Lijkt Defensie wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:30 schreef Sloggi het volgende:
Op de motor naar Nijmegen, ik moet (geloof het of niet) de verklaring dat ik mijn bul heb aangevraagd van het ene naar het andere secretariaat brengen.
Misschien in het topic waar je om die foto's vroeg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:03 schreef rubje het volgende:
is er al een foto-impressie van 1 vd def leden van de reunie die gisteren is gehouden van 60 jaar KMS?
Waarom ben je zo gebrand op die foto's? Wil je weer een heksenjacht beginnen ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:03 schreef rubje het volgende:
is er al een foto-impressie van 1 vd def leden van de reunie die gisteren is gehouden van 60 jaar KMS?
Want!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Esses het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-perfectionist.html
Zou hetquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gebrand op die foto's? Wil je weer een heksenjacht beginnen ofzo.
quote:
quote:
Dat zijn toch die beesten die zo stinken als je ze kapot mept?quote:
Weet niet. Erasmo schreeuwt er ineens omquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die beesten die zo stinken als je ze kapot mept?
En stinken ze als je ze kapot mept?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef Erasmo het volgende:
Ja ik heb opeens allemaal wantsen op mijn snijplank
Hebben hebben hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:22 schreef Esses het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-perfectionist.html
Begin jij ook al!?quote:
Ja!quote:
Nou drie keer danquote:
Ik heb mezelf voorgehouden om vanavond ook weer eens te gaan... ben 2 weken niet geweestquote:
Je bent vorige week toch geweest?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgehouden om vanavond ook weer eens te gaan... ben 2 weken niet geweest*schaam schaam*
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent vorige week toch geweest?
Of ben je na het posten dat je zou gaan toch niet geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |