Vieze gore klotebeestenquote:
3G ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wow..... Het eerste gebied in de Ardennen met 3G![]()
Wandelen en terrasje zoeken in Coo
Snel mobiel internetquote:
Ik kom net van buiten: het regent hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Snel mobiel internetEn het is hier schitterend. Ook echt heerlijk weer. Zit nu in het zonnetje onder een blauwe lucht op een terrasje met een boek
Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef PdeHoog het volgende:
Snel mobiel internetEn het is hier schitterend. Ook echt heerlijk weer. Zit nu in het zonnetje onder een blauwe lucht op een terrasje met een boek
Waar is hierquote:
Havengebiedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is hier
Hier ook droog, zometeen boskippen, vestjes kijken, bieb, foto's halen van strooien voor zus.
Lekker vrij daggie
Ben ik ff blij dat ik toch gegaan benquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten: het regent hier
Ik ging kleine cakejes bakken vandaag. Bakvorm gekocht, van die papieren bakjes gekocht, alles in huis behalve BOTERquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Bluezz het volgende:
Waar is hier
Hier ook droog, zometeen boskippen, vestjes kijken, bieb, foto's halen van strooien voor zus.
Lekker vrij daggie
En er staat een maisbroodje te rijzen
Yupquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerToch blij dat je gegaan bent?
CUL's voor boodschappen doenquote:
de donkere abdij-bierenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog meer tips / dingen die ik moet proeven?
Ben geen bierdrinker helaasquote:
Het is LieLies geloof ik, maar Suns kan het ook zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Maar wie heeft dat dan verzonnen en wat betékent het
Ik vind het maar vaag
Suns! West-fries.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is LieLies geloof ik, maar Suns kan het ook zijn
Het is dialect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |