Das jammer dat je dan zomaar verliefd raakt op anderen, maar ik zeg niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Jammer, ik ben al getrouwd met aight1.
verkapt kijkmijnlengtequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
Dillema hier! 1m83 en kleinste van mijn klas!
Waarom post jij mijn nummer op FOK! ?quote:
Oh zo, tering hé.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Voor ons wel.
Als je je zeepje laat vallen ziet Bubba het nog steeds op een heul andere manier hoor, dat jailbait.
Ik ben onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das jammer dat je dan zomaar verliefd raakt op anderen, maar ik zeg niets.
166quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Whut, ben ik dan echt de kleinste?
Kips, hoe lang ben jij?
Jij bent ECHTWAAR de kleinste. Ik bedoel. Wie is nou kleiner dan 1.68quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Omdatappel het volgende:
Whut, ben ik dan echt de kleinste?
Kips, hoe lang ben jij?
Hatersgaanhatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
166
En coban is 1,60, ze liegt
dwergmeisjesverzameltopicquote:
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!quote:
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom post jij mijn nummer op FOK! ?
Niet serieus op dat soort MK-posts reagerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!
oh oh oh kijk mij nou een meter drieëntachtig zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks verkapt! Ik ben de kleinste van mijn klas, hoe kan ik daar nou trots op zijn!
Lekker volwassen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh oh oh kijk mij nou een meter drieëntachtig zijn
HELA!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet serieus op dat soort MK-posts reageren
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
@ ragger: dat herinnerde ik me nog van een keer dat we het over uitgaansplekken hadden, in uvt of iets dergelijks.
@Patje: lang leve Duro, Pavo....Welke party?
Zie je wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
166
En coban is 1,60, ze liegt
Tip voor Jac0bus, niet op deze post in gaan.quote:
Goede wel. Thnx.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.
Stfuuuuu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent ECHTWAAR de kleinste. Ik bedoel. Wie is nou kleiner dan 1.68_!
Ik heb hem al toegevoegd aan mijn mensendieikmoetstalken-lijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Zodat jij alle chickies krijgt. Omdatappel, en MK bijvoorbeeld.
HELA? Wat voor krachtterm is dat dan?quote:
Nou sorry hoor, dat ik bij jailbait niet gelijk aan een gozer denk die het zeepje laat vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het duurde wel een tijdje tot het doordrong, ik moest het bijna uit gaan leggen
Man ik zag de aftermovie daarvan en ik had plots zin om er heen te gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.html
Dan niet quote me niet jij kutuserquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tip voor Jac0bus, niet op deze post in gaan.
Harde line-up.quote:Line-up
Technoboy (2hrs set)
Zany
Vortex
Clive King
Toyax
Derb aka Hennes & Cold
Beholder
MC Da Syndrome
Ziet er goed uit! Jammer dat het zo kort na Awake en voor Oud en Nieuw is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/n(...)le-met-remember.html
Hela Curryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
HELA? Wat voor krachtterm is dat dan?
APPELTJE LIEF ZIJN VOOR ELKAAR.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zie je, PAK AAN JIJ JIJ JIJ SCHAVUIT
Ik ga er wel heen denk ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Man ik zag de aftermovie daarvan en ik had plots zin om er heen te gaan_!
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
Ik hou van kleine meisjes. Kleine meisjes zijn schattig. En schattig meisjes hebben schattige tietjes, en schattige tietjes
Ewa, jij hier?quote:
Wat nou, jij moet je er niet mee bemoeien.quote:
Nou, de hint "Bubba" kon je toch niet over het hoofd zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dat ik bij jailbait niet gelijk aan een gozer denk die het zeepje laat vallen.
Appelenslof.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, excuus, ik schoot even uit mijn appelenslof.
Ja, maar het duurde even voordat ik aan de tweede definitie van het woord 'jailbait' dacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, de hint "Bubba" kon je toch niet over het hoofd zien?![]()
Verder no offense natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik toonde alleen maar mijn emoties.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat nou, jij moet je er niet mee bemoeien.
Sorry. Deed het pijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Appelenslof.
Ik moest lachen.
quote:
quote:
quote:
Ik post het één keer in UDOWU...quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
Poll: Wat voor een tietenman ben jij?
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
AAAquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar het duurde even voordat ik aan de tweede definitie van het woord 'jailbait' dacht.![]()
Oh, daar heb ik het niet eens van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik post het één keer in UDOWU...
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duurt vaak langer, ik maak het vaak ook veel te onduidelijk
Gast, dat zijn geen cupmaten hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jaaaatoooooooookkkkkk ik zag hem in de actieve topiclist voorbij komen.quote:
Baggeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik post het één keer in UDOWU...
Dat is geen bagger hoor.quote:
ja kweenie hoor enigse borsten die ik gezien heb zijn mamasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, dat zijn geen cupmaten hoor.
Had gewoon gezegd: 'Maar als Bubba ziet dat jij het zeepje heb laten vallen, vindt hij jou toch echt jailbait.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duurt vaak langer, ik maak het vaak ook veel te onduidelijk
Hehehe, het is te merken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Opdekop het volgende:
[..]
jaaaatoooooooookkkkkk ik zag hem in de actieve topiclist voorbij komen.
still spamming obviously!
Sparxxquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je op Youtube opzoeken: bubba
Denken dat de wereld om jou draait.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ik er niet tussenstond was het wel beetje bagger.
Als je er cijfers bij post, dan is het wat logischer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja kweenie hoor enigse borsten die ik gezien heb zijn mamas
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Had gewoon gezegd: 'Maar als Bubba ziet dat jij het zeepje heb laten vallen, vindt hij jou toch echt jailbait.'
Ik heb op plastic gestemd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:16 schreef Nectar het volgende:
• AAA
• AA
• A
• B
• C
• DD en alles groter.
• Plastic tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel, omdat ik er niet tussenstond was het wel beetje bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |