omg.... dit moet ff hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Mag een kameel ook? want die heb ik vanavond wel gedaan
Damn waarom vergeet ik altijd dat buikdansen zo lekker is
en januari hebben we weer een optreden
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omg.... dit moet ff hoor
Check die kamelen-move!
maar doe jij ook de kamelenbulten na? ja zeker, maar dan met je buikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
OMGdie van ons zijn gelukkig wel iets sensueler
Ik ben bang dat we inderdaad die bulten na doen, maar heb er nooit zo over nagedachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar doe jij ook de kamelenbulten na? ja zeker, maar dan met je buik
ooh wat leuk! gezellig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen best een drukke dag, maar 's middags ga ik lekker taart bakken met mijn vriendinnetje!
Ja, ik heb er echt zin in, het koekjes bakken was ook zo leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wat leuk! gezellig!
KUT mn was hangt nog buiten
en het opeten is minstens zo leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt zin in, het koekjes bakken was ook zo leuk!
Tis wennen he, dat huishouden.
gezellig daggie! ik ga slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Morgen heeft B. vrij dus dat wordt lekker met saampjeswat winkeltjes bezoeken en boodschappen doen en ook nog weer even naar de bibliotheek.
Trusten FFquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig daggie! ik ga slapen
Welke?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is het met de zieke?
Oh, ik dacht dat F hangerig was...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke?
Tara is al een tijdje weer beter en de rest is ook wel ok
Ik ben alleen zelf zoooo moe, terwijl ik genoeg rust en slaap krijg.
En hoe gaat het met jou nu?
of doorelkaar, als een noodgedwongen blend. Niet aan te raden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
Bah!
Mijn koffie was op, dus nieuw pak open gemaakt, van een andere soort.
2 soorten koffie direct na elkaar is bijna nooit lekker
dus nu koop je het zelfde merk als laatst?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:23 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, ik schreef koffie op mijn lijstje en daarna las ik dit!
Ik koop altijd hetzelfde merk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:26 schreef Vork het volgende:
[..]
dus nu koop je het zelfde merk als laatst?
quote:
Arbo-wetgeving he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe me geen enkel beest meeGoedemorgen
Wat een gedoe hier zeg. Personeelstekort, mensen ziek en nu zijn van een collega de vrije dagen ingetrokken terwijl ze weg zou gaanIk wilde op zich wel werken, maar ik werk al te veel en dan zouden ze hier de wet overtreden en dat kon ook niet. Pffff, heb echt met haar te doen. Het is een leuke meid en ik gunde haar dat uitje.
Yepquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:45 schreef freecell het volgende:
Wat balen zeg Isa
Kan dat wettelijk? Toegekende vrije dagen intrekken?
Ik heb vorige week gewerkt, afgelopen weekend, de hele afgelopen week en komend weekend werk ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:54 schreef Den_Haag het volgende:
is het niet goedkoper om jou overuren te laten draaien? Of zit je echt aan de wettelijke max?
Trek je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gewerkt, afgelopen weekend, de hele afgelopen week en komend weekend werk ik ookIk ben alleen vrijdag vrij. Ik geloof dat ik er al over heen zit
Hmmm, dan wordt het lastig idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorige week gewerkt, afgelopen weekend, de hele afgelopen week en komend weekend werk ik ookIk ben alleen vrijdag vrij. Ik geloof dat ik er al over heen zit
Ik heb er eerlijk gezegd weinig last van en er hangt een enorme wortel voor m'n snoet hè! Ik heb vanaf maandag 3 weken vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |