quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en ja en we tekenen morgen een samenlevingscontract en ik heb een nieuwe baan
Jep, bij een antwoordnummer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja en mijn familie komt, en de familie van kaas. Die kennen elkaar nog niet, alleen mijn ouders en zijn vader hebben elkaar gezien. Spannend
Post dat naar een postbus verstuurd moet worden, daar moet een postzegel op toch?
Ja, hālloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had het net al gegoogled voor mezelf
Verander mn nr even voor het volgende feest!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en voordat er allerlei mensen verdrietig of boos worden dat ze niet uitgenodigd zijn: ik heb de FoK-kers waar ik een mobiel nummer van heb, een sms gestuurd. Niks ontvangen --> ik heb je nummer niet (meer). Mocht je erg graag willen komen, PM/DM
Heb ik gedaan, zal ik even testbellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Verander mn nr even voor het volgende feest!![]()
(je had ook al eens op mijn verjaardag gesmst of ingesproken kan ik me herinneren... maar dat was dan ook op dat verkeerde/fossiele nr)
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en ja en we tekenen morgen een samenlevingscontract en ik heb een nieuwe baan
Nee, ik weet dat we gaan tekenen omdat ik een mailtje van de notaris heb over het samenlevingscontractquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
haha![]()
yay
![]()
Heeft Kaas je ook officieel ten samenlevingscontract gevraagd?
Aaah romaaaaaantiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat we gaan tekenen omdat ik een mailtje van de notaris heb over het samenlevingscontract
We hebben elkaar precies 3 jaar geleden voor het eerst gezien jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Aaah romaaaaaanties![]()
![]()
Jullie zijn 3 jaar bij mekaar nu toch zo ongeveer?
Dus ook nog symbolisch, wat romaaantischquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We hebben elkaar precies 3 jaar geleden voor het eerst gezien jaDankzij Liejannuh.
Dat zal ik nķķit meer vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kon me nog herinneren dat Kaas met de kaasmobiel moblo + mr. moblo naar het huwelijk van octo reed, was dat daarvoor of daarna?
Ik was met Isa samen naar de verjaardag van Liejannuh gegaan, en kaas was daar ook. In die tijd was hij een beetje aan het ronselen via de PMquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
En hoe heeft Liejannuh jullie aan elkaar voorgesteld?
Ik zag jullie via webcam live de zaal binnenstappenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zal ik nķķit meer vergeten![]()
Mr.Mo in die laadbak
![]()
Een held! Die Kaas!
Oh, de slet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was met Isa samen naar de verjaardag van Liejannuh gegaan, en kaas was daar ook. In die tijd was hij een beetje aan het ronselen via de PM
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag jullie via webcam live de zaal binnenstappen![]()
taart + chocolade, klinkt sowieso goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef krakkemieke het volgende:
De taart was een beetje laag, ik heb een berg afwas en zit onder de chocolade. Maar het smaakt heerlijk en het was keileuk!
Bijzonder dagjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen foto.....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
taart + chocolade, klinkt sowieso goed!![]()
pics?
Een beetje? Hij was D_H nr. 2!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was met Isa samen naar de verjaardag van Liejannuh gegaan, en kaas was daar ook. In die tijd was hij een beetje aan het ronselen via de PM
"D_H was ook mijn vader"quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een beetje? Hij was D_H nr. 2!
dan vertrouw ik maar gewoon op de woorden 'taart' en 'chocolade' in één zin!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen foto.....
Het moest een sachertorte worden, maar ze lustte geen abrikozenjam. Dan maar kersenjam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan vertrouw ik maar gewoon op de woorden 'taart' en 'chocolade' in één zin!Fijn dat 'ie lekker was!
En waar kun je nou beter mee kliederen dan met chocolade!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ze is10, het gaat om de lol en het kliederen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |