De Kadans is falliet trouwens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja. Ik vind dat hele anoniem biljven maar lastig.
Ja dat weet ik wel, maar wat betekent het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
E = Energie
m = Massa
c = Lichtsnelheid (Constante)
2 = kwadraat
Ja en ik heb je gesms't, vorige week. Morgen avond, 'Amerikaans' feestje (bring your own booze/food) in het nieuwe huisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
Houd Lein een feessie of zo? Heb ik wat gemist
Dan heb je vast een oud nr gesmst, nix ontvangenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja en ik heb je gesms't, vorige week. Morgen avond, 'Amerikaans' feestje (bring your own booze/food) in het nieuwe huis
Maar we beginnen om 19 uur en het gaat niet de hele nacht door hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Dan heb je vast een oud nr gesmst, nix ontvangenMaar morgenavond is niet zo'n goed idee, moet donderdag & vrijdag werken.
Ik dm even mn goeie nr.
Weet ik, maar ik trek dat niet (meer) na/tussen het werk door tegenwoordigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar we beginnen om 19 uur en het gaat niet de hele nacht door hoor
Ja en ja en we tekenen morgen een samenlevingscontract en ik heb een nieuwe baanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Je krijgt de sleutel en je bent morgen jarig hoor ik hier van g????
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en ja en we tekenen morgen een samenlevingscontract en ik heb een nieuwe baan
Jep, bij een antwoordnummer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja en mijn familie komt, en de familie van kaas. Die kennen elkaar nog niet, alleen mijn ouders en zijn vader hebben elkaar gezien. Spannend
Post dat naar een postbus verstuurd moet worden, daar moet een postzegel op toch?
Ja, hàlloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had het net al gegoogled voor mezelf
Verander mn nr even voor het volgende feest!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en voordat er allerlei mensen verdrietig of boos worden dat ze niet uitgenodigd zijn: ik heb de FoK-kers waar ik een mobiel nummer van heb, een sms gestuurd. Niks ontvangen --> ik heb je nummer niet (meer). Mocht je erg graag willen komen, PM/DM
Heb ik gedaan, zal ik even testbellen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Verander mn nr even voor het volgende feest!![]()
(je had ook al eens op mijn verjaardag gesmst of ingesproken kan ik me herinneren... maar dat was dan ook op dat verkeerde/fossiele nr)
hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en ja en we tekenen morgen een samenlevingscontract en ik heb een nieuwe baan
Nee, ik weet dat we gaan tekenen omdat ik een mailtje van de notaris heb over het samenlevingscontractquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
haha![]()
yay
![]()
Heeft Kaas je ook officieel ten samenlevingscontract gevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |