Laat Etcie dat maar niet horen. Die had 'm wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:19 schreef lubje25 het volgende:
Sla net een oorwurm dood hier, dat zal m leren
Ik ben vegetarisch, dan mag datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Etcie dat maar niet horen. Die had 'm wel kunnen gebruiken.
Zonde hoor. Een dier doden en er dan niks mee doen. Je had 'm toch wel in een fles drank kunnen stoppen.quote:
ach so, Hoe lang heb je nog bij defensie? Of mag ik dat niet vragen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:38 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat Etcie beestjes aan het testen was. Nou ja, bugs volgens haar.
Misschien dat ik deze week meer info krijg. Het schijnt dat Hillen eindelijk de brief over de te sluiten onderdelen gaat vrijgeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ach so, Hoe lang heb je nog bij defensie? Of mag ik dat niet vragen?
Lijkt me echt klote die onzekerheidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze week meer info krijg. Het schijnt dat Hillen eindelijk de brief over de te sluiten onderdelen gaat vrijgeven.
Burgerlevenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lijkt me echt klote die onzekerheid![]()
Heb je behalve je modschap al ideeen voor je burgerleven?
Ik heb gevoel voor dramaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BurgerlevenKlinkt eigenlijk wel eng.
Ik heb wel wat achter de hand. Ik hoef dus niet werkloos thuis te gaan zitten.
Yep, En dan ga ik op mijn gemak wel zoeken naar een baan in mijn vakgebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb gevoel voor drama![]()
Mooi dat je wat achter de hand hebt
moet je die ook zelf in elkaar zetten of is het geen IKEA??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zie ook wel erg veel fruit hoor
moguh
zometeen wachten op de oven die al in mn vakantie zou komen
zijn er geen betere alternatieven dan q muziek?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:12 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh
3FM over internet hapertFine, dan maar QMusic luisteren
Ja, stilte.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zijn er geen betere alternatieven dan q muziek?
Wat zijn dat voor belachelijk vroege tijdenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:09 schreef Cobra4 het volgende:
0600 geweest. Opstaan en ontbijten!
[ afbeelding ]
Zitten die in de ether dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of Kink FM (of is die al uit de lucht?)
Dat zeg ik, ben net mijn nest pas uit...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie had het ook over radio via internet
Ze zijn idd al jaren uit de ether of zelfs nooit een frequentie gehad
Ook goeiemorgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor belachelijk vroege tijden
Ben net m'n nest uit...
ja ga ik nu doenquote:
Ik begin liever om 8u, dat ik om half 6 weer thuis ben dan dat ik om 9u begin en om half 7 thuis benquote:
het is wel ikea maar ik hoef hem alleen in het kastje te zettenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet je die ook zelf in elkaar zetten of is het geen IKEA??
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik begin liever om 8u, dat ik om half 6 weer thuis ben dan dat ik om 9u begin en om half 7 thuis ben
Kijk, altijd handig en nooit over internet, netwerkinstellingen e.d. met ze beginnen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
vanuit m'n nieuwe huis, waar 2 buren een onbeveiligd netwerk hebben
Als ik 10 minuten reistijd had wist ik het ook welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.
Vandaag ben ik wat luien begin ik later. Ben ik ook om half 6 thuis...
Of zelf het netwerk beveiligen en je weet de codequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, altijd handig en nooit over internet, netwerkinstellingen e.d. met ze beginnen...
ik heb de dubbele reistijd, maar ook dat vind ik nog erg luxequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het natuurlijk makkelijker met slechts 10 minuten reistijd van huis naar werk v.v.
Vandaag ben ik wat luien begin ik later. Ben ik ook om half 6 thuis...
ideaal, niks zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het is wel ikea maar ik hoef hem alleen in het kastje te zettenvanuit m'n nieuwe huis, waar 2 buren een onbeveiligd netwerk hebben
Die van ons sprong gisterenochtend al weer spontaan aan...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef TradeMarkie het volgende:
dat wel, maar de kachel staat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |