quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Nu al geen doorzettingsvermogen/ discipline. En dat wil bij Defensie?
Ik eet geen chips en snoep al helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja... Zeg dan niet dat je bij Defensie wil en neem dan niet een militaire usericon als je liever op de bank chips vretend vadsig wordt. Je hebt het zelf in de hand.
Beter dan Rave kun je natuurlijk nooit worden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik hou mezelf goed in vorm en sport regelmatig. Moet natuurlijk wel sexy breed zijn en blijven haha.
Hij is scherp, die Cobraquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter dan Rave kun je natuurlijk nooit worden.
En na deze post kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Maar niet alle aannames zijn fuckups.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik eet geen chips en snoep al helemaal niet.![]()
Maar ga gerust verder met je aannames. Nooit bij Defensie geleerd: "assumption is the mother of all fuckups"?
Hell, dat heb ik zelfs geleerd als nukubu in het "nietszeggende burgerleven"!
Er staat ook niet dat alle aannames fuckups zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Maar niet alle aannames zijn fuckups.
En alsjeblieft, hou op met 'nukubu'. Wat een ontzettend fout woord is dat. En hoezo doe je nietszeggende burgerleven tussen aanhalingstekens?
Je kan het Feedback topic even checken...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:12 schreef Vortix het volgende:
En weer terug in de bewoonde wereld. Iets gemist?
Klopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter dan Rave kun je natuurlijk nooit worden.
Hoe ging het PC'tje spelen.. I'm eager to hear!quote:
Hadden we hier geen popcorn-icoontje?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja... Zeg dan niet dat je bij Defensie wil en neem dan niet een militaire usericon als je liever op de bank chips vretend vadsig wordt. Je hebt het zelf in de hand.
Ja godver als ik popcorn eet dan word ik nog vadsiger!!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hadden we hier geen popcorn-icoontje?
JA! VADSIG VARKEN!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja godver als ik popcorn eet dan word ik nog vadsiger!!!!!![]()
![]()
Pffff, zou ik eens moeten proberen te zeggen, zou ik meteen minstens 5 notes aan m'n broek hebben hangen.quote:
De:quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Pffff, zou ik eens moeten proberen te zeggen, zou ik meteen minstens 5 notes aan m'n broek hebben hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |