quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze een net en degelijk meisje was.MK heeft gelijk, dat weet je toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rb bedankt, daar gaat mijn reputatie.
Geruststelling ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoor
Ik mag kusjes geven wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
Knuffels schijnen te werken bij Marokip.
Oeh oeh mag ik een kusje krijgenquote:
Alles wat beweegt doet smeg een slotje op.quote:
mijn schildpadjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
mijn kater hij heet brunoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
Vol met bier en vol harde muziek ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Als Smegmanus de TT niet leuk vindt zou hij ook een slotje op zijn username moeten doen.quote:
* Dalando pruillip allesquote:
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?quote:
Of Mohammed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waarom geef jij je kater een westerse naam? En noem je 'm niet Bilal ofzo?
Oh. Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee volgensmij mag je huisdieren niet naar heiligen vernoemen ofzo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
MK die haar kat naar Bruno Mars vernoemt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
MK die haar kat naar Bruno Mars vernoemt.
quote:
quote:
quote:
Alsnog spijt me heel erg ik voel me zielig dat ik jou beledigd hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geeft niet kan je niet weten joh
Jij was hier toch de schattige?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wilde mijn kat eerst Alladin noemen.___!
quote:
Geeft niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alsnog spijt me heel erg ik voel me zielig dat ik jou beledigd heb![]()
![]()
:@:@:@:@:@:@:@:@
Mag niet, Allah dinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wilde mijn kat eerst Alladin noemen.___!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
Mijn eerste goudvis heette bobbeltje.
quote:
Me mattie utreg & alphen 1 bam in je facequote:
Wat heb je nou weer opquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn hond heet Chivas, vernoemd naar de whisky Chivas Regal.
Was het toevallig een goudvis?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had een vis hij heette Goudje
Nee, zij was de leuke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet! MK is hier de schattig!
Ezechielk, hoe staat het leven ouwe bierdrinkende, gabberende Ajacied?quote:
Dan heb je het fout.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, check haar signature eens.
relnichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik wist dat je zo ging reargeren dat maakt het nog grappiger
Ojaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dalando?
Waarom bande je mij uit de Tinychat laatst?
Ja, prima. Al bierdrinkend luisterend naar zware bassdreunen uit mijn speakers. En aldaar in het immer gevaarlijke dorp genaamd Utreg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ezechielk, hoe staat het leven ouwe bierdrinkende, gabberende Ajacied?
Alle goede ideeen beginnen met nespressoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dalando?
Waarom bande je mij uit de Tinychat laatst?
leugensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Alle goede ideeen beginnen met nespresso
Het gaat hier helemaal prima. Helaas niet drinkende uit een Hertog Jan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, prima. Al bierdrinkend luisterend naar zware bass uit mijn speakers. En aldaar in het immer gevaarlijke dorp genaamd Utreg?
En dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet! MK is hier de schattige!
Dit is ook mijn laatste hoor. Morgen weer werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal prima. Helaas niet drinkende uit een Hertog Jan.
Ninja edit ftwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste hoor. Morgen weer werken.
Maar, een tijdje weg geweest of heb ik je gewoon niet gezien?
sawwhatudid.jpgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste hoor. Morgen weer werken.
Maar, een tijdje weg geweest of heb ik je gewoon niet gezien?
quote:
Jewaids.quote:
12, wat anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier in UDOWO?
11quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
ik ben 6quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Geen idee, maar ik ben 17.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
62quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
15/16quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
watjijhaten.mpgquote:
Ik ben 19,8 jaar oud.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:
hey ik ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben 17,5
17 feb ben ik jarig
niet vergeten
Ik schrijf het meteen in mijn agenda.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben 17,5
17 feb ben ik jarig
niet vergeten
free¤99999999999k.exequote:
En wanneer jij jarig?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik schrijf het meteen in mijn agenda.
Zal ik onthouden. Vergeet mij niet dan he: 29 februariquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben 17,5
17 feb ben ik jarig
niet vergeten
Dementie ditdat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben 17,5
17 feb ben ik jarig
niet vergeten
Nee, tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg echt?ik dacht dat jij 20 was ofzo
Ik zal het proberen niet te vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnxal ben ik pas in december echt jarig
idd de triestheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Ik ben even schijten en er staat gelijk 50 reacties bij.
Ik ben gewoon fucking ouder dan jij bent.quote:
toomuchinfoooooquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
en je gedraagd je fucking jonger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fucking ouder dan jij bent.
Ik neem dan altijd mijn mobiel meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt, grappenman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik neem dan altijd mijn mobiel mee
Hierboven sprak ik de waarheid, en niets anders dan de waarheid.quote:
Hey jij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
Deze gegevens moet ik even verwerken in mijn FokUserDatabase.txt.
'Sup Appeltjequote:
Lueken garpje meisje.quote:
Koel dan kun je wat meer kopen in ze winkel mag ik op je verjaardag komen, dan ben je toch legaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens jongens jongens ik ben al bijna achttiennnn.
Dit is geen, ik herhaal geen, antwoordquote:
Maar daarvoor nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hierboven sprak ik de waarheid, en niets anders dan de waarheid.
Voortaan zal ik niet meer tegen je liegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Maar daarvoor nietEN IK GELOOFDE JE
man en dan met een mijsjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is geen, ik herhaal geen, antwoord
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Koel dan kun je wat meer kopen in ze winkel mag ik op je verjaardag komen, dan ben je toch legaal?
Hoera.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef Dalando het volgende:
En OA dan mag je ook belasting gaan betalen!
wat nouquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, kom maar langs.
FOK!party at my house.___!
Uiteraard, ik lees dan de krant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, grappenman.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voortaan zal ik niet meer tegen je liegen.
Aaaawhhhh!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef Omdatappel het volgende:
Jongens jongens jongens ik ben al bijna achttiennnn.
Op Lompehork na dan want die is 12.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie liegen als de pest
Iedereen hier is 50+
Precies andersom, niet zoveel 'down'.quote:
Oja klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Op Lompehork na dan want die is 12.
ik ben 42quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie liegen als de pest
Iedereen hier is 50+
Mag ik nu je nummer?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, ik lees dan de krant.
Ik sinds 2003. Als ik het goed uitreken uit mijn hoofd.quote:
En de kinderen worden oud enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
42, 5 september alweer 43. De jaren vliegen voorbij
Jij bent gewoon jaloers, omdat je een oud wijf van 20 bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je een oud wijf van 20 bent!Ik ben tenminste nog jong.
Ik ben 17 mi mangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht.quote:
het spijt onsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Zolder het volgende:
Is dat UDOWA nou nog niet overzal de nachtbagger dan voorgoed verdwijnen? Het is al dagen niks meer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, omdat je een oud wijf van 20 bent!Ik ben tenminste nog jong.
Is dat al oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ik ben toch al groot genoeg om dit te lezen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef coban het volgende:
[..]
Niet voor jouw oogjes geschikt. Hup naar bed
FAWAKA OEEEH ofzoquote:
Spannend hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
Ik zit nu, NU! een mix te draaien, ik post 'em wel later op in UDOWU en of nachtbagger.
Misschien interessant voor Ragbroeder om te horen dat er voor het grootste gedeelte alleen maar Hardstyle in zit.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar ik ben toch al groot genoeg om dit te lezen?
Dan ben je jaloers, omdat ik meer rechten heb dan jij!quote:
Yo ezquote:
oh..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien interessant voor Ragbroeder om te horen dat er voor het grootste gedeelte alleen maar Hardstyle in zit.
Ja idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Omdatappel het volgende:
Kips, even oud alles, wij zijn voorbestemd.
Kutwijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou geweldig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben je jaloers, omdat ik meer rechten heb dan jij!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien interessant voor Ragbroeder om te horen dat er voor het grootste gedeelte alleen maar Hardstyle in zit.Oude tijden
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
42 is eindbaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd.
17 jarigen ruleren.![]()
![]()
Het correcte antwoord is 'A boeng, favi.'quote:
Als ik het correct spel, mijn Papiamento is niet zo goed.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 2 meiden op FOK! waar ik mee chill zijn allebei even oud en voor elkaar voorbestemd nu ben ik gefrustreerdSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Dus MK is 17, coban is 17 en omdatappel is 17. Jailbait!![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Typ dan ook gewoon Nederlands, gekkie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is 'A boeng, favi.'
Als ik het correct spel, mijn Papiamento is niet zo goed.![]()
![]()
Ik stuur hem wel door.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik eigenlijk ookquote:
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Tsjoban is 18quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
owowowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor Bubba ben jij jailbaitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
Jij verdient billenkoek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar, ik kijk overal toch wel overheen.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
'Lekker, met jou?'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Typ dan ook gewoon Nederlands, gekkie.
En dan antwoord je 'Rustig man, rustig.', waarna je hem de boks geeft.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ergens in de 1.80, weet het niet preciesquote:
Ik ben 18 en dus geen jailbait meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
En voor Bubba ben jij jailbait
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja idd.
17 jarigen ruleren.Omdat peer.![]()
Coban is verliefd op mij.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nog meer mensen die een hekel aan mij hebben? Ik heb namelijk geen idee meer wie mij mag en wie niet. Ik moet alles even oriënteren.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
1.74 volgens mijn oude ID kaartSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik ben wel ouder, dat weet ik dan weer wel.quote:
Hopelijk ook wat classisc hardstyle?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien interessant voor Ragbroeder om te horen dat er voor het grootste gedeelte alleen maar Hardstyle in zit.![]()
Oh da's ook lang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ergens in de 1.80, weet het niet precies
Maar BBQ is 2.05![]()
![]()
Nee ik adoreer je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
Nog meer mensen die een hekel aan mij hebben? Ik heb namelijk geen idee meer wie mij mag en wie niet. Ik moet alles even oriënteren.![]()
Ik zou voor 1 en 2 gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
Dus MK is 17, coban is 17 en omdatappel is 17. Jailbait!
Omdat peer.![]()
Jij bent gewoon oké imo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
Nog meer mensen die een hekel aan mij hebben? Ik heb namelijk geen idee meer wie mij mag en wie niet. Ik moet alles even oriënteren.
Mijn paspoort zegt echt 1.81 wat
Mensen die in de Beurs komen zijn sowieso konings.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Ragboer het volgende:
Nog meer mensen die een hekel aan mij hebben? Ik heb namelijk geen idee meer wie mij mag en wie niet. Ik moet alles even oriënteren.![]()
![]()
5 november feestje met earlyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hopelijk ook wat classisc hardstyle?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh da's ook lang.
Maar BBQ is 2.05![]()
![]()
Kleinequote:Ik hou van kleine meisjes, omdat ze schattig zijn.
3 dagen geleden.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Natuurlijk wel. Ik ben een man van mijn woord, ik verwacht het ook van anderen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Euh....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mensen die in de Beurs komen zijn sowieso konings.![]()
![]()
En jij bent?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
1.86
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Bubba denkt daar heel anders overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben 18 en dus geen jailbait meer.![]()
![]()
Schattig is toch friendzone, ditdat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
KleineIk hou van kleine meisjes, omdat ze schattig zijn.
Omdat peer.![]()
De definitie van jailbait is toch minderjarige personen die seksueel aantrekkelijk zijn, maar strafbaar zijn om te neuken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bubba denkt daar heel anders overGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben een man van mijn woord, ik verwacht het ook van anderen.Ahw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0653746997Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
1.88 volgens mijn ID kaart.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Als meisje tegen jongen zegt wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schattig is toch friendzone, ditdat?![]()
![]()
Oh, ik snap dat nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als meisje tegen jongen zegt wel.
Omdat peer.![]()
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit ik in de ontkenningsfase.![]()
NEE VERDOMME KUT IK FAALDE HARD DOORDAT AAN HET FOKKEN WAS WAT IS DITSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Wat gebeurtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
NEE VERDOMME KUT IK FAALDE HARD DOORDAT AAN HET FOKKEN WAS WAT IS DIT![]()
![]()
Klopt. Voor ons wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
De definitie van jailbait is toch minderjarige personen die seksueel aantrekkelijk zijn, maar strafbaar zijn om te neuken?
Als je je zeepje laat vallen ziet Bubba het nog steeds op een heul andere manier hoor, dat jailbait.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: