Laat Etcie dat maar niet horen. Die had 'm wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:19 schreef lubje25 het volgende:
Sla net een oorwurm dood hier, dat zal m leren
Ik ben vegetarisch, dan mag datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Etcie dat maar niet horen. Die had 'm wel kunnen gebruiken.
Zonde hoor. Een dier doden en er dan niks mee doen. Je had 'm toch wel in een fles drank kunnen stoppen.quote:
ach so, Hoe lang heb je nog bij defensie? Of mag ik dat niet vragen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:38 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat Etcie beestjes aan het testen was. Nou ja, bugs volgens haar.
Misschien dat ik deze week meer info krijg. Het schijnt dat Hillen eindelijk de brief over de te sluiten onderdelen gaat vrijgeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ach so, Hoe lang heb je nog bij defensie? Of mag ik dat niet vragen?
Lijkt me echt klote die onzekerheidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze week meer info krijg. Het schijnt dat Hillen eindelijk de brief over de te sluiten onderdelen gaat vrijgeven.
Burgerlevenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lijkt me echt klote die onzekerheid![]()
Heb je behalve je modschap al ideeen voor je burgerleven?
Ik heb gevoel voor dramaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BurgerlevenKlinkt eigenlijk wel eng.
Ik heb wel wat achter de hand. Ik hoef dus niet werkloos thuis te gaan zitten.
Yep, En dan ga ik op mijn gemak wel zoeken naar een baan in mijn vakgebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb gevoel voor drama![]()
Mooi dat je wat achter de hand hebt
moet je die ook zelf in elkaar zetten of is het geen IKEA??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zie ook wel erg veel fruit hoor
moguh
zometeen wachten op de oven die al in mn vakantie zou komen
zijn er geen betere alternatieven dan q muziek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
3FM over internet hapertFine, dan maar QMusic luisteren
Ja, stilte.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zijn er geen betere alternatieven dan q muziek?
Wat zijn dat voor belachelijk vroege tijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:09 schreef Cobra4 het volgende:
0600 geweest. Opstaan en ontbijten!
[ afbeelding ]
Zitten die in de ether dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of Kink FM (of is die al uit de lucht?)
Dat zeg ik, ben net mijn nest pas uit...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie had het ook over radio via internet
Ze zijn idd al jaren uit de ether of zelfs nooit een frequentie gehad
Ook goeiemorgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor belachelijk vroege tijden
Ben net m'n nest uit...
ja ga ik nu doenquote:
Ik begin liever om 8u, dat ik om half 6 weer thuis ben dan dat ik om 9u begin en om half 7 thuis benquote:
het is wel ikea maar ik hoef hem alleen in het kastje te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet je die ook zelf in elkaar zetten of is het geen IKEA??
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin liever om 8u, dat ik om half 6 weer thuis ben dan dat ik om 9u begin en om half 7 thuis ben
Kijk, altijd handig en nooit over internet, netwerkinstellingen e.d. met ze beginnen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
vanuit m'n nieuwe huis, waar 2 buren een onbeveiligd netwerk hebben
Als ik 10 minuten reistijd had wist ik het ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.
Vandaag ben ik wat luien begin ik later. Ben ik ook om half 6 thuis...
Of zelf het netwerk beveiligen en je weet de codequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, altijd handig en nooit over internet, netwerkinstellingen e.d. met ze beginnen...
ik heb de dubbele reistijd, maar ook dat vind ik nog erg luxequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.
Vandaag ben ik wat luien begin ik later. Ben ik ook om half 6 thuis...
ideaal, niks zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is wel ikea maar ik hoef hem alleen in het kastje te zettenvanuit m'n nieuwe huis, waar 2 buren een onbeveiligd netwerk hebben
Die van ons sprong gisterenochtend al weer spontaan aan...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
dat wel, maar de kachel staat uit
Hoezo teveel gas? Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef TradeMarkie het volgende:
ja maar die mengverhouding is nogal een klein gebied, het is al snel teveel gas
Tof, wist ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:24 schreef TradeMarkie het volgende:
als er teveel gas is tov verbrandingslucht, dan kan de reactie niet zo snel verlopen dat het een ontploffing tot gevolg heeft, nog meer gas betekend te weinig lucht en gewoon geen ontbranding
Eensch...quote:
Kijk je wel uit voor vallende daken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
jojo
Cobra
wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga zo douchen en met de jongens naar de twenteshop. Twan wil tenue van FCT kopen. Nog van z'n verjaardagsgeld. En vanmiddag gaan we naar IKEA. Als het goed is.
Zo maar eens snurken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
jojo
Cobra
wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga zo douchen en met de jongens naar de twenteshop. Twan wil tenue van FCT kopen. Nog van z'n verjaardagsgeld. En vanmiddag gaan we naar IKEA. Als het goed is.
Dat is aan de andere kant van het stadion...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk je wel uit voor vallende daken?
Daarom juist.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van het stadion...
Dat betekent dat er aan de kant van de shop (onder Vak P dus??) nog wel een dak is dat naar beneden kan komen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo ver komt het niet hoor. Zit helemaal aan de overkant.
Hoi. Saffie?quote:
Ben ik al mee bezigquote:
quote:
Dan doe je toch gewoon mee?quote:
Ok dan. De fik gaat er nu in.quote:
Doe ik er gewoon nog een meequote:
Da's lief.quote:
Ben ik soms welquote:
Ik ben al sinds 0730 thuis. Maar ik zit "Time Team" te kijken. Beetje verslavend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik soms wel
Ben je niet hartstikke moe? Of nog steeds aan het werk?
Rechts daarvan. In de hoek. Dat dak is wel stabiel gebleken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat betekent dat er aan de kant van de shop (onder Vak P dus??) nog wel een dak is dat naar beneden kan komen...
Good luck?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rechts daarvan. In de hoek. Dat dak is wel stabiel gebleken.
Wij gaan weg
Wat is dat voor iets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 0730 thuis. Maar ik zit "Time Team" te kijken. Beetje verslavend.
Een Brits programma over archeologie. Misschien ooit wel eens gezien?quote:
Nope maar dat lijkt me wel heel gaaf!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Brits programma over archeologie. Misschien ooit wel eens gezien?
[ afbeelding ]
Ja, een user uit C&H heeft alle seizoenen voor mij op dvd gezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Die had je via via op dvd gekregen toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij heeft haar familie onderhand wel spijt dat ze het in het nieuws gebracht hebben
Zekers. Niet van dat standaard saaie gedoe. Door Tony "Baldrick" Robinson is het juist goed te behappen. Hij laat alles duidelijk uitleggen door de experts.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope maar dat lijkt me wel heel gaaf!
Als ik ooit eens leer hoe die brander werkt wil ik ze wel voor je branden.quote:
open Neroquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik ooit eens leer hoe die brander werkt wil ik ze wel voor je branden.
En dat zeg je tegen mij!?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
open Nero
kies de optie copieren
volg de instructies
Truste! Ik kruip er ook zo in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:26 schreef MaJo het volgende:
Aangezien het mijn vrije dag is ga ik nog even lekker tukken
In So you think you can dance zat een oud-klasgenootje van mijn zussie en die deed het niet al te bestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:09 schreef MaJo het volgende:
Project Catwalk (ex van mijn broer doet mee)
We zijn veilig thuis hoor. Zonder tenue...quote:
en een spits armerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn veilig thuis hoor. Zonder tenue...Dat is nog steeds niet binnen.
![]()
Vanaf de recorder branden, is heel gemakkelijk hoor. Je moet het alleen even weten...
Je kreeg last van een nostalgische bui?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In So you think you can dance zat een oud-klasgenootje van mijn zussie en die deed het niet al te best. Gelijk op YouTube opgezocht natuurlijk
ik hoorde van wel. en matavz naar psv, gunstigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is het nu helemaal rond. Ik las wel dat Fer komt. Maar wat is het toch ook een circusvertoning die transfers...
Het is nog steeds niet definitief volgens mij. Matavz idd naar PSV, toch wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoorde van wel. en matavz naar psv, gunstig
Niet voor FC Groningen denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hoorde van wel. en matavz naar psv, gunstig
nee, maar daar lig ik niet wakker vanquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, maar daar lig ik niet wakker van
quote:Volgens Touring moet de politie kunnen beslissen om eerst de weg vrij te maken en pas daarna beknelde lichtgewonden te verzorgen of lijken te bergen. De huidige werkwijze kost volgens Touring te veel tijd: 'Eerst komt de politie, daarna de hulpdiensten, dan nog een deskundige van justitie bij een overlijden en dan pas kan er getakeld worden. In sommige gevallen blijft een snelweg daardoor urenlang afgesloten', klaagt een woordvoerder.
dat dan weer welquote:
Hahaha. Dat heeft Peace altijd met Ajax, zo ver weg en altijd in z'n eentje. Van die brabo's heeft hij dan weer geen last. Dat niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom
ik moet dit seizoen toch weer eens naar het stadion voor een wedstrijd, maar het is zo'n takke eind weg...En er zitten allemaal brabo's om je heen...
Ja dat is wel een redelijke faal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Powerboatrace-vergunning voor 8 km/u max
assumption is the mother of all fuck ups![]()
Vraag me af wat dat voor wat kennissen van me betekend.quote:De Johan Willem Frisokazerne in Assen blijft open.
Wat betreft vandaag of de periode dat ik hier ben aangenomenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang werk je nu al en hoe lang moet je nog?
Nee, voor wat betreft je hele werkzame leven...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat betreft vandaag of de periode dat ik hier ben aangenomen
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor wat betreft je hele werkzame leven...
Ja hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh
Ach, jij hebt toch ook wel eens dagen dat het wat trager gaat en je weinig enthousiasme kan opbrengen
Ik geloof dat zijn ex wel ver komt, hij was wekenlang onbereikbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In So you think you can dance zat een oud-klasgenootje van mijn zussie en die deed het niet al te best. Gelijk op YouTube opgezocht natuurlijk
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn ex wel ver komt, hij was wekenlang onbereikbaarhij mag niks zeggen over hoe ver hij is gekomen maar ik denk dat hij de eerste paar rondes wel door is
Nee een ex van mijn broer, niet van mijquote:
Ik las "mijn" ipv "zijn"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee een ex van mijn broer, niet van mijMaar snap dat het verwarrend is
Ik heb nog nooit een vriend/ex van J gezienquote:Het gaat om J. maar weet niet of je hem wel eens gezien hebt?
Dat dacht ik al inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "mijn" ipv "zijn"
[..]
Ik heb nog nooit een vriend/ex van J gezien
Ja dank je Kate, helemaal duidelijk. Dan lieverquote:If you were a cowboy I would trail you,
If you were a piece of wood I'd nail you to the floor.
If you were a sailboat I would sail you to the shore.
If you were a river I would swim you,
If you were a house I would live in you all my days.
If you were a preacher I'd begin to change my ways
wanneer wel?quote:
Als je met een verhaal komt dat het weer mis is gegaan.quote:
boos worden? nee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je met een verhaal komt dat het weer mis is gegaan.
Ik ga Herman Finkers maandag zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag had ik de Top 2000 playlist aan op shuffle in Spotify, toen kwam 'If you were a sailboat' van Katie Melua langs. Nu vind ik Katie Melua al niks, maar wat een draak van een tekst is dat!
[..]
Ja dank je Kate, helemaal duidelijk. Dan liever
Dat is tenminste consequent! Herman is steeds dingen die op of in Brigitte zitten, metaforisch gesproken dan
uitlachen en wijzen? 'zei het toch?!'quote:
Nou ja, niet boos nee..maar ik eh..tjaquote:
Neuh...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uitlachen en wijzen? 'zei het toch?!'
ik zou het eerder zielig van/voor je vinden en roepen 'ga hulp zoeken' ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Of gewoon weer eventjes negeren en op mijn tanden bijten om niets te zeggen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens meerderen spreek dat we het daar niet mee eens zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nou ja, ik weet waar ik aan begin.\
Dat hoeft helemaal niet. Ik ga je ook niet uitlachen. Maar je bent gewaardschuwdquote:Ik zal mn mond houden als het misgaat
Dat lost het probleem niet op hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nou ja, ik weet waar ik aan begin. Ik zal mn mond houden als het misgaat
we hebben je al de oceaan over geschopt, was dat niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaja dat weet ik. Jullie zijn te liefik wacht nog altijd op de dag dat jullie me er uit gooien
haha ja jullie hebben dat hele proces meegemaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we hebben je al de oceaan over geschopt, was dat niet duidelijk genoeg?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we hebben je al de oceaan over geschopt, was dat niet duidelijk genoeg?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en de meesten dachten dat ik het niet zou doorzetten
Haha ja mijn exachtigequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik kan me inderdaad herinneren dat er ook zulke conversaties over MaJo's 'exachtige' (blijft een geweldig woord) gingen. Kun je je nu niet meer voorstellen toch, dat je daar zo aan bleef hangen?
ik denk dat ik dat ook nog weetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik kan me inderdaad herinneren dat er ook zulke conversaties over MaJo's 'exachtige' (blijft een geweldig woord) gingen. Kun je je nu niet meer voorstellen toch, dat je daar zo aan bleef hangen?
Same here... de relatie die ik met mn ex had was ook echt niet tof, maar wist ik toen veelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:03 schreef MaJo het volgende:
Haha ja mijn exachtigeNee dat kan ik me echt niet meer voorstellen nu. Op dat moment dacht ik dat ik nooit iemand zou vinden die beter was dan hij (alcoholist, vreemdgaan, chagrijnig maar oh zo lief
) en kijk eens wat ik nu heb
Een vriend die helemaal voor me gaat, die me accepteert zoals ik ben. Dat bestaat dus gewoon!
Overigens heb ik exachtige de laatste tijd een paar keer gezien en we kunnen weer gewoon met elkaar omgaanMaar snap echt niet wat ik daar ooit in zag
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook nog weet
Stom is dat he! Ik ben ook veel te lang bij mijn eerste vriendje gebleven (4 jaar!) terwijl we ze vaak ruzie hadden en het eerder regel dan uitzondering was dat ik de hele avond bij hem zat te huilenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Same here... de relatie die ik met mn ex had was ook echt niet tof, maar wist ik toen veelHij hield toch van me en we konden toch ook samen lachen enzo? En dat hij depressief was, was vervelender voor hem dan voor mij...
Al die keren dat ik midden in de nacht huilend naar huis liep, dat zou er wel bij horen dan
Yep, op mijn 19equote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja jij had zelfs al samengewoond he?
Blij dat ik dat nooit eerder heb gedaan, ook al wilde mn ex dat wel heel graag
Echtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerJij was een van degene die zei dat ik bij hem weg moest gaan
Ja ik durf al niet eens terug te lezen, ik weet het nog heel goed. En hij kan niet goed veranderen, want hij is bipolair. (ja, die ja) maar back then was hij nogal aan de drank en wiet en nu niet meer... Ik heb hem destijds gewoon op een heel slecht moment ontmoet. En hij heeft zich vier maanden rot gevoeld over dit alles, dat moet toch wel íéts betere tijden voorspellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Nobody said it was easy PSmaar lees nog eens een paar topics terug, over hoe je je toen voelde.
Heel sec bekeken is de kans dat ie je je weer zo laat voelen best groot he. Mensen veranderen nooit écht.
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
Mja.... ik snap dat je zo redeneert, maar ik blijf bij mijn statement dat mensen nooit echt veranderen.
En dat ie flink drank & drugs gebruikte vind ik ook al niet echt voor m spreken, maargoed
PS, hoe bedoel je 'heel anders'? Veel meer of juist minder, meer of minder sociaal geaccepteerd, enz. enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoorWat voor hem pleit is dat drank en drugs gebruik hier sowieso heel anders is, maar goed, dat is ook niet alles.
En ik praat het natuurlijk ook goed voor mijn eigen bestwil...
Je begint op m'n beste vriendin te lijken. Of zij op jou. Echt hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee ik heb dus gister weer met ex gepraatalletwee niet in staat van nuchterheid... maar we hebben besloten opnieuw te beginnen vanaf square one.... Dus niet eens per se relatie. Maar elkaar gewoon opnieuw leren kennen.
Niet boos zijn guys
Veel meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS, hoe bedoel je 'heel anders'? Veel meer of juist minder, meer of minder sociaal geaccepteerd, enz. enz.
Ja die verdien ik danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je begint op m'n beste vriendin te lijken. Of zij op jou. Echt he
Ik zeg het je wel, als het weer mis gaat, krijg je van mij een I TOLD YOU SO. In capslock jaMaar hoop wel dat het nu beter gaat hoor - ook bij jou tegen beter weten in
Heb ik alle afleveringen van bekeken toen K. zwanger wasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk ondertussen 16 and pregnant.... damn, wat een types zitten daar ook bij zeg
Het is niet eerlijk
Same herequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe gaat het nu met je? Ik lurk wel eens in OUD, omdat ik het niet goed durf te vragen
Checkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Tijd voor chocoala en lekkers en koekjes dus
Da's best lastig, want ik (en de rest, neem ik aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en vragen mag best hoorIRL is dat soms lastig, maar via internet is het prima.
Jij liever dan ikquote:
Nah, dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's best lastig, want ik (en de rest, neem ik aan) wil het bij voorkeur zo vragen dat het niet te... confronterend is zeg maar
Ik heb een bevalling gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een bevallingsfilmpje gezien, LB. Op een gegeven moment deed iedereen "Aaaah!"en kromp (krimpte?!) ineen. Ik ben best wat gewend, maar zelfs ik kreeg er de rillingen van.
Misschien helpt dat wat?Maar dan mag Soempie dit niet lezen natuurlijk.
Same herequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Dat kan ik me goed indenken
'Grappig' trouwens dat ik begin deze week stond te duimen dat ik ongesteld zou worden
Ik heb ook weleens vreselijk in de rats gezeten..... wáárom vraag ik me nu afquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Same here
voor jou danNiet aan de pil etc?
Het grootste gevaar zit hem in als je aan het begin of aan het einde van je strip pillen vergeet... Ik slik ook door hoor. Onlangs geleerd dat je niet eens hóéft te stoppen, ooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Jawel, maar in de zomer slik ik 'm door omdat zomer en vakantie enzoen ik begon te twijfelen of ik wel steeds braaf de pil had geslikt en geen fouten had gemaakt. That happened once, that's more than enough
Ja heb ik ook gelezen maar dat durf ik echt níet hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het grootste gevaar zit hem in als je aan het begin of aan het einde van je strip pillen vergeet... Ik slik ook door hoor. Onlangs geleerd dat je niet eens hóéft te stoppen, ooit.
Ik probeerde het, maar... nou ja er zijn wat side effects die me niet bevielen. Maar dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gelezen maar dat durf ik echt níet hoor
Ik heb het ook gezien jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk ondertussen 16 and pregnant.... damn, wat een types zitten daar ook bij zeg
Het is niet eerlijk
Nee dat durf ik echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mezelf dat ik vorige week gebeld heb naar het bedrijf dat de vacature geplaatst had![]()
![]()
Doe jij dat ook MaJo? Ik vond het doodeng, dat wel
Ik zou niet eens weten wat ik moet vragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat had ik ook altijdmaar ben wel blij dat ik het gedaan heb, werd al iets meer duidelijk over het werk en de locatie
En nu eens kijken of het ook echt helpt om sneller op gesprek te komen
Je kunt vanalles vragen, over de functie, wat het precies inhoudt, hoe de vacatrue ontstaan is, of er internet kandidaten zijn, hoe de sollicitatieprocedure er verder uitziet, over de secundaire voorwaarden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik moet vragen![]()
Medewerker communicatie, marketing en voorlichtingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor vacature Etc? Sowieso goed dat je gebeld hebt
dan is kunnen bellen wel een pre...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Medewerker communicatie, marketing en voorlichting
Ik heb twee bevallingen gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een bevalling gezien
Tja, ik weet dat in de wereld van moeilijk zwanger worden een jaar wachten echt peanuts is, maar het is gewoon zo anders dan ik het me had voorgesteldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb twee bevallingen gedaan.![]()
Sorry LB. het is gewoon kut als het niet lukt en je zo lang moet wachten...En wat goed van je dat je 3 dagen op rij goed hebt gegeten
Je moet goed voor jezelf zorgen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, voor je Nederlands lessen![]()
http://www.groupon.nl/dea(...)tica-braintnl/759242
whut what dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of makkelijke grappen over PS?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[AKQ SC #1079] Mw. Teeuwe, uw verwekster is een prostituee... > 3.199!
Hoereren doet het goed qua kijkers
Ja dat was bij mij ook zo. Bij Twan was ik na ruim een jaar zwanger en bij Lennon heeft het ruim 2,5 jaar geduurd en uiteindelijk via IUI zwanger geworden. Maar het is inderdaad gewoon erg teleurstellend als het niet gaat zoals je denkt en hoopt. is erg frustrerend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat in de wereld van moeilijk zwanger worden een jaar wachten echt peanuts is, maar het is gewoon zo anders dan ik het me had voorgesteld![]()
En jij wint, definitely![]()
Geen idee, heb op dat kettinkje geklikt om de reeks te zien en toen op views gesorteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was het dit plaatje? If so dan gaan we nu ook door het dak
[ afbeelding ]
je kent me langer dan vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Misschien trek je er nog lering uit
Dan ga ik nu maar wat drinken beneden denk ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je kent me langer dan vandaag
we hebben net zo'n leuk gesprekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar wat drinken beneden denk ikZien m'n ouders me ook nog eens
Ja, weer/nog geen zekerheid voor mij dus........quote:
Onder welke kazerne val jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, weer/nog geen zekerheid voor mij dus........
Over meiden met eetproblemen. Ze lopen echt te bingen als een gekquote:
Vliegbasis Eindhoven.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hebben net zo'n leuk gesprek
Gefeliciteerd, vier het niet met je exquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu geen student werker (manusje van alles) meer maar officieel aangenomen als grafisch designer
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Gefeliciteerd, vier het niet met je ex
haha was al even geledenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, vier het niet met je ex
vooral last van mn uitgescheurde mondhoek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds last van je niet-verstandskies? Ik heb eigenlijk gewoon alles kunnen doen. Ook dezelfde dag gewoon gegeten (aan de andere kant).
gadver, lijkt me erg pijnlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Uitgescheurde mondhoek..... zeh memories
Had vroeger bloedarmoede en heb tussen mn 12e en mn 14e eigenlijk altijd kapotte mondhoeken gehad. Elke ochtend bij het wakker worden geeuwen en dan barstten ze open
Dat er überhaupt een onzekerheid is wat dat betreft is natuurlijk al... ach nou ja, laat ook maar. Ene oor in andere uit, goedbedoelde adviezen, plaat voor je kop en dat soort clichés.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de rest is helemaal niet zeker
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Uitgescheurde mondhoek..... zeh memories
Had vroeger bloedarmoede en heb tussen mn 12e en mn 14e eigenlijk altijd kapotte mondhoeken gehad. Elke ochtend bij het wakker worden geeuwen en dan barstten ze open
Heeft de tandarts/kaakchirurg dat gedaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
vooral last van mn uitgescheurde mondhoek.
Ik dacht altijd/mijn moeder zei dat het een vitamine C tekort was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Dat had ik ook wel eens, in de winter vooral. Kan dat daar door komen? Wist niet!
Ik hoor het wel, en ik ben duidelijk ook nog niet verder gegaan, maar om het van te voren al helemaal geen kans te geven...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een onzekerheid is wat dat betreft is natuurlijk al... ach nou ja, laat ook maar. Ene oor in andere uit, goedbedoelde adviezen, plaat voor je kop en dat soort clichés.
Kapotte mondhoeken, gescheurde nagels, duizeligheid/flauwvallen, vermoeidheid, bleekheid..... allemaal tekenen aan den wandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat had ik ook wel eens, in de winter vooral. Kan dat daar door komen? Wist niet!
Kan ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht altijd/mijn moeder zei dat het een vitamine C tekort was.
mijn lompe tandarts inderdaad, terwijl zijn assistente probeerde mijn tand door mijn lip te duwenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft de tandarts/kaakchirurg dat gedaan?
die kans heeft ie al gehadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, en ik ben duidelijk ook nog niet verder gegaan, maar om het van te voren al helemaal geen kans te geven...
Ah ja dat klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Kan ookMaar dat hangt natuurlijk ook vaak samen met bloedarmoede, omdat vitamine C helpt om ijzer op te nemen.
Het houdt natuurlijk een keer op, hè. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje zat word om al die dramatiek aan te horen, dat iedereen je elke keer ermee probeert te helpen en troosten en dat jij er vervolgens doodleuk mee doorgaat. Wij kunnen niet meer voor je doen. De oplossing ligt bij jou. Sorry het is misschien hard, maar ik vind dat het wel gezegd moet worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik ben blij dat jullie in elk geval genoeg caren om het te zeggen
Nah dat mag je van mij best zeggen, want daar heb je ook gelijk in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ja dat klopt.En er was iets met de combi thee en jus d'orange. Thee blokkeert de opname van ijzer.
[..]
Het houdt natuurlijk een keer op, hè. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje zat word om al die dramatiek aan te horen, dat iedereen je elke keer ermee probeert te helpen en troosten en dat jij er vervolgens doodleuk mee doorgaat. Wij kunnen niet meer voor je doen. De oplossing ligt bij jou. Sorry het is misschien hard, maar ik vind dat het wel gezegd moet worden.
Zuivel schijnt ook de opname van vanalles en nog wat te blokkeren begreep ik. Zo'n desillusie als je denkt dat je gezond bezig bent met je bakje kwark + vers fruitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ja dat klopt.En er was iets met de combi thee en jus d'orange. Thee blokkeert de opname van ijzer.
doe er dan ook wat mee!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah dat mag je van mij best zeggen, want daar heb je ook gelijk in.
ja alles wat ik kan zeggen is 'dat kan ik niet' en dan gelooft niemand dat en dat is natuurlijk ook een stom antwoord maar nu, op dit moment, voelt het echt zoquote:
En ik las vandaag op Nu.nl dat is gebleken dat zuivel je ook nog eens een platte buik bezorgt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Zuivel schijnt ook de opname van vanalles en nog wat te blokkeren begreep ik. Zo'n desillusie als je denkt dat je gezond bezig bent met je bakje kwark + vers fruit
vandaar dat mijn buik zo plat blijftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik las vandaag op Nu.nl dat is gebleken dat zuivel je ook nog eens een platte buik bezorgt!
(Wat jij natuurlijk juist niet wil)
Ja, en het is bullshit, ik eet mn hele leven al vet veel zuivel, en heb al jaren niet meer zo'n buikje als die bij dat berichtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik las vandaag op Nu.nl dat is gebleken dat zuivel je ook nog eens een platte buik bezorgt!
Dat komt omdat je alle adviezen ter harte lijkt te willen nemen maar al te vaak in dezelfde val bent getrapt. En dat vind ik eigenlijk heel sneu voor je en gun het je allemaal echt niet, maar wij kunnen er hier ook niks meer mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja alles wat ik kan zeggen is 'dat kan ik niet' en dan gelooft niemand dat en dat is natuurlijk ook een stom antwoord maar nu, op dit moment, voelt het echt zo
Voor de buik hoef ik dus niet zwanger te wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik eet of drink nauwelijks zuivel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vandaar dat mijn buik dikker blijft
Ik drink zo een gallon melk per weekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik eet of drink nauwelijks zuivel.
ohja en chocola tel ik nog niet eens... Het heeft voor mij wel een tijdje geduurd om aan de Amerikaanse melk gewend te raken, maar dat drink ik nu dus ook. Altijd al gedaan. Volgens mijn moeder is mijn... voorkant daarom zo groot uitgevallenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind melk zo vies.Vroeger dronk ik het wel op school in pakjes. Dat vond ik wel interessant. Yoghurt, kwark enz. lust ik niet....
Ik eet af en toe kaas od chocolade toetjes.
zelfs dat van water en kamelenbulten is een fabeltje, dus die melk zit daar ook niet in hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohja en chocola tel ik nog niet eens... Het heeft voor mij wel een tijdje geduurd om aan de Amerikaanse melk gewend te raken, maar dat drink ik nu dus ook. Altijd al gedaan. Volgens mijn moeder is mijn... voorkant daarom zo groot uitgevallenMaar mijn buik is altijd raar plat.
maakt voor wyccie niet uit, als de hechtingen los gaan dan hecht ze het zo zelf weerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vooral last van mn uitgescheurde mondhoek.
en er zitten 3 hechtingen in mn mond, dus ik wilde nog een beetje voorzichtig doen vandaag, niet echt last gelukkig. En eten ging ook prima vandaag hoor.
hahaha ik weet hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelfs dat van water en kamelenbulten is een fabeltje, dus die melk zit daar ook niet in hoor
Dacht precies hetzelfde...nou ja, eigenlijk vulde ik al in dat er desondanks niks mee gedaan gaat worden.quote:
Ach kom op, je wílt het niet eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja alles wat ik kan zeggen is 'dat kan ik niet' en dan gelooft niemand dat en dat is natuurlijk ook een stom antwoord maar nu, op dit moment, voelt het echt zo
Maar voor mij wel, want wyccie gaat mij niet hechtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maakt voor wyccie niet uit, als de hechtingen los gaan dan hecht ze het zo zelf weer
Hehe, ik heb hier wel hechtdraad liggen, maar de niet-oplosbare variant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maakt voor wyccie niet uit, als de hechtingen los gaan dan hecht ze het zo zelf weer
Jij hebt waarschijnlijk superbuikspieren door je circusactiviteiten enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohja en chocola tel ik nog niet eens... Het heeft voor mij wel een tijdje geduurd om aan de Amerikaanse melk gewend te raken, maar dat drink ik nu dus ook. Altijd al gedaan. Volgens mijn moeder is mijn... voorkant daarom zo groot uitgevallenMaar mijn buik is altijd raar plat.
Dan is er wel meteen een 2e datequote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ik heb hier wel hechtdraad liggen, maar de niet-oplosbare variant.
Ik wil best wel een poging doen, ik moet nog wat meer oefenen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar voor mij wel, want wyccie gaat mij niet hechten
ja nou weet ik dus niet goed wat hier op te zeggen... behalve dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde...nou ja, eigenlijk vulde ik al in dat er desondanks niks mee gedaan gaat worden.
[..]
Ach kom op, je wílt het niet eens.
Je hebt hem vergeven, het is uitgepraat. Prima, dat is een goede basis om verder te gaan, met je eigen leven dus. Gewoon negeren, je niet meer met hem bemoeien, ook niet gewoon vrienden blijven, want dat kan jij dus niet. Dat is tig keer tegen je gezegd.
Hoe duidelijk wil je het hebben? En dan het lef hebben om te zeggen dat je alle opties openhoudt.![]()
Ik trap ook elke keer in die val, het heeft toch geen zin...![]()
Wil je dan zondag stand by staan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil best wel een poging doen, ik moet nog wat meer oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |