quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze een net en degelijk meisje was.MK heeft gelijk, dat weet je toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rb bedankt, daar gaat mijn reputatie.
Geruststelling ditquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind je nogsteeds even liev als daarvoor hoor
Ik mag kusjes geven wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
Knuffels schijnen te werken bij Marokip.
Oeh oeh mag ik een kusje krijgenquote:
Alles wat beweegt doet smeg een slotje op.quote:
mijn schildpadjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
mijn kater hij heet brunoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt er een knuffel van me? Mijn knuffels zijn heel warm en vol met liefde...
Vol met bier en vol harde muziek ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |