Zijn uiteindelijk wat crackertjes geworden met filet americainquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet doen ! word je dik van
Start sporten, stop chips !
Kijk dat is instelling!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Braamyo het volgende:
@sam: Ik zit alweer 4 weken aan mijn berugte grafsars en nog weiger ik mijn titel als pelotons snelste af te staan
sars, whut?!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:18 schreef Braamyo het volgende:
@sam: Ik zit alweer 4 weken aan mijn berugte grafsars en nog weiger ik mijn titel als pelotons snelste af te staan
gewoon een griepjequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
sars, whut?!
Maar ik dacht meer van: ik heb geen zin om nog langer met die hoest rond te lopen.
Dus eerst maar is uitzitten en daarna wel weer om de dag hardlopen.. maar het gaat niet echt over.
Hardlopen kan dag en nacht, daar hoef je echt niet gezond voor te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
sars, whut?!
Maar ik dacht meer van: ik heb geen zin om nog langer met die hoest rond te lopen.
Dus eerst maar is uitzitten en daarna wel weer om de dag hardlopen.. maar het gaat niet echt over.
Vanuit wetenschappelijk standpunt bekijk ik dat andersquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hardlopen kan dag en nacht, daar hoef je echt niet gezond voor te zijn
Sporten is gezond...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Graf griep die de laatste keer 11 weken aan een stuk aan hield
quote:
Griep en verkoudheid zijn toch wel echt verschillende dingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
In het Engels noemen ze het schertsend "manflu"...
Griep is echt met vette koorts etcetera. Waar jullie het over hebben is gewoon een verkoudheid die niet over gaat..
Dank uquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
The mighty interwebzz
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Griep en verkoudheid zijn toch wel echt verschillende dingen
Worden door verschillende virussen veroorzaakt, verschillende symptomen, etc.
Ik bedoel meer van: als iemand zegt dat ie griep heeft, maar het bijvoorbeeld niet heel erg is met vette koorts, zoals jij zegt dan kan het nog steeds griep zijn en niet verkoudheid. Maar wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen![]()
Ik heb ook zeer goede medische kennis!
Ik studeer wiskunde maar ik heb mijn roeping gemist en zou eigenlijk geneeskunde moeten doen....quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: als iemand zegt dat ie griep heeft, maar het bijvoorbeeld niet heel erg is met vette koorts, zoals jij zegt dan kan het nog steeds griep zijn en niet verkoudheid. Maar wat studeer je dan?
Hahaquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik studeer wiskunde maar ik heb mijn roeping gemist en zou eigenlijk geneeskunde moeten doen....
Als ik rijk mocht worden ga ik het alsnog doen!
Utrecht. Maar dit jaar even niet. O.a. even sparen voor volgend studiejaar enzo!quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Ik studeer medische biologie aan de Radboud. Waar studeer je wisk.?
Oja. Waarom wiskunde in godsnaamquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Utrecht. Maar dit jaar even niet. O.a. even sparen voor volgend studiejaar enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |