SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
2.1 miljoen naar Belgie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Zal om en nabij de 1 mln naar zijn oude club gaan.
Hebben ze 11 mln om te investeren. 5 voor Fer en dan met 6 Tadic of Assaidi halen lukt niet.
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
2.1 miljoen naar Belgie.
1.2 miljoen naar zaakwaarnemers e.d.
0.6 miljoen naar opleidingsclubs
---------------------------------------------------
12- 3.9 miljoen= 8.1 miljoen om zelf te investeren.
Ik dank jullie voor de aandacht.
En 8.1 miljoen-5 miljoen wat Twente heeft betaald voor Ruiz = 3,1 miljoen winst voor één van de beste spelers van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
2.1 miljoen naar Belgie.
1.2 miljoen naar zaakwaarnemers e.d.
0.6 miljoen naar opleidingsclubs
---------------------------------------------------
12- 3.9 miljoen= 8.1 miljoen om zelf te investeren.
5 miljoen wordt er voor Fer neergelegd trouwens, in één keer. Daar waar Fulham wel met termijnen zal werken.
Ik dank jullie voor de aandacht.
Volgens mij was het doorverkoop toch in het geval Ruiz en geen winstpercentage? Maar dat was dus 10% + 2,5 % voor elk seizoen dat Ruiz bij Twente speelde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.
Opleidingsvergoeding komt doorgaans op rekening van de kopende club.
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
2.1? Las net 10%. dat gaat dus om 10% van het bedrag dat er meer wordt betaald dan twente betaalde.
Opleidingsvergoeding komt doorgaans op rekening van de kopende club.
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Vork87 het volgende:
[..]
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezocht
En denk niet dat ze de volledige 5 miljoen van Fer van de nkomsten van de Ruiz transfer nodig zullen zijn
Maar desalniettemin zullen ze denk ik niet met een Assaidi aan komen zetten, helaas:(
Alle Nederlandse clubs zullen dat nu nog doen. En terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.
Standaard is t over de winst. Niemand doet dat t over het gehele bedrag. De kopende club neemt anders een te groot risico bij de verkoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was het doorverkoop toch in het geval Ruiz en geen winstpercentage? Maar dat was dus 10% + 2,5 % voor elk seizoen dat Ruiz bij Twente speelde.
Je hebt gelijk trouwens wat betreft dat laatste.
Dat geloof ik ook best, maar sowieso zijn die friezen stug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heereveen gaat de absolute hoofdprijs voor hem vragen, reken daar maar op.
En ik dacht dat hij nu 3 seizoenen bij twente speelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef Vork87 het volgende:
[..]
+ 2.5 % per gespeeld seizen had net geloof ik iemand opgezocht
En denk niet dat ze de volledige 5 miljoen van Fer van de nkomsten van de Ruiz transfer nodig zullen zijn
Maar desalniettemin zullen ze denk ik niet met een Assaidi aan komen zetten, helaas:(
Maar Heerenveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs zullen dat nu nog doen. En terecht natuurlijk.
HeereNveen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar Heereveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar Heereveen al helemaal. Als Heereveen Assaidi kwijt raakt zijn ze helemaal niks meer.
Ik denk ook dat Twente eerder hem zal halen dan een Tadic of Assaidi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef daftme het volgende:
Haal dan Narsingh. Een stuk goedkoper en een gokje waard denk ik.
jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Do 15 september is dus Fulham - FC Twente. Ruiz mag niet mee doen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |