaatje bent van de maatschappij, het visitekaartje. En dan doet een mooi iemand het iets meer eer aan dan een lelijk iemand (mits ze natuurlijk snapt hoe ze koffie moet zetten he!).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet terecht qua vergelijking, een stewardes is het gezicht van de luchtvaartmaatschappij. Een loodgieter moet gewoon pijpen maken.
En durf jij met droge ogen te beweren dat accountmanagers en salesmensen niet meestal van die gladde typjes zijn? Dat is ook puur uiterlijk vaak. En idd, mooie mensen verkopen nou eenmaal beter.
JIj was toen je 16 was ook verliefd op de knappe barman in de surpise. Zo werkt de wereld nou eenmaal
.
Verzorgd ja. Geen Quasimodo snap ik ook. Maar een kort kapsel en ouder dan 35 zijn werd hier al als niet goed genoeg afgeschilderd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij salesmensen gaat het idd ook vaak over uiterlijk, verzorging, slickness, de auto die ze rijden etc. En een lelijke receptioniste is OOK vervelend als visitekaartje voor je bedrijf. Een lelijke stewardess ook. Met vlashaar en dikke pukkels. Het is nl een baan waarbij je het plaatje bent van de maatschappij, het visitekaartje. En dan doet een mooi iemand het iets meer eer aan dan een lelijk iemand (mits ze natuurlijk snapt hoe ze koffie moet zetten he!).
Quasimodo kan best verzorgd zijn hoor. Ik heb het ook over een tergend lillik wijf, niet over een stinkend walmend wijf. Die kan zichzelf verzorgen wat ze wil, maar aap gouden ring etc. En dan is het GEEN mooi visitekaartje voor een airline.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Verzorgd ja. Geen Quasimodo snap ik ook. Maar een kort kapsel en ouder dan 35 zijn werd hier al als niet goed genoeg afgeschilderd.
Maar daar ging het dus niet overquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..] Ik heb het ook over een tergend lillik wijf, niet over een stinkend walmend wijf. Die kan zichzelf verzorgen wat ze wil, maar aap gouden ring etc.
Je had het ook over flaporen en rimpels bij een stewardess, en dat vind ik ook niks. Ook niet bij een receptionist(e). Tenzij ze zich zo weten te kleden, make-uppen, haren doen dat je het of niet ziet, of dat het niet storend is.quote:
Stop, in the name of Q?quote:
Ja, de quote verscheen pas in het invoerveld toen ik al Ja had getypt en ingevoerdquote:
Ja, dat is af en toe traag he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, de quote verscheen pas in het invoerveld toen ik al Ja had getypt en ingevoerd
dat is wel irritant.. maar je bent toch geen mietje? of wacht..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef Ang3l het volgende:
iiieh, je lenzen indoen en dat er dan nog chili olie aan je vingers bleke te zitten
Voor mij is het ook geen date voor zover ik weetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen dateik ga gewoon met n goede vriend
heul welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mij is het ook geen date voor zover ik weet
hmm.. nu niet meer dusquote:
Blijkbaarquote:
Gewoon in de groep gooien.... Doen anderen ook....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaarhad ik een keer iets te vertellen
Wel een mietje, maar die kunnen best wel wat pijn vedragen hoor. Want....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is wel irritant.. maar je bent toch geen mietje? of wacht..
Ik heb geen leven wat doe ik eraan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon in de groep gooien.... Doen anderen ook....
antwoord conform verwachtingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een mietje, maar die kunnen best wel wat pijn vedragen hoor. Want....TMI
Het feit dat je die vraag hier stelt, beantwoord eigenlijk meteen al je vraag he?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven wat doe ik eraan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het feit dat je die vraag hier stelt, beantwoord eigenlijk meteen al je vraag he?
en hoe laat is het dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
mn nieuwe horloge is binnenwel zwaar aan mn polsje
check, dankjewel, dan moet ik mijn biezen eens gaan pakkenquote:
Dat hoeft toch niet persequote:
Jawel, want analoge horloges kennen de 19 aanduiding nietquote:
analoogquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, want analoge horloges kennen de 19 aanduiding niet
goed punt, alleen tussen wat je afleest en zegt/typt zit een verschilquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, want analoge horloges kennen de 19 aanduiding niet
in t echt is dat wat minder verschil hoor maar de ene kant is mat de ander nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een Pumba horloge
Wel leuk met die 2 kleuren grijs...
deze voor 44,95 gekocht op dagaanbiedingsite, kaartje zat er nog aan 99.90quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet ook weer eens een knap horloge kopen..... maar goed, even hand op de knip voor nu
Das inderdaad een goede deal....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze voor 44,95 gekocht op dagaanbiedingsite, kaartje zat er nog aan 99.90
goede deal dacht ik zo
normaal geef ik 25 euro uit maar die dingen gaan nooit lang mee, deze hopelijk welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das inderdaad een goede deal....
Voor hoeveel?quote:
Als PSV hem koopt vind ik dat raar aangezien de gemeente Eindhoven PSV financieel heeft moeten bijstaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... staat er niet bij....
De gemeente heeft PSV niet financieel bijgestaan, de gemeente heeft de GROND gekocht... Das heel wat anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als PSV hem koopt vind ik dat raar aangezien de gemeente Eindhoven PSV financieel heeft moeten bijstaan.
Hoezo is dat anders? Het is steun. Misschien wel in een verkapte vorm. Maar steun is steun. En dat vind ik voor een bedrijf onwenselijk. Als het bedrijf waar ik werk slecht draait dan gaat de gemeente echt de grond onder het bedrijf opkopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De gemeente heeft PSV niet financieel bijgestaan, de gemeente heeft de GROND gekocht... Das heel wat anders.
Het is geen steun omdat de gemeente uiteindelijk winst maakt met deze deal....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is dat anders? Het is steun. Misschien wel in een verkapte vorm. Maar steun is steun. En dat vind ik voor een bedrijf onwenselijk. Als het bedrijf waar ik werk slecht draait dan gaat de gemeente echt de grond onder het bedrijf opkopen.
Het Nederlandse voetbal zou veel gezonder zijn als alle clubs die financieel aan de grond zitten worden gesaneerd. Met verkapte staatssteun de voetbalcompetitie draaiend houden is zelfs in tijden dat het financieel goed gaat onwenselijk. Nu in de tijden dat het slecht gaat is het zelfs onbegrijpelijk.
Toch hoe je het ook noemt vind ik het onwenselijk. En dat er winst gemaakt wordt is nog maar de vraag. Wat als PSV over een paar jaar er financieel heel slecht voor staat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is geen steun omdat de gemeente uiteindelijk winst maakt met deze deal....
Gelukkig zijn de financiën van PSV nog redelijk op orde..... dus dat zal niet zo heel snel gebeuren... Maar ze moeten wel volgend jaar weer CL spelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch hoe je het ook noemt vind ik het onwenselijk. En dat er winst gemaakt wordt is nog maar de vraag. Wat als PSV over een paar jaar er financieel heel slecht voor staat?
Waarom heeft de gemeente Eindhoven de grond onder het PSV stadion gekocht? Omdat PSV financieel gezond is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de financiën van PSV nog redelijk op orde..... dus dat zal niet zo heel snel gebeuren... Maar ze moeten wel volgend jaar weer CL spelen...
Ze hebben de grond gekocht, omdat PSV anders geen versterkingen kon kopen en dan wel zou gaan afzakken naar niveau Feyenoord. Dus financieel niet ongezond, maar geen geld over voor nieuwe investeringen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heeft de gemeente Eindhoven de grond onder het PSV stadion gekocht? Omdat PSV financieel gezond is?
Als ze zo blijven spelen als dit seizoen mogen ze blij zijn dat ze Europees voetbal halen. PSV wordt de Feyenoord van vorig seizoen
De eerste paar wedstrijden iig niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze hebben de grond gekocht, omdat PSV anders geen versterkingen kon kopen en dan wel zou gaan afzakken naar niveau Feyenoord. Dus financieel niet ongezond, maar geen geld over voor nieuwe investeringen.
Als Shell bijvoorbeeld geen geld zou hebben voor dure investeringen, zouden zij geld lenen via vage overheidsconstructies. Zo raar is het dus niet verder.
En als je de laatste weken tv had gekeken dan had je gezien dat PSV weer prima aan het spelen is. En als ze dat gewoon volhouden, dan doen ze gewoon mee om de titel.
Dat moet je maar aan PSV vragen hoe dat komt.... ik heb het rapport niet gelezen.... Maar anyway, geld lenen is geen raar iets hoor. En met deze constructie krijgt Eindhoven er nog wat voor terug.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De eerste paar wedstrijden iig niet.
En hoe komt het dat er geen geld in kas is?
En dat is nog erger. Daarom dus ook saneren dat betaald voetbal. Alle ongezonde clubs samenvoegen of opdoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan PSV vragen hoe dat komt.... ik heb het rapport niet gelezen.... Maar anyway, geld lenen is geen raar iets hoor. En met deze constructie krijgt Eindhoven er nog wat voor terug.
Wat denk je de gemeente mis zou lopen als PSV niet meer zou bestaan?
Deze constructie is tenminste over nagedacht... bij Feyenoord bleven mensen in een bodemloze put gooien zonder er wat tegenover te stellen....
Tja, Real Madrid en Barcelona, Ac Milan etc. etc. kan je dan ook wel op gaan doeken natuurlijk... die hebben honderden miljoenen euro's schuld.... Nederland is qua schulden bij clubs het beste af van heel Europa onderhandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is nog erger. Daarom dus ook saneren dat betaald voetbal. Alle ongezonde clubs samenvoegen of opdoeken.
Of PSV daar ook bij hoort geen idee.
Goed zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, Real Madrid en Barcelona, Ac Milan etc. etc. kan je dan ook wel op gaan doeken natuurlijk... die hebben honderden miljoenen euro's schuld.... Nederland is qua schulden bij clubs het beste af van heel Europa onderhand
Sowieso, de KNVB heeft vanaf volgend jaar als regel dat je niet meer geld uit mag geven dan dat er binnenkomt... Dus volgend jaar zullen er dan wel wat clubs sneuvelen...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Die stomme voetbalverhalen jagen iedereen weg.
Iedereen was al weg....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
Die stomme voetbalverhalen jagen iedereen weg.
quote:
Ja ja, slap excuus!quote:
Goed puntquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jijwas er niet.... dus dan is Singles sowieso dood
Gaat ie het ook nog gebruiken? Of is dat ijdele hoop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief's grote mensen-bureau staat eindelijk!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
jamaar... ik was bezig met mijn htmlcursus....aka de fruts en pruts klub.
HTML is zoooooo 1996quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef -Engel- het volgende:
jamaar... ik was bezig met mijn htmlcursus....aka de fruts en pruts klub.
Ja, volgende week begint school he..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat ie het ook nog gebruiken? Of is dat ijdele hoop?
Ja, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, volgende week begint school he..
Aan zijn bureau zal het iig niet liggen.quote:
Nee, dat lag het bij mij ook nooit hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aan zijn bureau zal het iig niet liggen.
But of course!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
undercover natuurlijk undercover
Gewoon alles weer in zijn kamer dumpenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Omdat er een kast uit kleine man's kamer weg moest om ruimte te maken ligt de rest van het huis nu vol zooi. Behalve zijn kamer dus.
Het is leuker dan het huishouden doenquote:
nog beter.... wegdoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon alles weer in zijn kamer dumpen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Omdat er een kast uit kleine man's kamer weg moest om ruimte te maken ligt de rest van het huis nu vol zooi. Behalve zijn kamer dus.
Ik ben nog dagen bezig om alles te herstellen.quote:
Eén van zijn irritante gewoontes is spullen die hij niet meer op zijn kamer wil, in de gang of mijn kamer zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt wel, gewoon oppakken en in zijn kamer dumpen....
Die hij niet meer wil.... A zo Simpel... kind wil het niet meer en jij ook niet dan pleiteeeeeeeeeeeeeeen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eén van zijn irritante gewoontes is spullen die hij niet meer op zijn kamer wil, in de gang of mijn kamer zetten.
Oftewel, slaan of de spullen terug dumpen... Kom op zeg... jij bent toch de baas in huis?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eén van zijn irritante gewoontes is spullen die hij niet meer op zijn kamer wil, in de gang of mijn kamer zetten.
bazin ...L-E ...bazinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
De baas in huis. Ik krijg jeuk van die term.
Mja, sorry, maar toen ik bij mijn ouders in huis woonde had ik gewoon te gehoorzamen en te doen wat mijn ouders zeiden....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
De baas in huis. Ik krijg jeuk van die term.
Dat laatste is misschien waar, maar dat is in deze situatie toch niet van toepassing?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, sorry, maar toen ik bij mijn ouders in huis woonde had ik gewoon te gehoorzamen en te doen wat mijn ouders zeiden....
Tegenwoordig laten ouders maar van alles toe.....
Geen idee, missb zegt niet wat voor sancties ze gaat toepassenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien waar, maar dat is in deze situatie toch niet van toepassing?
Ach ja....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
omgin almere zou een powerbotenrace gehouden, ambtenaar geen speciale vergunningen aangevraagd omdat de boten max 8 km per uur zou gaan!
wat een josti
Als hij het niet weg haalt, is het van mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee, missb zegt niet wat voor sancties ze gaat toepassen
Oh, niet? Wil je dat dan voortaan even duidelijk vermelden voordat we je onterecht gaan betichten van slecht ouderschap?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik laat het natuurlijk niet staan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, niet? Wil je dat dan voortaan even duidelijk vermelden voordat we je onterecht gaan betichten van slecht ouderschap?
+1quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, niet? Wil je dat dan voortaan even duidelijk vermelden voordat we je onterecht gaan betichten van slecht ouderschap?
Zo onnadenkend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er aan denken.
Pardon? Had je Marokkanen aan de spies geregen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, mijn Marokkaanse spiezen waren lekker geworden!
Leuk, ik zie de uitnodiging met terugwerkende kracht wel tegemoet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh L-E, mijn Marokkaanse spiezen waren lekker geworden!
quote:
Ieuw.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pardon? Had je Marokkanen aan de spies geregen?
We hebben gewacht en gewacht... maar je kwam maar niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk, ik zie de uitnodiging met terugwerkende kracht wel tegemoet.
Ik wel, maar dat valt ook niemand op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet perfect, sorry.
ja heurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja....
Hey, Matavz naar PSV
Blij mee??
En lekker dat ze waren!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pardon? Had je Marokkanen aan de spies geregen?
Sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben gewacht en gewacht... maar je kwam maar niet.
Ja duh, ze lagen op de bbq te sissen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Riepen ze eerst nog psssss.... psssss.... ?
* Spezza19 geeft L-E een pistool zodat ze haar zus eens onder schot kan houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry
Ik werd weer onder schot gehouden door Zus, kon echt niet weg.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry
Ik werd weer onder schot gehouden door Zus, kon echt niet weg.
Pssss Pssss "Ey meisje..... ik ben heeeeet"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja duh, ze lagen op de bbq te sissen.
Wat een briljant idee!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De trut! Had haar meegenomen, mijn Zus was er ook, konden ze tegen elkaar beginnen...
Ik heb een strijkbout, doet ook wonderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft L-E een pistool zodat ze haar zus eens onder schot kan houden
1x hard genoeg meppen en je hebt nooit meer last van d'rquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een strijkbout, doet ook wonderen.
Het is nooit te laat om te eten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
Er liggen nog wat Marokkanen in de vriezer, jammer dat het al zo laat is...
Nee, dat lukt me nu echt niet meer zonder schuldgevoelquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]gaat eens naar z'n bedje verhuizen.....
[/me]
misschien tot zo via the interwebz phone
Schuldgevoel tegenover de Marokkanen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat lukt me nu echt niet meer zonder schuldgevoel
Niks, fuck de Marokkanen, dit gaat om mijn figuur!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Schuldgevoel tegenover de Marokkanen?
klinkt lekker!! Ik aan een kale oranje wortelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
En ik zit nu trouwens al aan het stokbrood met mama's kruidenboter...
mooi figuur ben jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks, fuck de Marokkanen, dit gaat om mijn figuur!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo ook eens slapen, morgen naar boekenfestijn, kijken of ik leuke studiegerelateerde boeken kan vinden en daarna feestje van thats live met racoon en milow enzo, leukjes
Ja nog wel. Zolang ik van de nachtelijke Marokkanen afblijf.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:57 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
klinkt lekker!! Ik aan een kale oranje wortel
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Een harige wortel is dan ook niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |