Heb je weer zand in je vagina, ouwe zuurpruim?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Betyar gaat liever op het platteland in China wonen. Daar is iedereen straatarm, dus geen ongelijkheid.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je vagina, ouwe zuurpruim?
Overigens wel eens in NY geweest?
Van mij mag hij, zijn we tenminste van dat gezeur af.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:33 schreef waht het volgende:
[..]
Betyar gaat liever op het platteland in China wonen. Daar is iedereen straatarm, dus geen ongelijkheid.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je vagina, ouwe zuurpruim?
Overigens wel eens in NY geweest?
Flauwekul natuurlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:33 schreef waht het volgende:
[..]
Betyar gaat liever op het platteland in China wonen. Daar is iedereen straatarm, dus geen ongelijkheid.
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, Betyar wil zijn bedrijf succesvol maken, en lekker hypocriet beweren dat ie zo links is
En alle productiemiddelen in eigen hand.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker offtopic. en met een eigen bedrijfje is natuurlijk niks mis mee, zolang die plaag van managers wegblijft, daarom prefereer ik ook een familiebedrijfje.
Vanuit de lucht sowieso: Dresden, Hamburg, Tokyo, Hiroshima, Nagasaki en meer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:09 schreef Illiberal het volgende:
Vraag: Schoten Amerikaanse soldaten ook burgers dood in WOII?
Toch zou ik bout willen stellen dat de wereld marginaal beter af is zonder Adolf Hitler.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Vanuit de lucht sowieso: Dresden, Hamburg, Tokyo, Hiroshima, Nagasaki en meer.
Er zijn altijd burgerslachtoffers in oorlogen.
LOLquote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
De wereld is beter af zonder managers.
Dat is heel wat anders. Voormannen en leidinggevenden heb je eenmaal nodig voor de organisatie binnen het bedrijf.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Zeker, sure
LOL
Nee, mensen zelf laten werken, dan gaat het goed komen. Geen wonder dat jij geen personeel aanneemt.
Heerlijk hoe jij op het basis van een boekje en wat onderbuikgevoelens met je mening klaar staat en geen idee verder hebt waar je het over hebt. Ik heb geen mening over zwaluwstaarten en houtconstructies, dat is mijn vak niet. Dat is het jouwe.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Voormannen en leidinggevenden heb je eenmaal nodig voor de organisatie binnen het bedrijf.
Een manager met zijn analyses en gezeur die het beste voor heeft met het bedrijf mits hij zijn bonus krijgt. Terwijl ze meestal geen idee van het product of dienst af weten.
Mensen vertellen hoe ze moeten werken maar er inhoudelijks niks vanaf weten.
Ik heb een interessant stukje gelezen over het boek Bullshit Management. Er is geen een bewijs dat het hedendaags management succesvol is. Familiebedrijven doen het beter dan multinationals. Een leuk voorbeeld daarvan geven ze de banken, targets moesten gehaald worden en bonussen moesten binnen gesleept worden. Het resultaat foute financiële producten die verkocht werden en uiteindelijk de banken zelf het onderspit moesten delven. Targets en bonussen komen van de managers af en die het personeel een bepaalde koers willen uitsturen, de koers van vlugge winsten zonder kijk op de toekomst. Dat is fout.
Dan hoeft een manager ook niet mij te komen vertellen hoe ik die zwaluwstaartverbinding tot stand moet brengen.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij op het basis van een boekje en wat onderbuikgevoelens met je mening klaar staat en geen idee verder hebt waar je het over hebt. Ik heb geen mening over zwaluwstaarten en houtconstructies, dat is mijn vak niet. Dat is het jouwe.
Wat jij wil. Dan noemen we het leiders.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef betyar het volgende:
De wereld is beter af zonder managers.
Het lijkt Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:02 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()