quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it![]()
Leuk toch.
Wij hebben heel saaie standaard nokia's op de zaak, maar ze bellen, en dat is het belangrijkste.![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bed... M'n ogen vallen dicht.
Slaap lekker liefjes en DJ's, bedankt!
Sloaperdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij op een vreemde manier ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Wel schandalig dat ik pas na de show bedenk dat mijn naam en UI ook een superheld is____!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sloaperd
Ik wil geen wallen, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Wel schandalig dat ik pas na de show bedenk dat mijn naam en UI ook een superheld is____!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
En weer fris, wie komt mij bevuilen?
Trusten schatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
* heloef steekt hand op maar mag toch niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
En weer fris, wie komt mij bevuilen?
Ik wou net hetzelfde vragenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt als de muziek bot..
draait hans dit??? * trekt wenkbrauw op*
Whut? Nee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt als de muziek bot..
draait hans dit??? * trekt wenkbrauw op*
Mag je zo laat de straat niet meer op van mama?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef steekt hand op maar mag toch niet.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Wicked, U verdient mijn seal of approval.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wolverine is duidelijk de allergrootste baas.
Bedankt Wicked, enorm toffe show
Thanks all!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:00 schreef MsMessy het volgende:
Mega goede show Wicked, kan niet wachten tot deel 2 in de planning staat
oh en bedankt voor de complimentjes * MsMessy heeft rood hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |