quote:Rotterdammer bijt neus van vrouw af bij ruzie
quote:
quote:
Jofu kan het niet geweest zijn, die komt daar niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die rotterdammers sporen ook echt niet he
[..]
Mijn drinken wat doe jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jofu kan het niet geweest zijn, die komt daar niet bij
Wat. De. Neuk. Lekker al dat snot in je muil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
Waar doet die blonde me toch aan denkenquote:
niet direct het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. De. Neuk. Lekker al dat snot in je muil.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ben een echt roze roze meidje geworden
Ik heb mijn baas zo ver gekregen om speciaal voor mij een roze werktelefoon aan te schaffen![]()
Ze was geen knip voor de neus waard!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze was geen knip voor de neus waard!
[ afbeelding ]
Maar jammer genoeg geen superkrachten... Anders ook:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef ACT-F het volgende:
Dit waren toch wel mijn helden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's een Rockgod. En niet zo'n kleine ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar doet die blonde me toch aan denken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb nooit iets met fantasyachtige films gehadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg geen superkrachten... Anders ook:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |