SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
2.1 miljoen naar Belgie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Zal om en nabij de 1 mln naar zijn oude club gaan.
Hebben ze 11 mln om te investeren. 5 voor Fer en dan met 6 Tadic of Assaidi halen lukt niet.
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
2.1 miljoen naar Belgie.
1.2 miljoen naar zaakwaarnemers e.d.
0.6 miljoen naar opleidingsclubs
---------------------------------------------------
12- 3.9 miljoen= 8.1 miljoen om zelf te investeren.
Ik dank jullie voor de aandacht.
En 8.1 miljoen-5 miljoen wat Twente heeft betaald voor Ruiz = 3,1 miljoen winst voor één van de beste spelers van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
2.1 miljoen naar Belgie.
1.2 miljoen naar zaakwaarnemers e.d.
0.6 miljoen naar opleidingsclubs
---------------------------------------------------
12- 3.9 miljoen= 8.1 miljoen om zelf te investeren.
5 miljoen wordt er voor Fer neergelegd trouwens, in één keer. Daar waar Fulham wel met termijnen zal werken.
Ik dank jullie voor de aandacht.
Volgens mij was het doorverkoop toch in het geval Ruiz en geen winstpercentage? Maar dat was dus 10% + 2,5 % voor elk seizoen dat Ruiz bij Twente speelde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.
Opleidingsvergoeding komt doorgaans op rekening van de kopende club.
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.
Opleidingsvergoeding komt doorgaans op rekening van de kopende club.
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Vork87 het volgende:
[..]
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezocht
En denk niet dat ze de volledige 5 miljoen van Fer van de nkomsten van de Ruiz transfer nodig zullen zijn
Maar desalniettemin zullen ze denk ik niet met een Assaidi aan komen zetten, helaas:(
Alle Nederlandse clubs zullen dat nu nog doen. En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.
Standaard is t over de winst. Niemand doet dat t over het gehele bedrag. De kopende club neemt anders een te groot risico bij de verkoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was het doorverkoop toch in het geval Ruiz en geen winstpercentage? Maar dat was dus 10% + 2,5 % voor elk seizoen dat Ruiz bij Twente speelde.
Je hebt gelijk trouwens wat betreft dat laatste.
Dat geloof ik ook best, maar sowieso zijn die friezen stug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.
En ik dacht dat hij nu 3 seizoenen bij twente speelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Vork87 het volgende:
[..]
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezocht
En denk niet dat ze de volledige 5 miljoen van Fer van de nkomsten van de Ruiz transfer nodig zullen zijn
Maar desalniettemin zullen ze denk ik niet met een Assaidi aan komen zetten, helaas:(
Maar Heerenveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs zullen dat nu nog doen. En terecht natuurlijk.
HeereNveen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar Heereveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar Heereveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.
Ik denk ook dat Twente eerder hem zal halen dan een Tadic of Assaidi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef daftme het volgende:
Haal dan Narsingh. Een stuk goedkoper en een gokje waard denk ik.
jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Do 15 september is dus Fulham - FC Twente. Ruiz mag niet mee doen toch?
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:50:58Dus Jan van Halst verkoopt Ruiz, en gaat dan naar Ajax. Ik ruik een belangenverstrengelingetje. Kleintje maar, hoor. #twente #ruiz #ajax reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef Caland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:50:58Dus Jan van Halst verkoopt Ruiz, en gaat dan naar Ajax. Ik ruik een belangenverstrengelingetje. Kleintje maar, hoor. #twente #ruiz #ajax reageer retweet
Of het is nog een laatste poging van zijn zaakwaarnemer om alsnog Feijenoord overstag te laten gaan.quote:Zaakwaarnemer: Fer wil niet meer naar FC Twente
31 augustus 2011
De zaakwaarnemer van Leroy Fer, Rob Jansen, meldt in het Algemeen Dagblad dat hij gisterenmorgen al Feyenoord heeft laten weten dat zijn pupil geen belangstelling meer heeft voor een overgang naar FC Twente. 'Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. Wij zetten er een punt achter. Fer maakt het seizoen af bij Feyenoord en is daarna transfervrij. De clubs hebben lang genoeg de tijd gehad om tot een akkoord te komen. Leroy wil zich concentreren op Jong Oranje en Feyenoord. Hij zal de club pas na het seizoen verlaten.'
Die moet dan nog uit de VS komen. Zal wel niet meer lukken vandaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:01 schreef NightDream het volgende:
Is Pappa helemaal niet meer in beeld?
Volgens dezelfde bron:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:32 schreef Frutsel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-FC-Twente.dhtml
Fer alsnog naar twente
Fax?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef andre347 het volgende:
[..]
Die moet dan nog uit de VS komen. Zal wel niet meer lukken vandaag.
VI meldt het dus het is zo goed als zekerquote:Feyenoord zwicht voor ultiem Twente-bod op Fer
31/08/2011 11:38
Aan de transfersoap rond Leroy Fer is na lang touwtrekken een einde gekomen. De middenvelder tekent een meerjarig contract bij bekerwinnaar FC Twente.
Twente-voorzitter Joop Munsterman liet gisteren al weten dat Feyenoord een bod van de Enschedese club had ontvangen dat de Rotterdammers niet konden weigeren. Vandaag bevestigt Feyenoord het vertrek van Fer. Naar verluidt ontvangt Feyenoord vijf miljoen euro en kan dat bedrag nog verder oplopen.
Met de komst van Fer lijkt Twente vooruit te lopen op het vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham. De Costa Ricaan is nog altijd in Londen.
Manager algemene zaken Jan van Halst, die gisteren overigens zelf zijn vertrek bij Twente kenbaar maakte, liet tegenover de BBC weten dat de gesprekken over een transfer in een vergevorderd stadium zitten. 'We verwachten tot een akkoord te komen, maar er is nog niets zeker.'
Geen probleem, graag gedaanquote:
Hij mag wel spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:17 schreef Stienn het volgende:
Fctwente.net meld dat wanneer ruiz naar Fulham gaat hij niet mee mag doen tegen Twente!!
Saillant detail is dat Fulham in de Europa League een van de tegenstanders van FC Twente is. Mocht Ruiz daadwerkelijk de overstap maken dan is hij echter niet speelgerechtigd voor de club in Europese wedstrijden volgens artikel 18.07 van de Regulations of the UEFA Europa League 2011/12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |