Ik ben momenteel echt een vadsig varken helaas... en duurt nog wel een jaar voordat ik enigszins op gewicht ben (ligt niet aan mijn discipline, ik ben gewoon ECHT vadsig)quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JA! VADSIG VARKEN!
Maar euh, aspiraties bij Defensie?
Het zou de USA inderdaad flink helpen als Nederland een eigen raketschild zou leveren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Defensie's nieuwe geheime wapen: Lotusss.
Dat ben ik niet. Ik heb helaas een roze huidje!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Defensie's nieuwe geheime wapen: Lotusss.
Je leert ook een hoop op die biologie studie van jouquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja! We spraken over een varken, dat is een zwijn
Ken je dieren..
Nouja.. eigenlijk zijn zwijnen ook varkens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je leert ook een hoop op die biologie studie van jou
Doe iedereen een plezier en doe er goddomme dan gewoon wat aan in plaats van NIET gaan sporten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben momenteel echt een vadsig varken helaas... en duurt nog wel een jaar voordat ik enigszins op gewicht ben (ligt niet aan mijn discipline, ik ben gewoon ECHT vadsig)
En ik wilde ooit bij Defensie, maar ik ben na mijn studie waarschijnlijk te oud om nog een verkorte officiersopleiding te doen. Daarentegen heb ik nog wel aspiraties om als burger bij Defensie/Justitie te werken als analist.
In welke richting?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik nog wel aspiraties om als burger bij Defensie/Justitie te werken als analist.
Dat ga ik vanavond dus doen in de sportschool lieverd!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Doe iedereen een plezier en doe er goddomme dan gewoon wat aan in plaats van NIET gaan sporten.
Wiskunde... zou liefst bij de MIVD of AIVD willen werken.quote:
Goedzo, doorzetten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond dus doen in de sportschool lieverd!
Doe dat dan niet alleen effe vanavond, maar de komende weken ELKE avond. En noem me geen lieverd alsjeblieft.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond dus doen in de sportschool lieverd!
Waarom elke avond in godsnaamquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Doe dat dan niet alleen effe vanavond, maar de komende weken ELKE avond. En noem me geen lieverd alsjeblieft.
Ik zal mijn uiterste best doen, schat!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Doe dat dan niet alleen effe vanavond, maar de komende weken ELKE avond. En noem me geen lieverd alsjeblieft.
Ach, als het in context is dan kijk ik er wel overheen als iemand mij vadsig noemt...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom elke avond in godsnaam..
En jij mag haar wel vadsig noemen?
Ga van je kont af en ga sporten.... Je was me nu voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, als het in context is dan kijk ik er wel overheen als iemand mij vadsig noemt...
HAHA IK ZEI KONT! EN IK HEB EEN HELE GROTE!!!!
Mwoch, duurde uiteindelijk maar anderhalve dag. Ik ben iets minder dan 36 uur pelotonsoudste geweest, waarvan ik er negentien in de ops heb doorgebracht met twee lulijzers aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe ging het PC'tje spelen.. I'm eager to hear!
Gedroeg je je als een voorbeeldige toekomstige luitenant?
Lightning doet gewoon aan "meisjes plagen zoentjes vragen"...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:40 schreef Esses het volgende:
Maar lichtnicht, het gaat om de manier waarop je vadsig varken zegt. Als je het eens op een niet beledigende manier zou brengen dan zal het waarschijnlijk nog wel een beetje meevallen
Hmm... Klinkt ergens ook wel goed.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lightning doet gewoon aan "meisjes plagen zoentjes vragen"...
Ja. En dat mocht je willen. Zoentjes vraag ik niet. Die neem ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lightning doet gewoon aan "meisjes plagen zoentjes vragen"...
Giggity giggityquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja. En dat mocht je willen. Zoentjes vraag ik niet. Die neem ik.
Wat heppie gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:20 schreef Thaboel het volgende:
Armen zijn kapot! Split schema werkt toch wat lekkerder dat 3dagen full body te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |