Hey popje.quote:
en je kamerquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:23 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb geen loonstrookje bij de hand nu, maar wat brengt het nu eigelijk meer op , als je zelfstandig woont.. de vergoedingen zijn toch enkel voedingskosten vergoeding en dagelijks reizen ?
Voedingskosten, je betaald geen huisvesting meer (dus iets van 60,- euro in de maand die je niet hoeft te betalen) vergoeding dagelijkse reizen, indien je binnen 45 km van de dienstdoende kazerne woont. anders woon/werk verkeer, heen en terug reis.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:23 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb geen loonstrookje bij de hand nu, maar wat brengt het nu eigelijk meer op , als je zelfstandig woont.. de vergoedingen zijn toch enkel voedingskosten vergoeding en dagelijks reizen ?
Scheelde voor mij behoorlijk wat, maarja ik rij dan ook 250 km om op het werk te komenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:23 schreef Pumatje het volgende:
Noot: Afhankelijk of er slaapgelegenheid voor je is op die kazerne.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Voedingskosten, je betaald geen huisvesting meer (dus iets van 60,- euro in de maand die je niet hoeft te betalen) vergoeding dagelijkse reizen, indien je binnen 45 km van de dienstdoende kazerne woont. anders woon/werk verkeer, heen en terug reis.
Ook dat, mja in dat geval denk ik dat iedere regel dermate onderheven is aan notes dat we een topic per regel nodig hebben om alle notes te besprekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Noot: Afhankelijk of er slaapgelegenheid voor je is op die kazerne.
Oh oke ik dacht ook de gebruikelijke 48uur moestquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef Braamyo het volgende:
@thaboel; buik kun je in princiepe iedere dag trainen als je eens in de 6 dagen maar een rustdag houd want buik heeft maar een herstel periode van 24 uur nodig.
Het is niet en en. Dagelijks reizen en voedingskosten kunnen niet. Als jij een eigen woning hebt en je gaat dagelijks op en neer krijg je alleen je dagelijkse reiskosten. Voedingskosten heb je alleen recht op als je binnenslaper bent, maar dan krijg je je reiskosten wekelijks vergoed (1 X heen en terug reis per week). De bedragen moet je ff voor in de MP bundel duiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:23 schreef Pumatje het volgende:
Ik ken er nog 1...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Erasmo het volgende:
Scheelde voor mij behoorlijk wat, maarja ik rij dan ook 250 km om op het werk te komen
Het is nog best lastig om rond te komen in het begin als je ¤894,67 per maand verdient, van ver komt en maar de helft van je reiskosten vergoed krijgt, je het geld voor de kamer moet ophoesten en dan ook nog bakken met geld bijquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is niet en en. Dagelijks reizen en voedingskosten kunnen niet. Als jij een eigen woning hebt en je gaat dagelijks op en neer krijg je alleen je dagelijkse reiskosten. Voedingskosten heb je alleen recht op als je binnenslaper bent, maar dan krijg je je reiskosten wekelijks vergoed (1 X heen en terug reis per week). De bedragen moet je ff voor in de MP bundel duiken.
[..]
Ik ken er nog 1...
Ik heb nooit de KMA gedaanquote:
Heb je trouwens mijn uitnodiging mbt 8 oktober gehad?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb nooit de KMA gedaan
Maar toen zat ik wel in opleiding ja. Pas na je takenboek verdien je genoeg om goed rond van te komen.
Niet doen ! word je dik vanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Whatappppp..
Ik ga even wat chips in m'n keelgat dauwen.
Ja bedankt maar dan zit ik op zeequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb je trouwens mijn uitnodiging mbt 8 oktober gehad?
Ben jij nou die fotograaf of niet, jonguh!?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb nooit de KMA gedaan
Maar toen zat ik wel in opleiding ja. Pas na je takenboek verdien je genoeg om goed rond van te komen.
Fotograaf van watquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:47 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ben jij nou die fotograaf of niet, jonguh!?
Thanksquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Lotusss. Ik moet wel zeggen dat je bij mij pluspunten gescoord hebt met hoe je vandaag reageerde. Reken je nog niet rijk, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |