quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze een net en degelijk meisje was.MK heeft gelijk, dat weet je toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rb bedankt, daar gaat mijn reputatie.
Geruststelling ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoor
Ik mag kusjes geven wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
Knuffels schijnen te werken bij Marokip.
Oeh oeh mag ik een kusje krijgenquote:
Alles wat beweegt doet smeg een slotje op.quote:
mijn schildpadjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
mijn kater hij heet brunoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
Vol met bier en vol harde muziek ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Als Smegmanus de TT niet leuk vindt zou hij ook een slotje op zijn username moeten doen.quote:
* Dalando pruillip allesquote:
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?quote:
Of Mohammed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?
Oh. Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee volgensmij mag je huisdieren niet naar heiligen vernoemen ofzo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
MK die haar kat naar Bruno Mars vernoemt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
MK die haar kat naar Bruno Mars vernoemt.
quote:
quote:
quote:
Alsnog spijt me heel erg ik voel me zielig dat ik jou beledigd hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geeft niet kan je niet weten joh
Jij was hier toch de schattige?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wilde mijn kat eerst Alladin noemen.___!
quote:
Geeft niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alsnog spijt me heel erg ik voel me zielig dat ik jou beledigd heb![]()
![]()
:@:@:@:@:@:@:@:@
Mag niet, Allah dinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wilde mijn kat eerst Alladin noemen.___!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
Mijn eerste goudvis heette bobbeltje.
quote:
Me mattie utreg & alphen 1 bam in je facequote:
Wat heb je nou weer opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn hond heet Chivas, vernoemd naar de whisky Chivas Regal.
Was het toevallig een goudvis?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had een vis hij heette Goudje
Nee, zij was de leuke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet! MK is hier de schattig!
Ezechielk, hoe staat het leven ouwe bierdrinkende, gabberende Ajacied?quote:
Dan heb je het fout.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, check haar signature eens.
relnichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reargeren dat maakt het nog grappiger
Ojaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dalando?
Waarom bande je mij uit de Tinychat laatst?
Ja, prima. Al bierdrinkend luisterend naar zware bassdreunen uit mijn speakers. En aldaar in het immer gevaarlijke dorp genaamd Utreg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ezechielk, hoe staat het leven ouwe bierdrinkende, gabberende Ajacied?
Alle goede ideeen beginnen met nespressoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dalando?
Waarom bande je mij uit de Tinychat laatst?
leugensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alle goede ideeen beginnen met nespresso
Het gaat hier helemaal prima. Helaas niet drinkende uit een Hertog Jan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, prima. Al bierdrinkend luisterend naar zware bass uit mijn speakers. En aldaar in het immer gevaarlijke dorp genaamd Utreg?
En dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet! MK is hier de schattige!
Dit is ook mijn laatste hoor. Morgen weer werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal prima. Helaas niet drinkende uit een Hertog Jan.
Ninja edit ftwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste hoor. Morgen weer werken.
Maar, een tijdje weg geweest of heb ik je gewoon niet gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |