Nah, alleen als er iets leuks tegenover staatquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh damn, dan kan ik gaan schapenshowen, vet!
Beetje jammer welquote:Nationale roem voor een lam van een Nederlands Texels schaap in Uruguay! Helaas heeft het dier er zelf weinig plezier van, want de titel wordt pas toegekend na de slacht.
De keurmeesters van de nationale veeteelttentoonstelling keurden de schapen eerst levend. Daarna werden de dieren geslacht en opnieuw beoordeeld. Niet teveel vet, en goed in het vlees op de beste plekken van het schaap: het leverde het Texelse schaap de Urugayaanse titel op.
Toch heeft het schaap het moeilijk in Uruguay: er zijn er nog maar zeven miljoen - tegen 29 miljoen in het verleden. Een succesvolle vleesexport maakt het schaap het leven zuur. Het is veel makkelijker om koeien te houden, dan schapen.
He jakkes, beterschap hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nee ik lig op bed, flink beroerd, ga zo ook ff tukken als ik gegeten heb. Zoals ik me nu voel ben ik weer 2 weken lamlendig. Heb de halve nacht lopen spoken, van die pijnrillingen, en maar zweten als een otter.
No wayquote:
Die rugpartij glimt ook wel zo erg dat ik er bijna onpasselijk van wordtquote:
quote:
Vertel?quote:
Ik heb drie keer gekeken, zo stijlvol, zo prachtig.. Word er helemaal sentimenti van!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het is weer avond, Lut!!
Zie mijn coole handjedruk op 13.48 dan.
School zelf is wel leuk, alleen het loopt nog niet zo super allemaal. Te weinig trappen, te smalle deuren en gangen, niemand die weet waar ie moet zijn, borden die het niet doen, lokalen waar op hetzelfde uur drie klassen moeten zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vertel?
Heb je het nu al gehad met school of?
Die lach hèquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Verdulleke Dushk, wat kun je toch stralen met die lach![]()
Ik heb 3 keer gekeken, eerste keer zat ik octaaf verkeerd, daarna 2 keer het shine effectquote:
Nee.. Wauw!! Dit gaat me tijd schelen op proefwerkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens door die rekenpuzzels ben ik ergens achter gekomen wat me nooit eerder was opgevallen.
Bij het uitrekenen van kwadraten. Kun je opeenvolgende kwadraten vinden door bij het kwadraad de wortel en het daaropvolgende getal op te tellen.
Kijk maar
12 in het kwadraat is 144 + 12 en 13 = 169 het kwadraad van 13
169 + 13 + 14 = 196 het kwadraat van 14
Was me echt nooit eerder opgevallen, jullie zeker wel
Ja erg hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Wauw!! Dit gaat me tijd schelen op proefwerken
Dat je dat opvalt
Dit is wel geniaal, wist ik niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens door die rekenpuzzels ben ik ergens achter gekomen wat me nooit eerder was opgevallen.
Bij het uitrekenen van kwadraten. Kun je opeenvolgende kwadraten vinden door bij het kwadraad de wortel en het daaropvolgende getal op te tellen.
Kijk maar
12 in het kwadraat is 144 + 12 en 13 = 169 het kwadraad van 13
169 + 13 + 14 = 196 het kwadraat van 14
Was me echt nooit eerder opgevallen, jullie zeker wel
Ja zal wel komen door mijn bovengemiddeld cijfermatig inzicht..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |