Nah, alleen als er iets leuks tegenover staatquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh damn, dan kan ik gaan schapenshowen, vet!
Beetje jammer welquote:Nationale roem voor een lam van een Nederlands Texels schaap in Uruguay! Helaas heeft het dier er zelf weinig plezier van, want de titel wordt pas toegekend na de slacht.
De keurmeesters van de nationale veeteelttentoonstelling keurden de schapen eerst levend. Daarna werden de dieren geslacht en opnieuw beoordeeld. Niet teveel vet, en goed in het vlees op de beste plekken van het schaap: het leverde het Texelse schaap de Urugayaanse titel op.
Toch heeft het schaap het moeilijk in Uruguay: er zijn er nog maar zeven miljoen - tegen 29 miljoen in het verleden. Een succesvolle vleesexport maakt het schaap het leven zuur. Het is veel makkelijker om koeien te houden, dan schapen.
He jakkes, beterschap hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
No wayquote:
Die rugpartij glimt ook wel zo erg dat ik er bijna onpasselijk van wordtquote:
quote:
Vertel?quote:
Ik heb drie keer gekeken, zo stijlvol, zo prachtig.. Word er helemaal sentimenti van!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het is weer avond, Lut!!
Zie mijn coole handjedruk op 13.48 dan.
School zelf is wel leuk, alleen het loopt nog niet zo super allemaal. Te weinig trappen, te smalle deuren en gangen, niemand die weet waar ie moet zijn, borden die het niet doen, lokalen waar op hetzelfde uur drie klassen moeten zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vertel?
Heb je het nu al gehad met school of?
Die lach hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Verdulleke Dushk, wat kun je toch stralen met die lach![]()
Ik heb 3 keer gekeken, eerste keer zat ik octaaf verkeerd, daarna 2 keer het shine effectquote:
Nee.. Wauw!! Dit gaat me tijd schelen op proefwerkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens door die rekenpuzzels ben ik ergens achter gekomen wat me nooit eerder was opgevallen.
Bij het uitrekenen van kwadraten. Kun je opeenvolgende kwadraten vinden door bij het kwadraad de wortel en het daaropvolgende getal op te tellen.
Kijk maar
12 in het kwadraat is 144 + 12 en 13 = 169 het kwadraad van 13
169 + 13 + 14 = 196 het kwadraat van 14
Was me echt nooit eerder opgevallen, jullie zeker wel
Ja erg hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Wauw!! Dit gaat me tijd schelen op proefwerken
Dat je dat opvalt
Dit is wel geniaal, wist ik niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens door die rekenpuzzels ben ik ergens achter gekomen wat me nooit eerder was opgevallen.
Bij het uitrekenen van kwadraten. Kun je opeenvolgende kwadraten vinden door bij het kwadraad de wortel en het daaropvolgende getal op te tellen.
Kijk maar
12 in het kwadraat is 144 + 12 en 13 = 169 het kwadraad van 13
169 + 13 + 14 = 196 het kwadraat van 14
Was me echt nooit eerder opgevallen, jullie zeker wel
Ja zal wel komen door mijn bovengemiddeld cijfermatig inzicht..quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik ook een poging ga wagen aan Het Blok.
Weet nog een aantal jaren terug met die voetbalkeeper Van Strien en Soraya (dacht ik)..
Oh dat is 2 keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
Pisc, we gaan Het Blok kijken ipv Wie trouwt mijn zoon?.En op de donderdag House ipv Expeditie Robinson.
Die viel hier ook binnen gister! Word er hebberig/hongerig van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit de Ikea gids door te bladeren, ik sfeer dat er marsepein geur vanaf komtEn aan het eind nog koffiebroodjes op de foto.
Ik sfeer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit de Ikea gids door te bladeren, ik sfeer dat er marsepein geur vanaf komtEn aan het eind nog koffiebroodjes op de foto.
Jouw moeke is zo met jongens bezig, net als met die ene van gister, die moet vanavond gewoon RTL 4 kijken, nog meer jongens!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
En volgens mama heb ik vandaag met iemand gezoend omdat er pasta op mijn mond zit. Jawel.
Dat mens is gek, echtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw moeke is zo met jongens bezig, net als met die ene van gister, die moet vanavond gewoon RTL 4 kijken, nog meer jongens!!!
Ik zou reageren met: jodeleyhiehiehie!quote:
Een bazin is het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou reageren met: jodeleyhiehiehie!
Die zag ik vanmiddag weer trouwens
Mijn moeder is een bazin in de letterlijkste zin van het woord jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jouw moeder is wel een bazin ja!
Hij kwam op de herhaling, MNI vanmiddag.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn moeder is een bazin in de letterlijkste zin van het woord ja
Ik tweet niet heel veel, vooral naar mensen en dat zien anderen alleen als je ons allebei volgt geloof ik. Dus vandaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie jou nooit twitterentweepen trouwens Lut, ik heb het zeker weer verkeerd staan
Dat is wel erg triest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik tweet niet heel veel, vooral naar mensen en dat zien anderen alleen als je ons allebei volgt geloof ik. Dus vandaar
Vroeger meer, maar ja sinds mama me volgtMet als hoogtepunt dat ze tweette dat ik naar bed moest, oeeh ik was pissig!
Oh zo!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik tweet niet heel veel, vooral naar mensen en dat zien anderen alleen als je ons allebei volgt geloof ik. Dus vandaar
Als je moeder denkt dat dat humor isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
Vroeger meer, maar ja sinds mama me volgtMet als hoogtepunt dat ze tweette dat ik naar bed moest, oeeh ik was pissig!
Ik was echt woest haha. Niet dat mijn reputatie nog te redden valt, de Leuke Nieuwe Jongen is vandaag al gewaarschuwd dat ie niet met me om moet gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wel erg triest.
@Lutte Naar bed naar bed zei MamaLut
Door wie dan? Heeft je moeder hem ook al getweeperd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was echt woest haha. Niet dat mijn reputatie nog te redden valt, de Leuke Nieuwe Jongen is vandaag al gewaarschuwd dat je niet met me om moet gaan
De jongens uit mijn klas, stomme kleutersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door wie dan? Heeft je moeder hem ook al getweeperd?
Die zijn gewoon jaloers, aandacht verdelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
De jongens uit mijn klas, stomme kleuters![]()
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
Weten jullie nog meer sites die de afkortingen van de smileys van FOK! gebruiken?
Ja, maar die is note-banwaardig en jij houdt niet van voetbal..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
Weten jullie nog meer sites die de afkortingen van de smileys van FOK! gebruiken?
Nou kijk ik heb best wel een tijdje iets met een jongen gehad, en ik heb altijd tegen Lieve gezegd als hij niet op FOK! zit vreet ik mijn schoenzool op. Gewoon het type ervoor.quote:
Hey, ik ben tquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou kijk ik heb best wel een tijdje iets met een jongen gehad, en ik heb altijd tegen Lieve gezegd als hij niet op FOK! zit vreet ik mijn schoenzool op. Gewoon het type ervoor.
En nu zit ik zijn Facebook te bespieden omdat ie heel druk met een meisje berichten zit te sturen en er zitten allemaal FOK!codes in
Welke codes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou kijk ik heb best wel een tijdje iets met een jongen gehad, en ik heb altijd tegen Lieve gezegd als hij niet op FOK! zit vreet ik mijn schoenzool op. Gewoon het type ervoor.
En nu zit ik zijn Facebook te bespieden omdat ie heel druk met een meisje berichten zit te sturen en er zitten allemaal FOK!codes in
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke codes?
Want![]()
etc zijn normaal.
En op veel fora heb je dezelfde smileys met bijbehorende afkortingen.
Ik wist het, hij is van de lebbertjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Probleem opgelost, dat zal het wezen
Jij lijkt me een echte maltezer manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist het, hij is van de lebbertjes.
Zo'n lekker klein keffertje bij zo'n grote manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij lijkt me een echte maltezer man
Die zijn keilief.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij lijkt me een echte maltezer man
Ja ik zweerde mee op de sfeer van gisternacht, toen jij thuiskwam. Dat was ook een spellingsmomentjequote:
En Vaduz lijkt me erg op zijn hygiëne gesteld, daarvoor moet je bij maltezers zijn!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n lekker klein keffertje bij zo'n grote man
Misschien ben ik wel heel dirrty.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Vaduz lijkt me erg op zijn hygiëne gesteld, daarvoor moet je bij maltezers zijn!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Martin.!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje in ep 15 zei het ook al!
Fijnquote:Reclameblokken maken voortaan minder lawaai
Uitgebracht op: 01 September 2011 - 06:05:26
Categorie: Binnenland
Bron: ANP
AMSTERDAM (ANP) - Televisiekijkers zullen vanaf donderdag geen grote verschillen meer ervaren in de hardheid van het geluid tussen programma's en reclameblokken. Dit beweert SPOT, het Nederlandse kenniscentrum van televisiereclame waarin onder meer de STER en de zenders van RTL en SBS zijn verenigd.
SPOT kondigde in mei reeds aan dat de nieuwe geluidsnormen voor tv-spotjes vanaf 1 september gelden. Een nieuwe techniek maakt het mogelijk om de gemiddelde luidheid van tv-commercials te meten. Tot op heden werden alleen de pieken in het geluid gemeten en begrensd.
Hoe was het wandelen gister?quote:
Mijn moeder heeft gisteren geen eens vlaai gegeten in Maastricht. Hoe slechtquote:Op donderdag 1 september 2011 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg telkens weer trek als ik de vlaaien in de TT zie
Ook geen andere leuke aankopen of iets lekkers?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gisteren geen eens vlaai gegeten in Maastricht. Hoe slecht
Nee, want ze had een krentenbol gekregen van haar vriendinquote:Op donderdag 1 september 2011 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook geen andere leuke aankopen of iets lekkers?
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ze had een krentenbol gekregen van haar vriendin![]()
Nou zn moeke herkende hij niet, Kelly wel, maar hij werd er erg onzeker van, hij wist echt niet wat ie ermee moest. Daarom wisten we ook dat ie dr herkende, want tegen vreemden doet ie gewoon ongeremd blijquote:Op donderdag 1 september 2011 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe was het wandelen gister?Was er nog herkenning voor Billy?
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
Bos, je kaartenhanger is op de post!
Nu je het zegt, ik zie idd die bolle wangen met bal, of nee de onderkaakquote:Op donderdag 1 september 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Voor Pisces![]()
[ afbeelding ]
Hij was aan het apporteren, en wij riepen telkens pas op dat ie de bal niet inslikt![]()
Hij heeft hier de bal in zn bek maar daar zie je heul niks van
quote:
Je mag het best opsturen. Vandaag doe ik toch maar iets anders. Nog even nadenken. Had per ongeluk te veel venkel gekocht maandag. Daar ga ik wel iets mee doen. Wellicht gewoon een beetje roerbakken naar eigen inzicht.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel het recept voor je hoor als je wil?
Ik heb het recept laatst aan een vriendin van me gegeven, die is gek op kip en rijst, dus ik heb het haar meteen gestuurd, ben nog aan het wachten of het bevallen isquote:Op donderdag 1 september 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
2 grote uien snipperen, paar teentjes knoflook klein snijden, kipfilet in stukken snijden.
Uitjes& knoflook fruiten, kip dr bij aanbakken, grote schep sambal erbij, scheutje ketjap, het sap van 1 groot blik perzikken erbij, 1 blikje tomatenpuree en een schep suiker, liefst bastardsuiker.
Even lekker laten doorgaren ( ik laat altijd de rijst koken tegelijkertijd en dan nog 10 minuutjes staan en dan doe ik de pilaf afmaken ) , en dan op het eind de perzikken in even grote stukjes erbij doen en even laten doorwarmen.
Klaar
Dat ziet er lekker uit Bos!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:55 schreef Bos81 het volgende:
http://www.venkel.nl/nl/1593-Recept.html&recept=3
Maar dit wordt hem voor straks..
Door gebrek aan vriesruimte is dat voor mij lastiger. Ik heb sowieso als "noodmiddel" altijd een zak 1-persoons schotel van de Iglo of Aviko er in liggen en aangezien ik dat kleine vriesvakje moet delen, gaat het moeilijk. En ik ga denk ik van de week weer vlamtosti's maken, waarvan ik er een stel invries.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Is heerlijk, ik maak altijd gewoon vier porties, eet ik het twee dagen en gaan er twee in de vriezer!
Tisda?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja vlamtosties, die wil ik ook nog wel es maken
Hea de Peaquote:
Big puppyquote:Op donderdag 1 september 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Voor Pisces![]()
[ afbeelding ]
Hij was aan het apporteren, en wij riepen telkens pas op dat ie de bal niet inslikt![]()
Hij heeft hier de bal in zn bek maar daar zie je heul niks van
Ik heb een vies tosti-app, moet meteen aan je denkenquote:
HALLOOOOOOOO QWEAAAAAAA, IS BOEBOE BETER??????????quote:
Gewoon pittige tosti's. Ik maak ze als volgt:quote:
JA BOEBOE IS BETER GELUKKIGquote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HALLOOOOOOOO QWEAAAAAAA, IS BOEBOE BETER??????????
Prachtigquote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mn Kareltje nou toch es![]()
Thuis ligt ie echt zelden zo, en vroeger vond ie kantoor maar stom, ik geloof dat dat over is
Gooi je hem weg en haal je een nieuwequote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een vies tosti-app, moet meteen aan je denkenHoest met je bed?
LIKJE VOOR BOEBOE TERUG, MAAR NIET OP ZN PIEMPIE!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA BOEBOE IS BETER GELUKKIGDANK JE VOOR HET VRAGEN, LIKJE VAN DE BOEBOE
quote:
Hier stopte ikquote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon pittige tosti's. Ik maak ze als volgt:
Ik meng gehakt met wat chilisaus of sambal en eventueel wat kruiden. Dat bak je dan rul..
Bij de goeie verhalen stop ik altijd hea!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gooi je hem weg en haal je een nieuwe
Je stalkt me in F&F he?Ja, bed is gemaakt dankzij de MikeyMo
Greyswannabequote:Op donderdag 1 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ikGaan mijn darmen niet trekken
*dramatisch jankt*
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
LIKJE VOOR BOEBOE TERUG, MAAR NIET OP ZN PIEMPIE!
Ik heb ook alleen maar goeie verhalenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de goeie verhalen stop ik altijd hea!
Neuh deze is ff het borsteltje erover en klaar is het visje
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
!! Mike zijn foon ging dus ik pleurde hem uit het raam, heeft ie hem nog net gevangen ook
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
!! Mike zijn foon ging dus ik pleurde hem uit het raam, heeft ie hem nog net gevangen ook
![]()
![]()
Scheelde wel vet weinigquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
De vitaalbartjes waren op.
Maar nu ben ik er wel achter dat ik ook junglebartjes lust
Oh ja de maandafsluiting..quote:
Gewoon in boterhamzakjes of diepvrieszakjes en dan goed dichtbinden. Wel oppassen dat het gehakt er niet tussenuitvalt.. Dus het beste is ze te laten liggenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga morgen vlammentosties maken, hoe vries jij ze in Bos?
Met mn pepers van mn peperplantje
Misschien gewoon diepvriesdoosjes. Maar daar heb ik zelf geen ruitme voorquote:Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja precies, ik vroeg me al af hoe dat dan allemaal op zn plek bleef, maar dat is dus een kwestie van goed inpakken.
Nu wil ik zo een vacuumverpakapparaat
Okeequote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar in doosjes gaat het schuiven als je het dan mee wil nemen en het ontdooit.
Ik ga het wel in folie doen denk ik.
Want ik wil ze mee naar mn werk nemen![]()
Oordopjesquote:Op donderdag 1 september 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, zet die trommelvliezen alvast maar klaar.
Ja, ik kende al 2 bands van naam. Van 1 ervan had ik al 1 nummer op cd staan. Maar ik heb al wat ge-youtubed en het lijkt me prima.. En in November nog een keer naar de 013 voor een band die ik wat beter kenquote:
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ineens steeds vaker dat er meisjes met een bieberkapsel lopenGewoon zo'n vette Bieber-on-top op je voorhoofd en dan lang haar er bij
Een echte, als in, een korte Biebert?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
Vriendinnetje van me heeft een echte Bieber, staat haar goed![]()
Nee okay, dat niet. Dat doet het opperhockeytrutje van school al, die heeft echt zes bussen haarlka nodig!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Lut, ik zie er nu eentje in het Userfototopicdinges, ik geloof niet dat je 'hem' zo gaat plakkenNet een toupet.
Uhuquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echte, als in, een korte Biebert?
Ah dat is wel tof bij een meisje, zo kort en fluffy!quote:
Ah zie je, jij doet gewoon een luchtige subtiele Biebert!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee okay, dat niet. Dat doet het opperhockeytrutje van school al, die heeft echt zes bussen haarlka nodig!
Ik heb ook een lok, maar dan meer up-in-the-sky!quote:
Up-in-the-sky.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook een lok, maar dan meer up-in-the-sky!
Lekkerquote:Op donderdag 1 september 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vlammengehakt staat af te koelen, en ik heb er speciaal witbrood voor gehaald, normaal doe ik tosties gewoon met tarwe. Ben heel benieuwd Bos, ik maak ze straks en mik ze dan morgen op kantoor in de vriezer allemaal!
Nu ER kijken
Welnee, dat zit zo kort onder het tosti-ijzerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Is dat lekker met vegagehakt?
Wordt dat niet heel rubberig in een tosti-ijzer?
Ik eet het zeldenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Omzeil je die vegavleesdingen niet enorm? Ik zou als vega me lekker op groenten storten, niet de wannabe-vlees.
Oh prima te doen vind ikquote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik baseer m'n oordeel alleen op een vegetarische hamburger. Dat nooit weer.
Dat zou het kunnen zijn. Ik vond het zo ontzettend droog en raar.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh prima te doen vind ikMaar jij bent ws een vleesliefhebber en als het al 1% anders smaakt blief je het niet
Oh wacht! Als je zoiets van de Aldi haalt zou ik ook wel hard huilen denk ikquote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen zijn. Ik vond het zo ontzettend droog en raar.
Lekker voor op werk, ik wil ook wel ruimte in een koelkast op m'n werk. Mohdagaatnie.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Vlamtosties zonder vegadinges lijkt me ieg lastig
Ik heb net een half brood omgetoverd in een stuk of 9 vlamtosties, allemaal in cellofaan verpakt en terug in de zak gepropt, kunnen ze morgen zo de vriezer in @work, ben benieuwd
Ho, zit je nu op vegavlees of op het echie?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, die van de Aldi zijn hamburgers zoals ze moeten zijn. Die in andere winkels gaan richting frikandelburgers. Prima, maar dat zijn geen hamburgers.
Ja, ik zat dus mis.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ho, zit je nu op vegavlees of op het echie?Ik bedoel dus vega hamburgers van Aldi/Spar/Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 12 Mini's totaal.
Gelieve niet te quoten want foto gaat zo weer weg.
[ Bericht 6% gewijzigd door pgrferrari op 02-09-2011 10:53:22 ]
Hondsberoerd. Alsof ik onder de tram gelegen heb.quote:
Wat leuk, ze glimmen allemaal ook prachtig!quote:
Oh getverderrie zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hondsberoerd. Alsof ik onder de tram gelegen heb.En zo fris zie ik er ook uit
![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
Kleine impressie:Waarom haal je die altijd weer weg dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 12 Mini's totaal.
Gelieve niet te quoten want foto gaat zo weer weg.That's all folks!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Yay Bos!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oeh, eet smakelijk, hoe was ie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste vlammentosti ligt in het ijzer, ben benieuwd!
Ja vandaag. Ik eet zelf nog hier (alleen en dan ga ik denk ik tussen zes en zeven naar het station. Ben genoodzaakt de trein te pakken. Had al een reservefiets bij. Maar ik kreeg een lekke band woensdag. Heb dus de andere dagen gebruik gemaakt van een damesfiets die hier nog stond. EN aangezien ik komende week niet echt een fiets nodig heb. Laat ik de fietsen gewoon hier, zodat die hier gemaakt kunnen worden en ik ze ergens komende week wel op kom halen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat leuk, ik ben heel benieuwd naar de foto![]()
Wanneer komt hij thuis? Vandaag of morgen toch?
Ja het zijn denk ik wel gewoon standaar maten, of ik moet van de week even bij de action een lijstje halen (ben er net geweestquote:
Ja. Mijn plan is wel als volgt. Ik ga dat dus bestellen ergens. Doe het in een lijstje en zet het gewoon in de vitrinekast, zonder er iets van te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef Lutte het volgende:
Wat een leuk idee Bos!
Ik ben ook meer van de losse foto's dan van de schilderijen/doeken. Foto's zet je makkelijker ergens neer, kunt ze verwisselen, zo'n doek neemt veel ruimte in beslag en er moet een gaatje in de muur enzo
Dat is heel leuk jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Mijn plan is wel als volgt. Ik ga dat dus bestellen ergens. Doe het in een lijstje en zet het gewoon in de vitrinekast, zonder er iets van te zeggen
Lucht je hart maar Lut, ben er nog ongeveer een half uur..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
Pfff waarom snappen ouders niet wat 'nee' is en verwachten ze van mij dat ik het wel begrijp?
We gaan zo naar mijn tante, en mijn nichtjes en zo komen ook en omdat het mooi weer was was het van: neem zwemspullen mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lucht je hart maar Lut, ben er nog ongeveer een half uur..
Oeh bah en ze denken zeker dat je dwars ligt omdat puber?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
We gaan zo naar mijn tante, en mijn nichtjes en zo komen ook en omdat het mooi weer was was het van: neem zwemspullen mee.
En nu zit ons mam helemaal te drammen terwijl ik niet wil zwemmen, ik wil gewoon eten en zo gauw mogelijk weer weg, en als ze er echt gelukkig van wordt wil ik best wat spullen in de auto gooien ofzo, maar daar houdt het echt opMaar nee ze gaat me dwingen. Nou ik wens d'r veel succes
Denk hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah en ze denken zeker dat je dwars ligt omdat puber?
Ik was aan het kijken of ik haar kon vinden op Twitter, Lutquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
Precies Pisc!
En dat is wel zonde.. Ook niet in de kleine verpakkinkjes?
Ze heeft een schuilnaamquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken of ik haar kon vinden op Twitter, Lut![]()
Nee, zou het personeel of wat winkelende Polen ze gepakt hebben?
Bbq ze Lut!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft een schuilnaamZe gebruikt het ook alleen om mensen te stalken
Echt zonde![]()
![]()
Zo barbecue, weet niet of het door het zonnetje komt of wat, maar ik zie er best leuk uit
Ze zijn vorige week gekocht, ik ben al op de site aan het kiekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoef nog maar heel even over te werken en dan heb ik de eindemaand klaar en is het weekend![]()
Pis, wel mee teruggaan he!
Amai, wij willen onze Samsonstickers ja!!!
Zeker nie, ik ben er meteen nie meer fier op zenne!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:51 schreef oh-oh het volgende:
Amaaaaaaiiiiiiiii Gertjeeeeeee, das nie tof he!
Ja ben de mail al aan het schrijvenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Je moet gewoon een brief naar de fabriek schrijven! Kans van 99% dat je een doos opgestuurd krijgt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ben de mail al aan het schrijvenIk hoef geen doos met koek, maar wel meine stickers alé!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
Een vriend van me heeft al een keer een doos Haribo gekregen omdat ie had gemaild dat er geen aardbeien in de mix zaten en een vriendin een zak chup a chups omdat er geen kersensmaak in zaten!
quote:
Dat is Tina geraden ja!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel eens bij de Appie van die snoepjes waar dan ook dolfijnen in moeten zitten, nou alé geen dolfijnen. Tina moet in de fabriek de snoepkes beter husselen
Tina de husselmachina?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is Tina geraden ja!
Waarschijnlijk komen ze dan met smoesjes als verkeerd afgestelde machines.. Niet intrappen!
In uwen poep???????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |