Toch zou ik bout willen stellen dat de wereld marginaal beter af is zonder Adolf Hitler.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Vanuit de lucht sowieso: Dresden, Hamburg, Tokyo, Hiroshima, Nagasaki en meer.
Er zijn altijd burgerslachtoffers in oorlogen.
LOLquote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
De wereld is beter af zonder managers.
Dat is heel wat anders. Voormannen en leidinggevenden heb je eenmaal nodig voor de organisatie binnen het bedrijf.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Zeker, sure
LOL
Nee, mensen zelf laten werken, dan gaat het goed komen. Geen wonder dat jij geen personeel aanneemt.
Heerlijk hoe jij op het basis van een boekje en wat onderbuikgevoelens met je mening klaar staat en geen idee verder hebt waar je het over hebt. Ik heb geen mening over zwaluwstaarten en houtconstructies, dat is mijn vak niet. Dat is het jouwe.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Voormannen en leidinggevenden heb je eenmaal nodig voor de organisatie binnen het bedrijf.
Een manager met zijn analyses en gezeur die het beste voor heeft met het bedrijf mits hij zijn bonus krijgt. Terwijl ze meestal geen idee van het product of dienst af weten.
Mensen vertellen hoe ze moeten werken maar er inhoudelijks niks vanaf weten.
Ik heb een interessant stukje gelezen over het boek Bullshit Management. Er is geen een bewijs dat het hedendaags management succesvol is. Familiebedrijven doen het beter dan multinationals. Een leuk voorbeeld daarvan geven ze de banken, targets moesten gehaald worden en bonussen moesten binnen gesleept worden. Het resultaat foute financiële producten die verkocht werden en uiteindelijk de banken zelf het onderspit moesten delven. Targets en bonussen komen van de managers af en die het personeel een bepaalde koers willen uitsturen, de koers van vlugge winsten zonder kijk op de toekomst. Dat is fout.
Dan hoeft een manager ook niet mij te komen vertellen hoe ik die zwaluwstaartverbinding tot stand moet brengen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij op het basis van een boekje en wat onderbuikgevoelens met je mening klaar staat en geen idee verder hebt waar je het over hebt. Ik heb geen mening over zwaluwstaarten en houtconstructies, dat is mijn vak niet. Dat is het jouwe.
Wat jij wil. Dan noemen we het leiders.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
De wereld is beter af zonder managers.
Het lijkt Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Best een domme dooddoener, nietwaar?quote:Op donderdag 1 september 2011 14:22 schreef waht het volgende:
[..]
Wat jij wil. Dan noemen we het leiders.
En natuurlijk de goede verzorging voor gevangen:quote:According to the U.S. Census Bureau, approximately 43.6 million (14.3%) Americans were living in absolute poverty in 2009, up from 39.8 million (13.2%) in 2008
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Stel je niet aan,die mensen staan in de rij waar ze The American Dream verkopen.
Ubuntu en Chromiumquote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Dutchnative het volgende:
Het leuke is dat veel VS-Haters zich niet beseffen dat ze in vrijheid leven door de VS, hoogstwaarschijnlijk Amerikaanse kleding dragen en hun tirades met Amerikaanse programma's schrijven en de wereld insturen, met Michael Jacksonmuziek op de achtergrond.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat er een paar dingen goed mis zijn in dat land(Al vraag ik me af of het elders veel beter is)
Omdat je soms geen alternatief hebt inderdaad. Zoiets als in Mexico proberen iets te drinken te krijgen wat niet uit de VS komt en niet van Pepsi of Coca is.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:29 schreef Dutchnative het volgende:
Het leuke is dat veel VS-Haters zich niet beseffen dat ze in vrijheid leven door de VS, hoogstwaarschijnlijk Amerikaanse kleding dragen en hun tirades met Amerikaanse programma's schrijven en de wereld insturen, met Michael Jacksonmuziek op de achtergrond.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat er een paar dingen goed mis zijn in dat land(Al vraag ik me af of het elders veel beter is)
haha ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je vagina, ouwe zuurpruim?
Overigens wel eens in NY geweest?
Net of de hoofdstad er hetzelfde uit ziet als de rest van het land... Dan zou Noord-Korea een paradijs op aarde zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je vagina, ouwe zuurpruim?
Overigens wel eens in NY geweest?
Voor invloed VS: zie Nederland, Duitsland, Engeland, Zweden, Frankrijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:47 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ubuntu en ChromiumHoezo leven we in vrijheid door de VS?
Goede argumentatie, een verzameling van foto'squote:Op donderdag 1 september 2011 16:16 schreef VladimirPoetin het volgende:
De VS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En natuurlijk de goede verzorging voor gevangen:
[ afbeelding ]
Hoe heeft Rusland geholpen om Loekashenko aan de macht de krijgen in Wit-Rusland? De relatie is volgens mij niet zo best. Noord-Korea en Cuba waren nog onder het Sovjet regime.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Voor invloed VS: zie Nederland, Duitsland, Engeland, Zweden, Frankrijk.
Voor invloed Rusland: Zie Noord-Korea, Wit-Rusland, Tsjetsjenië, Cuba.
Chromium het opensource project van het Amerikaanse bedrijf Google.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:47 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ubuntu en ChromiumHoezo leven we in vrijheid door de VS?
Wat voor positieve invloeden heeft Rusland dan gehad na de Sovjetperiode? Het democratische experiment heeft daar gefaald, en hoewel ik Poetin een baas vind is het nou niet echt vrijheidsbevorderend wat hij allemaal uitvoert. Ook maken ze slim gebruik van die gasvoorraaden van ze, maar die raken ook ooit op. Met een krimpende bevolking en Chinezen die Siberië overnemen lijkt het toekomstperspectief voor Rusland ook niet al te positief.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:09 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Hoe heeft Rusland geholpen om Loekashenko aan de macht de krijgen in Wit-Rusland? De relatie is volgens mij niet zo best. Noord-Korea en Cuba waren nog onder het Sovjet regime.
Soms is er weinig keus, zo beetje alle browsers zijn ontwikkeld door Amerikanen, omdat er veel van zijn. Weet jij een andere chipset voor me computer die ontwikkeld is door een niet Amerikaans bedrijf en in Nederland te krijgen is.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Chromium het opensource project van het Amerikaanse bedrijf Google.
Uiteraard draai je Ubuntu niet op een Intel/amd chipset?
Ik heb nergens gezegd dat Rusland beter af is na het Sovjet regime. Hoewel Poetin beter is dan Yeltsin.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:17 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Wat voor positieve invloeden heeft Rusland dan gehad na de Sovjetperiode? Het democratische experiment heeft daar gefaald, en hoewel ik Poetin een baas vind is het nou niet echt vrijheidsbevorderend wat hij allemaal uitvoert. Ook maken ze slim gebruik van die gasvoorraaden van ze, maar die raken ook ooit op. Met een krimpende bevolking en Chinezen die Siberië overnemen lijkt het toekomstperspectief voor Rusland ook niet al te positief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |