Das jammer dat je dan zomaar verliefd raakt op anderen, maar ik zeg niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Jammer, ik ben al getrouwd met aight1.
verkapt kijkmijnlengtequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
Dillema hier! 1m83 en kleinste van mijn klas!
Waarom post jij mijn nummer op FOK! ?quote:
Oh zo, tering hé.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Voor ons wel.
Als je je zeepje laat vallen ziet Bubba het nog steeds op een heul andere manier hoor, dat jailbait.
Ik ben onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das jammer dat je dan zomaar verliefd raakt op anderen, maar ik zeg niets.
166quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Whut, ben ik dan echt de kleinste?
Kips, hoe lang ben jij?
Jij bent ECHTWAAR de kleinste. Ik bedoel. Wie is nou kleiner dan 1.68quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Whut, ben ik dan echt de kleinste?
Kips, hoe lang ben jij?
Hatersgaanhatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
166
En coban is 1,60, ze liegt
dwergmeisjesverzameltopicquote:
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!quote:
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom post jij mijn nummer op FOK! ?
Niet serieus op dat soort MK-posts reagerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!
oh oh oh kijk mij nou een meter drieëntachtig zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!
Lekker volwassen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oh oh kijk mij nou een meter drieëntachtig zijn
HELA!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet serieus op dat soort MK-posts reageren
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
@ ragger: dat herinnerde ik me nog van een keer dat we het over uitgaansplekken hadden, in uvt of iets dergelijks.
@Patje: lang leve Duro, Pavo....Welke party?
Zie je wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
166
En coban is 1,60, ze liegt
Tip voor Jac0bus, niet op deze post in gaan.quote:
Goede wel. Thnx.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.
Stfuuuuu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent ECHTWAAR de kleinste. Ik bedoel. Wie is nou kleiner dan 1.68_!
Ik heb hem al toegevoegd aan mijn mensendieikmoetstalken-lijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.
HELA? Wat voor krachtterm is dat dan?quote:
Nou sorry hoor, dat ik bij jailbait niet gelijk aan een gozer denk die het zeepje laat vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het duurde wel een tijdje tot het doordrong, ik moest het bijna uit gaan leggen
Man ik zag de aftermovie daarvan en ik had plots zin om er heen te gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.html
Dan niet quote me niet jij kutuserquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tip voor Jac0bus, niet op deze post in gaan.
Harde line-up.quote:Line-up
Technoboy (2hrs set)
Zany
Vortex
Clive King
Toyax
Derb aka Hennes & Cold
Beholder
MC Da Syndrome
Ziet er goed uit! Jammer dat het zo kort na Awake en voor Oud en Nieuw is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.html
Hela Curryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
HELA? Wat voor krachtterm is dat dan?
APPELTJE LIEF ZIJN VOOR ELKAAR.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zie je, PAK AAN JIJ JIJ JIJ SCHAVUIT
Ik ga er wel heen denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Man ik zag de aftermovie daarvan en ik had plots zin om er heen te gaan_!
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik hou van kleine meisjes. Kleine meisjes zijn schattig. En schattig meisjes hebben schattige tietjes, en schattige tietjes
Ewa, jij hier?quote:
Wat nou, jij moet je er niet mee bemoeien.quote:
Nou, de hint "Bubba" kon je toch niet over het hoofd zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dat ik bij jailbait niet gelijk aan een gozer denk die het zeepje laat vallen.
Appelenslof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, excuus, ik schoot even uit mijn appelenslof.
Ja, maar het duurde even voordat ik aan de tweede definitie van het woord 'jailbait' dacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, de hint "Bubba" kon je toch niet over het hoofd zien?![]()
Verder no offense natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik toonde alleen maar mijn emoties.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat nou, jij moet je er niet mee bemoeien.
Sorry. Deed het pijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Appelenslof.
Ik moest lachen.
quote:
quote:
quote:
Ik post het één keer in UDOWU...quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
Poll: Wat voor een tietenman ben jij?
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
AAAquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar het duurde even voordat ik aan de tweede definitie van het woord 'jailbait' dacht.![]()
Oh, daar heb ik het niet eens van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik post het één keer in UDOWU...
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duurt vaak langer, ik maak het vaak ook veel te onduidelijk
Gast, dat zijn geen cupmaten hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jaaaatoooooooookkkkkk ik zag hem in de actieve topiclist voorbij komen.quote:
Baggeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik post het één keer in UDOWU...
Dat is geen bagger hoor.quote:
ja kweenie hoor enigse borsten die ik gezien heb zijn mamasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, dat zijn geen cupmaten hoor.
Had gewoon gezegd: 'Maar als Bubba ziet dat jij het zeepje heb laten vallen, vindt hij jou toch echt jailbait.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duurt vaak langer, ik maak het vaak ook veel te onduidelijk
Hehehe, het is te merken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Opdekop het volgende:
[..]
jaaaatoooooooookkkkkk ik zag hem in de actieve topiclist voorbij komen.
still spamming obviously!
Sparxxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je op Youtube opzoeken: bubba
Denken dat de wereld om jou draait.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ik er niet tussenstond was het wel beetje bagger.
Als je er cijfers bij post, dan is het wat logischer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja kweenie hoor enigse borsten die ik gezien heb zijn mamas
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had gewoon gezegd: 'Maar als Bubba ziet dat jij het zeepje heb laten vallen, vindt hij jou toch echt jailbait.'
Ik heb op plastic gestemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ik er niet tussenstond was het wel beetje bagger.
Link?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
Geweldigste einde ooit aan mijn mix van 31:19 gemaakt
Niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ooit in mijn leven een keer een bezoek brengen aan de Hertog Jan brouwerij!
Ik aan de taksifabriekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ooit in mijn leven een keer een bezoek brengen aan de Hertog Jan brouwerij!
Al gedaan. Speciaalbier weghakken..heerlijk. Jammer dat het wel een kuteind is naar Arcenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nou echt fantastisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Morgen laatste dag school van de week en maar tot half één les!![]()
![]()
Driewerf hoezee voor dit heugdelijke feit.quote:
wbquote:
Altijd goed, dat je dat durft te vragen. Daar? Hoe is het met je 3 sterren hehehehquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe, het is te merken.
How's life?
Maar daar hebben wij helemaal niks aan :/quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
Morgen laatste dag school van de week en maar tot half één les!![]()
![]()
Jullie kunnen blij voor mij zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar daar hebben wij helemaal niks aan :/
Hahaha, hier ook. As always. En ik heb genoeg lef om dat te vragen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Altijd goed, dat je dat durft te vragen. Daar? Hoe is het met je 3 sterren heheheh
is udowu.mp3 geuploadquote:
Er was eens een appel,quote:
Zit het stokje naar beneden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zit in een vage appelhouding.
Typisch.
Ga recht zitten snelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zit in een vage appelhouding.
Typisch.
Haha zo schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Er was eens een appel,
appel had een vlotte babbel
Op een dag zei appel peer,
toen veranderde appel in een heer.
Er was eens een peer,
peer had een scheer.
Op een dag zag peer zijn kinnetje behaard,
toen scheerde peer zijn baard.
Er was eens een citroen,
citroen was een beetje een oen.
Op een dag was citroen boos,
toen plukte citroen een roos
Er was eens een aarbei,
aardbei was gestoken door een bij.
Op een dag was aardbei het zat,
aardbei sloeg de bij plat.
Er was eens een mango,
mango danste de tango.
Op een dag was mango moe,
toen sliep mango als een koe.
Er was eens een banaan,
banaan was een afrikaan.
Op een dag was banaan verdrietig,
toen was banaan een beetje zielig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Haifisch het volgende:
Even een stomme vraag, is het verboden om borsten van poppen te posten op FOK! ?
Jep permban en nekschot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Haifisch het volgende:
Even een stomme vraag, is het verboden om borsten van poppen te posten op FOK! ?
Rijmdicht, kwatrijnen en A-B-A-B en zo. Ben ik nu te lui voor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Er was eens een appel,
appel had een vlotte babbel
Op een dag zei appel peer,
toen veranderde appel in een heer.
Er was eens een peer,
peer had een scheer.
Op een dag zag peer zijn kinnetje behaard,
toen scheerde peer zijn baard.
Er was eens een citroen,
citroen was een beetje een oen.
Op een dag was citroen boos,
toen plukte citroen een roos
Er was eens een aarbei,
aardbei was gestoken door een bij.
Op een dag was aardbei het zat,
aardbei sloeg de bij plat.
Er was eens een mango,
mango danste de tango.
Op een dag was mango moe,
toen sliep mango als een koe.
Er was eens een banaan,
banaan was een afrikaan.
Op een dag was banaan verdrietig,
toen was banaan een beetje zielig.
Nee, mits je dit knopje gelijk gebruikt ivm Google Ads:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Haifisch het volgende:
Nee, serieus?quote:
Dan is het donderdag lekker rustig hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb donderdag introductiedag.
Morgen lkkr vrij.
En vrijdag ook.
Maandag weer niet.
Eindelijk! Kunnen we eens rusten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan is het donderdag lekker rustig hier.
Haha jij alleen dan. Ik ben dan ook wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eindelijk! Kunnen we eens rusten!
Nou ja, over die permban valt te praten. Maar dat nekschot niet.quote:
Ik ook, 's avonds dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha jij alleen dan. Ik ben dan ook weg
Je kan ook gaan werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eindelijk! Kunnen we eens rusten!
quote:
Ik precies andersomquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, 's avonds dan.'s middags niet.
Ahaa..relaxed. Ben je al begonnen met school dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vrij van school donderdag, iets wat ik normaal niet heb.
Ik moet en zal ervan genieten!
Ja, vorige week maandag en ik ben nu al weer toe aan vakantie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..relaxed. Ben je al begonnen met school dan?
Dat ben jij?quote:
Je moet de bladeren nat houden dus water in een pompje en de blaadjes nat sproeienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het boompje is baas! Hopen dat hij het langer uithoudt dan de laatste, 1 maand
Dit doet me denken aan priesters en jongetjes.quote:
mij aan geneuke cucummebersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan priesters en jongetjes.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je moet de bladeren nat houden dus water in een pompje en de blaadjes nat sproeien
hey heeft jouw vrouw overgewicht en heet ze toevallig ; Inneke ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het boompje is baas! Hopen dat hij het langer uithoudt dan de laatste, 1 maand
quote:
Neen, totaal geen overgewicht en ze heet ook geen Inneke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
hey heeft jouw vrouw overgewicht en heet ze toevallig ; Inneke ?
Ik moet toegeven dat ik ook gewoon tevreden ben met Windows 7 Ultimate. Ik had eerst XP en daarna Vista. Vista was bagger.quote:
Heb jij toevallig geen vrouw?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, totaal geen overgewicht en ze heet ook geen Inneke.
Trusten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga TV kijken en bier drinken en slapen. Truste
Trusten Patjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel een vrouw.quote:
Veel plezier, drinkze en slaap lekker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook Windows 7 en nog nooit problemen gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook gewoon tevreden ben met Windows 7 Ultimate. Ik had eerst XP en daarna Vista. Vista was bagger.
Ik heb nog nooit en te nimmer problemen gehad met mijn Windows 7.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
231tyybstdts6satds76a76dassdaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
hé ik ben een pitige vrouw van 46 wie wil mte mij cammne typ 123
Ben hem nu aan het luisterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
Niemand heeft er nog een reactie over gegeven
Dan ben jij volgensmij de enige die wel met vista om kan gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows 7 en nog nooit problemen gehad
Vista overigens ook haast nooit gezeik mee gehad....
123quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Omdatappel het volgende:
hé ik ben een pitige vrouw van 46 wie wil mte mij cammne typ 123
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik vond Vista een prima OS, alleen mijn PC is toen stukgegaan wegens een kapot moederbord terwijl mijn PC al 2,5 jaar oud was toenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan ben jij volgensmij de enige die wel met vista om kan gaan![]()
![]()
Trouwens, ik heb eigenlijk nog nooit met Windows 7 gewerkt
OMG LH. Ik heb precies dezelfde speakersquote:
HIJ POMPT HEM HIER LEKKER HARRIE!quote:
Vorige week maandag al? Zozo..zuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vorige week maandag en ik ben nu al weer toe aan vakantie.
ik vind de 3e het mooistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
Ik moet een vriendin helpen kiezen uit 3 paar schoenen, dit gaat fout aflopen, dat weet ik nu al.Hoezo bespreken vrouwen dit soort dingen nou niet gewoon onderling?
En nee, geen pics.
Bij de BCC, Harense Smit hebben we hier niet helaas! Goed geluid wel, qua prijs-kwaliteit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OMG LH. Ik heb precies dezelfde speakers. Ik heb ze bij de Harense Smit gekocht. Jij?
Haha, mijn laptop is ook al ruim 2 jaar oud en heeft zijn beste tijden wel gehad, gelukkig draaide het het o zo stabiele windows XP wat hem toch nog een jaartje geeft. Het is vooral mijn scherm dat erg kut is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja ik vond Vista een prima OS, alleen mijn PC is toen stukgegaan wegens een kapot moederbord terwijl mijn PC al 2,5 jaar oud was toen![]()
Toen heb ik maar een nieuwe gekocht waar ook al gelijk Windows 7 op zat
Ik wilde vragen om pics van de schoenen, mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
Ik moet een vriendin helpen kiezen uit 3 paar schoenen, dit gaat fout aflopen, dat weet ik nu al.Hoezo bespreken vrouwen dit soort dingen nou niet gewoon onderling?
En nee, geen pics.
No offence, maar trage upload voor een webhost.quote:
quoted for epic failurequote:
YOU ARE A BANDWITH THIEFquote:
Even posten als dat kan. Ik bedoelde geen pics van de vriendin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen om pics van de schoenen, mag dat ook niet?
De downloadsnelheid bedoel je? Of echt upload?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
No offence, maar trage upload voor een webhost.
Inderdaad. Mijn vader had ze als eerste. Toen gingen mijn oude kapot (beetje te harde muziek enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij de BCC, Harense Smit hebben we hier niet helaas! Goed geluid wel, qua prijs-kwaliteit!
Ik houd van schoenennnn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even posten als dat kan. Ik bedoelde geen pics van de vriendin.
Download. Upload heb je waarschijnlijk niet via de webhost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
De downloadsnelheid bedoel je? Of echt upload?
Haha, de download gaat bij mij altijd rond de 1mbps wat best veel is aangezien ik hier geen glasvezel onder de grond heb, en ik woon ook nog in een oud flatje ('70). Upload is ook langzaam om die reden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Download. Upload heb je waarschijnlijk niet via de webhost.
Ik zei dat het eerste paar het mooiste was.quote:
Altijd fijn om te horenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Trouwens je mix klinkt goed Dalando
Ik heb hier zo'n design PC (iMacquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vader had ze als eerste. Toen gingen mijn oude kapot (beetje te harde muziek enzo) en kocht ik deze op aanraden van m'n pa. Komt inderdaad goed geluid uit.
Welke vrouw niet?quote:
Ja rustig, ik moet ze uploaden vanaf mijn mobiel het internet op.quote:
ga er nou nog ns heen.quote:
Ik had het over nectarquote:
Bij mij ging hij net 1.5 voordat hij klaar was. Noem ik nog steeds niet echt veel tbh. Wie is je host, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, de download gaat bij mij altijd rond de 1mbps wat best veel is aangezien ik hier geen glasvezel onder de grond heb, en ik woon ook nog in een oud flatje ('70). Upload is ook langzaam om die reden.
versio.nlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij ging hij net 1.5 voordat hij klaar was. Noem ik nog steeds niet echt veel tbh. Wie is je host, als ik vragen mag?
Oh, oké oké.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja rustig, ik moet ze uploaden vanaf mijn mobiel het internet op.
Hm, daar hoor je toch veelal positieve ervaringen over. Apart.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n design PC (iMac) in huis staan (woonkamer), daar past het ook wel mooi bij qua kleurstelling (zilvergrijs/zwart).
Als ik knap geluid wil dan gooi ik de surround set wel open, die heb ik trouwens nog nooit volledig open gehad, volgens mij barsten de ramen dan
komt door je UIquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Nectar het volgende:
JONGENS WAAROM IS HET ZO DRUK IN DIT TOPIC
Voor een studenthok inderdaad meer dan genoeg! Ze kunnen op zich ook best wat hebben!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb alleen deze speakertjes. Tot nu toe is dat genoeg hier in mijn kleine studentenhok
Ik heb het kleine pakketquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, daar hoor je toch veelal positieve ervaringen over. Apart.
Thanks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef yvonne het volgende:
Zeg, en ik kijk even naar Nectar en Nectar-achtigen, dat gekut met die smilies is vanaf nu afgelopen, ké?
Hallo Tante Yvonnequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef yvonne het volgende:
Zeg, en ik kijk even naar Nectar en Nectar-achtigen, dat gekut met die smilies is vanaf nu afgelopen, ké?
Omdat ik hoop dat ik op deze manier een stalker krijgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Aan iedereen die zijn status heeft verborgen : Waarom doe jullie dit ?
Mag niets uitmaken. Of er moeten honderden mensen tegelijk aan het lijntje van de server lopen te sjorren, maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb het kleine pakketEn trouwens iets van 8 mensen zijn nu nog aan het downloaden, dus misschien is hij ook gewoon een beetje druk
Hij is 8kb .html bestanden gewend
3 x niks hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
Eerste paar:
[ afbeelding ]
Tweede paar:
[ afbeelding ]
Derde paar:
[ afbeelding ]
Goed gedaan, echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ook rimshot.mp3 er op staan
http://dala
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag niets uitmaken. Of er moeten honderden mensen tegelijk aan het lijntje van de server lopen te sjorren, maar dat lijkt me wat onwaarschijnlijk op dit tijdstip.
ik ninja edittequote:
Hmm, ik ben niet zo'n fan van Uggs en things like that, maar die eersten vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
Eerste paar:
[ afbeelding ]
Tweede paar:
[ afbeelding ]
Derde paar:
[ afbeelding ]
Ja, snap ik, maar dat zijn van die 'luxe' dingen waar een student geen geld voor heeft of voor wilt uitgeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor een studenthok inderdaad meer dan genoeg! Ze kunnen op zich ook best wat hebben!
Ik ben zo'n audio-junk die tijdens films op de bank wil zitten trillen enzo
Haha boksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n fan van Uggs en things like that, maar die eersten vind ik ook niet echt geweldig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ook rimshot.mp3 er op staan
[..]
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |