Nee, maar dat was mijn interpretatiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oftewel je kreeg indirect een beetje op de kop?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje maar hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alanisindd.
Die tekst slaat wel een beetje op jou volgens mij
Had je trouwens vorige week m'n sms nog gehad?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
Was trouwens een van de eerste CD's die ik in mijn tienerjaren kocht.
Jep, bedankt daarvoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Had je trouwens vorige week m'n sms nog gehad?
Ja, mijn familie en Kaas' familiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Jep, bedankt daarvoorGa het helaas niet redden om het hele land door te crossen. Komen er nog veel mensen denk je?
Nou, gezellige niet al te massale groepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, mijn familie en Kaas' familieCollega's van kaas, wat vriendinnetjes behalve Isa want die moet werken. Aure misschien ook.
ik zit morgenavond in tivoli (van 18-21) dus ga t ook niet redden daarna nog naar rdam en terug naar Maastrichtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Had je trouwens vorige week m'n sms nog gehad?
RVSP? aankondigen of je wel of niet komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik snapte dat laatste niet zo, die afkorting wat niet nodig was
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik snapte dat laatste niet zo, die afkorting wat niet nodig was
http://lmgtfy.com/?q=RSVPquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ah! Dat betekende het dus. Ik kom dus niet. Ik heb het veels en veels te druk met allerlei andere zaken. Sorry Lein.
En dat is dan de jeugd hequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Resultaat: Search For Singles - More Than 1 Million Singles Dating @ RSVP
Wij zijn al bezet.
Ik google alles dat ik niet weetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
En dat is dan de jeugd heWaar moet het naartoe met deze wereld als zij niet eens meer googlen
Goed....tijd om een terrasje te zoeken in Spa. Ben in de terrasjes mood vandaag
Ik ook hoor. Maar ben het gewoon vergeten allemaa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik google alles dat ik niet weetIk zit ook vaak een boek te lezen met een kladblok naast me, kan ik het opschrijven en later opzoeken. Need to know neuroot
Mja. Ik onthoud allerlei niet ter zake doende dingenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook hoor. Maar ben het gewoon vergeten allemaa.
E = Energiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Ik onthoud allerlei niet ter zake doende dingenKan je zo vertellen wat de formule van de relativiteitstheorie is. Vraag me alleen niet wat dat betekend
Nou ik dacht dus wel dat. dat t was dat je niet hoeft aan te geven of je wel of niet zou komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat doe ik ook nooit meer heh, RSVP niet nodig. Ik ben véél te nieuwsgierig wie er wel en niet komen
nou ik heb er niet meer aan gedacht en omdat ik niet kon komen, smsje gewist maar had het wel geīnterpreteerd als, reactie niet nodig dus dat had ik dan wel weer goed bedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat is dan de jeugd heWaar moet het naartoe met deze wereld als zij niet eens meer googlen
Dittequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Dus je zet RSVP in de uitnodiging en vervolgens ga je mensen navragen of ze komen
Ja want ik ben te nieuwschierigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Dus je zet RSVP in de uitnodiging en vervolgens ga je mensen navragen of ze komen
En daar kom je nu achterquote:
Dus... god... bestaat niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
E = Energie
m = Massa
c = Lichtsnelheid (Constante)
2 = kwadraat
God lijkt op Harry Potter?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij is de Frodo van deze wereld.
Rondje circuit doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pV = nRTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
E = Energie
m = Massa
c = Lichtsnelheid (Constante)
2 = kwadraat
n = Hoeveelheid in Mol.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
p = druk
V = volume
n = Hoeveelheid?
R = constante
T = temperatuur
Stumblequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog een uur en een kwartier en ik verveel me rot
patience! of spider solitair met 4 soorten kaarten!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog een uur en een kwartier en ik verveel me rot
truequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Polo op een iPhone is nog niet mogelijk.
Was al aan het stumblen http://www.stumbleupon.co(...)com/adsvsreality.htmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Stumble
Of even rellen in het dieettopic
Wel knap van Muks dat ze dat cambridgegedoe heeft volgehouden trouwens, maar het echte leuke begint natuurlijk wanneer ze weer normaal gaat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |