3G ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wow..... Het eerste gebied in de Ardennen met 3G![]()
Wandelen en terrasje zoeken in Coo
Snel mobiel internetquote:
Ik kom net van buiten: het regent hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Snel mobiel internetEn het is hier schitterend. Ook echt heerlijk weer. Zit nu in het zonnetje onder een blauwe lucht op een terrasje met een boek
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Snel mobiel internetEn het is hier schitterend. Ook echt heerlijk weer. Zit nu in het zonnetje onder een blauwe lucht op een terrasje met een boek
Waar is hierquote:
Havengebiedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is hier
Hier ook droog, zometeen boskippen, vestjes kijken, bieb, foto's halen van strooien voor zus.
Lekker vrij daggie
Ben ik ff blij dat ik toch gegaan benquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten: het regent hier
Ik ging kleine cakejes bakken vandaag. Bakvorm gekocht, van die papieren bakjes gekocht, alles in huis behalve BOTERquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Waar is hier
Hier ook droog, zometeen boskippen, vestjes kijken, bieb, foto's halen van strooien voor zus.
Lekker vrij daggie
En er staat een maisbroodje te rijzen
Yupquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerToch blij dat je gegaan bent?
CUL's voor boodschappen doenquote:
de donkere abdij-bierenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog meer tips / dingen die ik moet proeven?
Ben geen bierdrinker helaasquote:
Het is LieLies geloof ik, maar Suns kan het ook zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar wie heeft dat dan verzonnen en wat betékent het
Ik vind het maar vaag
Suns! West-fries.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is LieLies geloof ik, maar Suns kan het ook zijn
Het is dialect.
Ja, van boodschappen! Maar niks met kippen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:
Suns! West-fries.
Maar in t drents zeggen we ook wel boskupp'n tegen boodschappen ;-)
Rare jongens die West-Friezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is LieLies geloof ik, maar Suns kan het ook zijn
Het is westfriest dialect :
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Westfries
Wat heb je opgeofferd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:26 schreef freecell het volgende:
Ha! Ik heb net twee LP's omgetoverd in twee nieuwe lampen
Sorry John Lennon
Heeft je broer iemand aan de haak geslagen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef AnneX het volgende:
Haha wat ben je creatief FreeCell !
en wat een heerlijke perzikken heb je dan in je eigen tuin !
Weet Sun al wanneer de eerste collegedag is?
En natuurlijk P. !!!! is het goed dat je toch bent gegaan. Zon verdorie.
Wij hebben een geheimpje. en ik heb een schoonzus.
Een probleem kan wel de warmte van de lamp worden. Een LP smelt nogal gemakkelijk en een gewone gloeilamp genereert een hoop hittequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef freecell het volgende:
Een dubbel LP met alle bekende nummers van John Lennon
Ter bemoediging de volgende kreet:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan vakantie toe!!Nog eventjes bikkelen (lees: me vervelen op het werk)
Dat. Of een LED lamp. Die genereert helemaal geen hitte. Maar het licht moet je net aanstaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Spaarlamp is significant minder heet! Daarom is het ook een spaarlampEen gloeilamp verdoet veel van zijn energie aan warmteopwekking.
Nou vooruit, ik zal er vanavond eens eentje proberenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zelfde proces als whisky, min het distilleren.
Bijnaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan vakantie toe!!Nog eventjes bikkelen (lees: me vervelen op het werk)
Het schijnt omhoog, dus dat maakt niet uit, maar ik heb even geen funding, dus moet het doen met wat in huis isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. Of een LED lamp. Die genereert helemaal geen hitte. Maar het licht moet je net aanstaan.
Oeh, Steer is een 6-pack aan het genererenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, dat was de laatste keer sporten in deze uni sportschool.Straks weer met de natuurkunde / wiskunde studentjes
![]()
Wel jammer dat ik slechts begin juni ben begonnen met krachttraining, eigenlijk had ik het vorig jaar oktober meteen moeten doen, maar weer uitgesteld onder het mom 'ik heb het te druk'(had ik het wel te druk? Kon me nog wel herinneren dat ik per se twee glazen wijn per avond nam vanwege de stress
)
Maar anyway, wel 4.5 kilo aangekomen tot 65.5 kilo nu, buikomtrek 83 cm. Begin januari woog ik ook 65.5, maar met buikomtrek 87 cm (= veel meer vet), dus ben zeer content.![]()
/dagbouque
Ik denk dat ik hem in december/januari ongeveer kan hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oeh, Steer is een 6-pack aan het genereren.
oftewel je kreeg indirect een beetje op de kop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kreeg net van m'n begeleider te horen dat wat ik schrijf niet perfect hoeft te zijn (goh) maar dat ik gewoon moet gaan schrijven en de boel moet inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |