Echt he, een 7 jarig knulletje dat zijn eerste crush heeft. Gebeurd nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
WHAHAHAAAHAHAH
Dit is toch wel briljant.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het maar Aziatisch is geil je er op he?
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het maar Aziatisch is geil je er op he?
Meen je niet.quote:
Ach ik ben 17 en had een crush op Geraldine.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt he, een 7 jarig knulletje dat zijn eerste crush heeft. Gebeurd nooit.
Ik vond roze vroeger stom.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde altijd de roze powerranger zijn. Want roze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond roze vroeger stom.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik gezien vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:05 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook vermakelijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond roze vroeger stom.....Hence de vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |